Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
fladder schreef:
12-12-2020 21:56
Nog niet gekeken.
Ik likete daar bijna niemand
En je moet betalen om je berichten te lezen. Dat ga ik voorlopig dus niet doen!
Wijs besluit.
En misschien wel een lokkertje om weer klant te worden en te gaan betalen.
Antoon69 schreef:
12-12-2020 21:57
Precies, in een man cave hoort geen kerstboom :D

Ik heb er trouwens wel een :-D
Heb ook geen kerstboom :lol:
Antoon69 schreef:
12-12-2020 21:57
Precies, in een man cave hoort geen kerstboom :D

Ik heb er trouwens wel een :-D
Euh deze vrouw heeft ook niks met kerstversiering.
Julia_20 schreef:
12-12-2020 22:02
Wijs besluit.

Ja dan besluit je toch maar te betalen omdat je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en dan is het persoonlijke berichtje reclame "Win nu een maand lidmaatschap.." hahaha
fladder schreef:
12-12-2020 21:59
Ah, dacht je net weer even in een soort van normaal te zijn met een echt concert, mag je geen wijn kopen.
Wie had dit toch een jaar geleden kunnen vermoeden.
Inderdaad...kort geleden zelfs kon het nog.

En waarom.... dachten ze nu echt dat ik hem op het parkeerterrein ging leeglurken en dan iedereen vastpakken en bekken.

Pas een collega van mij...bij de Appie. De bezorging was na 8 uur dus geen wijn.
Bezorging aan huis 😫

Tijdens het concert mocht het wel. Dat was van half 7 tot kwart over 8. En had ik dronken naar huis kunnen rijden.
Julia_20 schreef:
12-12-2020 22:09
Inderdaad...kort geleden zelfs kon het nog.

En waarom.... dachten ze nu echt dat ik hem op het parkeerterrein ging leeglurken en dan iedereen vastpakken en bekken.

......

Nee dat zou jij nooit doen toch? (6)
Antoon69 schreef:
12-12-2020 22:16
Nee dat zou jij nooit doen toch? (6)
🤪 Antoon ...waar zie je mij voor aan...
Julia_20 schreef:
12-12-2020 22:23
🤪 Antoon ...waar zie je mij voor aan...

Ik ben er nu wel tot in staat denk ik. :D
Antoon69 schreef:
12-12-2020 22:40
Ik ben er nu wel tot in staat denk ik. :D
🤭 Antoon
chesta schreef:
12-12-2020 21:53
Hier overigens nul kerstornamenten. Met partner vond ik 't heerlijk om een warme kerstsfeer thuis te hebben, maar zo in m'n uppie vind ik er weinig aan, dus steriel huis. Daar zijn vrouwen toch een stúk beter in.
verschilt..ik houd er van en mijn ex geeft er geen hol om geloof ik..ik versierde vroeger als kind mijn eigen kamer ook al..en jawel..heel schattig..mijn kinderen doen dat nu ook..en niet omdat ik ze aanspoor..ze willen dat uit zichzelf..zowel dochter als zoontjes
tja..geen alcohol na 20.00..in de categorie compleet idiote maatregelen..om tegen te gaan dat mensen alcohol gaan kopen in de supermarkt en het samen gaan drinken op straat..alsof mensen het dan niet voor 20.00 zouden kopen als dat hun plan is...

dit zijn echt de maatregelen waardoor ik wel zou gaan geloven in die samenzweringen..te idioot voor woorden..
Intussen lees ik dat Elise een dildo met de breedte van haar taille in haar kont heeft gepropt..en daar nog trots op is ook..ik heb maar 1 vraag..waarom in hemelsnaam..ok..2 vragen..hoe ga je ooit weer genieten van gewoon normale lieve sex met een man die een normale penis heeft die hij niet in je kont wil duwen....maakt niet uit want in je kont voel je niks meer van een normale penis na zulke extremen lijkt me.

