Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
woensdag 13 mei 2009 om 16:36
quote:Nottie schreef op 13 mei 2009 @ 16:16:
ik heb naar aanleiding van deze topic eens op de site gekeken, wat leuk zeg!!
Denk dat ik ook wel wat ga bestellen, maar dan eerst maar voor in bad ofzo....wat ruikt nou ontzettend lekker??
Ik denk dat je dat zelf even moet uitproberen, de geuren verschillen zo enorm.
Wat de een heerlijk vind, vind de ander stinken.
Als je van zoet houdt, is HIWTK zeep heerlijk.
Ik heb zelf geen bad, dus badspulletjes heb ik niet.
Als je in de UK besteld is alles een stuk goedkoper trouwens.
Pas op het is verslavend
ik heb naar aanleiding van deze topic eens op de site gekeken, wat leuk zeg!!
Denk dat ik ook wel wat ga bestellen, maar dan eerst maar voor in bad ofzo....wat ruikt nou ontzettend lekker??
Ik denk dat je dat zelf even moet uitproberen, de geuren verschillen zo enorm.
Wat de een heerlijk vind, vind de ander stinken.
Als je van zoet houdt, is HIWTK zeep heerlijk.
Ik heb zelf geen bad, dus badspulletjes heb ik niet.
Als je in de UK besteld is alles een stuk goedkoper trouwens.
Pas op het is verslavend
donderdag 14 mei 2009 om 14:15
donderdag 14 mei 2009 om 14:16
donderdag 14 mei 2009 om 14:22
quote:lola68 schreef op 14 mei 2009 @ 14:16:
Elle, kom maar op met de proefjes! AOBS is dat met die muizekeutels toch?
En Ultrabland was zo`n reiningscreme?
Wat zijn:
Gorgeous,Dream Wash,Smitten? Bij die laatste moet ik aan Ikea denken
Aobs is die met die muizenkeutels ja
Ultrabland een reiniger, beetje aanbrengen met vingertoppen , uitsmeren als creme en afwassen.
Gorgeous is een hele dure creme, in NL iets van 65 euro.
Smitten is een handcreme
Dream Wash is een soort creme voor de probleemhuid.
Ik doe AOBS en Ultrabland erbij, morgen verstuur ik het, oké?
Elle, kom maar op met de proefjes! AOBS is dat met die muizekeutels toch?
En Ultrabland was zo`n reiningscreme?
Wat zijn:
Gorgeous,Dream Wash,Smitten? Bij die laatste moet ik aan Ikea denken
Aobs is die met die muizenkeutels ja
Ultrabland een reiniger, beetje aanbrengen met vingertoppen , uitsmeren als creme en afwassen.
Gorgeous is een hele dure creme, in NL iets van 65 euro.
Smitten is een handcreme
Dream Wash is een soort creme voor de probleemhuid.
Ik doe AOBS en Ultrabland erbij, morgen verstuur ik het, oké?
donderdag 14 mei 2009 om 14:49
Ja, de zeep is net binnen, dus nee er is nog niet mee gedouched. Ik wacht ook nog heel even een paar dagen om hem dochterlief te geven.
Laten we het er maar op houden dat ze hem nog even niet verdiend.
Maar hij ruikt heerlijk!
Dus Grease Lightning werkt goed tegen puistjes? Ik heb er zelf vrijwel geen last van. En sinds ik coalface heb nog helemaal niet meer gehad. Maar dochterlief komt bijna op een leeftijd dat de puistjes gaan komen....
Ohja, Elle.........Je bent GEWELDIG!!!!
En Kaatje ook!
Laten we het er maar op houden dat ze hem nog even niet verdiend.
Maar hij ruikt heerlijk!
Dus Grease Lightning werkt goed tegen puistjes? Ik heb er zelf vrijwel geen last van. En sinds ik coalface heb nog helemaal niet meer gehad. Maar dochterlief komt bijna op een leeftijd dat de puistjes gaan komen....
Ohja, Elle.........Je bent GEWELDIG!!!!
En Kaatje ook!
donderdag 14 mei 2009 om 14:53
donderdag 14 mei 2009 om 15:29
quote:lola68 schreef op 14 mei 2009 @ 15:00:
Volgens mij wil jij mij ook verslaafd maken, met al je proefjes
Maar ik ben erg, ik weet het. Stop het er maar in.
Heb je trouwens op al die proefjes wel de naam staan? Ik vrees dat ik er anders niet meer uit ga komen wat wat is.
Was jij nog niet verslaafd dan??
Ja ik zet overal op wat het is!
Mijn laatste vraag: Wil je dat stukje Fresh Farmacy er ook nog bij?
Die droogt mijn huid te veel uit, hij blijft hier toch liggen en dat vind ik jammer.
Volgens mij wil jij mij ook verslaafd maken, met al je proefjes
Maar ik ben erg, ik weet het. Stop het er maar in.
Heb je trouwens op al die proefjes wel de naam staan? Ik vrees dat ik er anders niet meer uit ga komen wat wat is.
Was jij nog niet verslaafd dan??
Ja ik zet overal op wat het is!
Mijn laatste vraag: Wil je dat stukje Fresh Farmacy er ook nog bij?
Die droogt mijn huid te veel uit, hij blijft hier toch liggen en dat vind ik jammer.
donderdag 14 mei 2009 om 15:46
Je hebt gewoon ruimte nodig en daarom doe je het spul weg!
Ja hoor, doe er maar bij. Ik vind hem wel prettig.
Maar bij mij droogt iedere gezichtsreiniger uit, dus ik gebruik na het reinigen altijd een cremepje. Helpt dat bij jouw niet?
Euh...nee ik was nog niet verslaafd. Maar als dat nu gaat gebeuren is het gewoon jouw schuld
donderdag 14 mei 2009 om 15:59
Ja hoor ik gebruik ook wel creme, maar voelt gewoon niet prettig aan.
Ik heb nu Coalface voor 's morgens en Dark Angels voor 's avonds, en daar laat ik het bij.
ECHT WAAR!!
En dan heb ik nu 2 creme's, Vanishing Creme en Enzymion, en 2 Waters, Eau Roma en Tea Tree, waar ik het ook bij hou.
Zie je, het helpt wel alles uitproberen
Ik heb nu Coalface voor 's morgens en Dark Angels voor 's avonds, en daar laat ik het bij.
ECHT WAAR!!
En dan heb ik nu 2 creme's, Vanishing Creme en Enzymion, en 2 Waters, Eau Roma en Tea Tree, waar ik het ook bij hou.
Zie je, het helpt wel alles uitproberen
donderdag 14 mei 2009 om 16:19
quote:elleinspe schreef op 14 mei 2009 @ 15:59:
ECHT WAAR!!
Zie je, het helpt wel alles uitproberen Zo, dit berichtje bewaar ik. Want ik vertrouw je voor geen meter!
ECHT WAAR!!
Zie je, het helpt wel alles uitproberen Zo, dit berichtje bewaar ik. Want ik vertrouw je voor geen meter!