Singles Unite : deel 5!!! 😄

woensdag 23 december 2020 om 20:51
haha..je speelt vals!zeefietser1 schreef: ↑23-12-2020 20:04Ik had al een dry november, vanwege een lange antibiotica kuur, die ging over in Dry december vanwege No Alcohol Policy aan boord en daar ik voor februari niet thuis ben, doe ik ook mee met Dry Januari.
waar vaar je in hemelsnaam heen dat je tot februari onderweg bent weer? een vaste bestemming en weer terug?
woensdag 23 december 2020 om 21:00
Nou zelfs met korte reizen van 1 dag op zee was het begin feb geworden. Maar in dit geval hehehe, weet het nog niet zeker. Maar van Mozambique naar Belgie. Vertrek dan Mozambique 6 Feb en dan komen we aan 31 Jan en mag ik 1 feb naar huis en het leuke is dat ik diezelfde de sleutel van mijn nieuwe woning krijg.
fietsen varen vrouwelijk doen

woensdag 23 december 2020 om 22:06
Ik wilde dat ik bovenstaande had kunnen schrijven. Vind twijfel bij de vrouw nogal een afknapper en word er zelf ook onzeker van terwijl ik dat zelden (prive én werk) ben. Misschien ook wel gewoon te veel gedate om niet cynisch te worden, het merendeel word/werd toch niets. Eerdere relaties begonnen met passie en het vertrouwen dat 't goed zat vanaf moment één. Ben er nog niet uit of ik kritischer ben geworden nou ik ouder word of dat een écht goede match gewoon zeldzaam is.alongwiththesunshine schreef: ↑23-12-2020 14:23Dit. Iemand die maar blijft twijfelen of alleen maar de boot blijft afhouden omdat het anders te dicht bijkomt en dat is "zo eng", vat ik op als desinteresse. Het werkt
ontmoedigend. En ik vind het onaantrekkelijk. Ik wil net zo goed dat iemand strijdt voor mij. Kun je dat niet, wat de reden dan ook is, dan flikker vooral een end op. Of doe beter je best.
Goeie smaakQiyara schreef: ↑23-12-2020 18:23https://youtu.be/orRtbg08Fik
Dit nummerMijn meest favoriete nummer van het jaar zie ik op Spotify.
Die bass en de geluiden ik vind hem zo fantastisch.
Zoveel sfeer. Even delen![]()

Hier een rustige kerst. Morgen nog een hectische dag op werk, morgen kerstavond bij een bevriend en hoogzwanger stel en vrijdag met familie. Het weekend ga ik alleen maar uitslapen en zo weinig mogelijk doen...

woensdag 23 december 2020 om 22:35
net de 1e afleverin gezien van hjem til jul..kijkt wel lekker weg..en afleveringen van en half uur is ook wel fijn..
ik had in het verleden ook vaak dat netflix dan nagesynchroniseerd engels erop gooide ipv originele audio..serg irritant..en pas halverwege de aflevering dat ik dan dacht oh ja..ik kan dat aanpassen.. typisch amerikaanse functie om dan de audio standaard op engels te zetten.
ik had in het verleden ook vaak dat netflix dan nagesynchroniseerd engels erop gooide ipv originele audio..serg irritant..en pas halverwege de aflevering dat ik dan dacht oh ja..ik kan dat aanpassen.. typisch amerikaanse functie om dan de audio standaard op engels te zetten.
woensdag 23 december 2020 om 22:44
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.chesta schreef: ↑23-12-2020 22:06Ik wilde dat ik bovenstaande had kunnen schrijven. Vind twijfel bij de vrouw nogal een afknapper en word er zelf ook onzeker van terwijl ik dat zelden (prive én werk) ben. Misschien ook wel gewoon te veel gedate om niet cynisch te worden, het merendeel word/werd toch niets. Eerdere relaties begonnen met passie en het vertrouwen dat 't goed zat vanaf moment één. Ben er nog niet uit of ik kritischer ben geworden nou ik ouder word of dat een écht goede match gewoon zeldzaam is.
Vroeger was het natuurlijk gewoon kussen/afspreken na werk, sporten, feestje, stappen. Er waren nog geen belangrijke stappen gezet (kinderen, hypotheken, etc.). Tegenwoordig moet het klikken en daarna moet gekeken worden of de levens in elkaar gepast kunnen worden en of het toekomstbeeld hetzelfde is.
Ik ben geen dater, maar de vrouwen waar ik de afgelopen twee jaar mee afgesproken heb die wilde graag verder en dan zag ik het niet zitten. Ze wilde snel samenwonen of toch nog een kind als ik doorvroeg. Er moet aantrekkingskracht zijn, maar als de rest niet past wordt het hem uiteindelijk ook niet. Is het meer andersom (levens en toekomstvisie passen perfect, maar te weinig aantrekkingskracht) dan werkt het op de lange duur ook niet.
Ik denk dat ik niet te kritisch ben, ik ben vooral van het leven en laten leven. Iemand veranderen moet je niet willen en andersom ook niet. Je moet gewoon bij elkaar passen.
lacasa wijzigde dit bericht op 23-12-2020 22:48
2.77% gewijzigd
woensdag 23 december 2020 om 22:47
tomcat schreef: ↑23-12-2020 22:35net de 1e afleverin gezien van hjem til jul..kijkt wel lekker weg..en afleveringen van en half uur is ook wel fijn..
Fin serie he... forstår du...
Vanmiddag zat seizoen 2 erop bij mij.

woensdag 23 december 2020 om 23:16

En je bent niet te kritisch hoor. Een echt goede klik is zeldzaam. Merkte het weer bij mijn laatste ex, de passie vloog eraf op alle fronten. Vanaf dag 1 weet je, dit gaat anders zijn dan alle andere dates die ik heb ontmoet in m'n 5 jaren single zijn.
En nu ik dat weer weet, ga ik zeker niet meer voor minder of blijven hangen voor een misschien. Het yes gevoel is er of het is er niet. Dat is echt m'n graadmeter.

woensdag 23 december 2020 om 23:23
Afhouden door man/vrouw komt zelden lekker aan. Al helemaal niet als in eerste instantie door beide partijen is/wordt aangegeven het met elkaar te zien zitten, exclusief daten maar dat gaandeweg 1 van de 2 anders gaat reageren/koeler reageert/afstand neemt. Zeker in de beginfase kun je er vaak donder op zeggen dat het klaar is maar diegene het lef niet heeft om dat expliciet uit te spreken. Gaat niet om de details maar een simpel, 'het houdt voor mij toch op', is vaak al teveel.
Vervelende eraan is, dat als je het aankaart, de ander het vaak als aanvallend opvat en zegt 'ik ben geen verantwoording schuldig'. Terwijl het daar, in mijn optiek, helemaal niet om draait.
Wees gewoon aardig naar de ander, laat diegene niet in het ongewisse in je bedoelingen. Ghosten/gaslighting, doe het gewoon niet als je eerder andere intenties had en dat ook uitsprak.
Op een paar SV's en een halfslachtige relatie na, heb ik, 20 jaar single, nooit meer samengewoond na mijn huwelijk, zie ik ook niet meer gebeuren overigens. Zelfs in daten heb ik al langere tijd gewoon geen zin meer in. Maar wat daarin meespeelt is vooral het idee weer zo'n voorstelrondje te moeten doen. Laat maar
Vervelende eraan is, dat als je het aankaart, de ander het vaak als aanvallend opvat en zegt 'ik ben geen verantwoording schuldig'. Terwijl het daar, in mijn optiek, helemaal niet om draait.
Wees gewoon aardig naar de ander, laat diegene niet in het ongewisse in je bedoelingen. Ghosten/gaslighting, doe het gewoon niet als je eerder andere intenties had en dat ook uitsprak.
Op een paar SV's en een halfslachtige relatie na, heb ik, 20 jaar single, nooit meer samengewoond na mijn huwelijk, zie ik ook niet meer gebeuren overigens. Zelfs in daten heb ik al langere tijd gewoon geen zin meer in. Maar wat daarin meespeelt is vooral het idee weer zo'n voorstelrondje te moeten doen. Laat maar

wij slapen nooit.
donderdag 24 december 2020 om 00:46
Snap ik wel, van dat voorstel rondje. Daarom date ik ook alleen als ik denk dat de dame echt bij mij zou kunnen passen en als ik haar ook aantrekkelijk vind. De dames waar ik mee gedate heb vind ik ook oprecht mooie krachtige vrouwen.
Als het niet goed voelde ben ik het gesprek aangegaan, dat het hem niet ging worden. Bij de eerste dame iets meer dan een jaar samen) draaide ik er teveel omheen achteraf. Later nog twee dates gehad met meerdere afspraken ook beide beëindigd met een gesprek, hoe moeilijk ook. Ik zou het zelf ook niet fijn vinden, maar zo in het ongewisse gelaten te worden.
Momenteel nog steeds opzoek naar mijn gevoel, wat wil ik. Wel nog appcontact met de dame die ik via het werk ken, maar even geen tijd voor een date.
Als het niet goed voelde ben ik het gesprek aangegaan, dat het hem niet ging worden. Bij de eerste dame iets meer dan een jaar samen) draaide ik er teveel omheen achteraf. Later nog twee dates gehad met meerdere afspraken ook beide beëindigd met een gesprek, hoe moeilijk ook. Ik zou het zelf ook niet fijn vinden, maar zo in het ongewisse gelaten te worden.
Momenteel nog steeds opzoek naar mijn gevoel, wat wil ik. Wel nog appcontact met de dame die ik via het werk ken, maar even geen tijd voor een date.
donderdag 24 december 2020 om 01:06
Dit klinkt toch eerder als geen behoefte? Ook gezien het feit dat je nog zoekende bent naar wat je wil.
wij slapen nooit.

donderdag 24 december 2020 om 07:31
December vind ik normaal gesproken de leukste maand van het jaar.
Voor het eerst in m'n leven gok ik, vind ik er nu helemaal niks van.
Rare gewaarwording. Het is vanavond gewoon kerstavond! Heb allerlei leuke plannen de komende dagen, m'n huis is versiert. Maar voel me totaal niet kerstig.
Jullie wel?
Voor het eerst in m'n leven gok ik, vind ik er nu helemaal niks van.
Rare gewaarwording. Het is vanavond gewoon kerstavond! Heb allerlei leuke plannen de komende dagen, m'n huis is versiert. Maar voel me totaal niet kerstig.
Jullie wel?
donderdag 24 december 2020 om 07:39
Goedemorgen, hier ook totaal geen kerst gevoel. Is idd wel eens anders geweest (ook aan boord) heb dan ook nog geen kerstliedje gehoord. Anders dan degene die in mijn hoofd zweven, maar zo goed kan ik niet zingen.
Vanavond hier hebben mijn mannen hun kerstavond kan ik lekker zeewachtje doen, lekker rustig. En morgen even met mijn hoofd in de papieren. Gewoon doen alsof er geen kerst is.
Vanavond hier hebben mijn mannen hun kerstavond kan ik lekker zeewachtje doen, lekker rustig. En morgen even met mijn hoofd in de papieren. Gewoon doen alsof er geen kerst is.
fietsen varen vrouwelijk doen

donderdag 24 december 2020 om 08:22
Ik herken het gevoel, maar dit is ook het eerste jaar dat ik met kerst moet werken.
Ik heb gisteren al kerst met dochter gevierd wat erg gezellig was. Straks naar ouders maar daar is mijn zusje niet.
De enige die hier een kerstgevoel heeft is mijn viervoeter die heeft een kerstverrassingsdoos gehad van onze leukste webwinkel. Ze is al de hele ochtend druk met haar knisper speeltjes. Wat een onwijs leuke doos heeft ze gemaakt.
Ik heb gisteren al kerst met dochter gevierd wat erg gezellig was. Straks naar ouders maar daar is mijn zusje niet.
De enige die hier een kerstgevoel heeft is mijn viervoeter die heeft een kerstverrassingsdoos gehad van onze leukste webwinkel. Ze is al de hele ochtend druk met haar knisper speeltjes. Wat een onwijs leuke doos heeft ze gemaakt.

donderdag 24 december 2020 om 09:23
Geen tijd, bedoel ik meer druk met de kinderen, kerst en oud en nieuw. En Corona daten (wandelen met dit weer, thuisdate) vind ik niet zo leuk.alongwiththesunshine schreef: ↑24-12-2020 01:06Dit klinkt toch eerder als geen behoefte? Ook gezien het feit dat je nog zoekende bent naar wat je wil.
donderdag 24 december 2020 om 10:46
Kerstsfeer, buiten dat ik niet aan kerstversieringen doe, vind ik het toch minder. Ook op straat bij de winkels.
Zie in een zijstraat wel een over de top verlicht huis. En op de ene of andere manier kijk ik er toch anders naar.
Of het corona sferen zijn... Ik zit zelf ook met andere dingen in mijn hoofd.
@casa fijn te lezen dat jij met dates wel bespreekt waarom je niet verder wil.
Ooit hier al geschreven. Vorig jaar 2,5 mnd of zo contact gehad met iemand. En ineens nergens meer op reageren. En geen simple gast of zo. Eigen bedrijf, veel sociaal werk.... Dus je zou verwachten dat hij kon communiceren.
Zie in een zijstraat wel een over de top verlicht huis. En op de ene of andere manier kijk ik er toch anders naar.
Of het corona sferen zijn... Ik zit zelf ook met andere dingen in mijn hoofd.
@casa fijn te lezen dat jij met dates wel bespreekt waarom je niet verder wil.
Ooit hier al geschreven. Vorig jaar 2,5 mnd of zo contact gehad met iemand. En ineens nergens meer op reageren. En geen simple gast of zo. Eigen bedrijf, veel sociaal werk.... Dus je zou verwachten dat hij kon communiceren.

donderdag 24 december 2020 om 10:55
Julia dat is ronduit onbeschoft! Heb ik gelukkig nog nooit mee gemaakt.
Wel dat het na 1 date stil blijft, maar dan blijf ikzelf ook stil. Duidelijk verhaal dan.
Maar na een tweede date en verder dan hoort afsluiten er gewoon bij vind ik. Ook voor jezelf. Als je het zelf afsluiten wil en dat netjes doet, dan verdwijnt energie van een ander veel sneller dan als je het niet doet, lijkt mij.
Wel dat het na 1 date stil blijft, maar dan blijf ikzelf ook stil. Duidelijk verhaal dan.
Maar na een tweede date en verder dan hoort afsluiten er gewoon bij vind ik. Ook voor jezelf. Als je het zelf afsluiten wil en dat netjes doet, dan verdwijnt energie van een ander veel sneller dan als je het niet doet, lijkt mij.

donderdag 24 december 2020 om 13:01
Oh joepie, m'n kerstgevoel is er 
Op de valreep. Ben bezig met allerlei lekkere hapjes te maken, muziek aan en krijg ineens een stoot met zin.
Hopelijk jullie ook allemaal.
Chesta voor jou: https://youtu.be/HZcbW3zc118

Op de valreep. Ben bezig met allerlei lekkere hapjes te maken, muziek aan en krijg ineens een stoot met zin.
Hopelijk jullie ook allemaal.
Chesta voor jou: https://youtu.be/HZcbW3zc118

donderdag 24 december 2020 om 14:05
Best bizar dat het al zover is. Vanavond Kerstavond en over een week is het 2021. Ik kijk altijd terug op het afgelopen jaar en dit jaar was gewoon bizar. Wat dat betreft vind ik het fijn dat alles terug te lezen is op dit forum. Hoe we dit jaar hebben ervaren ( coronajaar) en hoeveel impact dat had.
Hoeveel we hier geschreven hebben, met veel lol en enthousiasme.
Ik doe verder niks aan Kerst, behalve het verder kijken van mijn serie en wandelen. Leuk om te lezen wat jullie plannen zijn en ik hoop dat het fijne dagen worden
Hoeveel we hier geschreven hebben, met veel lol en enthousiasme.
Ik doe verder niks aan Kerst, behalve het verder kijken van mijn serie en wandelen. Leuk om te lezen wat jullie plannen zijn en ik hoop dat het fijne dagen worden

donderdag 24 december 2020 om 14:09
Exact! Dat staat mij ook erg tegen. Ik heb gewoon geen trek in gesprekjes met vreemden en dat had ik nooit kunnen bedenken, want voorheen haalde ik daar iets uit. Ik denk dat ik net als jij single blijf en nooit meer zal samenwonen. Het voelt alsof je daar naartoe moet groeien ofzo. Dat gaat stapsgewijs. Ik ging steeds minder daten, had af en toe nog gesprekjes en tenslotte ben ik van alle sites af gegaan. Het ging van heel actief daten naar geen behoefte meer hebben, in een tijdsbestek van 5 jaar. Ergens speelt het onderwerp nog wel, in mijn hoofd. Helemaal los ben ik er niet van. Maar actief ernaar handelen is wel al klaar.iceteapeach schreef: ↑23-12-2020 23:23Afhouden door man/vrouw komt zelden lekker aan. Al helemaal niet als in eerste instantie door beide partijen is/wordt aangegeven het met elkaar te zien zitten, exclusief daten maar dat gaandeweg 1 van de 2 anders gaat reageren/koeler reageert/afstand neemt. Zeker in de beginfase kun je er vaak donder op zeggen dat het klaar is maar diegene het lef niet heeft om dat expliciet uit te spreken. Gaat niet om de details maar een simpel, 'het houdt voor mij toch op', is vaak al teveel.
Op een paar SV's en een halfslachtige relatie na, heb ik, 20 jaar single, nooit meer samengewoond na mijn huwelijk, zie ik ook niet meer gebeuren overigens. Zelfs in daten heb ik al langere tijd gewoon geen zin meer in. Maar wat daarin meespeelt is vooral het idee weer zo'n voorstelrondje te moeten doen. Laat maar![]()