Al lang en breed gescheiden: Samant & Michael
zaterdag 12 september 2020 om 18:47
Het vorige topic is vol, dus hierbij een nieuwe!
Vorige topics:
entertainment/samantha-en-michael-nog-s ... ges/442612
entertainment/samantha-en-michael-schei ... #p27791600
Samantha nog altijd lekker bezig op Insta
En Michael ondertussen geblokkeerd door FIOD

Vorige topics:
entertainment/samantha-en-michael-nog-s ... ges/442612
entertainment/samantha-en-michael-schei ... #p27791600
Samantha nog altijd lekker bezig op Insta
En Michael ondertussen geblokkeerd door FIOD

vgm1980 wijzigde dit bericht op 21-12-2020 13:52
35.09% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

donderdag 24 december 2020 om 12:02
Oh ik hoop het zo!
donderdag 24 december 2020 om 12:56
Strafbaar is het niet, nee. Maar het doet ook weinig goeds. Sterker nog ; heel veel mensen die hun ouder(s) niet kennen, afgestaan zijn ( zeker na een welkome zwangerschap ) hebben daar behoorlijk veel last van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 24 december 2020 om 16:31
donderdag 24 december 2020 om 16:38
En dat is dus ook precies de reden waarom ze Samantha als het enigzins mogelijk is wel bezoekrecht geven. Waar heel veel mensen tegen lijken te zijn.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-12-2020 12:56Strafbaar is het niet, nee. Maar het doet ook weinig goeds. Sterker nog ; heel veel mensen die hun ouder(s) niet kennen, afgestaan zijn ( zeker na een welkome zwangerschap ) hebben daar behoorlijk veel last van.
Ik vind het allemaal intens verdrietig voor alle betrokkenen.
donderdag 24 december 2020 om 17:03
Prachtig. Wat een scheetje. Ik krijg ook sterke knuffel drang van deze foto’s. Binnenkort ga ik weer tante worden en ik kan niet wachten

donderdag 24 december 2020 om 17:07
Ik vind het kindje van Samantha prachtig. In het begin was het nog een beetje een garnaaltje maar hij krijgt steeds meer spekkies.
Ik vond hem in het begin zo op Gerrit lijken. Die heeft ook bruin haar en bruine ogen. Er is nog nergens officieel bevestigd dat hij de vader niet is en wie het dan wel is toch? Wow als ze het al die tijd al wisten vind ik het toch wel echt een soap hoor.
Aan de bank te zien is deze foto niet bij Samant op de bank gemaakt. Ik hoop dat het kindje goed terecht komt. Ik vrees alleen dat dat niet bij Samantha zelf is. Die is echt veel en veel te instabiel.
Ik vond hem in het begin zo op Gerrit lijken. Die heeft ook bruin haar en bruine ogen. Er is nog nergens officieel bevestigd dat hij de vader niet is en wie het dan wel is toch? Wow als ze het al die tijd al wisten vind ik het toch wel echt een soap hoor.
Aan de bank te zien is deze foto niet bij Samant op de bank gemaakt. Ik hoop dat het kindje goed terecht komt. Ik vrees alleen dat dat niet bij Samantha zelf is. Die is echt veel en veel te instabiel.

donderdag 24 december 2020 om 17:46
Je ziet toch zo dat dit een donker kindje is? En samantha heeft zelf ook aangegeven dat hij de vader niet is, wat eigenlijk niet helemaal uit de lucht komt vallen want ze waren echt net samen.Ellabella007 schreef: ↑24-12-2020 17:40Dat zeggen ze ja. Maar we hebben geen dna test gezien en dan nog.
donderdag 24 december 2020 om 17:56
donderdag 24 december 2020 om 17:58

donderdag 24 december 2020 om 18:03
Dat is toch een totaal andere situatie, niet vergelijkbaar.
Haar twee oudste kinderen wonen al niet meer bij haar, bij de derde gooide ze al na vier weken de handdoek in de ring.
Moeders met een postnatale depressie of erger een psychose worden daardoor overvallen, ze hadden echt wel anders gewild/verwacht.
donderdag 24 december 2020 om 18:17
Gerrit geeft aan in dit filmpje dat Djemino niet samen is met Samantha, dat het kindje veilig is gesteld. Dat zijn het kindje niet meer terug krijgt. Weet natuurlijk niet of Gerrit de waarheid spreekt.
Samantha post nu een foto vd kleine, misschien hoopt ze zo dat mensen gaan denken dat ze samen zijn? Als Djemino bij haar tante is dan krijgt ze waarschijnlijk af en toe een foto toegestuurd denk ik.
Samantha post nu een foto vd kleine, misschien hoopt ze zo dat mensen gaan denken dat ze samen zijn? Als Djemino bij haar tante is dan krijgt ze waarschijnlijk af en toe een foto toegestuurd denk ik.
donderdag 24 december 2020 om 18:33
Waarom zou je hen niet geloven?Ellabella007 schreef: ↑24-12-2020 17:40Dat zeggen ze ja. Maar we hebben geen dna test gezien en dan nog.
Op die nieuwste Instagram foto zie je trouwens duidelijk dat het een getint kindje is.

donderdag 24 december 2020 om 18:46
Ja echt een poppetje

donderdag 24 december 2020 om 19:00
Ik zie alleen af en toe zijn broertje erin, kindje M.
donderdag 24 december 2020 om 19:07
Of ze is op bezoek geweestDwarrel75 schreef: ↑24-12-2020 18:17Gerrit geeft aan in dit filmpje dat Djemino niet samen is met Samantha, dat het kindje veilig is gesteld. Dat zijn het kindje niet meer terug krijgt. Weet natuurlijk niet of Gerrit de waarheid spreekt.
Het lijkt mij zeker bij zo,n jong kindje dat wel belangrijk is voor jeugdzorg
Dat moeder en kind wel 1x tot met 3* bij elkaar komen ofzo per week
Juist vanwege de hechting
Ben sowieso benieuwd of ze borstvoeding gaf
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 24 december 2020 om 19:09
Ze is echt nét weg.
Denk eerder dat er eerst een plan van aanpak komt voordat Samantha hem weer te zien krijgt.
donderdag 24 december 2020 om 19:11
Daarom vraag ik me ook af of die baby echt bij een tante zou zitten. Het lijkt me moeilijker. Een pleeggezin kan makkelijker grenzen aangeven misschien. Bij een tante kan je eventueel makkelijk langskomen.minnimouse schreef: ↑24-12-2020 19:09Ze is echt nét weg.
Denk eerder dat er eerst een plan van aanpak komt voordat Samantha hem weer te zien krijgt.