Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Snelle kussssss voor Tila en Jom!
Mogguh

*zet koffie neer*

Iedereen goede nacht gehad?

Tila jom vandaag weer naar creche?

Reageerde werk een beetje ok? (is ook altijd maar afwachten).

Ik vind boksen voor zulk klein grut ook wel een beetje to much.

Maar operatie van je vader is dus goed gegaan?

Ik had je nog geprobeerd te bellen gisteren, maar kwam er niet door, heb het tegen 10 uur opgegeven, want wilde nog maar 1 ding, bed in

Voel me weer een beetje mens.

Vanavond etentje met paar mensen uit stamkroeg. Een verlaat verjaardagscadeau voor 3 van ons (aangeboden door de vierde persoon).

Fijne dag !
**neemt koffie**

Goede nacht gehad, Jom doet het prima op AB en was vanmorgen ook niet koortsig dus herstel zet echt door. Pfiiieuw!

Het was een druk belavondje, klopt. Mijn vader heeft prima nieuwe ogen, zei hij zelf. Hij had al stiekem van achter z'n plakker gespiekt (MK: Heeft opa nu ook plakkers? Wow!)

Werk reageerde best okee, het is momenteel alleen een zwaar hectische week dus het kwam niet zo goed uit, eigenlijk, Straks maar eens even zien hoeveel hectiek er op mijn bureau ligt.

Eén cadeautje met z'n 3-en? Leuk!

Ik moet aan de slag. Haren kammen tanden poetsen etc.
Dat is fijn, dat Jom zo goed gaat

Sterkte met hectiek op werk!
Yeah Jommetje herstelt weer, goed hee :-) Succes met de hectiek Tila: laat je niet kisten!

Ook fijn om te horen dat jij je ook wat lekkerder voelt Suup, nieuwe ronde nieuwe kansen :-)

Hier lang dagje voor de boeg. Eerst aan de slag hier en dan door naar Adam voor de voorstelling. Gelukkig komt er een vriendinnetje kijken, altijd handig als je sociaal met werk kan combineren!

*pakt koffie en zet er een schaaltje koekjes bij*
Ha, ik ben ook vroeg in slaap geduikeld na een aantal keren in-gesprek-toon bij Tila Wat fijn dat het beter gaat met Jom! (En met jou En wat bijzonder tof van je vader dat ie speciaal voor MK ook zijn oog laat beplakken . Dat is nog eens solidair!

~pakt koffie dankbaar aan en gaat weer terug naar het bureau~
Ik heb ook maar Firefox geinstalleerd, en ziedaar: ik kan weer posten! Jiehaaa!

Tila: wat fijn dat Jom weer thuis is. Zo akelig, zieke kindjes. Wees maar even heel lief voor jezelf, dit soort zaken hakken er zo erg in. Dikke knuffel voor jou.

Mag ik ook even een knuffel? Mijn leed is niet te vergelijken met angst om zieke kindjes, maar ik ben serieus oververmoeid aan het raken. Op mijn werk is het een chaos, privé continu bezig met Project Nieuw Huis en mijn harde schijf begint overloaded te raken. Ik begin zelfs slaapproblemen te krijgen en ben nu al 2 keer loeihard uitgevallen tegen de Freule, omdat ze etterbakte en ik het er niet bij kon hebben. En ik voel me dan altijd zo rot naderhand, als ik uitgevallen ben tegen de kinderen, rotmoeder dat ik ben. Daarnaast zie ik er 10 jaar ouder uit van de stress en zitten de tranen continu erg hoog. Nou ja. Gewoon met verstand op nul doorbuffelen maar, over een paar weken is alles achter de rug en kunnen we gaan genieten.

*klaagmodus uit*
.
Klagen mag altijd hoor! En het is ook allemaal heel erg veel!

Een nieuw huis levert standaard stress op en als dat dan in combinatie gaan met werkstress dan is het helemaal niet gek dat je lijf en je koppie daarop gaat reageren. Het is in ieder geval al goed dat je het voor jezelf erkent en dat je weet waar het vandaan komt; kun je dat Freule ook uitleggen? Maar gelukkig zit er inderdaad een einde aan deze periode en kan je straks lekker met het hele gezin relaxen in je nieuwe huisje! Komt goed hoor!

Bah soms vind ik het zo irritant om volwassen te zijn; al die Grote Dingen waar je je druk om moet maken :-S

!
Lil dus eigenlijk hadden wij elkaar gewoon moeten bellen

M'anas, zo'n herkenbaar gevoel.

En wat darly zegt, het is ook gewoon heel erg veel. dus
**duikt maar weer in de grouphug**

M'anas, dat is ook veel. En moeilijk te combineren. En je bent geen rotmoeder.

Ik merkte vandaag dat ik liever gewoon even was verdwenen: een dagje rust aan de kop,, Jom nog thuis, in oblivian over druk en deadlines van werk. Voelde me echt een rotmoeder (hee, daar is ze weer ) dat ik Jom nu al op de creche dumpte om naar mijn werk te gaan, waar ook nog eens bleek dat ik een hele zwik deadlines eigenlijk gewoon over het hoofd heb gezien, waardoor er van alles bijna mis gaat. Kut.

En ik ben in 1 dag ziekenhuis ook ruim een jaar ouder geworden. Maar goed. Knuffeleln op de bank met MK terwijl ik een dutpoging deed werkte wel enigszins.

Nou ja. Vanavond weer werken, want er komen allemaal mensen om naar ons te kijken omdat ze ons elk jaar geld geven. Staat nu dus wat lekkers op mijn kookplaat, want al die mensen moeten natuurlijk ook wat te happen hebben. (en het mag allemaal niks kosten want er is nooit geld, dus zijn alle happen vanavond homemade. De hele theatertoko braaf thuis aan het koken)
Ach...deadlines zijn er om gemist te worden vind ik dan weer :-)

Jij bent ook geen rotmoeder Tila!
Bah zo naar Amsterdam. Vraag es of ik daar zin in heb?
Geen van de moeders hier zijn rotmoeders Ugh ik heb gezegd.

Darly heb je zin om naar Amsterdam te gaan?

Tila, wat ben je aan het kokkerellen?
Is toch leuk om naar Amsterdam te gaan?

Stoofpotje, voor bij het stoersterke bier naderhand
Nee daar heb ik geen zin in :-)

Ik vind Adam zo ver weg dan weer en de voorstelling heb ik ook al 8 keer gezien en dan is er ook nog een nagesprek en eer dat ik dan weer thuis ben....jaja voor je werk naar het theater...tis een luxe-probleem
mmmm klinkt goed

Darly moet je perse in de zaal zitten tijdens de voorstelling?
Werk was gezellig stoofpotje zag er voornamelijk leuk uit, was in de ieniemieni pasteibakjes niet zo heel erg lekker , maar dat maakte de mensen niet zoveel uit, geloof ik

Vnd het alleen wel stom dat de bussen s avonds alleen maar om het half uur rijden. Want ik miste em dus net!
Dat is balen Tila. Jammer dat de stoofpot niet zo lekker was, maar ach als de mensen maar weer blijven geven he .

Hier ook leuke avond, erg lekker gegeten en bijgepraat en nu fluks naar bed, want morgen zit ik de hele dag in een cursus en het is nu al best wel laat.
*zet koffie neer en een berg pepermunt*

Had ik verteld dat we tapas gegeten hebben gisteren... nou ik ruik het zelfs, arme medecursisten vandaag.....
Goedemorgen!!

~ wat ruikt er hier toch zo naar knoflook?~

Ik dacht gisteren lekker op de bank wat roomkaaspepertjes te snacken...

Dat was meer pepertje dan roomkaas.

Allemachtig, ik heb er nog een zere bakkes van. Daar kan die tijgerbalsem van Darly niet tegenop, denk ik...
Wat wilde ik nou toch typen?
Mogge! Ja ik moet in de zaal zitten, Tila, ben het 'gezicht' van de club op zo'n avond zowel naar de artistieko's als naar externen dus ik loop de hele tijd blij te lachen en gezellig te doen naar iedereen. Waren al jouw geldschieters blij gisterenavond (ondanks de stoofpot )?

Is het leuk op de cursus, Suup?

Is het vuur al weer iets gedoofd Mims?
Kramp in jouw kaken nu, Darly?

Tila die trouwens iets kookt dat niet heerlijk is...dat is toch wel heel bijzonder. Wanneer was de vorige keer; ergens in 1998?

Vuur in bakkes is redelijk gedoofd, maar volgens mij heb ik een rodepepertjesbrandblaar op mijn tong, hihi.
Grinnik...ja ik heb regelmatig kramp in mijn kaken ja Er zijn hier wat artistieko's aan het koken en ik stond met een bara in mijn handen en een pot zelfgemaakte sambal...toen dacht ik aan jou en heb maar een klein likje genomen :-)
Kramp in jouw kaken en dan toch jouw smaakpapillen in de hens steken, wat solidair van je..

Het enige hete hier is het lichaampje van Mops, arme grietje heeft koorts. Vanavond maar weer slapen bij mijn ouders (oh joy) zodat ik morgen gewoon kan werken en zij 's morgens gewoon daar kan blijven...
Kramp in de kaken en hete bakkesen Goed zo.

De 'geldschieters' waren wel blij, geloof ik en de rest van het homemade eten was erg lekker

Ze willen bij ons ook 'gezicht van de toko' gaan invoeren. Is op zich een heel goed plan, maar met redelijk kleine club niet zo goed uitvoerbaar. Ik zie me volgend jaar tijdens de tour niet zo snel de helft van de voorstellingen in de zaal zitten. Dan moet je naar gaten als Emmen enzo, in the middle of kut, en dan dus ook nog eens terug 's avonds laat. Zie ik niet zo zitten met 2 kinders die de volgende dag ook weer gedropt moeten worden. Nou ja, we zien wel.

Zo. Kindjes in bed, huis redelijk aan kant, zo nog even wat dingetjes schrijven voor werk, en dan op de bank. Oh nee, dan was vouwen en strijken. Blerk!

Arme Mops!

Suup, hoe was je cursus? Nog commentaar gehad ove je adem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven