Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 13 december 2020 om 20:43
Julus schreef: ↑13-12-2020 20:28Ik kan prima zelf bepalen of ik ergens iets van zeg, of niet. Ik laat me dat niet dicteren. Je impliceert nu dat er iets van gezegd moet worden omdat het jou stoort. Zo werkt dat niet. Ook voor jou geldt; dit is kennelijk niet een topic voor jou. Wederom: de oplossing is simpel. Ik ga ook niet schrijven in topics waar ik me niet prettig bij voel.
Ga jouw ongenoegen niet bij anderen neerleggen.
IK reageerde omdat Pauze kritiek kreeg op wat ze zei. Als meelezer verbaast het me al een tijdje dat jullie allemaal doen of het grappig is. Kennelijk weerhoudt het feit dat het gebeurt ook mensen om hier mee te schrijven. Dat heeft helemaal niets te maken met mijn ongenoegen. Daar niets van zeggen vind ik wel accepteren en de goede inbreng die jij ziet zie ik ook niet.

zondag 13 december 2020 om 20:44
Ja dit, echt ongelooflijk!
Ben ooit in het Tinder topic finaal afgemaakt door meelezers omdat mijn date patroon hun niet aanstond. Wtf

zondag 13 december 2020 om 20:48
Ik viel gewoon Pauze bij, anders had ik een tijdje terug al wat gezegd. Kennelijk zijn er meer die de mening van Pauze delen. En net wat er gezegd wordt, in het echte leven was je de mond al lang al gesnoerd met je opmerkingen. Dat wat jij slap geinen vindt zie ik als een patroon bij jou. En soaps kijken laat ik aan jou over, niet aan mij besteed. Net als jouw ´humor ´.

zondag 13 december 2020 om 20:54
de ene stille meelezer die het voor de andere stille meelezer opneemt....ok..stille meelezers verenigd u en spuw uw gal over het script en de personages in dit topic..grijp je kans..
en ga je nu dan ook nog inhoudelijk iets aan dit topic toevoegen?
Hey Tenebris, welkom, ben je al lang single? hoe vind jij het in coronatijd? ben je aan het daten? heb je kinderen?
en ga je nu dan ook nog inhoudelijk iets aan dit topic toevoegen?
Hey Tenebris, welkom, ben je al lang single? hoe vind jij het in coronatijd? ben je aan het daten? heb je kinderen?

zondag 13 december 2020 om 21:01
Ik kan wel tegen een stootje

Dat de vaste schrijvers het nodig vinden om dit soort ongepaste 'grapjes' te verdedigen, zegt me meer dan genoeg over die mensen. Ze vinden de grapjes zelfs zó leuk dat iedereen die iets anders vindt, vooral maar niet meer moet meelezen en meeschrijven. En als ze toch de gore lef hebben om dat te doen, moet je ze maar beter onder de negeerknop zetten.

Valt me van een aantal tegen en van anderen had ik niet anders verwacht.
Makkelijker natuurlijk om de blaam neer te leggen bij degene die wel tegengas geeft.
En dan waren dit alleen nog maar de opmerkingen vanaf 18.30 uur vandaag...

zondag 13 december 2020 om 21:06
*Pauze* schreef: ↑13-12-2020 21:01Ik kan wel tegen een stootje
Dat de vaste schrijvers het nodig vinden om dit soort ongepaste 'grapjes' te verdedigen, zegt me meer dan genoeg over die mensen. Ze vinden de grapjes zelfs zó leuk dat iedereen die iets anders vindt, vooral maar niet meer moet meelezen en meeschrijven. En als ze toch de gore lef hebben om dat te doen, moet je ze maar beter onder de negeerknop zetten.![]()
Valt me van een aantal tegen en van anderen had ik niet anders verwacht.
Makkelijker natuurlijk om de blaam neer te leggen bij degene die wel tegengas geeft.
En dan waren dit alleen nog maar de opmerkingen vanaf 18.30 uur vandaag...
Dat ze er niet op reageren moet genoeg zeggen en wie er wel wat van zegt moet een plasje doen. Veelzeggend inderdaad.
zondag 13 december 2020 om 21:10

zondag 13 december 2020 om 21:10
Waar maken jullie je nou druk om?
Als iemand een reden heeft om hier iets van te zeggen is het Qiyara of Datertje..daar was ik namelijk de flauwe grappen tegen aan het maken..Qiyara gaf ook verdekt aan dat ze het niet grappig vond en Datertje vond het volgens mij best grappig om ook even door te geinen..
Dat jullie als meelezers het niet leuk vinden..ja..jammer dan..jullie waren geen deel van de conversatie..
Als iemand een reden heeft om hier iets van te zeggen is het Qiyara of Datertje..daar was ik namelijk de flauwe grappen tegen aan het maken..Qiyara gaf ook verdekt aan dat ze het niet grappig vond en Datertje vond het volgens mij best grappig om ook even door te geinen..
Dat jullie als meelezers het niet leuk vinden..ja..jammer dan..jullie waren geen deel van de conversatie..

zondag 13 december 2020 om 21:14
I am the man you love to hateIn_Tenebris schreef: ↑13-12-2020 21:13Je bent tenenkrommend en vrouwen die dat normaal vinden vind ik net zo goed tenenkrommend.

zondag 13 december 2020 om 21:17
Ricky Gervais boert er goed mee

zondag 13 december 2020 om 21:18
Zulke collega's omzeil ik ook

zondag 13 december 2020 om 21:20
Ik hou me ook buiten. Ik vind de opmerkingen van Tom ook niet altijd even grappig maar ze zijn niet tegen mij gericht, dus ik voel me ook niet echt genoodzaakt om iets erover te zeggen.
zoals er al werd gezegd, gewoon de posts negeren of de negeerknop gebruiken.
verder met de topic: ai ai, dat de winkels straks waarschijnlijk dicht gaan. ik wilde nog een paar dingen inslaan...dat wordt het dan via webshop.
zoals er al werd gezegd, gewoon de posts negeren of de negeerknop gebruiken.
verder met de topic: ai ai, dat de winkels straks waarschijnlijk dicht gaan. ik wilde nog een paar dingen inslaan...dat wordt het dan via webshop.
zondag 13 december 2020 om 21:22
Maar ik vind het grappig......In_Tenebris schreef: ↑13-12-2020 20:43IK reageerde omdat Pauze kritiek kreeg op wat ze zei. Als meelezer verbaast het me al een tijdje dat jullie allemaal doen of het grappig is. Kennelijk weerhoudt het feit dat het gebeurt ook mensen om hier mee te schrijven. Dat heeft helemaal niets te maken met mijn ongenoegen. Daar niets van zeggen vind ik wel accepteren en de goede inbreng die jij ziet zie ik ook niet.
En soms vind ik iets niet grappig en daar lees ik gewoon overheen. Ook een optie he! Het is maar internet en het geschreven woord is op diverse manieren te interpreteren, ervan uit gaan dat iedereen het goed bedoeld maakt je leven echt leuker.