Onzekerheid

woensdag 23 december 2020 om 22:21
Die is met zijn hoofd compleet ergens anders en heeft jou niet als prioriteit. Anders hoeft hij niet zo nodig naar andere vrouwen te kijken. Ontzettend respectloos naar jou toe trouwens.
Dus trek je conclusie of je een relatie wil waarin je elke keer bang moet zijn dat hij toch wat uitspookt achter je rug om. Zulke mannen willen zich niet binden. Willen nog spelen. Laat jij je daarvoor lenen? Dat hij met één been bij jou is, maar met het andere been nog in het vrijgezellenleventje staat?
Dus trek je conclusie of je een relatie wil waarin je elke keer bang moet zijn dat hij toch wat uitspookt achter je rug om. Zulke mannen willen zich niet binden. Willen nog spelen. Laat jij je daarvoor lenen? Dat hij met één been bij jou is, maar met het andere been nog in het vrijgezellenleventje staat?

woensdag 23 december 2020 om 22:23
Ik zou totaal niet gerustgesteld zijn door wat hij zegt, dus ik snap je wel. Door het wel te benoemen als een zwakte, maar vervolgens niet te beschrijven waarom hij het dan ‘aan zou kunnen’ krijg ik de indruk dat hij post-Corona op een festival zo met ieder willekeurig leuk meisje zou aanpappen die maar een beetje verleidelijk naar hem lacht. Heeft hij voor jou ook wat langere relaties gehad waarin hij niet vreemd ging?

woensdag 23 december 2020 om 22:31
Bellinis schreef: ↑23-12-2020 22:23Ik zou totaal niet gerustgesteld zijn door wat hij zegt, dus ik snap je wel. Door het wel te benoemen als een zwakte, maar vervolgens niet te beschrijven waarom hij het dan ‘aan zou kunnen’ krijg ik de indruk dat hij post-Corona op een festival zo met ieder willekeurig leuk meisje zou aanpappen die maar een beetje verleidelijk naar hem lacht. Heeft hij voor jou ook wat langere relaties gehad waarin hij niet vreemd ging?
Nee, geen hele lange relatie. Voor mij heeft hij 2 relaties gehad maar niet langer dan 2 jaar. Maar zoals je het beschrijft... zo voelt het ook... een soort onderbuikgevoel... wat maar niet weg gaat...

woensdag 23 december 2020 om 22:53
Tja, in een relatie moet ieders spanwijdte qua belangstelling voor het andere geslacht wel een beetje matchen. Als dat erg van elkaar verschilt, wordt het moeilijk denk ik.
Het is natuurlijk onzin dat mensen die graag om zich heen kijken zich niet kunnen binden. Het is meer de vraag wie aan hen kan (of durft te) binden.
Het is natuurlijk onzin dat mensen die graag om zich heen kijken zich niet kunnen binden. Het is meer de vraag wie aan hen kan (of durft te) binden.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 23-12-2020 22:57
5.68% gewijzigd

woensdag 23 december 2020 om 22:57
Relaties anno 2020.CherokeeRose1977 schreef: ↑23-12-2020 22:30"En als we het erover hebben geeft hij ook aan dat het wel een beetje een zwakte van hem is en een soort verleiding.".
Dit zegt al genoeg. Serieus, dat wil je toch niet horen van een partner?
woensdag 23 december 2020 om 23:32
Jouw OP zou mijn man kunnen zijn en ja, daar was ik de eerste 2 jaar wel eens mee bezig. Maar nu 6 jaar later weet ik dat het niks voorstelt, dat online geloer dat doe ik ook.haaaerstra74 schreef: ↑23-12-2020 22:31Nee, geen hele lange relatie. Voor mij heeft hij 2 relaties gehad maar niet langer dan 2 jaar. Maar zoals je het beschrijft... zo voelt het ook... een soort onderbuikgevoel... wat maar niet weg gaat...
Het is wat anders als hij dagelijks met chickies berichten stuurt of bijv. nog met een ex zit te appen. Maar dat lees ik niet in jouw verhaal.
donderdag 24 december 2020 om 00:10
Als je een onderbuikgevoel hebt zou ik daarop vertrouwen eerlijk gezegd. Ik heb ook tijd lang gedate met zo'n smooth type dat veel vrouwen aantrok. Niet dat ik daar veel mee bezig was, maar ik had wel vanaf het begin een onderbuikgevoel bij hem. Ik heb hem nooit volledig vertrouwd en uiteindelijk is het ook stukgelopen tussen ons (niet door mijn wantrouwen overigens).
wij slapen nooit.

donderdag 24 december 2020 om 00:28
Mijn vriend precies hetzelfde volgt op insta en fb ook allemaal knappe vrouwen en hij liked ook nog bijna altijd hun fotos en hun plaatsen reacties op zijn fotos en hij reageert er dan ook steeds op. Ook krijgt hij chatberichten van sommigen als hij iets op mijn verhaal zet en gaat hij ook nog met ze chatten. Ook via messenger en app chat hij met vrouwen. Vaak gewoon vriendinnen of collegas maar soms ook met exen of vrouwen die gek op hem waren/zijn. Ik werd hier zooo jaloers en boos van dat ik er niet meer tegen kon al zegt hij steeds ik hou alleen van jou het zijn gewoon vriendinnen ze weten toch dat ik jou heb.
Ik heb instagram en fb om deze reden verwijderd ik wil mijn relatie gewoon niet laten verpesten door mijn jaloezie. Dus kan het beter niet zien dan.
Ik heb instagram en fb om deze reden verwijderd ik wil mijn relatie gewoon niet laten verpesten door mijn jaloezie. Dus kan het beter niet zien dan.

donderdag 24 december 2020 om 00:47
Mijn man heeft ook heel wat vrouwen gehad en kijkt ook naar een bepaald soort vrouwen op tiktok. Ik plaag hem daarmee en maak me totaal geen zorgen. Verschil met jouw man is dat mijn man, denk ik, nooit vreemd is gegaan in een vorige relatie en zijn vorige relatie langer duurde dan twee jaar. Dat vreemdgaan zegt wel iets over zichzelf kunnen beheersen. Is dat gebeurd in de afgelopen jaren of toen hij veel jonger was? Als hij begin twintig was, zou ik me daar nu veel minder zorgen over maken.
donderdag 24 december 2020 om 00:52
Nee, was het inderdaad maar gebeurd toen hij jonger was. Maar het was in zijn vorige relatie, 2 jaar geleden.....VANTA schreef: ↑24-12-2020 00:47Mijn man heeft ook heel wat vrouwen gehad en kijkt ook naar een bepaald soort vrouwen op tiktok. Ik plaag hem daarmee en maak me totaal geen zorgen. Verschil met jouw man is dat mijn man, denk ik, nooit vreemd is gegaan in een vorige relatie en zijn vorige relatie langer duurde dan twee jaar. Dat vreemdgaan zegt wel iets over zichzelf kunnen beheersen. Is dat gebeurd in de afgelopen jaren of toen hij veel jonger was? Als hij begin twintig was, zou ik me daar nu veel minder zorgen over maken.

donderdag 24 december 2020 om 01:12
Oei, dat zou mij ook niet lekker zitten. Ik denk dat je onzekerheid en wantrouwen wel terecht is. Lijkt me geen goede basis voor een relatie.haaaerstra74 schreef: ↑24-12-2020 00:52Nee, was het inderdaad maar gebeurd toen hij jonger was. Maar het was in zijn vorige relatie, 2 jaar geleden.....

donderdag 24 december 2020 om 02:59
Gya2020 schreef: ↑24-12-2020 00:28Mijn vriend precies hetzelfde volgt op insta en fb ook allemaal knappe vrouwen en hij liked ook nog bijna altijd hun fotos en hun plaatsen reacties op zijn fotos en hij reageert er dan ook steeds op. Ook krijgt hij chatberichten van sommigen als hij iets op mijn verhaal zet en gaat hij ook nog met ze chatten. Ook via messenger en app chat hij met vrouwen. Vaak gewoon vriendinnen of collegas maar soms ook met exen of vrouwen die gek op hem waren/zijn. Ik werd hier zooo jaloers en boos van dat ik er niet meer tegen kon al zegt hij steeds ik hou alleen van jou het zijn gewoon vriendinnen ze weten toch dat ik jou heb.

Wat
Omgekeerde wereld dit hahaha
donderdag 24 december 2020 om 04:08
De chemie van verliefdheid duurt in 95% van de gevallen 2 jaar. Aan het deel houden van komt hij nooit toe, wanneer de chemie is uitgedoofd dan gaat hij opzoek naar de volgende.
To, is hij wel voldoende voor jou?
Hij klinkt als 16 ipv als 36.
To, is hij wel voldoende voor jou?
Hij klinkt als 16 ipv als 36.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

donderdag 24 december 2020 om 07:41
Is jouw man ook vreemd gegaan in zijn vorige relatie? Ik vind het dan namelijk wel wat voorstellen. TO’s vriend geeft ook ronduit aan dat het een zwakte van hem is. Als je je als persoon dusdanig niet kan beheersen bij andere vrouwen dan je vriendin, is dat loeren wel vragen om problemen. Vraag me ook af of TO’s vriend wel echt iets geleerd heeft van zijn verleden.koekie1980 schreef: ↑23-12-2020 23:32Jouw OP zou mijn man kunnen zijn en ja, daar was ik de eerste 2 jaar wel eens mee bezig. Maar nu 6 jaar later weet ik dat het niks voorstelt, dat online geloer dat doe ik ook.
Het is wat anders als hij dagelijks met chickies berichten stuurt of bijv. nog met een ex zit te appen. Maar dat lees ik niet in jouw verhaal.