Singles Unite : deel 5!!! 😄

donderdag 24 december 2020 om 22:09

donderdag 24 december 2020 om 22:17
Ooh ik heb zo'n fijne middag en avond gehad, gloei er helemaal van. Wat had ik dit nodig, een lach, een traan, knuffels, liefde, lekker eten en spelletjes met 1 van m'n liefste vriendinnen.
Cadeautje gehad, echt zo lief.
Julus ik ben ook echt gelukkig met het vuurwerk verbod. Hopelijk blijft dit voor altijd zo en wordt vanaf volgend jaar georganiseerd vuurwerk afgestoken door de gemeente. En niet meer privé.
Heerlijk! Ik lig de 31ste ook ruim voor 0:00uur in m'n bedje.
Julus ik ben ook echt gelukkig met het vuurwerk verbod. Hopelijk blijft dit voor altijd zo en wordt vanaf volgend jaar georganiseerd vuurwerk afgestoken door de gemeente. En niet meer privé.
donderdag 24 december 2020 om 22:20
En fijne kerst iedereen natuurlijk!
Wij hebben niets bijzonders gedaan. Tafel mooi gedekt en de kinderen vonden de limo in wijnglazen al heel feestelijk.
Met kerst zien we piepklein beetje familie en zo zal de rest van de vakantie ook gaan. Bijna iedere dag 1 of mensen Voordeel is dat je iedereen ook echt spreekt.
Normaal is kerst bij ons en denk ik aan het einde, ik heb niemand echt gesproken!
Wij hebben niets bijzonders gedaan. Tafel mooi gedekt en de kinderen vonden de limo in wijnglazen al heel feestelijk.
Met kerst zien we piepklein beetje familie en zo zal de rest van de vakantie ook gaan. Bijna iedere dag 1 of mensen Voordeel is dat je iedereen ook echt spreekt.
Normaal is kerst bij ons en denk ik aan het einde, ik heb niemand echt gesproken!
donderdag 24 december 2020 om 22:23
Dit klinkt goed!Qiyara schreef: ↑24-12-2020 22:17Ooh ik heb zo'n fijne middag en avond gehad, gloei er helemaal van. Wat had ik dit nodig, een lach, een traan, knuffels, liefde, lekker eten en spelletjes met 1 van m'n liefste vriendinnen.

donderdag 24 december 2020 om 22:47
Fijne kerstdagen voor iedereen!
Gezellig samen voor zover dat gaat. Voor wie alleen is, een dikke knuffel!
Hier vanavond bij familie geweest met mijn kinderen. Wel gek, normaal een huis vol..
Kerstgevoel is er niet helemaal. Ik verlang zo naar gezelligheid, verbinding en vreugde. Tuurlijk maak ik er wat van met mijn kids maar toch voelt het niet als vanouds.
Misschien komt nu ook de vermoeidheid eruit van exact een jaar geleden gescheiden te zijn...
Gezellig samen voor zover dat gaat. Voor wie alleen is, een dikke knuffel!
Hier vanavond bij familie geweest met mijn kinderen. Wel gek, normaal een huis vol..
Kerstgevoel is er niet helemaal. Ik verlang zo naar gezelligheid, verbinding en vreugde. Tuurlijk maak ik er wat van met mijn kids maar toch voelt het niet als vanouds.
Misschien komt nu ook de vermoeidheid eruit van exact een jaar geleden gescheiden te zijn...

donderdag 24 december 2020 om 23:21
Fijne dagen lieve forumvriendjes en vriendinnetjes!!
Allemaal hele fijne dagen gewenst

en dat het een prachtig 2021 mag worden met mooie relaties met anderen of jezelf.
Wij zijn net terug van ouders. Het was een heerlijke dag en avond. Kind en viervoeter op de bank en ik er voor op de grond met wijntje en Robbert op tv.
Nog even nagenieten.
Allemaal hele fijne dagen gewenst
Wij zijn net terug van ouders. Het was een heerlijke dag en avond. Kind en viervoeter op de bank en ik er voor op de grond met wijntje en Robbert op tv.
Nog even nagenieten.

donderdag 24 december 2020 om 23:43
Qiyara de bewoners waarmee ik werk hebben niet het besef wat kerst is. We hopen wel dat ze voelen dat het anders dan anders is.
We maken er wel een feestje van met lekker eten en gezelligheid.
We kleden iedereen mooi aan en eten iets speciaals en wat onze bewoners lekker vinden.
Tweede kerstdag doen we een brunch met allerlei lekkers.
Dus wordt sowieso gezellig plus viervoeter gaat mee.
We maken er wel een feestje van met lekker eten en gezelligheid.
We kleden iedereen mooi aan en eten iets speciaals en wat onze bewoners lekker vinden.
Tweede kerstdag doen we een brunch met allerlei lekkers.
Dus wordt sowieso gezellig plus viervoeter gaat mee.

donderdag 24 december 2020 om 23:52
wat leuk..de top2000 begint..ik kijk nu de hekkensluiters
en meteen oh jaa.geweldige tekst..Torn van Natalie Imbruglia..zoo mooi en herkenbaar..mijn soort songtekst..
de wanhoop, het verdriet, het is te laat, het gevoel is weg, de illusie is op
I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor
Illusion never changed
Into something real
I'm wide awake and I can see
The perfect sky is torn
You're a little late, I'm already torn
en weer feitjes...serieus..Michael Jackson trad met zijn broers op bij de opening van het MIradabad?? WTF !!!
en meteen oh jaa.geweldige tekst..Torn van Natalie Imbruglia..zoo mooi en herkenbaar..mijn soort songtekst..
de wanhoop, het verdriet, het is te laat, het gevoel is weg, de illusie is op
I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor
Illusion never changed
Into something real
I'm wide awake and I can see
The perfect sky is torn
You're a little late, I'm already torn
en weer feitjes...serieus..Michael Jackson trad met zijn broers op bij de opening van het MIradabad?? WTF !!!

donderdag 24 december 2020 om 23:59
En ook van die nummers die veel mensen goed vinden maar die het gewoon nooit gaan worden voor je..
ik heb dat met womack en womack..vind dat echt zulke nikserige bagger..geen idee waarom dat ooit gekocht is door mensen.. maar ja, ik snap weer niet waarom master blaster ooit hekkensluiter is geweest..dat kan toch niet..dat moet minstens in de top50 staan
ik heb dat met womack en womack..vind dat echt zulke nikserige bagger..geen idee waarom dat ooit gekocht is door mensen.. maar ja, ik snap weer niet waarom master blaster ooit hekkensluiter is geweest..dat kan toch niet..dat moet minstens in de top50 staan

vrijdag 25 december 2020 om 00:07

vrijdag 25 december 2020 om 00:11

vrijdag 25 december 2020 om 00:11
ja..ik ken de tekst..maar wat het is...alongwiththesunshine schreef: ↑25-12-2020 00:10'S NACHTS
Zijn we tenminste geen vreemden
Straks
Is het voor altijd verdwenen
Die intimiteit
We raken het kwijt

vrijdag 25 december 2020 om 00:14