Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

quote:compu schreef op 15 mei 2009 @ 17:05:

Star, heb jij nog last van prikkelbare darmen? Ik heb het nu weer eens. Zal wel drukte zijn ofzo.

Was je vandaag met Cee naar de k.a.?

Nee, sinds zwangerschap doen darmen juist het omgekeerde vna prikkelbaar zijn; er gebeurt maar weinig

Maandag KA.
Ik kijk naar RTL Blvrd. Komt die suffe Yvon Jaspers iets vertellen over BZV. Kijkt Laurens naar Yvon, kijkt ie naar mij, zegt ie: Ben jij dat mama...? :puke:

Ik vind haar echt heel stom.
Whaaaaaaaaah dat is niet leuk nee! Ik vind haar namelijk ook echt heel stom. En jij lijkt niet op haar. Dus.
Mal, inderdaad confronterend. Ik sluit me bij alle reacties aan, ik vind het moeilijk iets zinnigs te kunnen zeggen. Hug voor jou. Heb je het kunnen evalueren met een arts of iemand anders die er verstand van heeft? Vaak zegt een uitleg iets heel anders dan wat je zelf interpreteert toch?

Kokos, fijne vakantie al!!!! Ik had misschien verkeerd gelezen, ik bedoelde het ook niet lelijk hoor. Auw van je teen, ik hoop dat je toch goed kunt wandelen.

Star, gym was oke. Juf stom, maar ik deed het samen met Duitse potentiele vriendin en haar kind en dat was wel leuk. Oudste kon heerlijk uitleven, aan ringen hangen, klauteren, springen, hoepelen etc. Hij vond het een succes (behalve de terugreis want ik had de auto geparkeerd op een parkeerplaats die gesloten was toen we terugkwamen en toen moesten we eind lopen en met de bus naar huis).

Amalia, applaus van salarisschaal! Toch duur reisje naar curacao nu?
Oooooo Jinny, mutsie Sorry

Echt al in de ringen zwaaien enzo? Wow, da's stoer! Heb je foto's gemaakt?
Nee, fototoestel wel bij me, maar ik durfde geen foto´s te maken (was de enige dan en dat voor een eerste les). Oudste is ook een enorme klauter he, altijd al geweest. Die maakt de hele dag door koprollen en springt op de bank (mag zonder schoenen) en legt jongste op zijn buik en jumpt er dan over heen. Van dat soort taferelen hebben we hier.

Ja goeie he, van die auto... Oudste was zwaar impressed, die was ontdaan dat de auto daar bleef haha.
Knap hoor, die van mij is wat dat betreft motorisch totaal niet handig. Durft niet eens alleen van de glijbaan

Leuk spelletje, haasje over met je broertje :-)
Oooh balen van de auto... Heb je hem al opgehaald?

Werd vanmiddag op m'n 06 gebeld door een nummer uit Jinnyland. Ik ken alleen Jinny daar dus was blij verrast

Helaas, verkeerd verbonden...

Hint Jin, bel eens, ha ha. Nee hoor.
Hè Mal, wat balen... kan me voorstellen dat je er weer even verdrietig van bent...

Jin: oh dat klinkt echt als erg leuk! Lekker klimmen en klauteren... Hier doen we nog steeds zwemles, maar er is ook peutergym. Zwemles raakt beetje in een dipje. We hebben het er al eens over gehad om nu te gaan gymmen. Misschien toch nog eens over denken...

Wat een verhaal weer van de auto. Weer echt iets voor jou

Star: Ceetje niet van de glijbaan? Klinkt altijd als zo'n dappere dodo!

Kokos: fijne vakantie alvast!

Amalia: fijn van vent! En die Laurens, haha! Wat een goeie!

Compu: ah waar is het volgende huis? Even linkje op de groep? Huis naast ons is aan de ene kant verkocht! mensen komen in de zomer. Fijn! Andere huis gaat vandeweek in de verkoop dus ben benieuwd!

Ties helemaal kapot vandaag. We haalden hem op bij kdv, en hij was echt helemaal moe. Liggen op de bank, koortsig en kwart voor 7 plat... Ben benieuwd hoe die morgen is. Hoop dat hij lekker even uitslaapt en morgen weer het mannetje is!
Bridge, heb nog even getypt voor je op de groep
Oei, hopelijk wordt Ties niet ziek. Ben je hele week vrij volgende week?

Ceetje is ook onwijs dapper als het gaat om contact met andere mensen en dieren, maar glijbanen enzo? Mooi niet. Zwembad ook niet, diepe is eng en voor bultrugwalvissen. En ja, dat is ze nou eenmaal niet.

Ze is trouwens zo vrij naar andere mensen toe, dat we laatst maar hebben verteld over vreemde mensen en geen snoepjes mogen aannemen en niet mee mogen gaan enzo.
Nee niet vrij, maandag en dinsdag werken. woensdag studieochtend maar dan is vriend vrij (die is dinsdag jarig, dus lekker vrij na zijn verjaardag) en donderdag "moeten" we weg met vriend zijn werk en gaan kids naar opa en oma. En zondag dus visite. Lekker afleiding voor hem, vindt hij altijd bar gezellig!

(En volgende week ga ik 4 dagen op kamp en ouders zijn allemaal weg of niet stand by als er iets is dus duimen dat als hij ziek wordt, dat niet dan is...)

Ach, vast gewoon moe...

Haha Ceetje ander soort held dus! Kent ze het woord bultrugwalvissen dan? Jeej! Talig sterk natuurlijk! En sociaal sterk, tsja! Dat straalt er ook wel vanaf bij d'r hoor! Zo'n lekkere pittige meid!

Heb alweer terug getypt op groep. Dank voor je reacties, wel fijn!
Bultrugwalvis, alligator, anaconda... Ik weet wel wat Ceetje kijkt op tv
Een jaartje geleden ofzo zit Jeetje een boekje te lezen samen met oma. Zit een slang in. Zegt oma: kijk, een slang. Zegt Jeetje: nee oma, dat is geen slang, dat is een anaconda......

Oma pieste in heur broek van het lachen :-)
Oh ja Nick. Jr. Zeker? Val ik weer door de mand...
Avond dames,

Zo, werkweek weer ten einde (4 dagen dus een lange). Op naar de volgende (zeer korte, 2 dagen, hiha!!).

Mal, fijn van de MRI. Wat rot dat de uitslag van de test vandaag zo tegen viel. Ik kan me voorstellen dat het niet is wat je verwachte (hoopte), zeker niet als dat andere kindje dat je kent zo veel minder is. Ook wel raar toch? Na, dikke

Jin, lekker ding ben je, vent al uitgelachen????

Leuk dat oudste het bij het gymmen zo naar zijn zin had! Jeetje hier zit nu een maand of 3 op dansles. Is ook erg leuk.

Bridge, ik ga even naar de groep, ff lezen.
Oh wat leuk, dansles! wat voor soort dansles? En ook in gympakje of zo? Dat lijkt me nou zo enorm schattig!

Hoe is het trouwens op werk? Bevalt het goed?
quote:Suze2 schreef op 15 mei 2009 @ 21:30:

Bultrugwalvis, alligator, anaconda... Ik weet wel wat Ceetje kijkt op tv

Hahaha, ik dacht het al

Roept Jeetje ook wel eens ahoeeeeeeeaaaaa?

Vanmiddag konijn bij dierenarts op tv. Dierenarts prut in oog: Kijk mama, dat is een ooginfectie.

Hmmm, kan me geen konijn met ooginfectie bij Diego herinneren
Krijg steeds meer idee dat ik mijn kind tekort doe in de opvoeding hier

Hij kent echter wel heel veel namen van de kampioensselectie. Telt dat ook?
Gympakjes uitverkocht bij H&M dus ze heeft nu een dansjurk (oftewel een gewone blauwe jurk met roesjes enzo). Ze doen wat dansjes op muziek met gebaren, hoepels en gymbanken enzo. Heel grappig. Wordt gedaan door een lerares LO hier in dorp.

Op werk alles best hoor, prima naar mijn zin tussen de mannen (onderdeel van de TD dus het is wat onevenredig verdeelt ha ha ha). Gelukkig geen achterbakse dames gedoetjes hier, heerlijk!

Las je berichten op groep, daar neergezet.
quote:Suze2 schreef op 15 mei 2009 @ 21:32:

Een jaartje geleden ofzo zit Jeetje een boekje te lezen samen met oma. Zit een slang in. Zegt oma: kijk, een slang. Zegt Jeetje: nee oma, dat is geen slang, dat is een anaconda......

Oma pieste in heur broek van het lachen :-)

Hahahahaha kan het me voorstellen.

Had Ceetje met Starman. Kijk papegaai. Neeheee, geelvleugelara.
Niks leuks doen met vriend zijn werk dus Bridge?
quote:bridges6 schreef op 15 mei 2009 @ 21:49:

Krijg steeds meer idee dat ik mijn kind tekort doe in de opvoeding hier

Hij kent echter wel heel veel namen van de kampioensselectie. Telt dat ook? Jazeker want daar weet Jeetje er dan weer niet 1 van, tis maar net waar je de prioriteit legt he??
Kampioensselectie wil er hier zelfs bij moeders niet in.

Leuk dansen! Er wordt hier in het dorp zo weinig gedaan, vind ik wel eens jammer.
Hier is Dora wel net iets populairder moet ik zeggen. Maar inderdaad hoor ik haar soms iets zeggen dat ik denk huh? Waar heb je dat nou weer vandaan?? Nou versta ik meestal niks van de tv (tikkie doof en ding staat erg zacht hier) maar bij navragen hoor ik dan inderdaad dat uit Dora, Diego of het Wonderteam komt. Gelukkig hebben we nu ook Chinese les, multiculti toestand bij Nick

Kaaauuuuttt van Ceetje haar plasser trouwens. FIjn dat je nu naar KA gaat en dat je lekker snel terecht kan. Ze moeten haar idnerdaad maar eens even lekker goed nakijken, arme poppie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven