Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
quote:robo schreef op 15 mei 2009 @ 14:55:

Maareh, nu wil ik dus graag weten van welk merk dat grijze vestje is....

Waar is Jessica met de informatie? Jessica is vandaag vrij, dus ik ga de informatie nu voor jullie opzoeken!
Hmmm dus dát is Esmee D. Weet ik dat ook weer. Heeft ze in het echt ook zo'n rare scheve mond?
Peas on earth!
Ze ziet er ondanks dat platencontract niet erg gelukkig uit. Alsof ze elk moment kan gaan huilen inderdaad.
Ze heeft altijd een scheve mond ja, ook tijdens het zingen
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:CassieViva schreef op 15 mei 2009 @ 15:02:

Ik vind haar, haar er juist uit zien alsof ze het de hele week is vergeten te wassen. Jak!Ja, van dat net-uit-bed-haar! Vink wel leuk!
Thanks Raquel, welkom trouwens ook!
Oei, dat was even schrikken toen het plaatje het net ineens wel deed!

Ik vind het helemaal niks.

Lelijke kleding, lelijk haar, lelijke pose (heeft ze geen nek?), raar mondje. Ze kijkt er ook heel ongelukkig bij.
quote:robo schreef op 15 mei 2009 @ 15:08:

Thanks Raquel, welkom trouwens ook!

Dankjewel!

Helaas is de persoon van de credits er niet. Maandag zal ik het zo snel mogelijk proberen te regelen!
Typisch geval van een Jankgezicht / DroeftoeterT. Boehoe en daar moet je dan de hele week naar kijken..

Gestyled door Diaan Beekman denk ik, nonchalant scheef jasje, gulp zit scheef, hoofd scheef, vrolijk grijs. Bleeegh.
Ik vind het meer iets voor de Yes. Ze heeft nog zo'n babyface.
quote:Schravelvot schreef op 15 mei 2009 @ 15:27:

Typisch geval van een Jankgezicht / DroeftoeterT. Boehoe en daar moet je dan de hele week naar kijken..

Gestyled door Diaan Beekman denk ik, nonchalant scheef jasje, gulp zit scheef, hoofd scheef, vrolijk grijs. Bleeegh.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Dames wat zijn jullie weer hard....
ik vind het geen mooie foto. ik zag haar laatst in de DWDD en daar vond ik haar er wel mooi uitzien
Misschien een keer een nieuwe stylist inhuren?
Bleeuh.
hahaha ik kwam even kijken of ik goed gokte met Esmé Denters, dacht haar te herkennen aan de scheve bakkes

Maar ze staat er omgekeerd op, normaal is het scheef naar de andere kant.
quote:Schravelvot schreef op 15 mei 2009 @ 15:27:

Waar is dat jasje eigenlijk van? Het ziet eruit als een slechte Rick Owens ripoff. Is het echt gestyled door DYanne? Dat verklaart veel.

Het is niet echt een topfoto verder. Die rare schaduw over haar gezicht, die lijn van haar neus naar haar mond (belichting?!?) Ik vind de make-up ook niet mooi. Waarschijnlijk zou ze er veel beter uit kunnen zien. Is het Esmee Denters? Zou niet blij zijn als ik haar was.
Gaaf jasje. Als het tenminste echt leer is. Meisje zelf vind ik niet heel bijzonder. Mag ik niet een keer op de foto?
quote:misschicken schreef op 15 mei 2009 @ 16:01:

Maar ze staat er omgekeerd op, normaal is het scheef naar de andere kant.Dat kan, het wordt idd wel eens gespiegeld (afgelopen week ook, toen rende de dame namelijk naar links de viva uit, en op het forum rende ze rechts uit beeld )
quote:GeorgieBrown schreef op 15 mei 2009 @ 16:03:

[...]

Waar is dat jasje eigenlijk van? Het ziet eruit als een slechte Rick Owens ripoff. Is het echt gestyled door DYanne? Dat verklaart veel.

Geen idee hoor maar het ziet er zo scheef, rommelig, grijs, droevig en nét niet uit. Typisch Diaan.
quote:Viva Angel5 schreef op 15 mei 2009 @ 16:08:

[...]

Dat kan, het wordt idd wel eens gespiegeld (afgelopen week ook, toen rende de dame namelijk naar links de viva uit, en op het forum rende ze rechts uit beeld )Vivahumor
Miep Denters met tante Oprah

Hoe oud is ze eigenlijk?

Ze lijkt wel erg minderjarig, zo netjes 5?
Nu 20!
Zò zeg, wat wordt het vaak gezegd dat dit meisje "een scheve mond" heeft!!

Het was me niet eens opgevallen, serieus.

Nobody's perfect, toch?

Van "vies" meisje tot aan scheve kop, en dat terwijl ze gewoon een leuke meid is om te zien!

Als zij al zo afgezeken wordt, en vooral genadeloos hard bekritiseerd, ik durf niet eens te denken aan wat er over nog minder perfecte mensen (lees: mijzelf) zou worden gezegd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven