Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Niet bijgelezen, doe ik straks wel. Maandag met Ceetje naar de kinderarts. Ben benieuwd.
Ohh dat is al snel, Star.

Hoe is het verder nu met Ceetje?
Moe en moe en vooral moe

Gisteravond weer huilen huilen huilen want zere plasser. Zucht.
Hè gets, arme Ceetje... Hoop dat ze iets kunnen voor d'r... Dit is wel sneu...

Mal: Malman al klaar voor vanavond? X-DHier net een lekker stuk gefietst... Blaren op mijn billen haha!

Mal: Malman al klaar voor vanavond? Hier net een lekker stuk gefietst... Blaren op mijn billen haha!

Mal: Malman al klaar voor vanavond? Hier net een lekker stuk gefietst... Blaren op mijn billen haha!
En Bridge, drie keer recht is scheepsrecht ofzo?
Ja maar ik vind het echt heel erg zielig voor Ceetje!
Duidelijk ja.

En je eigen blaren op je billen ook zeker
Kokos, ik heb toch ook niet gezegd dat ik turnen gek vind voor een jongen? Heel veel kindjes doen dat hier (haast nog meer jongetjes dan meisjes). Ik bena lleen heel benieuwd. Hier in de buurt zitten helaas weinig eendjes. Klinkt zo leuk, eendjes voeren! Leuk theatersport! Kun je goed improviseren? Ik had een collega die dat vroeger deed, was echt een hit.

Star, arme Ceetje. Erg vervelend. Zijn het weer schimmeltjes denk je?

Bridges, balen van die oren. Zijn de medicijnen echt AB?
Hoe laat gaat Thomas turnen Jinny?

Arme ceetje, heb echt met haar te doen
Vanochtend de uitslag gekregen van het bloed, alles was goed.. ik had ook niet anders verwacht..

Hij verwacht ook niks van de MRI, maar wil toch het zekere voor het onzekere nemen.
Ik vind turnen leuk, ook voor jongetjes!

Schimmel denk ik wel, want zalf doet wel iets. Meer haar algehele toestand die ik nu gewoon wel eens onderzocht wil hebben.
Wel fijn dat je even goed wordt doorgelicht Bam!
Goed dat jullie naar de kinderarts gaan Star, moet even goed naar Ceetje gekeken worden

we kregen net een kaart voor een bruiloftsfeest 's avonds, en de dresscode is Black Tie. Dat is smoking voor man en cocktailjurk voor de vrouw he! Wat is een cocktailjurk precies, is dat op de knie? En met lange of korte mouw? Of maakt dat niet uit?
Stressed is just desserts spelled backwards
Cocktailjurk mag volgens mij alles zijn. Amaal weet het bast beter
Ben al blij dat ik niet in gala hoef. Dat vind ik wel zo zonde van het geld als je voor 1 avond zo'n dure jurk moet kopen.
Huren! Hartstikke veel aanbod in volgens mij.
Oeh, wel leuk je eens zo sjiek kleden Mal! Gaaf! Kun je ook huren toch?

Bam, fijn dat er niets uit kwam (nou ja, weet je nog niet echt hoe het komt he). Zie je op tegen MRI?

Star, ik vind gym ook leuk. Ik ga om half vijf, ben benieuwd. Je kunt ook sommige voedingsstoffen uitbannen tegen die schimmeltjes he? Ui, gewoon brood (zuurdesem id an beter, maar ja dat lust geen kind denk ik), suikers, champignon.

Jongste weer zwaar verkouden sinds vanochtend. Gisteren begon het. Komt vermoed ik van de speeltuin. Oppas was op eigen initiatief naar een of andere buiten speeltuin gegaan met het ov en ik denk dat ie daar zo verkouden van is geworden. Tel daar zijn enorme dunne poepluiers (moet paar keer per week onder de douche omdat het echt tot achter zijn oren zit) bij op, en hij is weer topfit....

Ik vind het op zich oke dat de oppas naar de speeltuin gaat, maar heb er stiekem wel een beetje moeite mee. Ik doe echt genoeg leuke dingen met hem, en hij is haast elke keer verkouden als ze is geweest.
Wat doen jullie voor vaderdag? Hier wordt het volgende week al gevierd (maar wel anders dan in NL hoor, kindjes knutselen vaak niets maar man gaat met vrienden zuipen in de kroeg, dat is de vaderdag hier).

Ik heb een placemat gemaakt met foto van de twee ventjes erop en hij krijgt een jaarkaart voor supergaaf park hier (wilde iets nuttigs zeg maar).
Wat een onhandig tijdstip half vijf. Is het een half uurtje?

Als het een beetje een kind van haar moeder is, lust ze wel zuurdesembrood. Heerlijk!

Ze frunnikt veel aan haar plasser, dus dat zal er ongetwijfeld ook iets mee te maken hebben. Heb net verwijsbrief bij de huisarts opgehaald en daar zit haar hele amamnese bij, dus handig voor de kinderarts.

Oei, weer een ziek ventje. Wat vervelend nou toch, het griep/verkoudheidseizoen zou nu toch wel eens een keertje over moeten zijn.

Man gaat met vrienden zuipen in de kroeg Geweldig. Zal het eens aan Starman vertellen. O. Bedenk me net dat hij volgens mij dat weekend echt aan de zuip is

Even zoeken wanneer vaderdag hier is.
21 juni.
Ik ben niet zo van die smalle buisen toestanden maar wat moet dat moet....

Och het ventjuh, moet idd maar eens ophouden.

Hier krijgt papa een buiszadeltoestandgeval voor zijn fiets, dan kan Juul mooi voor op zitten en kan ie het allemaal beter in de gaten houden.. En we knutselen hier nog wat, maar wat weet ik nog niet...

Ik weet het star, heb geen zin.....
Star, lust ze graag verse jus d orange? Want ik kreeg als tip veel vitamine C, en alles wat je teveel binnen krijgt plas je uit > plas wordt dan zuurder > en dan heb je minder last van infecties en blaasontstekingen. Cranberrysap is ook erg goed. En zuurdesembrood eten en rijstwafels enzo. En zo min mogelijk suiker en geen champignons en andere paddenstoelen eten.
Jonathan en ik hebben nog heerlijk geslapen in het grote bed, hij werd wakker en ging heel lief tegen me brabbelen en aaien en knuffelen, echt schattig . Zou het eigenlijk vaker moeten doen maar ik wil het niet aanwennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven