Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Fijne dagen gewenst voor iedereen!

Ik ben vanavond gezellig bij familie geweest, nu thuis met een wijntje op de bank me een beetje aan het vervelen. Morgen bezoek, gourmetten met familie en 2e kerstdag helemaal niets.
Ik ben zooo enorm blij met het vuurwerkverbod. Ik kan nu gewoon de hond uitlaten, terwijl dat voorheen al weken voor de jaarwisseling niet meer kon. Het zal wel gek zijn, zo zonder vuurwerk. Voelt toch alsof er iets niet klopt...alsof het een gewone avond/nacht is.
Kan me dat heel goed voorstellen!
Ben ook blij voor mijn kat.
Ik heb niets met vuurwerk, maar nu het niet mag, denk ik wel eens wat jammer dat we dit rare jaar niet weg kunnen knallen 😬
Ooh ik heb zo'n fijne middag en avond gehad, gloei er helemaal van. Wat had ik dit nodig, een lach, een traan, knuffels, liefde, lekker eten en spelletjes met 1 van m'n liefste vriendinnen.
Cadeautje gehad, echt zo lief.

Julus ik ben ook echt gelukkig met het vuurwerk verbod. Hopelijk blijft dit voor altijd zo en wordt vanaf volgend jaar georganiseerd vuurwerk afgestoken door de gemeente. En niet meer privé.
Heerlijk! Ik lig de 31ste ook ruim voor 0:00uur in m'n bedje.
En fijne kerst iedereen natuurlijk!

Wij hebben niets bijzonders gedaan. Tafel mooi gedekt en de kinderen vonden de limo in wijnglazen al heel feestelijk.
Met kerst zien we piepklein beetje familie en zo zal de rest van de vakantie ook gaan. Bijna iedere dag 1 of mensen Voordeel is dat je iedereen ook echt spreekt.
Normaal is kerst bij ons en denk ik aan het einde, ik heb niemand echt gesproken!
Qiyara schreef:
24-12-2020 22:17
Ooh ik heb zo'n fijne middag en avond gehad, gloei er helemaal van. Wat had ik dit nodig, een lach, een traan, knuffels, liefde, lekker eten en spelletjes met 1 van m'n liefste vriendinnen.
Cadeautje gehad, echt zo lief.

Julus ik ben ook echt gelukkig met het vuurwerk verbod. Hopelijk blijft dit voor altijd zo en wordt vanaf volgend jaar georganiseerd vuurwerk afgestoken door de gemeente. En niet meer privé.
Heerlijk! Ik lig de 31ste ook ruim voor 0:00uur in m'n bedje.
Dit klinkt goed!
Nu is trouwens Whitney op tv
Had ik al eens gezien
Enorm aangrijpend en tragisch
Wat een verloren leven(s)
Fijne kerstdagen voor iedereen!
Gezellig samen voor zover dat gaat. Voor wie alleen is, een dikke knuffel!

Hier vanavond bij familie geweest met mijn kinderen. Wel gek, normaal een huis vol..
Kerstgevoel is er niet helemaal. Ik verlang zo naar gezelligheid, verbinding en vreugde. Tuurlijk maak ik er wat van met mijn kids maar toch voelt het niet als vanouds.
Misschien komt nu ook de vermoeidheid eruit van exact een jaar geleden gescheiden te zijn...
Fijne dagen lieve forumvriendjes en vriendinnetjes!!

Allemaal hele fijne dagen gewenst 🥳🥳🥳 en dat het een prachtig 2021 mag worden met mooie relaties met anderen of jezelf.

Wij zijn net terug van ouders. Het was een heerlijke dag en avond. Kind en viervoeter op de bank en ik er voor op de grond met wijntje en Robbert op tv.

Nog even nagenieten.
Qiyara de bewoners waarmee ik werk hebben niet het besef wat kerst is. We hopen wel dat ze voelen dat het anders dan anders is.
We maken er wel een feestje van met lekker eten en gezelligheid.
We kleden iedereen mooi aan en eten iets speciaals en wat onze bewoners lekker vinden.
Tweede kerstdag doen we een brunch met allerlei lekkers.
Dus wordt sowieso gezellig plus viervoeter gaat mee.
wat leuk..de top2000 begint..ik kijk nu de hekkensluiters

en meteen oh jaa.geweldige tekst..Torn van Natalie Imbruglia..zoo mooi en herkenbaar..mijn soort songtekst..

de wanhoop, het verdriet, het is te laat, het gevoel is weg, de illusie is op

I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor

Illusion never changed
Into something real
I'm wide awake and I can see
The perfect sky is torn
You're a little late, I'm already torn

en weer feitjes...serieus..Michael Jackson trad met zijn broers op bij de opening van het MIradabad?? WTF !!!
Net ook klein stukje gezien en Torn.

En de wraak van.....euh..naam kwijt.

Nu op bed zo nog even de opening en dan luiken dicht.
Geen wekker morgen 😊
En ook van die nummers die veel mensen goed vinden maar die het gewoon nooit gaan worden voor je..

ik heb dat met womack en womack..vind dat echt zulke nikserige bagger..geen idee waarom dat ooit gekocht is door mensen.. maar ja, ik snap weer niet waarom master blaster ooit hekkensluiter is geweest..dat kan toch niet..dat moet minstens in de top50 staan
Julia_20 schreef:
24-12-2020 23:57
Net ook klein stukje gezien en Torn.

En de wraak van.....euh..naam kwijt.

Nu op bed zo nog even de opening en dan luiken dicht.
Geen wekker morgen 😊
geen wekker..en maar hopen dat de kinderen stil doen
tomcat schreef:
25-12-2020 00:00
geen wekker..en maar hopen dat de kinderen stil doen
Die vermaken zichzelf wel toch...

Ahhh queen..
Het karaoke uurtje is weer begonnen zie ik
wij slapen nooit.
volgens mij is torn heel erg uit dezelfde periode als ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest.. is uit de periode dat mijn eerste lange relatie uit elkaar begon te vallen..mede de reden dat de teksten het zo goed doen bij mij waarschijnlijk.
Wat grappig dat jullie allemaal visite doen op kerstavond, is dat traditie? wij doen/deden altijd 1 dag familie bij elkaar en 1 dag met eigen gezin maar kerstavond nooit iets eigenlijk.
Tom maar womack en womack vind ik geweldig.
Is het niet net als met kunst. De een vind het mooi of kunst en de ander niet. Het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde muziek of kunst mooi vinden, het leven zou zo saai zijn.
tomcat schreef:
25-12-2020 00:02
volgens mij is torn heel erg uit dezelfde periode als ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest.. is uit de periode dat mijn eerste lange relatie uit elkaar begon te vallen..mede de reden dat de teksten het zo goed doen bij mij waarschijnlijk.
1997
'S NACHTS
Zijn we tenminste geen vreemden
Straks
Is het voor altijd verdwenen
Die intimiteit
We raken het kwijt
wij slapen nooit.
Datertje schreef:
25-12-2020 00:06
Tom maar womack en womack vind ik geweldig.
Is het niet net als met kunst. De een vind het mooi of kunst en de ander niet. Het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde muziek of kunst mooi vinden, het leven zou zo saai zijn.
zo is het ook..vive la difference!
alongwiththesunshine schreef:
25-12-2020 00:10
'S NACHTS
Zijn we tenminste geen vreemden
Straks
Is het voor altijd verdwenen
Die intimiteit
We raken het kwijt
ja..ik ken de tekst..maar wat het is...
Julia_20 schreef:
25-12-2020 00:07
1997
ja.. en Acda en de munnik 1998 zoek ik net op..klopt dat..even rekenen.. huh..nee..is juist het begin van die eerste langere relatie..ok...das best apart..had ik onderbewust toen al door dat ik beter had kunnen stoppen aan het begin dan? :rofl:
wel erg naar..dat top2000 cafe zonder publiek..gadverdamme...over ik-tijdperk gesproken..ongezellige boel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven