Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Qijana .. Welkom

Brrrp etentje in mijn huis en ik moet koken ?Eh met hoeveel komen jullie dan ? haha
Nou ik weet zeker al 3 gegadigde (Erykah, Appeltje en Me)

Dus prikken we even een date
Hoi,

WELKOM Qijana

Hier komen wel eens flirttips voorbijgewaait hoor en als je eens dipje hebt gewoon hier alles van je afschrijven dan komt er hier wel raad-mening of

Vleer mooi die keuken en die gieter prachtig bij je stoeltjes!!

Zwaai naar de rest
anoniem_81616 wijzigde dit bericht op 14-05-2009 19:01
Reden: woordje vergeten :o
% gewijzigd
quote:winkelmandje schreef op 14 mei 2009 @ 18:56:

Nou ik weet zeker al 3 gegadigde (Erykah, Appeltje en Me)

Dus prikken we even een date Ik wil wel mee daten
Gezellig , nog meer mensen die willen komen eten ?

Dan gaan we een data afspreken haha
Hey Q, heb je wel brede schouders? *giechel*

Ik wil ook wel komen eten Vleer! Breng ik het toetje wel mee!
Goedenavond!

Ik kom op het goede moment binnen! Ik wil ook wel komen eten, Vleer!

Hoest hier met iedereen? Allemaal erg bedankt voor de stationmanflirttips..heb er alleen nog niets mee gedaan..voelde toch niet helemaal goed.

Ik zit gewoon even niet zo lekker in mijn vel. Ben erg moe en niet helemaal lekker. Morgen ben ik lekker vrij en ga ik voor een weekend met de familie op pad. Gezellig bijkletsen en wijntjes drinken.. Ik heb er zin in!

Vanavond had ik een afspraak met een vriendin, maar die heeft voor de verandering weer eens afgezegd..

Ik ga even de keuken opruimen en plof dan lekker op de bank!

Fijne avond!
Oh ja.. welkom Qijana!
Welkom Qijana!! Flirttips genoeg hier! Mits je ons natuurlijk wel op de hoogte houdt van SV-perikelen

@Vleer Je foto's zien er echt leuk uit! Van al die kleurtjes word je helemaal vrolijk!!

@Indi Meis, als het niet goed voelt moet je het ook niet doen, heel simpel. Je gaat nu lekker genieten van een weekendje met je familie. Ik hoop voor je dat het lekker weer is, en je wat (zonne)energie op kan doen! Het kan zomaar zijn dat je je dan maandag helemaal top voelt, en die glimlach naar Stationsman er spontaan uitkomt! Forceren heeft geen zin.

Heb net een stuk administratie gedaan, maar ben het nu alweer zat. Tijd om even op de bank te crashen...
Ha die Olive! Hoe was het bij de KNO-arts???

@Vleer: Ik vind je keuken erg mooi geworden..heb net de foto's even bekeken..
Hey Indi!

De KNO arts kon niks vinden... Heel raar. Ik heb wel iets gehoor vermindering, maar niet ernstig. Nu maar weer aankijken hoe het met mijn oren gaat. Ben er dus weinig mee opgeschoten eigenlijk...

Wel gezellig bijgekletst met mijn moeder, die was mee, hahaha.

Lees dat jij ook al zo moe bent... Ik ken het! Kan me nergens toe zetten en zit mezelf echt in de weg af en toe. Sinds het drama van zondag wordt maar niet rustig in mijn hoofd.

Hoop echt dat je familieweekendje je wat energie gaat geven!
Vleer, ik heb ook bij de action die gieters staan bewonderen, Grappig dat er nu een van op jouw balkon staat.

Qijana, welkom! Je schrijft dat je 18 jaar niet single bent geweest, maar dat je langste relatie 7 jaar heeft geduurd... explain

Zo, vermoeiend dagje vandaag, merkte tijdens het functioneringsgesprek dat ik er toch tegenop had gezien, en ik ben dan heel snel in tranen. ik voel me dan zo stom....

Maar goed, was me mn weekje wel, gisteren was sterfdag van mijn vader, vorige week was zn verjaardag. Hakt er toch wel in!

Indi, lekker uitrusten hoor dit weekend!

Ik ben volgende week de hele week vrij, heb een bruiloft (woe) en do en vrij vrij. Zou alleen dinsdag moeten werken, maar ik heb laatst een maandag voor mn collega gewerkt, en die heb ik geruild tegen dinsdag volgende week, heerlijk!
Wat raar Olive..en jammer ook.. Ik hoop dat de klachten niet erger gaan worden..

En ik heb inderdaad erg weinig energie op het moment.. ook weinig gemotiveerd qua werk...ik heb echt weer zo'n ontevreden gevoel...heel vervelend!

Misschien dat een weekendje weg me goed gaat doen inderdaad!
Ach lieve pop! Sterkte! Valt ook niet mee..de sterfdag van je vader...

Lekker zo'n weekje vrij!!! Ik heb het gevoel dat ik heel erg onder druk sta op mijn werk... Heb het gevoel dat ik niet alle methodes uit krijg en dat soort zaken..

Pop, jij hebt ook groep 3 he? Ik zou je graag een paar dingen willen vragen op onderwijskundig gebied..mag dat???
Hé Pop, was je functioneringsgesprek verder wel positief?

Je hebt zo te lezen echt een (emotioneel) zwaar weekje gehad. ga je dit weekend dan extra lief voor jezelf zijn?

@ Indi Raar en jammer ja. Als het zo blijft kan ik er wel mee leven, als ik maar niet dover word.

Hoe komt het dat je werk je zo'n ontevreden gevoel geeft?
Echt geeeeeen idee...Het zal wel met mijn gemoedstoestand te maken hebben.. ik vind de kinderen heel lief en het lesgeven ook, maar er blijft gewoon een stapel werk liggen die maar niet af komt en waar ik ook geen energie voor op kan brengen..
Wat balen zeg! Hoeveel weken moet je nog voor het einde van het schooljaar?

Is het nog wel reeel om met de kids door de stof heen te komen?
Ik denk bij elkaar zo'n week of 8 a 9...

Ik kan wel door de stof komen, maar dat wordt gewoon filteren. Dat is ook niet zo erg...niet alles is heel relevant

Ik moet ook een beetje mijn schouders eronder zetten hoor..kan heel lang blijven hangen in negatieve buien
Pop .. verder ging funct. gesprek wel goed ?

Jaaah die gieter is zo leuk in allerlei vrolijke kleurtjes. Zat eerst aan de gele te denken, maar zusje nam de roze in de hand, okeeyy dan.

Indi: weekendje weg klinkt mij goed in de oren voor je. Kom dan ook echt tot rust , genieten van de natuur etc.

Doet je vast goed !
Tijd voor een Tjakka-sessie voor Indi! Even die spiraal doorbreken... Dan doe ik met je mee... Ik sta, mede dankzij de economische crisis, zo onder druk op mijn werk, dat ik er moedeloos en gefrustreerd van raak. Da's niet makkelijk te doorbreken.

Maar als supermeiden kunnen wij dat gewoon!
Precies! Even een lekker weekendje en dan kan ik er vast weer tegenaan! Ik ben ook echt de hele week thuis geweest..weinig gedaan, dat is ook niet echt goed denk ik..
Indi, ik heb geen groep 3 meer, maar wil best met je meedenken hoor!
Thanks, MP! Maar ik zit even met een paar praktische vragen over afname momenten van de CITO-toetsen
indi

Zeg indi hoe ist nu met je vrijwilligerswerk???

Sorry dat ik het zeg maar vind echt dat je dringend opzoek moet naar nieuwe kenniskring!!! Hoeveel keer jij hier niet post dat er word afgezegd voor leuke dingen... En dan blijf jij weer lekker thuis in je zetel zitten is wel leuk maar altijd alleen zitten is niet goed!!!!

Je bent misschien wel wat verlegen maar als je bv dat vrijwilligwerk doet kom je automatisch in contact met nieuwe mensen en opt moment nog belangrijker voor jou je zit niet alleen!!!!

Maar dat weekendje dat je voor de boeg hebt ziet er al een mooi begin uit!!

Heb jij eigelijk broers, zussen of ist weekendje met ouders??
Lief dat je het zegt, Reiz! En je hebt ook gelijk hoor..

Ik ben nog niet achter het vrijwilligerswerk aan gegaan..

We gaan echt met de hele familie een weekendje weg.. Inclusief, Oma, ooms en tantes en neefjes en nichtjes

Bij elkaar 25 man... en ik heb een jongere zus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven