Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Julus schreef:
13-12-2020 21:17
Ik vind dit erg vergezocht, Pauze en Tenebris. En nogmaals, ik kies ervoor om dat verder bij jullie te laten.

Als jullie willen doorgaan met zuigen..be my guest. Ik reageer er niet meer op.

Waarom neen je het voor hem op als je zegt dat je die opmerkingen negeert? De lieve vrede bewaren? Mensen geven aan niet te reageren om die reden. Dat is nogal wat vind ik.
Pompoenschip schreef:
13-12-2020 21:21
hoe dan?? teach me master! :lol:
Haha! Het ligt er natuurlijk ook aan in hoeverre je ze kunt omzeilen. Ik werk heel veel op locatie ( normaliter) en als we wel met het hele team samen zijn zoek ik ze niet op. Als eentje mij opzoekt en onheus bejegent, dan loop ik weg. Want daar ga ik geen seconde energie in steken. Als iemand normaal doet, doe ik ook normaal. En soms lukt het niet omdat je tot elkaar veroordeeld bent, en het mooie is dat zulke types vanzelf op hun plek worden gezet. Eventually.
Ik wilde nog naar IKEA.
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 21:25
Waarom neen je het voor hem op als je zegt dat je die opmerkingen negeert? De lieve vrede bewaren? Mensen geven aan niet te reageren om die reden. Dat is nogal wat vind ik.
Ik zeg net dat ik er verder niet op ga reageren. Ga gerust door als je wil. Zonder mij.
Limo76 schreef:
13-12-2020 21:22
Maar ik vind het grappig......
En soms vind ik iets niet grappig en daar lees ik gewoon overheen. Ook een optie he! Het is maar internet en het geschreven woord is op diverse manieren te interpreteren, ervan uit gaan dat iedereen het goed bedoeld maakt je leven echt leuker.
Jep dit. Soms gniffel ik en soms denk ik " Blij dat dat niet over mij gezegd wordt" Enn doorrrr...
Datertje schreef:
13-12-2020 21:27
Ik wilde nog naar IKEA.
Voor de ballen?
Ik heb het online besteld wat ik wilde. Maar ik kom sowieso amper in winkels.
Julus schreef:
13-12-2020 21:26
Haha! Het ligt er natuurlijk ook aan in hoeverre je ze kunt omzeilen. Ik werk heel veel op locatie ( normaliter) en als we wel met het hele team samen zijn zoek ik ze niet op. Als eentje mij opzoekt en onheus bejegent, dan loop ik weg. Want daar ga ik geen seconde energie in steken. Als iemand normaal doet, doe ik ook normaal. En soms lukt het niet omdat je tot elkaar veroordeeld bent, en het mooie is dat zulke types vanzelf op hun plek worden gezet. Eventually.
ja dat is inderdaad makkelijk...dat is wel voordeel van thuiswerken nu (even voor de kantoorwerkens onder ons). wat is het heerlijk nu haha,
pompoenschip wijzigde dit bericht op 13-12-2020 21:31
0.37% gewijzigd
Limo76 schreef:
13-12-2020 21:22
Maar ik vind het grappig......
En soms vind ik iets niet grappig en daar lees ik gewoon overheen. Ook een optie he! Het is maar internet en het geschreven woord is op diverse manieren te interpreteren, ervan uit gaan dat iedereen het goed bedoeld maakt je leven echt leuker.
Ja! En iedereen is anoniem. Ik kan wel andere dingen verzinnen om me druk over te maken. Er zullen altijd mensen zijn die zich graag over vanalles willen uitspreken. Beetje schoppen. Reuring is altijd beter dan niks, ofzo?
Nee ik moet planken hebben voor slaapkamer dochter en keuken. Wat opbergers enzo. Voor mijn flat en mijn enorme boekenverzameling. Kan ook online maar ik ben eigenlijk met fit soort dingen wel van het zien.
Pompoenschip schreef:
13-12-2020 21:30
ja dat is inderdaad makkelijk...dat is wel voordeel van thuiswerken nu (even voor de kantoorwerkens onder ons). wat is het heerlijk nu haha,
Ja en nee..na 10 maanden mis ik wel de interactie. De prikkels van buitenaf. Mijn motivatie en creativiteit en ook productiviteit is stukken minder. Blegh. Maaaarrrrrrr er zijn zeker voordelen. In een warm huis zitten ipv door weer en wind moeten. Later opstaan. Etc.
Julus schreef:
13-12-2020 21:31
Ja! En iedereen is anoniem. Ik kan wel andere dingen verzinnen om me druk over te maken. Er zullen altijd mensen zijn die zich graag over vanalles willen uitspreken. Beetje schoppen. Reuring is altijd beter dan niks, ofzo?
Zeiken om t zeiken noem ik t altijd :lol:
Datertje schreef:
13-12-2020 21:31
Nee ik moet planken hebben voor slaapkamer dochter en keuken. Wat opbergers enzo. Voor mijn flat en mijn enorme boekenverzameling. Kan ook online maar ik ben eigenlijk met fit soort dingen wel van het zien.
Dat kan ik me voorstellen. Kun je morgen nog gaan?
Kunst is emotie..als je emotie los maakt bij mensen maak je kunst.

blijkbaar zijn we kunstenaars in dit topic :rofl:
Limo76 schreef:
13-12-2020 21:34
Zeiken om t zeiken noem ik t altijd :lol:
Touche! Azijnpissen.
tomcat schreef:
13-12-2020 21:35
Kunst is emotie..als je emotie los maakt bij mensen maak je kunst.

blijkbaar zijn we kunstenaars in dit topic :rofl:
;-) :-D
IK heb trouwens deze week ook een soort sollicitatiegesprek, zelfde functie maar in een ander deel van de organisatie, en dan tijdelijk met de kans dat het permanent gaat worden.
tomcat schreef:
13-12-2020 21:38
IK heb trouwens deze week ook een soort sollicitatiegesprek, zelfde functie maar in een ander deel van de organisatie, en dan tijdelijk met de kans dat het permanent gaat worden.
Wat leuk!

( mag ik dat zeggen?)
Nou ja, de ‘azijnpissers’ blijven in ieder geval wel fatsoenlijk in hun woordgebruik...
tomcat schreef:
Spannend! Misschien dus een nieuwe baan in het nieuwe jaar.
manisha-362 schreef:
13-12-2020 21:44
Nou ja, de ‘azijnpissers’ blijven in ieder geval wel fatsoenlijk in hun woordgebruik...
Het feit dat je als azijnpisser wordt bestempeld omdat je aangeeft dat je seksistische opmerkingen niet kunt waarderen zegt al genoeg toch? Maar blijkbaar is het zeiken om het zeiken wanneer je vindt dat iets over jouw grens is. Dat mogen alleen de mensen vinden die op iedere pagina een aantal berichten posten.
Misschien moeten ze de gewenste ratio tussen kritische berichten en berichten de met de meute meepraten in de OP zetten, want er gelden hier blijkbaar aanvullende topic-regels? Best jammer van iets dat de potentie heeft om een leuk topic te zijn.
tomcat schreef:
Spannend! Succes.

Ben je hier zelf naar op zoek gegaan of was het een gevolg van iets?
*Pauze* schreef:
13-12-2020 21:51
Het feit dat je als azijnpisser wordt bestempeld omdat je aangeeft dat je seksistische opmerkingen niet kunt waarderen zegt al genoeg toch? Maar blijkbaar is het zeiken om het zeiken wanneer je vindt dat iets over jouw grens is. Dat mogen alleen de mensen vinden die op iedere pagina een aantal berichten posten.
Misschien moeten ze de gewenste ratio tussen kritische berichten en berichten de met de meute meepraten in de OP zetten, want er gelden hier blijkbaar aanvullende topic-regels? Best jammer van iets dat de potentie heeft om een leuk topic te zijn.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2020 08:18
Reden: Seksistisch en racistisch
15.41% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2020 08:20
Reden: Quote + reactie verwijderd
97.15% gewijzigd
Limo76 schreef:
13-12-2020 22:00
Je moet niet zo overspannen doen over grapjes en al helemaal niet de hele tijd alles seksistisch noemen. Heb voor jou 1 advies: 3 mannen met een donkere huid en een migratieachtergrond en ieder gat een...ff de frustratie er uit.

Zo dat was pas seksistisch. Echt wat een geneuzel.