M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Q
hoe reageerde je lover na je toespraak??
Lynn was vandaag voor het eerst zonder luier naar het kdv en ze heeft het super gedaan! Zelf gezegd als ze naar de wc moest en ze is helemaal droog gebleven. Ze vindt het ook verschrikkelijk als ze in haar broek plast, of als er maar een drupje per ongeluk in haar onderbroek terecht komt. Ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ze zindelijk is

Indian, ik kan je bericht niet vinden op hyves, staat het op onze hyves of op die van jezelf?

Drukke dag, Q! Was je lover onder de indruk van je toespraak?

Balen van je rugpijn, Merel. Ik kan het zelf op het moment goed onder controle houden met oefeningen. Vorige keer zat ik nu thuis voor 2 weken.

Was het leuk met je collega's?

Leuk Pips, de dierentuin, die in Emmen is erg mooi vind ik.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Indian over stofzuigen. Als dat hier niet ging, dan swifferde ik altijd als alternatief, minder herrie, minder zwaar :-) Kan alleen op gladde vloeroppervlakken natuurlijk.

Welterusten!
Zwaai Juultje, gelijkertijd.

Grin, ik denk dat de lover van Q nu extra werk zoekt om een heeele dure bos bloemen of parfum te kunnen kopen
Hi ladies,

Paar dagen niet geweest hier.

Jasper gaat lekker en ik ben leuk druk. Dinsdag meegeweest op schoolreisje en s'avonds de stad in omdat daar de finale was van mijn tent is top. Heel gezellig met paar vriendinnen.

Merkte het gisteren wel, redelijk brak na zo'n drukke dag. Woensdagochtend lekker met Jasper gespeeld, hij mij geholpen met plantjes en boodschappen doen. s'middags mocht Laura met vriendinnetje weer taart versieren omdat ze met zwemles eindelijk door het gat is gedoken. En gelijk een groepje door mocht. Yezz!! Goed voor haar zelfvertrouwen. Hopelijk mag ze nu 4 juli afzwemmen.

Juul...schaam.... helemaal vergeten op te sturen.... Goed van Lynn, ineens helemaal zindelijk! Fijn dat dit nog gelukt is voordat nr 2 komt. Wel handig. Ik vond het zo raar om 2 maten luiers te kopen, gelukkig was laura ook snel nadat Jasper werd geboren zindelijk.

Q, leuke dag met Emdin!

Indian, jij blijft ook maar fanatiek poetsen!

Pips, hahahaha jij naar de dierentuin, en je vond het nog leuk ook! Leuk dat je toch dingen gaat doen die eigenlijk tegen je principes zijn maar dan ook toegeeft dat het wel leuk is. De meiden zullen zeker genoten hebben.

Zit vandaag weer op mijn werk, dan heb ik geloof ik alleen maar tijd voor jullie....
[
Wat irritant dat het van jezelf MOET! Die stomme hormonen... vandaag nog poetsplannen? Of andere dingen?

Zal vandaag nog even op hyves kijken.

Afzwemmen is nog niet zeker hoor, dat horen we week van te voren maar kans is erg groot. Meeste kids zitten maar paar weken in het laatste groepje voor afzwemmen. Dat is voor A idd. Is veel veranderd in wat ze moeten kunnen voor A. Borstcrawl, rugcrawl, duiken door een gat heen, etc. Ze haalt net niet binnen een jaar het diploma. Das echt snel. Ze is wel aardig sportief. Fietst ook elke dag heel goed naar school. Nou heeft ze ook wel haar lengte mee. Dus kan ze al op een vrij grote fiets en gaat het lekker vlot.

We zijn naar land van Jan klaassen geweest. Bij doetinchem in de buurt. Erg leuk voor kleintjes. Veel klim en klauterspeeltoestellen. Geen draaimolens ed. Pittig om 8 kids bij elkaar te houden. Maar het is ons gelukt, samen met een andere moeder had ik een groepje.
[
he scoob, wij schelen toch niet zo veel qua leeftijd, maar dat moest ik ook doen om af te zwemmen vroeger.

Hoefde jij alleen baantjes te zwemmen ofzo??

Heb nog steeds foutmeldingen op t forum.

Indian, succes met poetsen. Ben toch blij dat ik niets moet moet moet. Lijkt me erg vermoeiend zo'n tic.

Lynn is goed!!!!!!!!
koffie, zwart graag...
=
Uh... Sylvester, ik heb alleen maar baantjes hoeven zwemmen :-)
haha
[

Ik ben al een week aan t kwakkelen met mn gezondheid dus ben nu moe moe moe moe.

Maar wil toch iedereen alvast fijn weekend wensen.
koffie, zwart graag...
Hey Syl, heb je weer LOL??!!

Bij het ZH was alles "goed" De bloeddruk is wat gezakt, zit nu tussen de 80 en de 90 in (onderdruk). Vonden ze prima, gewoon 2juni terug op controle. Ook nog CTG en echo gehad, ook alles goed met ons kleintje!
ff uppen
[
Hier gaat het ff niet zo lekker, erg veel pijn in mijn rug. Ik zou eigenlijk naar een reünie van mijn basisschool gaan, maar dat heb ik net afgezegd. Het is 110 km rijden, dat wordt wat te veel van het goede. Baal er wel van.

Fijn dat het goed was in het zh, Indian!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Och Juultje, wat jammer! Kan me voorstellen dat je baalt.

Pas maar op Indian, Popsie was s ochtends om 9.00 uur nog niet ingedaald en een paar uur later begonnen mijn weeen en s avonds bevallen! (grijnz, ik zal je even bang praten ).

Wel fijn dat je weet dat je lijf er nu klaar voor is. Dat schijnt beter te zijn (weet alleen niet meer waarom enzo).

Sylvester, rust lekker uit dit weekend. Misschien heb je nu de terugslag van afgelopen maanden?

Goed weekend allemaal!

Pips (in oppergoed humeur, ik heb net een partij kleding doorgepast en heb zelfs in broeken nu maat 40/42. Jurkjes staan nu leuk, ik heb nu een beter figuur dan afgelopen 20 jaar... raar toch! De verhoudingen zijn nu veel beter.).
moest ff lachen om de zwemverhalen en pips opmerking ha ha

Balen Juul dat je zo'n rugpijn hebt

Ik ben nog steeds niet lekker. Zie zo wit als een krijtje
koffie, zwart graag...
he pips

WOW, hoeveel ben je afgevallen dan?? RESPECT

Geeft je echt een fijn gevoel he.

Heb sinds woensdag een maagontsteking. AUW

En dus sinds woensdag minimaal gegeten. paar crackertjes op een dag.

Planten staan nu al een week in hun verpakking in de tuin. Wil ze nog steeds in hangmanden doen, maar door de ontsteking ben ik echt doodmoe en slaap ik erg veel op een dag.
koffie, zwart graag...
[
oh syl, dikke knuffel voor jou!

En een mandje gevuld met fruit en andere gezonde dingen waar je van op knapt!

FF uppen, fijne avond allemaal

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven