Mode & Beauty alle pijlers

Hoe lopen jullie er vanavond bij?

31-12-2020 20:54 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat er veel bekenden van mij zijn die oud en nieuw thuis alleen met hun gezin vieren en zich dan toch flink optutten en in glitteroutfits op social media staan. En dat terwijl wij (man, ik, 2 dochters) na een warme douche in ons joggingpak rondlopen en dat ook blijven doen tot we na middernacht naar bed gaan. Ik heb echt geen zin om me in een feestoutfit te hijsen als ik toch nergens naartoe ga.

Hoe is dat bij jullie? Gewoon je kloffie van overdag, huispak, onesie of helemaal feestelijk uitgedost met bijpassende make-up?
Gewoon normale kleren, een broek en een trui. Niet extra feestelijk en ook geen huispak.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hier ook joggingbroek.
Ik heb mijn pyama al aan,maar ja ik doe dan ook niet aan social media
c'est le ton qui fait la musique
Primark pyjama, een oude badjas en wollen sloffen. Daarmee kom ik de bank niet meer af vanavond. :cheer2:
Joggingbroek en oversized trui.
Hier gewoon aangekleed. Op een normale avond had ik mijn pyjama al wel aangehad maar vond dat voor nu niet zo leuk.

Oh ja, Ik doe niet aan social media
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 20:59
13.86% gewijzigd
ik heb een thermo panty aan een blouse & huissokken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Onderbroek en tshirt

Ik moest van zoon bij hem in bed slapen want vuurwerk is eng

Toen heb ik me uitgekleed op zijn kamer maar heb geen zin mijn kleding te gaan halen

Dan maar zo
Allemaal in huispak dat ondertussen stinkt naar gourmet. :-D
Ik hang in joggingpak.
Ben alleen met mijn hond.
Gewoon spijkerbroek en trui.
Gewoon spijkerbroek en trui, de rest van het gezin ook. Momenteel met extra sokken, een vest en een dekentje want ik heb het koud.

Zometeen als de oven weer vrij is dan duw ik er een oliebol in. Beker gluhwein erbij en dan zal ik wel weer op temperatuur zijn. Alleen daarom al wil ik niet in mijn glitterjurk op mijn eigen bank, veel te koud.
Ik heb gewerkt tot 19 uur. Laptop afgesloten en daarmee mijn baan. Thuis, dus digitaal afscheid van de collega's genomen. Make-up er af gehaald en na een bad een huispak aangetrokken, pizza besteld. Man en ik hebben allebei een kat in onze badjas buidelen :love: Kneuterig gezellig zonder opsmuk. Heerlijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Spijkerbroek, top warm vest.
Ik doe aan niet één social medium.
Ik heb een katoenen broek aan die iets te kort is, daarom draag ik ook beenverwarmers want die verdoezelen de te korte broek. Verder zomerteenslippers (ja, echt) , een t-shirt en een warme vest. Allemaal in de tint bruin, slippers oranje.
Wat ik vanmorgen aandeed heb ik nog steeds aan , niets bijzonders.
Ook totaal geen oud & nieuw gevoel.
Carpe diem
Ik lig op de bank in een rode Stranger Things trui en een zwarte joggingbroek met wat kattenharen een paar oliebollen weg te kanen. Ga niet opblijven om het illegale vuurwerk te kijken.
Oh ja, en ik 'loop' niet meer. Gun mezelf na maanden buffelen 3 hele dagen vrij waarin niets moet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mijn 'nette' joggingbroek, shirtje, vestje. Make-uploos, haar aan de lucht gedroogd dus ligt zielig plat op mijn hoofd, huissokken, crocs.

Nette joggingbroek staat voor het nieuwe zwarte exemplaar. Er is ook nog een oude, veel gewassen grijze, maar dat vond ik te armoedig.
Ik heb er even over nagedacht.. maar gezien ik de hele avond bij een gespannen hond zit toch maar voor de joggingbroek gekozen.. :-D Nu nog wakker zien te blijven..
Mijn rijbroek, fitnessshirt en een afgrijselijk lelijk wollen vest, geen make up en mijn haar in een knot.

Ziet er niet uit.
Ga er ook alleen uit voor de hond en vier het alleen.
Gewone kleren omdat mijn Cookiemonster onesie in de was zit.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Stilettohakken en glitterjurk. Foto gemaakt voor insta, en toen mn joggingbroek en trui aan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Spijkerbroek, t shirt en vest, gewoon wat ik de hele dag al aan heb.
Kinderen hebben al wel de pyjama aan
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven