Singles Unite : deel 5!!! 😄
zaterdag 12 december 2020 om 22:02

zaterdag 12 december 2020 om 22:05
zaterdag 12 december 2020 om 22:09
Inderdaad...kort geleden zelfs kon het nog.
En waarom.... dachten ze nu echt dat ik hem op het parkeerterrein ging leeglurken en dan iedereen vastpakken en bekken.
Pas een collega van mij...bij de Appie. De bezorging was na 8 uur dus geen wijn.
Bezorging aan huis
Tijdens het concert mocht het wel. Dat was van half 7 tot kwart over 8. En had ik dronken naar huis kunnen rijden.

zaterdag 12 december 2020 om 23:06
verschilt..ik houd er van en mijn ex geeft er geen hol om geloof ik..ik versierde vroeger als kind mijn eigen kamer ook al..en jawel..heel schattig..mijn kinderen doen dat nu ook..en niet omdat ik ze aanspoor..ze willen dat uit zichzelf..zowel dochter als zoontjes

zaterdag 12 december 2020 om 23:11
tja..geen alcohol na 20.00..in de categorie compleet idiote maatregelen..om tegen te gaan dat mensen alcohol gaan kopen in de supermarkt en het samen gaan drinken op straat..alsof mensen het dan niet voor 20.00 zouden kopen als dat hun plan is...
dit zijn echt de maatregelen waardoor ik wel zou gaan geloven in die samenzweringen..te idioot voor woorden..
dit zijn echt de maatregelen waardoor ik wel zou gaan geloven in die samenzweringen..te idioot voor woorden..

zaterdag 12 december 2020 om 23:13
Intussen lees ik dat Elise een dildo met de breedte van haar taille in haar kont heeft gepropt..en daar nog trots op is ook..ik heb maar 1 vraag..waarom in hemelsnaam..ok..2 vragen..hoe ga je ooit weer genieten van gewoon normale lieve sex met een man die een normale penis heeft die hij niet in je kont wil duwen....maakt niet uit want in je kont voel je niks meer van een normale penis na zulke extremen lijkt me.
en het arme kind is pas 25..pffff.. nou ja..het zal wel kloppen in haar leven

zondag 13 december 2020 om 00:15
Waar lees jij dat dan. Oh nee wacht zal wel weggefilterd zijn door mijn bedrijfsantisexfirewall.tomcat schreef: ↑12-12-2020 23:13Intussen lees ik dat Elise een dildo met de breedte van haar taille in haar kont heeft gepropt..en daar nog trots op is ook..ik heb maar 1 vraag..waarom in hemelsnaam..ok..2 vragen..hoe ga je ooit weer genieten van gewoon normale lieve sex met een man die een normale penis heeft die hij niet in je kont wil duwen....maakt niet uit want in je kont voel je niks meer van een normale penis na zulke extremen lijkt me.
Maare dat valt mee hoor. Lichaam is nogal rekbaar daar.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 13 december 2020 om 01:43

zondag 13 december 2020 om 01:53
Is volgens mij een verhaal van spuiten en slikken... Op YouTube hebben ze een serie over daten met mensen die jij niet vaak tegen komt daar ook een anaal hoer (of hoe ze zichzelf dan ook noemt) oid. Zoek maar is op.zeefietser1 schreef: ↑13-12-2020 00:15Waar lees jij dat dan. Oh nee wacht zal wel weggefilterd zijn door mijn bedrijfsantisexfirewall.
Maare dat valt mee hoor. Lichaam is nogal rekbaar daar.
zondag 13 december 2020 om 03:38

zondag 13 december 2020 om 06:07
Zal eens even op onderzoek uit gaan
Goedemorgen allemaal!!
Ik heb door Viva haar fijne artikelen een nieuwe naam geleerd voor de vulva: pleasure box