en het arme kind is pas 25..pffff.. nou ja..het zal wel kloppen in haar leven
Zo net een avond dienst achter de rug. Lees ik Tom zijn bericht over een dildo in de kont :rofl: :rofl:
Welkom thuis datertje..kijk eens, ik heb een kadootje voor je..inspratie opgedaan op viva ;-D
Julia dat klinkt goed jou concert. Lekker om weer even te mogen proeven aan het normale leven.
tomcat schreef:
12-12-2020 23:37
Welkom thuis datertje..kijk eens, ik heb een kadootje voor je..inspratie opgedaan op viva ;-D
Laat me raden .... een voetbal :facepalm:
tomcat schreef:
12-12-2020 23:13
Intussen lees ik dat Elise een dildo met de breedte van haar taille in haar kont heeft gepropt..en daar nog trots op is ook..ik heb maar 1 vraag..waarom in hemelsnaam..ok..2 vragen..hoe ga je ooit weer genieten van gewoon normale lieve sex met een man die een normale penis heeft die hij niet in je kont wil duwen....maakt niet uit want in je kont voel je niks meer van een normale penis na zulke extremen lijkt me.

en het arme kind is pas 25..pffff.. nou ja..het zal wel kloppen in haar leven
Waar lees jij dat dan. Oh nee wacht zal wel weggefilterd zijn door mijn bedrijfsantisexfirewall.

Maare dat valt mee hoor. Lichaam is nogal rekbaar daar.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julia_20 schreef:
12-12-2020 22:02
Wijs besluit.
Ja precies, of een jochie van 19 dat schrijft dat leeftijd maar een getal is :)
fladder schreef:
13-12-2020 00:18
Ja precies, of een jochie van 19 dat schrijft dat leeftijd maar een getal is :)
🤔 Is toch...😂
Ik ga mijn luiken sluiten.

Is Antoon al terug van het lebberen?

Wie heeft ontbijtdienst morgen?
Ik ben wat later...ik tracht uit te slapen.

Croissants in de diepvries, koffie cups in de glazen pot.....zwart graag...lungo

Trust 😘
Klinkt als een heerlijke avondje Julia. Slaap lekker!

@Julus, examen voor auto theorie. Aantal keer gezakt voor praktijk en mijn theorie is inmiddels verlopen dus die moet ik weer opnieuw halen.

Inner circle vond ik ook niks. Hoor er eigenlijk ook zelden iemand over
Julia_20 schreef:
13-12-2020 00:39
.....

Is Antoon al terug van het lebberen?

.......
Ik kan er weer een weekje tegen hoor
zeefietser1 schreef:
13-12-2020 00:15
Waar lees jij dat dan. Oh nee wacht zal wel weggefilterd zijn door mijn bedrijfsantisexfirewall.

Maare dat valt mee hoor. Lichaam is nogal rekbaar daar.
Is volgens mij een verhaal van spuiten en slikken... Op YouTube hebben ze een serie over daten met mensen die jij niet vaak tegen komt daar ook een anaal hoer (of hoe ze zichzelf dan ook noemt) oid. Zoek maar is op.
Hier is de koffie in ieder geval op en een lekker ommeletje gehad van de kok. Voel me weer verwent. In ieder geval youtibe werkt aan boord niet. Eens zien of ik het kan onthouden dan voor over 2 maand, vast niet.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julia_20 schreef:
13-12-2020 00:39
Wie heeft ontbijtdienst morgen?
Ik ben wat later...ik tracht uit te slapen.

Croissants in de diepvries, koffie cups in de glazen pot.....zwart graag...lungo

Trust 😘
😁 Denk dat ik deze taak maar op me neem, ik open hier elke ochtend de gordijnen geloof ik.

Zal eens even op onderzoek uit gaan😎

Goedemorgen allemaal!!

Ik heb door Viva haar fijne artikelen een nieuwe naam geleerd voor de vulva: pleasure box 🤣

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven