Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2020 08:21
Reden: Ongepast
97.69% gewijzigd
Limo76 schreef:
13-12-2020 22:08
Zwarte Piet dan of gekleurde medelander met mega tampelouris.

Echt he, get a life en maak je druk om dingen die t waard zijn en raak niet over de zeik van een post op t internet die je in t verkeerde keelgat schiet omdat je zelf wat issues hebt.

Jouw post gaat ver over een grens. Als je dat zelf niet snapt mis je iets.
Neger is een aanduiding voor iemand van het negroide ras en is in tegenstelling tot nikker geen racistische benaming maar simpelweg een aanduiding van een mensenras.
Vergelijkbaar met aziaat, europeaan, latino, indiaan..
tomcat schreef:
13-12-2020 22:11
Neger is een aanduiding voor iemand van het negroide ras en is in tegenstelling tot nikker geen racistische benaming maar simpelweg een aanduiding van een mensenras.

Ik wil je wel eens mee nemen naar een plek waar je deze stelling uit kunt proberen.
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 22:12
Ik wil je wel eens mee nemen naar een plek waar je deze stelling uit kunt proberen.
Doe je best, ik ben in nieuw-west opgegroeid en ken ze.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2020 08:22
0.23% gewijzigd
Julus ik kan niet morgen :cry:

Tom wat leuk... jij ook het sollicitatie virus.
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 22:10
Jouw post gaat ver over een grens. Als je dat zelf niet snapt mis je iets.
Dan mis ik iets, ik houd van humor en neem t leven niet zo serieus. Zou je ook eens moeten doen.
tomcat schreef:
13-12-2020 22:13
Doe je best, ik ben in nieuw-west opgegroeid en ken ze.

[...]

Dat zijn Marokkanen toch?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2020 08:23
Reden: Quote aangepast
10.92% gewijzigd
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 22:15
Dat zijn Marokkanen toch?
ZO..wat ben jij een racist zeg
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2020 08:22
Reden: Racistisch
98.48% gewijzigd
Maar nee, in nieuw west woonden eerst relatief veel surinamers, daarna relatief veel turken en pas jaren later kwam de marokkanen
Limo76 schreef:
13-12-2020 22:14
Dan mis ik iets, ik houd van humor en neem t leven niet zo serieus. Zou je ook eens moeten doen.
Nu snap ik wel dat je Tomcat verdedigt, jullie zijn uit hetzelfde hout gesneden. Jouw humor is dus zeggen dat er wat gaten opgevuld moeten worden door mensen die je vergelijkt met zwarte Piet. Je bent trouwens ook gestafd zag ik, dat heb ik niet gedaan. Genoeg mensen die je uitspraken aanstootgevend vinden en die dat wel doen. Je zei het tegen Pauze en als je dat tegen mij zou zeggen zou ik je ook staffen.
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2020 08:24
Reden: Quote + reactie verwijderd
97.89% gewijzigd
jesus tenebris..dit was een leuk lief topic tot pauze en jij hier de boel kwamen haten..dat zie je zelf niet?
tomcat schreef:
13-12-2020 22:17
Maar nee, in nieuw west woonden eerst relatief veel surinamers, daarna relatief veel turken en pas jaren later kwam de marokkanen

Vergeten, dat klopt! Maar als je dit in de Bijlmer zo zegt tegen mensen kan het behoorlijk verkeerd vallen en pikken ze dat echt niet als ze je niet kennen. Het is gewoon een aanstootgevend woord om gekleurde mensen aan te duiden, daar is de hele maatschappij het inmiddels wel over eens,
Gestafd??? Wat is dat?

En ik neem het niet op voor tom, kan hij prima zelf.
tomcat schreef:
13-12-2020 22:11
nou, hier ben ik niet me eens. een zwarte ex-collega van me zei dat ze dit woord (we hadden het een keer over dit soort benamingen en zo) degelijk racistisch en denigrerend vond. dus ja.

en wie ben ik om tegen haar te zeggen dat ze die benaming maar voor het lief had moeten nemen?
pompoenschip wijzigde dit bericht op 13-12-2020 22:24
9.13% gewijzigd
Julus schreef:
13-12-2020 22:21
Dat doet me denken aan die keer dat een match schreef: into black banana? Once you go black..

Ik bedoel maar.
Ja die opmerking ken ik ook!
dubbel
Julus schreef:
13-12-2020 22:21
Dat doet me denken aan die keer dat een match schreef: into black banana? Once you go black..

Ik bedoel maar.

Jij wil alles maar goedpraten. Ik vind je een slappe.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2020 08:25
97.18% gewijzigd
Limo je ziet in het rijtje met bv quoten ook een stafje, Deze kan je gebruiken als je een post niet oke vind. Dan komt de melding bij de mods en die kijken wat ze ervan vinden. Vinden ze het ook niet oke krijg je een ban voor een bepaalde tijd dan mag je die tijd niet op het forum komen of je krijgt een permaban en dan is het over.
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 22:22
Vergeten, dat klopt! Maar als je dit in de Bijlmer zo zegt tegen mensen kan het behoorlijk verkeerd vallen en pikken ze dat echt niet als ze je niet kennen. Het is gewoon een aanstootgevend woord om gekleurde mensen aan te duiden, daar is de hele maatschappij het inmiddels wel over eens,
Alsof jouw teksten het goed doen in Almere als ze je niet kennen
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 22:24
Jij wil alles maar goedpraten. Ik vind je een slappe.
Dat recht heb je.
Limo76 schreef:
13-12-2020 22:22
Gestafd??? Wat is dat?

En ik neem het niet op voor tom, kan hij prima zelf.

Dat die opmerking over gaten vullen door .... gemeld is aan de moderators omdat het racistisch en seksistisch is. Je herhaalt het daarna ook nog een paar keer. Ik denk dat jij een ban krijgt en dat zou iedereen die je posts goedpraat zich ook aan moeten trekken omdat die dit gedrag steunen. ( Hoi Julus )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven