Good Luck 2
woensdag 13 mei 2009 om 19:19
Ik wens jullie een fijne avond.
Mal, ik hoop dat je wat ontspanning hebt vanavond.
Hel, voor jou geldt hetzelfde. Hetkomtgoedhetkomtgoed.
Star, hopelijk voelt Ceetje zich oke vanavond.
Bam, zie je op tegen weer een operatie?
Rissie, is er al duidelijkheid over de ziekte van schoonmamma?
Fijne avond!
Mal, ik hoop dat je wat ontspanning hebt vanavond.
Hel, voor jou geldt hetzelfde. Hetkomtgoedhetkomtgoed.
Star, hopelijk voelt Ceetje zich oke vanavond.
Bam, zie je op tegen weer een operatie?
Rissie, is er al duidelijkheid over de ziekte van schoonmamma?
Fijne avond!
woensdag 13 mei 2009 om 20:37
woensdag 13 mei 2009 om 20:49
woensdag 13 mei 2009 om 21:10
Wat een fijne arts toch Mal! Hoe voel je je nu? Opgelucht zeker? Terwijl ik het schrijf besef ik me dat het wel stomme vraag is misschien...
En 140 is echt wel hard! Nu nog steeds hoor! (al vind ik het nu gewoon lekker hard! )
Star: fijn dat het goed was, het kweekje. Nu dus kijken voor allergie. Wanneer?
Hel: logisch joh! Take your time!
Ik heb even dingetje op de groep gezet...
En 140 is echt wel hard! Nu nog steeds hoor! (al vind ik het nu gewoon lekker hard! )
Star: fijn dat het goed was, het kweekje. Nu dus kijken voor allergie. Wanneer?
Hel: logisch joh! Take your time!
Ik heb even dingetje op de groep gezet...
donderdag 14 mei 2009 om 08:15
donderdag 14 mei 2009 om 09:10
Goodmorning... Jonathan was al om 5 uur wakker... dus ik denk dat we straks maar even samen nog gaan slapen in het grote bed (altijd gezellig) Ik kon gisteren niet slapen omdat ik 1 logo moet namaken van iets heel anders en dat lukte niet. M heeft nu dat symposium, praten voor 800 man. Je moet het maar durven he!
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 14 mei 2009 om 09:12
donderdag 14 mei 2009 om 09:38
Mogguh...
Wat een pisweer zeg. Bah! En brdigesvriend heeft auto mee dus hoop dat het straks droog wordt. Al weet ik ook nog niet wat ik ga doen, maar goed...
Pfff Mal, vroeg zeg... Succes voor Malman! Goed genoeg opgeknapt dus? Spannend hoor! Birkenstocks lopen nu zozo. Loop er nu alleen thuis op. Voetbed voelt wel erg fijn, moet wennnen aan het teendingetje zeg maar...
Jin: ah turnen. Leuk wel toch? Ben benieuwd of oudste het iets vindt!
Wat een pisweer zeg. Bah! En brdigesvriend heeft auto mee dus hoop dat het straks droog wordt. Al weet ik ook nog niet wat ik ga doen, maar goed...
Pfff Mal, vroeg zeg... Succes voor Malman! Goed genoeg opgeknapt dus? Spannend hoor! Birkenstocks lopen nu zozo. Loop er nu alleen thuis op. Voetbed voelt wel erg fijn, moet wennnen aan het teendingetje zeg maar...
Jin: ah turnen. Leuk wel toch? Ben benieuwd of oudste het iets vindt!
donderdag 14 mei 2009 om 09:39
donderdag 14 mei 2009 om 09:48
Goedemorgen,
Amalia, pisweer? Hier (nog) geen druppel gezien. En dat wil ik graag zo houden
Jinny, met turnen bewegen ze echt veel mee, dus misschien kan hij dan zn energie wel goed kwijt.
Zo Bam beter 8.15. Fijn dat Julian dan naar zn papa luisterd
Mal, pff.. 5 uur? Dat is midden in de nacht! Hier was het 6 uur en dat vond ik al veels te vroeg
Bleghh morgen de auto laten keuren, maar nu kreeg ik vanmorgen te horen dat ik er niet op kan wachten, dus dan moet ik helemaal lopend met 2 kinderen naar huis. Echt niet grappig, het is denk ik wel minimaal een half uur lopen. Ik neem Tobias zn fiets maar mee, dan hoop ik dat hij het redt!
En dan moet ik ook weer terug om de auto op te halen. Lekker bijdehand allemaal.
Amalia, pisweer? Hier (nog) geen druppel gezien. En dat wil ik graag zo houden
Jinny, met turnen bewegen ze echt veel mee, dus misschien kan hij dan zn energie wel goed kwijt.
Zo Bam beter 8.15. Fijn dat Julian dan naar zn papa luisterd
Mal, pff.. 5 uur? Dat is midden in de nacht! Hier was het 6 uur en dat vond ik al veels te vroeg
Bleghh morgen de auto laten keuren, maar nu kreeg ik vanmorgen te horen dat ik er niet op kan wachten, dus dan moet ik helemaal lopend met 2 kinderen naar huis. Echt niet grappig, het is denk ik wel minimaal een half uur lopen. Ik neem Tobias zn fiets maar mee, dan hoop ik dat hij het redt!
En dan moet ik ook weer terug om de auto op te halen. Lekker bijdehand allemaal.
donderdag 14 mei 2009 om 10:09
Morguh,
Lianne had gisteravond in haar bed geplast, alles nat, dus de wasmachine draait nu overuren. Op de camping krijgt ze wel een luierbroekje aan, ze was nog maar 2 nachten droog, dus dat risico willen we niet nemen.
Mal, wat fijn dat de MRI goed is .
Inderdaad een fijne man, dokter B.
Gescheurd op de snelweg, you go girl!
Je was wel heel vroeg wakker, nou lekker chillen dan. En heel veel succes voor M!
Star en Jin, nee, nog niet gepakt. Tim had gistermiddag andere plannen . En we hebben lekker in de tuin gezeten.
's Avonds is M. naar de muziek geweest en ik ging kijken bij een groep die aan theatersport doet (ongeveer wat De Lama's doen). Was erg leuk, dus na de vakantie ga ik mee doen.
Ga zo pakken, het weer is toch minder goed, dus komt mooi uit. We willen morgen weg, maar als we nog veel te doen hebben wordt het zondag.
Jin, weer mooie nagels? Turnen vind ik niet gek voor een jongetje. Het is de naam: als je gym zegt, vindt iedereen dat heel normaal.
Bridges, kleuren, plakken, verven, spelletje, spelen met Lego (?) voorlezen met Ties?
Naat, hebben ze geen vervangende auto voor je totdat de auto klaar is?
Man is altijd op tijd thuis (lees: uiterlijk half vijf). Hij brengt de auto dan al naar de garage, de volgende dag onderhoud. Als hij dan weer thuis is, de volgende dag, dan haalt hij hem weer op of ik. Hier hebben ze een leenfiets. Wel handig, maar niet meer kinderen.
Tijd voor koffie.
Lianne had gisteravond in haar bed geplast, alles nat, dus de wasmachine draait nu overuren. Op de camping krijgt ze wel een luierbroekje aan, ze was nog maar 2 nachten droog, dus dat risico willen we niet nemen.
Mal, wat fijn dat de MRI goed is .
Inderdaad een fijne man, dokter B.
Gescheurd op de snelweg, you go girl!
Je was wel heel vroeg wakker, nou lekker chillen dan. En heel veel succes voor M!
Star en Jin, nee, nog niet gepakt. Tim had gistermiddag andere plannen . En we hebben lekker in de tuin gezeten.
's Avonds is M. naar de muziek geweest en ik ging kijken bij een groep die aan theatersport doet (ongeveer wat De Lama's doen). Was erg leuk, dus na de vakantie ga ik mee doen.
Ga zo pakken, het weer is toch minder goed, dus komt mooi uit. We willen morgen weg, maar als we nog veel te doen hebben wordt het zondag.
Jin, weer mooie nagels? Turnen vind ik niet gek voor een jongetje. Het is de naam: als je gym zegt, vindt iedereen dat heel normaal.
Bridges, kleuren, plakken, verven, spelletje, spelen met Lego (?) voorlezen met Ties?
Naat, hebben ze geen vervangende auto voor je totdat de auto klaar is?
Man is altijd op tijd thuis (lees: uiterlijk half vijf). Hij brengt de auto dan al naar de garage, de volgende dag onderhoud. Als hij dan weer thuis is, de volgende dag, dan haalt hij hem weer op of ik. Hier hebben ze een leenfiets. Wel handig, maar niet meer kinderen.
Tijd voor koffie.
donderdag 14 mei 2009 om 10:19
Ha, ha, dat dacht ik wel Bridges. Hoe lang kan Fieke lopen? Stukje lopen met de wandelwagen erbij? Ik loop meestal naar een speeltuintje (zal nu wel nat zijn) of naar een singel waar altijd wel meerkoetjes/eendjes. Stukjes brood mee en kind is weer helemaal blij.
Ga nu echt, Lianne en Tim zijn al veel te lang alleen beneden.
Ga nu echt, Lianne en Tim zijn al veel te lang alleen beneden.
donderdag 14 mei 2009 om 10:27
Nee zo lang lopen lukt niet, maar goed we wandelen en fietsen ook heel wat af hoor. Eendjes hier ook favoriet! Maar dan moet het eerst maar eens droog worden...
Oren waren wel iets beter maar nog niet goed. Nog steeds doorgaan met medicijnen en zo en als het over 2 weken niet goed is, gaan we kijken voor gehoortest of zo. Maar liever heb ik dat wat later, zijn de testen meer betrouwbaar en heb ik ook beeld van de school... Nu redt hij zich prima namelijk.
Ik ga eens even koffie zetten!
Oren waren wel iets beter maar nog niet goed. Nog steeds doorgaan met medicijnen en zo en als het over 2 weken niet goed is, gaan we kijken voor gehoortest of zo. Maar liever heb ik dat wat later, zijn de testen meer betrouwbaar en heb ik ook beeld van de school... Nu redt hij zich prima namelijk.
Ik ga eens even koffie zetten!