Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1

zaterdag 19 december 2020 om 13:41
Er stond per ongeluk op zijn instagram. Is nu aangepast naar plotseling zie ik.

zaterdag 19 december 2020 om 13:43
Ik bedoelde het nieuws over het dochtertje van Jan Dulles

zaterdag 19 december 2020 om 13:52
Het stond anders gewoon al een paar keer boven die reactie van jou. Je skipt dan wat posts en ziet dan wel ineens de post waar je het grapje op maakt?In_Tenebris schreef: ↑19-12-2020 13:45Brrr, die had ik dus niet door. Mijn bedoeling is ook niet om daar een grapje over te maken. Dat van Jan Dulles lijkt me inderdaad verschrikkelijk.
Heb je misschien een leesbrilletje nodig om beter te scannen?

zaterdag 19 december 2020 om 13:58
Vreselijk.... Ik kan er dagelijks bang voor zijn, ik kijk dan ook regelmatig. Het allerergste wat je kan gebeuren.... Ook ik ben er naar van (en ik was al wat "van slag" over het nieuws van "mijn" Sinterklaas, maar dit is toch nog een tandje ergerPietjeBello schreef: ↑19-12-2020 13:44Pfff echt vreselijk zeg. Dan leg je zo’n kleintje voor de laatste keer op bed, laatste keer in bad, laatste knuffel, laatste kus en dan weet je dat helemaal niet. En dan ‘s ochtends zo’n grote nachtmerrie. Afschuwelijk. Ik word er zelf helemaal naar van.![]()

zaterdag 19 december 2020 om 14:03
Luci_Mster2 schreef: ↑19-12-2020 13:52Het stond anders gewoon al een paar keer boven die reactie van jou. Je skipt dan wat posts en ziet dan wel ineens de post waar je het grapje op maakt?
Heb je misschien een leesbrilletje nodig om beter te scannen?![]()
De rest niet gelezen. Had niet verwacht dat dit erbij zou komen Dacht dus dat iemand het over sinterklaas had. Ik zal beter opletten.

zaterdag 19 december 2020 om 14:09
Nee, joh. En het grapje was best grappig als niet over een dode baby ging hoor, anders prima gekunt.In_Tenebris schreef: ↑19-12-2020 14:03De rest niet gelezen. Had niet verwacht dat dit erbij zou komen Dacht dus dat iemand het over sinterklaas had. Ik zal beter opletten.
zaterdag 19 december 2020 om 14:18
Pfff...Heb kleinkind van dezelfde leeftijd. Dit komt even binnen. Sterkte Jan en gezin.PietjeBello schreef: ↑19-12-2020 13:32https://www.ad.nl/show/drie-maanden-oud ... n~a9ec5d93
Dochtertje van Jan Dulles overleden.
Afschuwelijk. Zo erg.
Everything you see I owe to spaghetti!