Al lang en breed gescheiden: Samant & Michael
zaterdag 12 september 2020 om 18:47
Het vorige topic is vol, dus hierbij een nieuwe!
Vorige topics:
entertainment/samantha-en-michael-nog-s ... ges/442612
entertainment/samantha-en-michael-schei ... #p27791600
Samantha nog altijd lekker bezig op Insta
En Michael ondertussen geblokkeerd door FIOD

Vorige topics:
entertainment/samantha-en-michael-nog-s ... ges/442612
entertainment/samantha-en-michael-schei ... #p27791600
Samantha nog altijd lekker bezig op Insta
En Michael ondertussen geblokkeerd door FIOD

vgm1980 wijzigde dit bericht op 21-12-2020 13:52
35.09% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
woensdag 23 december 2020 om 23:43
Dwarrel75 schreef: ↑23-12-2020 23:33Na ja misschien ook maar beter dat dit nu gebeurt. Djemino komt misschien nu bin een gezin terecht waar hij wel leert wat liefde en stabiliteit is. Hij is nog te jong om van deze tijd echt wat mee te krijgen. Haar andere kinderen is weer een ander verhaal.....erg verdrietig voor hun.
Zou ik maar niet te zeker van zijn.
Dat hij het zich later niet zal kunnen herinneren, wil niet zeggen dat het geen invloed heeft.
donderdag 24 december 2020 om 00:23
Hij mag dan eventueel wel - al dan niet tijdelijk - geplaatst worden, Samantha blijft waarschijnlijk wel bezoekrecht houden.Dwarrel75 schreef: ↑23-12-2020 23:33Na ja misschien ook maar beter dat dit nu gebeurt. Djemino komt misschien nu bin een gezin terecht waar hij wel leert wat liefde en stabiliteit is. Hij is nog te jong om van deze tijd echt wat mee te krijgen. Haar andere kinderen is weer een ander verhaal.....erg verdrietig voor hun.
Het is niet dat hij ineens geadopteerd wordt en zijn moeder nooit meer ziet of hoort.
Hij zal - het klinkt harder dan het bedoeld is - altijd in zekere zin "achtervolgd worden" dus.
En op zich heeft ze dit keer weinig tot niets verkeerds gedaan naar kind toe*.
Ze heeft zelfs begeleiding gebeld toen ze zag dat het voorlopig niet goedkwam.
Ik zie het dus gebeuren dat ie vroeg of laat nog terugkeert als haar leven op de rit is, er een tijdje een nieuwe man in haar leven is, ...
Er zijn zat kinderen die jaren zweven tussen moeder en pleeggezin(nen).
Omdat het soms goed gaat bij moeder en soms weer niet.
*Dat Gerrit niet de vader is en dat ze zelf waarschijnlijk niet eens weet of wil weten wie het dan wel is, is op zich geen misdaad naar kind toe.
Dat haar liefdesleven weer eens een ramp is ook niet.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 24 december 2020 om 00:30
Maar wel dat ze niet vd drugs af kan blijven. Lijkt mij toch een reden dat een kind niet terug word geplaatst bij moeder. En tot nu toe heeft ze ook niet laten zien dat ze hulp wil (het steeds weglopen uit klinieken).Wissewis schreef: ↑24-12-2020 00:23Hij mag dan eventueel wel - al dan niet tijdelijk - geplaatst worden, Samantha blijft waarschijnlijk wel bezoekrecht houden.
Het is niet dat hij ineens geadopteerd wordt en zijn moeder nooit meer ziet of hoort.
Hij zal - het klinkt harder dan het bedoeld is - altijd in zekere zin "achtervolgd worden" dus.
Ik zie het dus gebeuren dat ie vroeg of laat nog terugkeert als haar leven op de rit is, er een tijdje een nieuwe man in haar leven is, ...
*Dat Gerrit niet de vader is en dat ze zelf waarschijnlijk niet eens weet of wil weten wie het dan wel is, is op zich geen misdaad naar kind toe.

donderdag 24 december 2020 om 00:52
Er is volgens mij nog geen enkel bewijs dat ze recent aan de drugs heeft gezeten. Weglopen uit een kliniek is van voor de geboorte van haar jongste zoon.
donderdag 24 december 2020 om 08:49
Dwarrel75 schreef: ↑23-12-2020 23:22Ik zit net op de insta van haar te kijken. Een week geleden nog allemaal fotoos van Djemino en daar leek ze toch echt verliefd op haar kindje. Hoe kan het dan ineens zo omslaan? Ik vraag mij toch af wat er dan in haar hoofd gebeurt? Ik snap er werkelijk geen ene mallemoer van dat je zomaar je kindje achter laat en zegt ik kan er niet voor zorgen. Heeft ze dan al die tijd toneel gespeeld?
En dan nu een foto “ fijne kerstdagen....”. Net of er niks is gebeurt.
Precies hetzelfde zijn mijn gedachten. Net bevallen. Je hebt dat kleine kindje, Gerrit helpt mee, ze plaatst best leuke filmpjes en ineens is alles over. Waarom kan ze het niet opbrengen om samen met Gerrit de baby op te voeden. Ze hoefde het niet alleen te doen. Nu heeft ze weer een groot drama met 3 kinderen die denk ik niet meer bij haar komen wonen.
En dan weer zo'n bewerkte, onnatuurlijke foto met fijne feestdagen.
Er gaat blijkbaar een knop en en ze flipt ofzo.
donderdag 24 december 2020 om 09:45
donderdag 24 december 2020 om 10:01
Ik vind het juist helemaal niet zo verwonderlijk dat dit is gebeurd.
Als je een ziekte zoals borderline hebt, dan ben je bij de geboorte euforisch, dolgelukkig. Een manie.
Maar de vermoeidheid van de gebroken nachten, wellicht huilen bij krampjes, en dan ook nog de spanning met een DNA test kan er voor zorgen dat iemand ineens doorslaat naar de andere kant.
In haar reality was wel te zien hoe ontzettend ze uit haar plaat kon gaan om werkelijk niets.
Een familielid van mij heeft ongeveer dezelfde ervaring. Leerde zijn vriendin kennen, stapelverliefd, in enkele maanden getrouwd en binnen een jaar zwanger.
Hij wist niet dat ze borderline had, dat heeft ze hem niet verteld.
Kindje was een maand oud en het ging compleet fout, ze is opgenomen en hij werd alleenstaande vader. Het is ook nooit meer goed gekomen, zij heeft nooit voor hun kind kunnen zorgen.
Britney heeft ook een psychische stoornis, je ziet op haar insta gelijk als ze een manie heeft. Ook bij haar zijn haar kinderen weggenomen.
Als je een ziekte zoals borderline hebt, dan ben je bij de geboorte euforisch, dolgelukkig. Een manie.
Maar de vermoeidheid van de gebroken nachten, wellicht huilen bij krampjes, en dan ook nog de spanning met een DNA test kan er voor zorgen dat iemand ineens doorslaat naar de andere kant.
In haar reality was wel te zien hoe ontzettend ze uit haar plaat kon gaan om werkelijk niets.
Een familielid van mij heeft ongeveer dezelfde ervaring. Leerde zijn vriendin kennen, stapelverliefd, in enkele maanden getrouwd en binnen een jaar zwanger.
Hij wist niet dat ze borderline had, dat heeft ze hem niet verteld.
Kindje was een maand oud en het ging compleet fout, ze is opgenomen en hij werd alleenstaande vader. Het is ook nooit meer goed gekomen, zij heeft nooit voor hun kind kunnen zorgen.
Britney heeft ook een psychische stoornis, je ziet op haar insta gelijk als ze een manie heeft. Ook bij haar zijn haar kinderen weggenomen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
donderdag 24 december 2020 om 10:10
Ooit? Vrij snel in een nieuwe 'relatie' denk ik. Lange termijn denken is haar vreemd. Ik denk echt dat zij psychisch niet in orde is.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
donderdag 24 december 2020 om 10:26
Tja, zo werkt dat dus niet bij iemand met een psychische stoornis.Doorenvogel schreef: ↑24-12-2020 08:49Precies hetzelfde zijn mijn gedachten. Net bevallen. Je hebt dat kleine kindje, Gerrit helpt mee, ze plaatst best leuke filmpjes en ineens is alles over. Waarom kan ze het niet opbrengen om samen met Gerrit de baby op te voeden. Ze hoefde het niet alleen te doen. Nu heeft ze weer een groot drama met 3 kinderen die denk ik niet meer bij haar komen wonen.
En dan weer zo'n bewerkte, onnatuurlijke foto met fijne feestdagen.
Er gaat blijkbaar een knop en en ze flipt ofzo.
Ik kan het me ook niet voorstellen, maar ze is gewoon heel erg ziek.
donderdag 24 december 2020 om 10:29
In jouw redenatie heeft ze ook niks verkeerd gedaan naar Angelina en Milano, maar die zijn toch ook echt uit huis geplaatst. Volgens mij heeft/had? ze daar wel bezoekrecht voor. Fulltime bij mama gaan wonen zal denk ik nooit meer gebeuren.Wissewis schreef: ↑24-12-2020 00:23Hij mag dan eventueel wel - al dan niet tijdelijk - geplaatst worden, Samantha blijft waarschijnlijk wel bezoekrecht houden.
Ik vind het triest.
Weer een kindje wiens leven al vol ellende begint.
En van pleegzorg heb ik geen verstand, maar het lijkt mij toch aannemelijker dat ze kinderen niet tussen een goed pleeggezin en een instabiele ouder laten zweven. Als ze het op een gegeven moment goed hebben bij dat pleeggezin, dan lijkt het mij logischer dat ze daar gewoon blijven tot ze volwassen zijn, in plaats van dat ze dan daar wonen en dan bij mama.
donderdag 24 december 2020 om 10:39
donderdag 24 december 2020 om 10:45
Maleficent schreef: ↑24-12-2020 09:45Een reactieve hechtingsstoornis ontstaat nog voor de 1e herinneringen die een kind heeft.
Ja precies. Vroegkinderlijk (pre-verbaal) trauma.
donderdag 24 december 2020 om 10:48
De moeder krijgt volgens mij gewoon bezoekrecht dan.minnimouse schreef: ↑24-12-2020 10:29In jouw redenatie heeft ze ook niks verkeerd gedaan naar Angelina en Milano, maar die zijn toch ook echt uit huis geplaatst. Volgens mij heeft/had? ze daar wel bezoekrecht voor. Fulltime bij mama gaan wonen zal denk ik nooit meer gebeuren.
Ik vind het triest.
Weer een kindje wiens leven al vol ellende begint.
En van pleegzorg heb ik geen verstand, maar het lijkt mij toch aannemelijker dat ze kinderen niet tussen een goed pleeggezin en een instabiele ouder laten zweven. Als ze het op een gegeven moment goed hebben bij dat pleeggezin, dan lijkt het mij logischer dat ze daar gewoon blijven tot ze volwassen zijn, in plaats van dat ze dan daar wonen en dan bij mama.
Het is zeker heel, heel erg triest.

donderdag 24 december 2020 om 10:52
Waar heb je dit vandaan? Dat zou goed nieuws zijn.Metallover schreef: ↑24-12-2020 10:39Ik begreep dat ze had gezegd dat ze gesteriliseerd was nadat Djemino was gehaald. Hoop maar dat dat waar is.
donderdag 24 december 2020 om 10:58
En bezoekrecht kan zo veel verwarring brengen. Aan de ene kant het verlangen van het zien van de biologische ouder en de loyaliteit naar die ouder. En aan de andere kant, zeker als het kind ouder wordt, ziet het kind de 'fouten' en tekortkomingen van de ouder en komen de vragen. Zo'n kind raakt vaak beschadigd.justagirly schreef: ↑24-12-2020 10:48De moeder krijgt volgens mij gewoon bezoekrecht dan.
Het is zeker heel, heel erg triest.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
donderdag 24 december 2020 om 11:02
Gerrit heeft inmiddels uitgebreid uitleg gegeven in twee filmpjes over wat er volgend hem gebeurt is:
https://www.youtube-nocookie.com/embed/ ... ogged_in=0
En:
En:

donderdag 24 december 2020 om 11:34
Dat heeft Gerrit ,na de keizersnede gezegd, in een live-uitzending uitzending waar Samantha bij was.
anoniem_63b3e5c18eb31 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 23:18
2.91% gewijzigd
donderdag 24 december 2020 om 11:37
Ja lijkt mij ook vreselijk voor zo'n kind.SweetFirefly schreef: ↑24-12-2020 10:58En bezoekrecht kan zo veel verwarring brengen. Aan de ene kant het verlangen van het zien van de biologische ouder en de loyaliteit naar die ouder. En aan de andere kant, zeker als het kind ouder wordt, ziet het kind de 'fouten' en tekortkomingen van de ouder en komen de vragen. Zo'n kind raakt vaak beschadigd.
donderdag 24 december 2020 om 11:40
Ik hoop echt dat dit waar is.Alexia-123 schreef: ↑24-12-2020 11:34Dat heeft Gerrit ,na de keizersnede gezegd, in een life uitzending waar Samantha bij was.

donderdag 24 december 2020 om 11:54
Gerrit komt erg betrokken en lief over. Hij denkt zelfs aan Angelina en Milano.jo12345 schreef: ↑24-12-2020 11:02Gerrit heeft inmiddels uitgebreid uitleg gegeven in twee filmpjes over wat er volgend hem gebeurt is:
En:
Samantha had een fijne vent aan hem denk ik.