Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja Diejjegoow.

Eten net op, was teleurstellend vies.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Geen idee wat het zou kunnen zijn, vermoed toch iets allergisch. Niet gek met die beestenboel natuurlijk
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 mei 2009 @ 11:27:

Vish, wat balen zeg

Wel goed van je to-do-list

Ik vind het stom dat ze, op mijn vrije dag, per se om 07.30 uur vóór mijn raam moeten gaan grasmaaien, grrrrrrrr.....

Heb nu dus wél al heel veel gedaan

Da's ook geen tijd natuurlijk. Hoe is het met jullie gras?

Starman heeft paar weken terug besloten zelf gras te zaaien in plaats van te leggen en mijn aarde krijgt zowaar stekels nu
quote:Vishnu schreef op 15 mei 2009 @ 16:12:

Kan iemand die bultrugwalvis trouwens eens afschieten.Ik denk dat Nemo Ceetje aan het roepen was.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 mei 2009 @ 17:19:

[...]

Gevraagd. Antwoord Xan: '...... (diepe zucht + denkrimpel) voor zover ik weet kan dat niet'.

Tsskkkk ik ben nu ook teleurgesteld in zijn computerkennis Ah jammer, nou ja dan toch maar weer verder zoeken op internet.
quote:Inad schreef op 15 mei 2009 @ 18:16:

Echt, kijk maar op t topic. Kwam vanwege discussie over Sisters of Mercy en toen plakte ik eerst Temple of Love en daarna Im nin alu

Grappig Maar mijn berichtje was eerder!! Dus jij bent de telepatiemiep.
quote:Star schreef op 15 mei 2009 @ 18:23:

[...]

Ik denk dat Nemo Ceetje aan het roepen was.
Ik ga mijn twee konijnen maar naar binnenhalen. Heb ik er daar alvast twee van.
Oh, zit je in je ark?
Nogal ja.
Als ik zo naar buiten kijk dan zou ik nog best geloven dat het einde der tijden in aantocht is.
Hmmm, het komt nu echt met bakken naar beneden ineens. En het loopt aan de binnenkant van mijn raam naar beneden. Tja.
Ik vaar jouw kant op zo.
Ik ga alvast op het dak zitten.
Nemo tegen een treintje: Je bent een schandelijk geval!!!
Schandelijk nog wel.
ghehehe
Nemo is grappig

Stoer van stekeltjesgras Star. Hier doet het gras het matig... her en der wat bruine plekken .
Peas on earth!
Haai dames!

Wahaha, die Nemo (wat had het treintje dan wel op zijn geweten dat het zo toegesproken werd?? daar ben ik nu toch wel nieuwsgierig naar )

Erwt, ik denk dat je je gras misschien nog iets fanatieker moet besprenkelen. Het is echt enorrum droog (ondanks de plensregen nu) dus hup, morgen je klompjes aan, boerebonten hoofddoekje om en sproeien met de hap!

Fido en Puk zijn hier nu lekker aan het spelen, erg grappig om te zien: een kamerolifant van 6,5 kg tegenover een hummel van 1,5 kg met een nog wat wiebelige coördinatie
Ik ben mijn eigen bananenschil
Misschien geeft Erwt juist teveel water? Dat is ook niet goed voor gras. heb keer enorme tuin met heel veel gras gehad en dat zag er na enorme plensbui, waardoor het echt tijdje blank stond, niet meer uit.

Beetje David & Goliath uit kattenland dus, Olijf

Star en Vish Heeft Star je nog opgehaald met de boot?

En ik was dus de telemiep, stoerrrr

Chica zit in een tent gemaakt van twee stoelen en een hoop kleden en grote deken Net ontbeten. Straks afspraak met Chico, maar, had gisteren eigenlijk ook al met hem afgesproken om hem te helpen met visum aanvraag (moet verlengd) maar hij kwam niet opdagen en al dagen bezig hem te bellen, ook i.v.m. wat hij daarvoor mee moest nemen en zo.

Geen idee of hij Chica komt ophalen straks dus. Zal ik ook maar een topic openen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Chico weer niet zo fijn bezig. Probeer je er niet te veel van aan te trekken. Niet goed 'in jouw toestand'

Vanmiddag in Den Bosch twee King Louie jurken gescoord, blij mee :-)

Moon, en?
Goedemorgen allen!

Oee lekker gestadt dus Star?

Wij zijn naar Ouwehands geweest, wat een geweldige Zoo!! Nemo nog even lekker met zijn vingers tussen de autodeur gezeten, ik dacht dat zijn topje eraf lag maar bleek werkelijk helemaal niks aan de hand te zijn.

Schandelijk volgens Nemo: Als je nieuwe wagons vies vind dan zeg je Jeuggghhhh en dan ben je een schandelijke trein.
Tentenbouwen is leuk!! Ik moet ook maar eens kijken of dat hier in deze ouwe hut ergens kan.

Reminds me... er stonden weer nieuwe huizen om te reageren!!
Leuke dierentuin inderdaad hè? Nog in ravotapia gespeeld ook?
Mijn kind is niet zo'n klimaap, moeders moest mee

Maar ik vond het echt heel geslaagd en ga zeker nog keer terug dit jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven