Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Hoi Fleurtje,

Lees nu net pas je berichtje voor mij. Je hebt een heel duidelijk verhaal opgeschreven zo. Ik hoop dat je het goed kunt verwoorden naar de vk toe, maar als je het zo vertelt lijkt me het ook duidelijk voor de vk.

Hopelijk luisteren ze naar je.

Bosbes, ik vind dat de laatste weken voorbij zijn gevlogen. "Opeens" heb ik verlof. Maar goed, misschien denk ik over een paar dagen er wel hetzelfde over als jij en vind ik de dagen ook voorbij kruipen. Maar nu denk ik: lekker nog 5 weken rustig aan doen voordat de baby komt. Femke 2 dagen per week naar de crèche, dan heb ik fijn de tijd voor mezelf en kan ik ook nog wat nuttige dingen doen zonder dat ik m'n aandacht moet verdelen...

Fijn hoor Peetje, verlof. Kan me ook wel voorstellen dat het een klein beetje anders is als je al een kindje hebt rondlopen. Ik heb geen kinderen en ben nu eigenlijk echt alleen maar met mezelf, de zwangerschap, de bevalling en de baby bezig!! Kan nergens anders meer aan denken of mee bezig zijn. Ik geniet ook zeker wel van mijn vrije tijd en rust hoor. Maar hoe druk bezig ik ook ben met van alles regelen (laatste dingetjes) en terrasjes pakken met vriendinnen, toch vind ik de tijd ineens heel langzaam

gaan Hoewel ik me net bedenk dat er eigenlijk alweer bijna een week van mijn verlof voorbij is...

Vandaag overdag geen plannetjes, beetje uitrusten en wat schoonmaken misschien. Vanavond bij vriendin eten.

Fijne dag iedereen!

Jeuj Peetje Verlof! En gefeliciteerd met het tante schap!

Bosbes, hier tellen we ook al (enige) weken af! Nog 5,5 tot aan de datum, maar hoop zo dat de kleine besluit eerder te komen.

FleurtjeFee, dit latste stukje maakt ook wel weer veel duidelijk.

Ik wil er trouwens ook geen pottenkijkers bij, alleen man mag erbij zijn.

Daarom hoop ik ook dat vriendin op Yuma kan passen als het begint, en dat ik niet 1 van de oma's moet bellen. Het idee alleen al dat zij weten dat het begonnen is...... en al sik een oma moet bellen dan bellen we ons mam, omdat ik weet dat die niet gaat lopen stressen, bellen etc etc.

(durf dat van mijn schoonmoeder niet te zeggen, ze zal neit bellen, maar ben wel bang dat ze met veel spanning op HET telefoontje zitten te wachten, niet relaxed voor Yuma)

Wordt soms een beetje moe van mijzelf, ik moet poetsen, poetsen, Poetsen, pfff wordt er gek van, het MOET, MOET, MOET allemaal schoon. en het lukt mijzelf niet zo goed, krijg meteen overal last van. (buik, rug, soms zelfs hoofdpijn)

Nou tot straks

gister bij VK geweest, ligt hij misschien in een stuit, vanmiddag laten we een echo maken dan weten we het zeker maar draaien is geen optie meer (ben al 37 weken, kind is te groot en heb voorliggende placenta) en stuitbevalling vind ik zelf geen optie. Dus dan wordt het een keizersnede...uhm even een knop omzetten in mijn hoofd dat het misschien anders gaat lopen dan ik dacht, maar goed eerst de echo afwachten vanmiddag, ik hou jullie op de hoogte.
He bah Ka_30. Inderdaad eerst maar even afwachten wat de echo laat zien. Maar zou wel shit zijn zeg, moet je je ineens weer aanpassen aan een heel ander scenario.

Nou laat ons even weten ja, ben benieuwd, en succes vanmiddag!
Ka: wat vervelend dat ie in stuit ligt waarschijnlijk! Hmmm..... ineens idd je gedachten gaan aanpassen aan een andere scenario. Even wat minder. Succes iig vanmiddag!

Indian: Hier absoluut nog geen poetsdrang haha. Ben nooit zo poetserig geweest, misschien ook daardoor. En ik wete dat ik het zelf gewoon niet meer kan. Krijg nu wel meer de kriebels om alles op tijd af te hebben. Plan was om dat al eerder te doen en vriend en ik hebben andere prioriteiten (ik wil eerst alles binnen af en dan pas buiten en hij doet alles door elkaarr hihi;-))

Ik hoop voor je dat je het allemaal goed geregeld krijgt met oppas!

Bosbes: Ik begin ook echt ongeduldig te worden hoor! En er moet nog genoeg gedaan worden! Mara ik zit al eeuwen thuis en ook al kruipt de tijd voorbij, heel soms besef ik me ineens dat er alweer een week voorbij is. Maar ben nu echt aan aftellen. Over 1,5 week zit ik op 37 weken en dan is het 5 weken echt 'afwachten' voor mn gevoel.

Geniet iig wel lekker van je vrije tijd!

Peetje: Gefeliciteerd met je nichtje! En je hebt lekker verlof!!!! Geniet ervan!!

Fleur: Snap nu een stuk duidelijekr waar je angsten vandaan komen!! Wat een verschil tussen je 1e en 2e bevalling zeg! Geef mij dan idd die 2e maar. Fijn dat je nu iig wel weet hoe je beste kan verwoorden naar VK toe!

Bedenk wel dat de ene VK de andere niet is hoor! Even grof gezegd: denk dat je gewoon echt 'pech' hebt gehad bij de 1e. Heb je natuurlijk nu niets aan, want het is gebeurd en daardoor heb je nu wel je angsten ed bij deze bevalling over het verloop. Maar kan niet geloven dat de meeste VK zo zijn hoor. En de vader van dit kindje is toch een andere man? Heb je met hem al goed besproken wat je van hem verwacht tijdens de bevalling.

Vind het overigens wel heel erg van de VK hoe zij gehandeld heeft bij je 1e!! Schandalig.

Sterkte iig!

Ik heb vandaag even weer wat mindere dag. Dus lekker rustig aan doen maar.

Wel één en ander ana huishouden doen, in die zin.... meer voor de baby;-)

We hebben een droger nu, dus onze was is nu redelijk bijgewerkt, heerlijk. Kan ik nu aan spulletjes voor baby beginnen. Kleertjes gaan niet in droger, maar lakentjes ed kan denk ik wel, dus schiet dat ook meer op zo;-)

en nog wat puzzelen aan tekst geboortekaartje, kan ik morgen bij drukker langs voor proefdruk.

Verder nog wat dingetjes halen, maar ja, volgende weke waarschijnlijk weer, haha... kom altijd wel wat tegen;-)

Nog even vraagje: wassen jullie knuffeltjes ook? Lijkt mij toch wel frisser. Maar aangezien ik dat nog nooit gedaan hebt: kunnen die gewoon in wasmachine of moet dat speciaal??

En babykleertjes kunnen toch wel normaal gewassen worden? Veel lichte dingen met af en toe een kleurtje (streepje ofzo), neem aan dat dat ook gewoon bij elkaar kan. Ziet er allemaal zo 'kwetsbaar' uit om te wassen, haha terwijl het gewoon net als onze kleding kan denk ik.

fijne dag!
.
Succes vanmiddag KA. Lag de kleine tot nu toe wel goed dan? Is het niet eerder opgevallen?? (ik weet het, hij kan vandaag goed liggen en morgen beslutien te draaien bij wijze van, maar was even nieuwsgierig of ze niet eerder gezien hadden)

Ben jij trouwens ook al 37wkn. Pfff gaat snel. Wordt er dan meteen een keizersnede gepland als de kleine idd in een stuit ligt?

Nou nogmaals succes en hopelijk hebben ze het verkeerd gezien!! En adners is het helas neit anders. Succes met de verwerking. (valt toch tegen als je ergens anders op gehoopt had)

Ikol, ja oppas is geregeld voor morgen. Haha ja ben altijd wel een beetje van de poets, niet dat het allemaal spik en span moet zijn, maar irriteer me wel als het niet schoon lijkt. (moet in ieder geval schoon lijken)

Kleertjes gewoon sorteren zoals je je eigen kleding ook sorteert.

Knuffels was ik hier ook, maar niet alles mag in het wasmachine. Kleine heeft eigenlijk nog geen knuffels, hoop dat die net zoiets wil als Yuma heeft. Zijn makkelijk uit te wassen, heb een adresje op internet gevonden waar ik die kan bestellen.

Alleen zijn beer, die kan ik nergens meer aankomen. (hij heeft een beer, genaamd Beer, en hij heeft eigenlijk maar 1 konijn, maar de reserve exemplaren liggen ook in zijn bed, en die heet Vriend)

Box staat sinds gisteravond binnen. Pffff hele kamervulling weer. Moet wel even wennen aan het volle hoekje nu! Maar wel LEUK!!!! maakt het weer wat echter.

grrr denk post het opnieuw, want de kleurtjes stonden er, zijn ze weer weg.
Hi!

Indian: Wij hebben ook gisteravond de box neergezet! Wat een gevaarte weer zeg. En nu heeft mijn zoontje er een spelletje van gemaakt om alle ballen die ie kan vinden in de box te gooien... Was misschien toch niet zo handig om hem vorige week een basketbalnetje te geven en te leren scoren...

Peetje en Girafje: Lekker verlof! Ik zal zo de tabel weer bijwerken.

(Als ik niet weer een foutmelding krijg... Hebben jullie daar ook zoveel last van?)

Ka, balen zeg, van de stuit. Laat je weten hoe de echo is gegaan?

En Ikol, hoe gaat het met de misselijkheid? Ik slik ook weer mijn medicijnen hoor, en slaap op 2 kussens zodat het maagzuur niet steeds bovenkomt.

Nou, fijne dag allemaal, ik ga me maar eens voorbereiden op de training die ik morgen moet geven. Heb er echt geen zin in, en mijn "assistent" die zei dit allemaal te kennen, blijkt deze training nog nooit gegeven te hebben, blgh... Denk dat ik maar wel op een stoel ga zitten, want de hele dag staan zie ik echt niet zitten...
Hoe is het trouwens met anoniem?

En weet je wat ik me ook afvroeg? Misschien zijn er wel meelezers die eerst schreven en toen wat minder tijd hadden... Als er iemand meeleest die nu verlof heeft en graag nog/weer meeschrijft, dan kan dat hoor, ik zet jullie zo weer in de tabel :-)
Angela, hier ook regelmatig fout meldingen. Erg irritant.

We zullen vast en zeker (anonieme of "bekende") meelezers hebben. En idd als ze weer lekker actief mee schrijven, dan staan ze ook zo weer in de tabel.

Haha ja nu moet je hem leren om alleen te scoren in de basket. (zie de baby al met een bult van de ballen die erin gemikt worden)

Geen idee hoe het met Anoniem is, we horen er weinig van. Ook op onze hyves niet. Hopelijk alles goed met haar.

Peetje, en lekker aan het genieten vand e eerste echte verlofdag? Hoe is het met je dochter....was haar bed nu al binnen? (ja toch?) Slaapt ze er goed in.

KA, en wat was de uitslag?
Vibeke ook bijna verlof, heerlijk meid! Morgen laatste dag werken? Of is die vandaag? Mmmm denk vandaag, nou succes met de laatste dag!

Bosbes en Ikol morgen ook weer op controle. Ik ook ivm bloeddruk.

Ravenna hoe is het met jou? Lukt het nog de combi studie en zwanger zijn? Nu iets meer tijd misschien voor de studie door je verlof?

Viel het afscheid zwaar?

Al plannen wat je na de bevalling gaat doen? (na je verlof) Werken of door studeren?
Zo... even lekker bezig geweest:)

2 wasjes (wit/licht) met babyspulletjes. Dan nog 2 gekleurde wasjes binnenkort en nog wel 1 met lichte was denk ik zo;-)

Badje staat klaar, weer wat spulletjes uitgepakt. Nu alles nog inrichten (commode en kast). Gordijnen moeten nog opgehangen worden, maar ach, das ook zo gedaan:-)

Vriend komt net thuis van werk en thuiszorgorganisisatie; wat een giga dingen die klossen zeg! hahahaha.

Ook gelijk zo'n rugsteun gehaald en ondersteek (mocht ik op laatste moment toch thuis willen bevallen). En allemaal gelukkig gratis;-)

Nu voel ik mn buik en rug wel, dus ga even lekker nixen (en hopen dat vriend wilt koken;-))
hoi,

jeetje wat een berg geschreven zeg, geprobeerd bij te lezen maar wordt ook een beetje gek van de fout meldingen.

Ka, spannend hoor ben benieuwd wat er uit de echo gekomen is.

fleurtje fee, balen dat je zo in je maag zit metde vk en bevalling, zoals iemand anders zei is er geen kraamhotel bij jullie in de buurt. Ik zou ook beide eerdere ervaringen met VK bespreken misschien dat ze dan wat meer inziet hoe jij aan je beslissing komt. succes ermee meid!

Inidan, balen van die bloeddruk, fijn dat de waardes in je urine nog wel goed zijn en bloeddruk is ook een extra reden om eerder in te leiden. Hopelijk slaan de medicijnen aan.

angela, lekker morgen gaan zitten idd, moet er ook niet aan denken om de hele dag te staan.

Verlof is begonnen, ben enorm verwend door collega´s met groote mand met kadoo´s voor m´n verlof en een mooie bos bloemen. Ben nu druk boven bezig om de kamertjes op orde te krijgen.
Even vlug, want op werk. Maar wilde voor ik een weekendje wegga toch nog even reageren

Voor de nieuwe verloffers (en alvast voor Vibeke morgen): geniet er lekker van.

Til, fijn dat je moeder weer thuis is.

Ka, wat erg dat je baby in stuit ligt, is dat opeens? Of hadden ze het over het hoofd gezien. Succes met overschalen dat het keizersnede gaat worden (als dat tenminste blijkt uit echo)

Indian en Angela, gezellig he, die box in de kamer, ik vind het superleuk, wij hebben hem al een tijdje staan voor de leuk!

Ikol, lekker aan het wassen hoor ik.

Girafje, het is inderdaad haast niet bij te lezen allemaal, zeker niet met die foutmeldingen!

Goed, ik ga na een drukke werkdag naar huis en dan lekker weekend weg morgen!

groetjes,

Herfst
Girafje... heerlijk, ook jij verlof! Geniet ervan! leuk hoor, dat je een mand met kado's hebt gekregen!

Herfst: Geniet van je weekendje weg! Gana jullie lekker met zn 2tjes of met familie/vrienden?

Angela: Succes morgen! En idd lekker bij zitten. Wel balen dat je "assistent" het toch niet helemaal kent.

Oja... overdag is de misselijkheid goed onder controle door medicijnen. Alleen wordt ik 's nachts ineens wel eens wakker ervan. Denk dat de kleine dan druk is, of misschien doordat ik op bepaalde zij lig?

Indian en bosbes: jullie ook succes/plezier bij gyn/VK. Hopelijk is alles goed dan. Indian jij moet extra ivm bloeddruk toch? Hopen dat ie nu lager is!

Hier overigens geen last van foutmeldingen... gelukkig.

Ga nog even de was ophangen en bed leeg halen en dan ben ik weer toe aan rust. Slaap zo slecht tegenwoordig, wordt elke nacht wel aantal keer wakker. Plassen, misselijk, buikpijn, de kleine. En dan zeggen ze nog wel dat je goed moet uitrusten voor de kleine er is en de slapeloze nachten die hiermee gepaard kunnen gaan. jaja.

Oja: voetenzak van maxicosi, spoelen jullie die ook (moet op handwas:-S) En binnenkant van wandelwagen/reiswieg kan er uit, spoelen jullie die ook (ook handwas)??

Fijne avond!
Sorry... barst soms ineens van de vragen..... ook leuk voor VK morgen;-)
quote:angela1979 schreef op 14 mei 2009 @ 14:55:

En weet je wat ik me ook afvroeg? Misschien zijn er wel meelezers die eerst schreven en toen wat minder tijd hadden... Als er iemand meeleest die nu verlof heeft en graag nog/weer meeschrijft, dan kan dat hoor, ik zet jullie zo weer in de tabel :-)

Hai, hier Zonnetje weer eens..

Ik lees nog af en toe mee, heb een tijdje meegeschreven, maar toen ging het allemaal niet zo goed.. En daarna vond ik het bijna inbreken, omdat jullie al zo'n tijd actief schrijven.

Ben nu inderdaad met verlof en ben druk bezig wat bij te lezen!

Succes allemaal met de laatste loodjes.. Ik vind ze retezwaar met een dreumesje erbij, moet ik zeggen..

(f)
Herfst, veel plezier met je weekendje weg! Lekker genieten!

Vind het ook wel gezellig met de box, maar pfff wat neemt die toch veel ruimte in beslag.

Wij hebben er trouwens 2. 1 gebruiken we binnen en 1 gebruiken we buiten, of soms het campingbedje, dat gebruiken wbe ook wel eens buiten. (beide boxen komen van MP) Heb dat met Yuma ook gedaan, alhoewel Yuma toen weinig in de box lag buiten, maar ik denk dat het nu wel handiger is, als ik soms even mijn handen vrij moet hebben voor Yuma. De buitenbox staat overigens nog gewoon in de schuur. Hebben bij beide boxen wieltjes onder gemaakt, vond dat iedeaal met schoonmaken, hop rij de box even aan de kant en kan eronder stofzuigen en of dweilen. (buiten stofzuig of dweil ik niet hoor haha)

Ja Ikol, ik moet vandaag extra ivm bloeddruk.

Ja ik heb de complete babyuitrusting gewassen, de maxi-cosi bekleding, de voetenzak, de reiswieg bekleding etc etc. Allemaal op wolwas ofzo. Een voorzichtig programma van het wasmachine. Ennuh het kan wel wat hebben hoor! Niet te heet natuurlijk, want dan past het niet meer, maar een lage temperatuur en evt niet te hard centrifugeren, dan komt het allemaal goed!

En gooi je vragen er maar lekker uit! Met zijn alle hier weten we vaak wel een oplossing, een idee of iets dergelijks.

Hey zonnetje, fijn dat het nu weer wat beter gaat. En als je zin hebt, dan laat je toch af en toe iets van je horen. Als je dat neit wilt, is dat natuurlijk ook goed!

Ja de laatste loodjes, met een rondlopend kind(eren) erbij is zwaar. Bij de eerste heb je ook 9mnd de tijd om je op je baby in je buik te concentreren, nu moet dat vaak tussendoor (snap je wat ik bedoel?)

Nou ga weer, hier een gezellig trappelend kind in de buik. Vanmorgen trouwens bij de longarts geweest met Yuma, en we mogen proberen om maar 1x per dag te puffen ipv 2x. Dus dat is weer super fijn! Hebben we vorig jaar in de zomer ook even gekunnen!!

Hai Zonnetje, hoe gaat het nu allemaal dan? Gewoon gezellig meeschrijven zodra het lukt. We worden als het goed is allemaal juni-mama's!

Wanneer ben je uitgerekend?

Meiden, ik was even een lijstje aan het maken voor het ziekenhuis straks.

Kom ik later op terug.

Sorry, ik las net wat op internet. Baal dr van en ook wederom bevestigd mij dat dátgene wat ik graag wil héél moeilijk te realiseren valt...... Of iig niet *zomaar*.

Dit stond er:

***Poliklinisch bevallen wil zeggen dat je samen met de verloskundige een kamer huurt in het ziekenhuis om daar het laatste stuk van de bevalling af te maken.

(Je stapt dus met goede weeën in de auto).

In het ziekenhuis, tijdens een zogenoemde poliklinische bevalling, assisteert een verpleegkundige of kraamverzorgster de verloskundige.***

Ik moet zeggen dat dit een tekst van een willekeurig vk-praktijk die dus dúidelijk de thuis-bevalling toejuichen.

Ik heb nog zitten te overwegen om te kiezen voor de thuisbevalling...........! I

k wil dat eigenlijk liever niet máár kiezen óf met 6 cm pas weg moeten (geen garantie krijgen dat ik direct bij start bevalling naar ZH mag) of thuis en dan heel mss weg moeten; kies ik voor het laatst.

Maar vriend wil niet ;'-(

Hoewel ik denk dat het qua rommel heus gaat meevallen! En dat we in nood-situaties snel in het ZH zijn... Het kan best. Hoewel een ZH-bed écht heel fijn is om te bevallen ipv je eigen bed?! Denk ik.

Plus dat ik wel iets bang ben dat me hetzelfde gaat overkomen als bij de eerste en ik tóch in paniek raak en weg WIL maar NIET mag! Oh God.

Mmmmm.....

Mss als ik dit eens de vk ook voorleg! Dat ik best thuis wil bevallen maar dan om 1 reden.

( Dát word dan mijn nestje en iedereen ophóepelen.

)

Maar dat vriend dit niet wil ( ) en ik daardoor afhankelijk ben wanneer ZIJ=de vkpraktijk me naar het ZH sturen. lees: met 6 cm. Grrr.

(......)

Ik geef nu mijn vriend de schuld! Hahahahahaha.

Maar volgens mij is een VK dán veel eerder geneigd overstag te gaan! Dat ze dán zegt: 'Fleur', we spreken af dat jij direct naar het ZH gaat als de weeen een uur lang om de 4 min komen.

(hahaha)

Wat vinden jullie van mn plan? ;-p

Hoe is het verder met iedereen? Wat doen jullie zoal in je verlof?

Ik heb trouwens de luiertas gevonden! Joepie! Die wilde ik zo graag. Maar tis geen échte luiertas. Toch vond ik hm handig. 2 aparte vakken. En hij kon goed open. Dus alles makkelijk te pakken. Mooi.

Morgen nog een zomerjasje vd baby scoren en een voedingsbeha. Een btje leuke als het even kan.

Ik schenk eens een lekker bakkie koffie in.

Met slagroom en btje kaneel.

Hmmmm.
Goeiemorgen Indian, net was je er nog niet! :- )) Even jou verhaal lezen!
Hallo allemaal,

Zonnetje, hoe is het nu met je dan??

Indian: fijn dat Yuma nu maar 1x hoeft te puffen. Ik zal eens kijken wat ik met bekleding kinderwagen ga doen. Hoe was het bij de gyn?

Fleur: Net 'bevallingsverhaal' van VK gehad. Hier gaan ze pas met 7 a 8 cm ontsluiting naar ZH, maar ze kijken ook hoeveel regelmaat erin zit, hoe jij er tegen over staat enz enz. Ik hou alles open, als ik geen zin heb op naar ZH te gaan, wordt het gewoon thuis hoor. Ik luister wel naar wat vriend zegt/wilt, maar echt.... ik heb laatste woord hierover! Dus, als jij toch liever thuis wilt en hij niet... tja, JIJ bent natuurlijk wel degene die het allemaal moet doen. Mijn vriend wilt graag naar ZH omdat alles dara bij de hand is voor geval dat, maar zegt ook heel duidelijk: als jij dat niet wilt, ga je lekker thuis bevallen. Schellt wel natuurlijk;-) En wat beterft rommel; begreep dat VK en kraamhulp alles opruimen naderhand en jullie daar zo goed als niets van meekrijgen.

VK gaf trouwens aan hoe het gebruikelijk was, maar dat wij wel onze wensen kenbaar moesten maken (al wil je op je kop bevallen......;-)). En dat het voor iedereen anders is/ervaart/verloopt.

Ikzelf heb geen idee wat ik moet verwachten en zie het dus allemaal wel..... ik laat het wel over me heen komen, heb ook geen idee hoe ik zelf reageer/ben op zo'n moment.

Succes iig met alles aan VK voorleggen hoor!

Voor de rest alles goed bij VK. Kindje ligt al ingedaald, ook al in bekken. Billen zitten wel aardig hoog, dus waarschijnlijk heeft ie de lengte van z'n vader, haha. Was maar 1 kilo aangekomen, zit nu op 70 (start ong 58), valt me mee. Ben wel eerst 5 kilo afgevallen en vanuit daar gezien dus toch 17 kilo aangekomen. Maar zo bekijken we het natuurlijk niet;-)

Schoonmoeder was mee en vond het leuk om hartje te horen enzo:-)

Dit weekend huiskamer verbouwen voor box, en slaapkamer gereed maken (lees: klossen, zeil, opruimen ed).

Oja, vandaag ook nog naar drukkerij geweest voor proefdruk. Als het meezit kunnen we die woensdag bekijken, anders pas de 25e (ivm hemelvaart). Beetje laat allemaal, want dan moeten de kaartjes zelf nog besteld worden, maar ok, eigen schuld.

Nieuwe afspraak: 29 mei (gaat mn zusje mee:-))
Oja fleur, ZH hier wilt idd zo kort mogelijk gebruik van de verloskamer, oa omdat de tijd ervoor (met weeen) lang kan duren, verschilt natuurlijk erg per vrouw. Sowieso wordt je tegenwoordig snel uit ZH ontslagen ivm ruimte, dus ook hierbij.

En schijnt dat de bedden bij ons in ZH veel verschillende standen hebben; zo kan voetenstuk helemaal naar beneden bv. Erg handig, kun je zelf beetje bekijken wat voor jou prettig is en dat kan thuis natuurlijk niet/minder.

Succes/sterkte met al die beslissingen/overwegingen ed. Probeer je ook niet al te druk te maken erover, das ook niet goed voor je kindje he. Wanneer moet je naar de VK om het te bespreken?

Fijn weekend iedereen alvast!
hoi, nog even niks gelezen, doe ik straks.

Bij het ZH was alles "goed" De bloeddruk is wat gezakt, zit nu tussen de 80 en de 90 in. Vonden ze prima, gewoon 2juni terug op controle. Ook nog CTG en echo gehad, ook alles goed met ons kleintje!
indian, fijn dat de medicijnen aangeslagen zijn en dat alles ok was met je ukkie.

ikol, idd gewoon aankijken, je weet toch niet hoe alles verloopt.

fleurtje fee, snap dat vriendlief zich zorgen maakt, maar jij moet bevallen, dus lijkt me dat jou idee doorslag gevend moet zijn (of hij moet echt belangrijke argumenten hebben) Geef echt heel duidelijk aan bij Vk dat je ermee zit. Succes ermee!!!

Herfst veel plezier van het weekend.

Ka al wat duidelijk??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven