Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Grinnik wat een stijve kaken hier zeg .

Ik heb me lens gegeten aan pepermuntjes en geen opmerkingen gehad.

Cursus was verder wel leuk, maar wel vreselijk onhandig qua tijdstip dus morgen ondanks vrij toch (thuis) werken. *probeert stress uit te bannen*

Beterschap voor Mops Mims, en sterkte met logeren bij je ouders.

Tila strijken tijdens songfestival das best te doen toch
Jup...Emmen, Hoorn, Groningen, Leeuwarden, Hengelo...seen it done it Maar ik heb dan ook geen kids om voor te zorgen, dat lijkt me inderdaad wel een hele zware klus!

* geeft Suup een kopje ontspannende kruidenthee*

Ik kom net thuis, zijn de Toppers al geweest?
Nu wel

Heb net met Lil telefonisch een deel van het songfestival doorgenomen was leuk!
Jammer, maar helaas.

Telefonisch songfestival doornemen is wel weer leuk ja.

Hoe is het met Lil en Bloes en M'anas trouwens?
Lil gaat goed ;) die zat naast haar vent dus da's altijd okee.

Ik vond het optreden ook niet zo goed, van de toppers. Ik heb ze dit slechte nummer wel eens beter zien vertonen
Ik ook bovenop een bus in suupstad....

Wilde eigenlijk naar bed, maar ben even blijven hangen bij Pauw en Witteman.
Mogge! Iemand koffie?

Laatste dagje, en dan weekend ben er aan toe!
Jaaaaa koffie .

Hier ook ernstig aan weekend toe, heb het stiekem al een betje, moet thuis het een en ander doen qua werk en dan eind van de middag op de trein richting anemoon
Bij Lil heel goed en ook druk dus die werkt even door; verheug me op vlg week!
Succes met drukte Lil.

Het ziet er qua weer nog niet echt hoopgevend uit voor eind volgende week, maar ja er kan nog veel veranderen.
Psies. Zou jij trouwens misschien te porren zijn voor een paar uurtjes Dot-opvang in Suupstad 2e weekend juni? Als je wilt en echt kan en niet stiekem totaal in de knoop komt met werk en uitrusten en alles.
O wacht, het is eigenlijk 1e weekend juni, zie ik nu.
Voor een dot ben ik altijd te porren. Op zaterdag kan, zondag moet ik eind van de ochtend richting zuiden voor babyfeestje van verse dochter vriendin.
Het is op zaterdag! Dot logeert dan mogelijk bij mijn mama om mij in staat te stellen paar dagen met GG mee te vliegen naar Rome (Hij congres, ik leuk doen), maar mijn mama moet zaterdag overdag iets wat Dotloos moet, dus vandaar. Of het allemaal echt doorgaat moet ik nog even berekenen, want het moet wel precies goed gaan met data, beschikbare vluchten/miles en o ja, iets met werk

etc, maar o man, als het zomaar eens zou lukken! Zou wel heel gaaf zijn

He, je bent op de tjet!
Prima, als in lekker weer en niet tijdens slaapmoment dot gaan we iets leuks doen samen, strand, madurodam zoiets.

Lekker hoor naar Rome.
wat goed! Kasteelforumoppasbemiddeling!

Heb net op geheel dieronvriendelijke manier een hele batterij mieren uitgeroeid. Die hadden we al wel binnen (gek he, met die kruimelende kinderen), maar kwamen nu met al hun vriendjes op het maatbekertje van Joms antibiotica af. Dat vonden ze kennelijk net zo lekker als Jom. Maar aangezien ik niet verantwoordelijk wil zien voor antibioticaresistente mieren danwel bacterien, èn ik niet kan garanderen dat ze hun kuur afmaken heb ik ze maar om zeep geholpen.

Was goor. Ik denk dat het er wel 100 waren, in kolonne van de tuindeur naar - en op - het aanrecht. Ieuw!
Suup voor alle oppaspraktijken.

Kwam er vorige week achter toen Kjong en chip hier waren dat ik tegenwoordig voor een vrijgezel zonder kinderen best kindvriendelijk ben. Kinderstoel, extra luier, luierdoekjes en zelfs een fles (waar die laatste vandaan.... komt geen idee, maar het zal.

Bah mieren.

Ik ga mijn spullen eens bij elkaar rapen. moet nog wat werk afmaken dus heb bedacht mezelf een eerste klaskaartje cadeau te geven, kan ik de laptop tenminste gebruiken.

.
Die laatste is waarschijnlijk door een bezoekende moeder vergeten Jij bent hardstikke kindvriendelijk. Allemaal bambi-speelgoed, uitgestald in een prachtig kastje, zo voor het grijpen!

Was net zo druk aan het werken dat ik bijna vergat om MK op te halen Net op tijd Jom uit bed gevist en op het schoolplein beland
*ego-post* Spannende werkupdate in de Kelder!
Gereageerd in Kelder!
Lief en ik zijn super samen: een huischhoudelijcke lean mean machine: Sinds 20.00 vanavond hebben we:

- boodschappen gedaan

- de afwas

- gestofzuigd

was gevouwen

en nu zijn we estafette bezig met mount-ever-iron. om het half uur wisselen

En ik ben de hapjes voor morgen aan het plannen.

Hert gaat lukken, het huis feestje-klaar krijgen morgen

(ik zag het wat somber in, vandaag )
Heel goed Tila en tuurlijk komt het goed met het feestje

Groetjes vanaf de bank bij anemoon. Ik heb mijn laptop op het wireless ingelog, helemaal goed

Heel raar ik zie de bijdrage van Darly in de kelder niet.

Ik ga laptop weer dichtklappen.
Slaap lekker, allen.

Tot morgen, sommigen.

Oh, enneh..Candy is terug. Voelt best lekker!
Wat wilde ik nou toch typen?
Welcome back candy

En inderdaad tot morgen.

Darly ik heb je bericht gevonden, nog niet gerageerd, maar wel spanend allemaal

Truste meiden.
Goeiemorgen!

Hai Candy!

**zet koffie neer**

Heeeele drukke kindertjes hier. Hebben zin in een feestje. Maar dat duurt nog even!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven