Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Welkom Pausini 😊

Familie van? 😉
ik bedenk me net dat ik een dry christmas heb gehad..
Hoe lang is dat wel niet geleden..dat zal voor het laatst 30 jaar geleden ofzo zijn geweest denk ik
tomcat schreef:
27-12-2020 10:18
ik bedenk me net dat ik een dry christmas heb gehad..
Hoe lang is dat wel niet geleden..dat zal voor het laatst 30 jaar geleden ofzo zijn geweest denk ik
Ik niet. 2 flessen rood over 3 dagen.
Mijn gasten dronken crystal clear en ice tea 😂
Hier niks dry gisteren... Een heerlijke fles Shiraz soldaat gemaakt.

Klinkt goed Julia een tutdag.

Ik ga zo het verschrikkelijke weer in met viervoeter en ik moet ook nog naar Jumbo pfff zo geen zin in.
Volgens mij is het niet terug te zien Tom, heb het zelf iig niet geprobeerd.
In mijn team en wat ik weet van anderen zijn er niet zoveel singels in deze doelgroep als in andere. In mijn team zijn er juist meer setjes.
Hatsjikideee...
Ik doe even een tommetje

Weegschaal
Als je woont met een Weegschaal, dan kun je er de kerstklok op gelijk zetten dat hij of zij als een van de eersten de kerstboom in huis heeft staan. Want één ding is heel zeker, een Weegschaal kan niet wachten tot de feestdagen er zijn. Gezellig met z’n allen All you need is love kijken op een iets te kleine bank, gourmetten met het hele gezin en de kerstboom is omringd met allemaal cadeautjes. Tja, Weegschalen zijn gewoon grote kerstliefhebbers en vieren dit maar al te graag met hun familie en vrienden.

😂😂😂😂 Geen kerstversiering te vinden in mijn huis. Oké op zolder in een doos een paar dingen.

Aynil kijk ik ook niet.

Alleen gourmet klopt..
Julia_20 schreef:
27-12-2020 10:20
Ik niet. 2 flessen rood over 3 dagen.
oh, dat is bijna dry ;-D
pausini schreef:
27-12-2020 10:34
Volgens mij is het niet terug te zien Tom, heb het zelf iig niet geprobeerd.
In mijn team en wat ik weet van anderen zijn er niet zoveel singels in deze doelgroep als in andere. In mijn team zijn er juist meer setjes.
ik ging meer op dit topic af..volgens mij hier een stuk of 4 -5 die in de zorg zitten (als ik diensten dan correct als zorg intrepeteer)

en dat meisje uit til jul werkt ook al in de zorg..vond haar niet zo leuk maar hoe zeg je dat in goed nl... she grows on me..
tomcat schreef:
27-12-2020 11:00
ik ging meer op dit topic af..volgens mij hier een stuk of 4 -5 die in de zorg zitten (als ik diensten dan correct als zorg intrepeteer)

en dat meisje uit til jul werkt ook al in de zorg..vond haar niet zo leuk maar hoe zeg je dat in goed nl... she grows on me..
Ze groeide op me :proud:
Datertje schreef:
27-12-2020 11:32
Ze groeide op me :proud:
ja..dat klint dus een beetje....euhm... :$
tomcat schreef:
27-12-2020 12:25
ja..dat klint dus een beetje....euhm... :$
:rofl:
tomcat schreef:
27-12-2020 09:50
Hier ook van sky naar radio 2 geschakeld nu..wat een rotweer.

en gewoon alleen wakker..2 jongens achter Netflix die ik even van wat drinken en kerstbrood heb voorzien en een dochter die nog slaapt..

Dochter wilde vandaag met haar nieuwe drone gaan vliegen buiten maar dat gaat hem niet worden met dit weer.

Ze is ook nog steeds in shock dat baby-Yoda geen Yoda heet maar Grogu -SPOILER, WAT DOE JE NU MAN :swear:

oh ja we hebben ook nog wat pannekoeken over van gisteren..kunnen ze straks wel eten.

hmm..nu toch de neiging om even terug te kijken naar coronatenues bij de top2000 op 1e kerstdag ;-D

Dat was toch een terugblik uitzending ofzo?
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
27-12-2020 14:29
SPOILER, WAT DOE JE NU MAN :swear:
sorry :$

dacht dat wij de laatsten waren die de serie keken omdat we gewacht hebben tot het seizoen compleet was.. ik houd verder mijn mond..
Ik moet er wel weer inkomen hoor. Til hjem jul dinges of hoe heet die Noorse serie.
Seizoen 1 vond ik erg leuk maar nu zoiets van: waar ging het ook al weer over ? Is niet echt blijven hangen.
Dido even het seizoens overzicht kijken (staat bij de trailers) dan weet je het zo weer.
Dankje. Toch lijkt het me op de een of andere manier minder te boeien ofzo.
Bij Virgin River heb ik dat niet. Seizoen 2 ook weer leuk.
Ik vind het ook niet wat :)
Hier eentje uit de zorg Tom

Die top 2000 is fantastisch, was eens gaan zoeken uit nieuwsgierigheid en toen zag ik dat ik daar vroeger wel eens naar keek. Heb vannacht een uitzending opgenomen. De radio uitzending vind ik minder want die presentatoren zijn zo druk, praten zo snel... 'Wij' zijn dat niet zo gewend, word er zenuwachtig van.
Maar vanuit dat café, is dat elke dag? Vind het niet zo makkelijk terug.

Vanmorgen stond date hier op verrassing met ontbijt, nog even afscheid kunnen nemen want zien elkaar nu een tijd niet.
dido68 schreef:
27-12-2020 15:09
Dankje. Toch lijkt het me op de een of andere manier minder te boeien ofzo.
Bij Virgin River heb ik dat niet. Seizoen 2 ook weer leuk.

Seizoen 3 komt ook las ik op Fb.

Ik heb die Noorse in 1 keer gezien dat ik niet eens merkte dat ik in seizoen 2 zat ...bleef kerst 😂
Attraverso schreef:
27-12-2020 15:15

Maar vanuit dat café, is dat elke dag? Vind het niet zo makkelijk terug.
Jazeker, is elke dag een uitzending tot oud en nieuw, is elk jaar

je kan het ook terugkijken op npostart.nl of via de npo app
tomcat schreef:
27-12-2020 15:47
Jazeker, is elke dag een uitzending tot oud en nieuw, is elk jaar

je kan het ook terugkijken op npostart.nl of via de npo app
jammer genoeg niet toegestaan vanuit België
Staat letterlijk 'mag niet bekeken worden vanuit jouw locatie'
oh jee..dan inderdaad zelf opnemen of op tijd voor de buis.. het is om 19.25 en wordt herhaald om 22.20..met aansluitend het concert dat Prince in 1999 gaf om 2000 in te luiden
npo3 zoiezo leuk vanavond zie ik..ook 1e deel van miniserie over Luther van Penoza, draadstaal, promenade jaaroverzicht, top2000 a gogo en concert van Prince..
Ooooh concert van prince? Welke?
Oh ik zie het al! In 1999
Ik ben naar veel concerten van hem geweest, maar niet die!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven