2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Hee meiden, goedemorgen!

Ellein, betere nacht gehad??

Floor, gefeliciteerd, wat super dat je de baan gekregen hebt!! Het is je echt van harte gegund, fijn dat de dagen van thuiszitten nu voorbij zijn!!

Teddy, wat leuk dat de jurk nu thuis hangt en je er nog steeds helemaal blij mee bent. Ben enorm benieuwd naar de foto's!

Vera, gaat t beter vandaag? Weer n werkdag, toch?? Succes meid!

Hi Rossia, bedankt voor je complimentjes.. vind t ook erg leuk om mezelf zo te zien.. lekker bruin en uitgerust en vooral: mooi zwanger! :-) Ik had gister alweer mijn 1e werkdag, fijn zo'n halve week en volgende week maar 3 dagen want vrijdag verplicht vrij.. lekker hoor!! Enne, ik duim ontzettend met je mee, ben zo benieuwd naar de echo zaterdag en het vervolg!!

Mimpje, ai, wat vervelend dat t gisteravond weer drama was. En dan manlief die met alle goede bedoelingen zich ermee bemoeit.. :-) Succes hoor, lijkt me niet makkelijk!

OGG, lekker gezwommen? Ik ga daar denk ik ook binnenkort mee beginnen. Badminton is toch bijna afgelopen en ik merkte na gisteravond dat het toch wat te zwaar wordt. En de gewone yoga zie ik ook niet meer zitten, want daarbij moet je ook op je buik liggen enzo.. gaat gewoon echt niet meer. Half juni begint de zwangerschapsgym, ben heel benieuwd hoe dat zal zijn!
Goedemorgen!

Ruim 7 uur slaap vannacht!!We gaan de goede kant op.

Teddy ik duim mee, al is het alleen maar droog waar jij loopt morgen!

Ik ga snel, mini huilt en we gaan even wegen.

Tot later
Ohja, inderdaad, Gorgi vandaag de echo!! Spannend hoor!!

Teddy, misschien valt het wel enorm mee het weer! Ik duim voor je hoor, en echt koud zal het niet worden denk ik. Voor mij geen verjaardag in de tuin dit jaar vrees ik.. had ik het net eergister nog opgeleukt met potten en plantjes..
Mimpje, wat goed van ukje zo'n nacht ! Ik begrijp je frustratie tov mimpjeman. Kerels..... haha. Maar blijf wel praten met elkaar over hoe jullie handelen in zulke situaties. Probeer eerst jouw manier, mocht dat niet werken dan kun je het eens op zijn manier proberen, maar je moet er wel samen achter staan.

Teddy, ik duim zo voor mooi weer morgen. Is teddyman al stiekem naar zolder wezen jurk kijken? Toevallig tijdens het slaapwandelen vannacht ? Hoe drinkt mini nu?

Missc, mooie buik heb je hoor. En het schiet bij jou ook al aardig op zeg. Halve weekjes werken is fijn he? Hoeveel ga jij straks eigenlijk werken?

Floor, wat goed dat je alweer bent aangenomen! En nu maar hopen dat de klik er is en dat je hier kunt blijven werken tot jullie naar zweden gaan. Je bent meteen maar op zweedse les gegaan lees ik? Is dat moeilijk of valt het mee?

Rossia, nog 2 nachtjes . Gaan ze dan alleen kijken of je klaar bent voor terugplaatsing direct terugplaatsen?

Hier is alles oke. Uk heeft vannacht weer doorgeslapen. Hopen dat hij dat vannacht weer doet, is toch wel fijner .
Hoi meiden,

even een heel epistel op de mail over mijn nieuwe baan! Is misschien wat langdradig maar zo is het wel compleet.

Kennelijk ben ik idd goed in solliciteren, als ik nou ook eens goed word in het vasthouden van werk!

Missc jammer dat je je verjaardag ws niet buiten kan vieren. Maar een mooie tuin is altijd leuk!

Teddy morgen is de grote dag!!!! Ohh wat spannend. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren, en ik ben natuurlijk ook super benieuwd naar de foto's! Hopelijk klaart het weer nog wat op, ik zal voor je duimen.

mimpje, jeeh 7 uur dat wordt al beter! Veel plezier vandaag!

Rossia nog 2 dagen meid, ik duim voor je hoor. Volgens mij zouden we dan echt bijna gelijk oplopen als het bij mij een keertje lukt! Zou wel leuk zijn, kunnen we kwaaltjes uitwisselen hihi.

Ik ga trouwens zaterdag naar een chinese arts. Ik ben heel benieuwd. Maar baat het niet dan schaad het in ieder geval ook niet.

x Floortje
Ellein cross. Oh ja zweedse les gisteren. Was leuk en leerzaam. Wat met name moeilijk is zijn de verschillende klanken. Sommige zijn echt lastig. Maar al met al denken manlief en ik dat het goed te leren moet zijn! Hebben ook huiswerk mee, dus dit weekend braaf studeren.

Fijn dat mini weer doorgeslapen heeft, lijkt me idd een stuk fijner.
Floortje, ga zo effe je mail lezen... Ben benieuwd of je bezoek aan de Zweedse uhhh.. Chinese arts wat oplevert, maar wat je al zegt: baat t niet dan schaadt t niet!

Ellein, fijn dat uk weer heeft doorgeslapen. Moet inderdaad niet te lang duren die ongein hihihi

Ik ga straks 3,5 dag werken, waarvan die 0,5 dag thuis: mail checken, leeswerk e.d. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan, die combi van moeder zijn en werkende!

Mimpje, klinkt goed zeg 7 uur slaap achter elkaar! Daar knapt n jonge moeder van op! Was mini aangekomen? Helpen de medicijnen tegen de reflux goed?
mimpje joehoe!! goed zeg.

ellein min drinkt weer helemaal normaal. Zo even langs het cb om te kijken of ze ook is aangekomen.

Net even de laatste dingen gekocht voor morgen en een lap tule. Aangezien het niet heel mooi wordt morgen gaat mijn moeder nog iets maken wat ik om mijn schouders kan slaan als het wat afkoelt.

hmmm...mini is wakker, tot straks
Mini slaapt, niet in zijn eigen bedje maar in het reuze bed van papa en mama. Dat vindt hij overdag toch wel erg lekker liggen...hihi ach het ziet er wel erg schattig uit zo.

Hij was deze week "maar" 150 gram aangekomen, nu is hij precies 5 kilo!

Floor ik ga naar je email! Ben je een beetje goed in talen leren? Ik helemaal niet dus voor mij zou het een mega klus worden!

Jammer dat je je verjaardag binnen moet vieren Missc, t is altijd zo gezellig om het buiten te doen!

Nu hij slaapt ga ik even snel poetsen, tis een beetje erge troep hier.

X
Floor, die klanken lijkt mij ook lastig. Geloof wel dat mensen uit mijn regio des landsch dat wat eerder onder de knie hebben. Wij kunnen die rare klanken al . Goed dat je naar de chinese arts gaat. Wie weet wat die kan doen!

Missc, klinkt als een lekkere invulling van je werk straks. Die halve dag thuis kun je dus uitsmeren over de vier dagen die je in de week thuis bent. Ideaal lijkt me.

Vera, hoe bevalt je eerste werkdag?
Teddy cross,

Heb jij zo'n handige moeder? Wat fijn dat ze dat nog even wil maken, maar we blijven hopen dat je het niet nodig zult hebben.

Hoe laat gaat alles beginen morgen?
Crossssss,

Mimpje, lekker laten slapen in het grote grote bed. Opruimze

Teddy, handig zo'n moeder. Die van mij kan ik ook altijd kleding brengen die versteld moet worden (vaak de pijpen inkorten......). Maar ik hoop dat je dat lapje tule niet nodig hebt morgen. Duim duim duim
Mimpje, goh, schrijven wij nou precies hetzelfde voor teddy
Ohja, gister mijn baas gesproken en ik moet over 4 weken al weer aan het werk.

Ik heb er voor gekozen om drie weken lang 4 dagen te gaan werken zodat ik de zomervakantie ook 4 dagen uitbetaald krijg... slim he! (hier kwam hij trouwens zelf mee)

Ik krijg allerlei taken voor die drie weken die ik ook thuis kan doen, dus ga ik anderhalf of twee dagen naar school toe en de rest doe ik hier in het weekend of s avonds.

En daarna gewoon weer 6 volle weken van mini genieten!
Lekkere baas mimpje! Goed geregeld zeg ik
Inderdaad goed geregeld Mimpje!

Lekker dat die zomervakantie er ook weer snel achteraan komt.

Teddy, handig zo'n moeder!! maar laten we idd hopen dat je het niet nodig hebt morgen; ik zend allemaal zonnige vibes jouw kant op hoor.. laat het hier dan maar regenen, zit jij lekker in de zon!

Ellein, ben jij nu thuis vandaag of aan de slag? Druk??
Missc, ben aan het werk, maar hebben het hier allemaal onder controle, dus ook een beetje tijd voor jullie vandaag
oh, da's gezellig!!

Las van jou ook wat gemengde berichten op de mail, maar nog wel gefeliciteerd met je tante-schap!! *en als ik dat weer moet verwijderen ivm privacy, let me know!*
Meld!

Nog maar 2,5 week en dan is al de uitgerekende datum. Klinkt ineens heel dichtbij... Maar ik vind het tot nu toe nog wel lekker om gewoon verlof te hebben, dus van mij mag 'ie' nog gerust even bijven zitten, alhoewel ik natuurlijk wel heel benieuwd naar hem/haar ben!

Ik ga vandaag maar eens mijn ziekenhuistas inpakken, voor zover dat kan, want ik moet best veel meenemen, omdat ik wel een paar dagen daar blijf waarschijnlijk.

Teddy, morgen de grote dag! Spannend hoor en ik duim voor mooi weer! Maar er zal ook wel veel binnen zijn of niet? Wat is het programma?

Mimpje, goed geregeld met je werk en fijn van het doorslapen!

Vera, kom je de dag een beetje door vandaag? We denken aan je.

Floortje, supergefeliciteerd met je baan! Klinkt allemaal goed hoe eerlijk en respectvol ze jou benaderen (wat ik lees in de mail).

Oh ja, vanavond zwangerschapsyoga met partner. Ben benieuwd hoe vriend het gaat vinden. Hij vindt het volgens mij wel een beetje spannend. Ik ben benieuwd naar alle partners van de meiden.

Er is er trouwens al 1 bevallen, 3,5 weken te vroeg. Toen schrok ik toch wel even en besefte dat het bij mij ook zomaar kan gebeuren...
zo was ik weer. mini is slechts 55 gram gegroeid deze week ook wel logisch natuurlijk door al dat gedoe en slechte drinken. Nu moet er volgende week wel 100 gram bij anders zakt ze onder de curve. Ze is nu 4915 gram. Dus ze is ingehaald door mini-mimpje.

mimpje goed geregeld met je baas!

programma begint morgen om 7 uur voor mij. Dan komt de visagiste al. (ze had een dubbele afspraak geboekt...tja eigen schuld, dus moet ze nu extra vroeg opstaan, ik ben toch wakker ivm met flesje voor mini) om half 9 de kapster en om kwart voor 10 komt Teddyman me ophalen.

We trouwen om half 11. Daarna gaan we met een boot varen over de vecht met lunch ed. Aansluitend de receptie, het diner en dan feest. Dat wordt een lange dag! Wel spannend nu hoor.

Jobje leuk joh die partneravond. Teddyman heeft er heel veel aan gehad en ik weer aan hem tijdens de bevalling. Het is heel fijn om naast de vlos iemand naast je te hebben die een beetje weet wat er komen gaat en hoe hij jou kan helpen.
Hey meiden,

Jobje, jeetje zeg nog 2,5 week. Wat gaat de tijd toch super snel! Sommige mensen nemen hele koffers mee naar het ziekenhuis, dus ze kijken niet snel vreemd op daar. Gezellig die avond vanavond. Ben benieuwd wat jobman er van vindt.

Teddy, bij mij was de kapster er om 8.00 uur geloof ik, maar ik had de halve nacht niet geslapen dus was ook al klaar wakker. Ben benieuwd hoe jij vannacht slaapt. Het klinkt als een hele leuke invulling van de dag. Ik duim nog steeds voor wat mooier weer dan nu. Ga je vanavond eigenlijk nog wat speciaals doen? Lekker eten met je ouders ofzo?

Mimpje, ik ben redelijk goed in het leren van talen, manlief minder maar we hadden beide het gevoel dat ons dit prima moet gaan lukken. Van mij zou het tempo van de les iets omhoog mogen maar goed ik zit daar niet alleen. Is een fijne juf die alles goed uitlegt.

Ellein hihi ik als brabo heb juist soms wat moeite met de wat hardere klanken. Ze hebben iets wat op een harde g lijkt (is geen g maar ben even kwijt wat dan wel) en daar heb ik moeite mee. Ach ja veel oefenen en straks kan ik toch niet anders.

Missc goede combi hoor lijkt mij zo. Wanneer ga je met verlof?

Rossia hoe is het met jou? Red je het nog met alle zenuwen?

x Floortje
Wow Jobje, dat gaat snel ineens zeg! Ja.. kan natuurlijk zomaar gebeuren dat vannacht ineens je vliezen breken hahaha.. Nee hoor, geintje, ik wil je niet zenuwachtig maken, maar het komt dichtbij nu! Veel plezier vanavond op de partneravond!

Teddy, klinkt als een drukke en mooie dag morgen. Ik hoop dat je vanavond lekker slaapt zodat je morgen een mooie en uitgeruste bruid bent! Alvast heel veel plezier gewenst!!

Floortje, leuk om met zo'n hele andere taal bezig te zijn, maar Zweeds lijkt me inderdaad best lastig, hoewel als je sommige woorden dan weer ziet t heel herkenbaar is.

Mijn verlof zal omstreeks 7 juli ingaan; dus dat is 6 weken voor de UD: 2 weken vakantie en 4 weken officieel zwangerschapsverlof. Lekker hoor!
Aaah nee, nog niet vannacht!

7 juli komt ook al snel dichtbij zeg! vind je het fijn om 6 weken van te voren te hebben? Ik wil juist zoveel mogelijk weken daarna hebben, maar ik had ook nog niet zoveel klachten. Ik neem na mijn totale verlof nog 4 weken vakantie op, zodat de kleine pas 1 okt. naar het kdv hoeft.

Teddy, klinkt als een erg leuke dag. Vooral voor de boot zal ik duimen voor mooi weer!
zo meiden zal vanavond waarschijnlijk niet meer online zijn.

duim voor mooi weer voor morgen en zaterdag kom ik verslag doen.

gorgi hoe was je echo?

rossia bij deze alvast heel veel succes voor zaterdag! Weet ik niet of ik op tijd ben om het de dag zelf te zeggen. Ik hoop voor je dat superseabert uitgroeit tot een prachtig kindje en hij of zij volgende week lekker warm in je buik zit!

zo ik ga de laatste voorbereidingen treffen. Even lekker in bad, maskertje, lotion. Mijn moeder komt zo...en teddyman gaat zo het huis uit. hahahaha

tot zaterdag!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven