Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 27 december 2020 om 10:20

zondag 27 december 2020 om 10:45
Ik doe even een tommetje
Weegschaal
Als je woont met een Weegschaal, dan kun je er de kerstklok op gelijk zetten dat hij of zij als een van de eersten de kerstboom in huis heeft staan. Want één ding is heel zeker, een Weegschaal kan niet wachten tot de feestdagen er zijn. Gezellig met z’n allen All you need is love kijken op een iets te kleine bank, gourmetten met het hele gezin en de kerstboom is omringd met allemaal cadeautjes. Tja, Weegschalen zijn gewoon grote kerstliefhebbers en vieren dit maar al te graag met hun familie en vrienden.

Geen kerstversiering te vinden in mijn huis. Oké op zolder in een doos een paar dingen.
Aynil kijk ik ook niet.
Alleen gourmet klopt..
Weegschaal
Als je woont met een Weegschaal, dan kun je er de kerstklok op gelijk zetten dat hij of zij als een van de eersten de kerstboom in huis heeft staan. Want één ding is heel zeker, een Weegschaal kan niet wachten tot de feestdagen er zijn. Gezellig met z’n allen All you need is love kijken op een iets te kleine bank, gourmetten met het hele gezin en de kerstboom is omringd met allemaal cadeautjes. Tja, Weegschalen zijn gewoon grote kerstliefhebbers en vieren dit maar al te graag met hun familie en vrienden.
Aynil kijk ik ook niet.
Alleen gourmet klopt..

zondag 27 december 2020 om 11:00
ik ging meer op dit topic af..volgens mij hier een stuk of 4 -5 die in de zorg zitten (als ik diensten dan correct als zorg intrepeteer)
en dat meisje uit til jul werkt ook al in de zorg..vond haar niet zo leuk maar hoe zeg je dat in goed nl... she grows on me..

zondag 27 december 2020 om 11:32
Ze groeide op me

zondag 27 december 2020 om 14:29
tomcat schreef: ↑27-12-2020 09:50Hier ook van sky naar radio 2 geschakeld nu..wat een rotweer.
en gewoon alleen wakker..2 jongens achter Netflix die ik even van wat drinken en kerstbrood heb voorzien en een dochter die nog slaapt..
Dochter wilde vandaag met haar nieuwe drone gaan vliegen buiten maar dat gaat hem niet worden met dit weer.
Ze is ook nog steeds in shock dat baby-Yoda geen Yoda heet maar Grogu -SPOILER, WAT DOE JE NU MAN![]()
oh ja we hebben ook nog wat pannekoeken over van gisteren..kunnen ze straks wel eten.
hmm..nu toch de neiging om even terug te kijken naar coronatenues bij de top2000 op 1e kerstdag
Dat was toch een terugblik uitzending ofzo?
fietsen varen vrouwelijk doen

zondag 27 december 2020 om 14:40
sorry

dacht dat wij de laatsten waren die de serie keken omdat we gewacht hebben tot het seizoen compleet was.. ik houd verder mijn mond..

zondag 27 december 2020 om 15:15
Hier eentje uit de zorg Tom
Die top 2000 is fantastisch, was eens gaan zoeken uit nieuwsgierigheid en toen zag ik dat ik daar vroeger wel eens naar keek. Heb vannacht een uitzending opgenomen. De radio uitzending vind ik minder want die presentatoren zijn zo druk, praten zo snel... 'Wij' zijn dat niet zo gewend, word er zenuwachtig van.
Maar vanuit dat café, is dat elke dag? Vind het niet zo makkelijk terug.
Vanmorgen stond date hier op verrassing met ontbijt, nog even afscheid kunnen nemen want zien elkaar nu een tijd niet.
Die top 2000 is fantastisch, was eens gaan zoeken uit nieuwsgierigheid en toen zag ik dat ik daar vroeger wel eens naar keek. Heb vannacht een uitzending opgenomen. De radio uitzending vind ik minder want die presentatoren zijn zo druk, praten zo snel... 'Wij' zijn dat niet zo gewend, word er zenuwachtig van.
Vanmorgen stond date hier op verrassing met ontbijt, nog even afscheid kunnen nemen want zien elkaar nu een tijd niet.
zondag 27 december 2020 om 15:36

zondag 27 december 2020 om 15:47
Jazeker, is elke dag een uitzending tot oud en nieuw, is elk jaarAttraverso schreef: ↑27-12-2020 15:15
je kan het ook terugkijken op npostart.nl of via de npo app
zondag 27 december 2020 om 15:50