2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Hey Meiden,

Missc, gaat eigenlijk voor jou ook heel snel he. Begin juli al verlof jeetje, dat is al over 2 maanden! Heerlijk vooruitzicht. Gelijk na je vakantie al hard aan het werk gegaan. Scheelt wel zo'n half weekje en volgende week weer inderdaad. Ik ben die vrijdag na hemelvaart ook heerlijk vrij. Trouwens mooie oplossing die 3,5 dag. Scheelt toch weer centjes een half dagje thuis werken.

Gorgi, hoe was je echo vandaag? Ben heel benieuwd.

Teddy, ik duim ook nog voor mooi weer voor jou voor morgen. Gaat vannacht heel veel vallen, dus dat valt morgen niet he. Wat slim van de lap tule. Handig zo'n moeder. Ik heb er ook zo eentje. Ideaal!! Ik vind je dag echt heel gezellig en mooi klinken. Een lange dag maar het is jullie feestje. Geniet er met volle teugen van. Het is heel bijzonder!!

Ellein, ik zou ook voor de witte gaan. Vindt hem echt het mooiste. Ik hoor hoogstwaarschijnlijk zaterdag wanneer de terugplaatsing is. Sowieso is deze niet a.s. zaterdag. Als mijn slijmvlies zaterdag nog niet dik genoeg is, moet ik waarschijnlijk weer een keertje extra terug komen.

Floortje, ik zal later even je mail lezen. Ik hoop dat je hem nu ook vast houdt en dat het heel goed bevalt. Zaterdag dus naar de chineese arts. Inderdaad baadt het niet dan schaadt het niet. Ik ben heel benieuwd hoe je dat bevalt.

Mimpje, MAAR 5 kilo. Klinkt voor mij als een mooi gewicht voor een baby! Wat fijn zo meedenkende baas zeg.

Jobje, goed bezig al je ziekenhuis tas gepakt. Het kan inderdaad zomaar ineens gebeuren. Veel plezier vanavond. Jobman vind het vast harstikke leuk. En wow gewoon heerlijk tot oktober vrij! Goed gedaan!

Hier gaat het goed nog geen zenuwen hoor, maar nog steeds vreselijk moe.
Teddy, ik zie nu dat we een enorme cross hadden.

Bedankt voor je succes wensingen. Heel lief. Voor jou een hele mooie, bijzondere dag morgen. Geniet van iedere minuut en vooral ook heel veel plezier. Dikke zoen!
Teddy ik denk niet dat je dit nog leest voor morgen maar ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen!!! Geniet ervan, laat het een super mooie dag zijn. Een van de mooiste dagen van je leven!
TEDDY!!!! Je leest het vast niet meer, maar als je het wel doet, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen. Een ontzettend fijne dag toegewenst! Geniet ervan meid, ben benieuwd naar het verslag!

Liefs, mamadeb
Lieve Teddy,

Je zult het niet meer lezen maar ik wens je een prachtige dag die je nooit meer zult vergeten.

Geniet van alles wat er op je afkomt, samen met teddyman en je prachtige dochter.

Liefs Mimpje
Ha meiden,

Ik heb even een verzoekje aan jullie: willen jullie niet zoveel meer schrijven op mijn werkdagen? Ik ben eindelijk klaar met lezen, maar heb niet veel puf meer om te reageren... Ik ben doodop van mijn eerste werkdag, al heb ik niet veel gedaan. Heel veel mensen hetzelfde verhaal verteld. Wel leuk dat iedereen me zo enthousiast begroette. De kleine heeft het erg naar haar zin gehad bij opa en oma. Opa en oma dus ook met de kleine.

Ik reageer dit weekend weer, maar even speciaal voor Teddy: meid, geniet van elke minuut want de dag vliegt voorbij. Het is en blijft iets speciaals om elkaar in het bijzijn van iedereen te laten zien hoeveel je van elkaar houdt. Ik duim ook voor goed weer, maar neem van mij aan, op dat moment kan je dat helemaal niet schelen. Heel veel plezier! x Vera
Goedermorgen!

Vera we zullen het proberen...

Trots op je werk verteld over je prachtige dochter dus? Vandaag nog een dagje en dan heb je al weer weekend, heerlijk zo'n kort weekje.

Wij zijn al actief geweest zo vroeg, we hebben een goede nacht achter de rug. Mini werd om 2 uur wakker, ik dacht echt ohh nee daar gaan we. Maar speentje erin en ik naar beneden om zijn fles te maken en toen was het ineens stil..... hij sliep gewoon weer verder! Om 5 uur hoorde ik hem weer mopperen maar ook toen sliep hij weer in.

Uiteindelijk werd hij om 6 uur echt wakker en omo 6.45 kreeg hij de fles. Daarna lekker gespeeld in bed en in de box terwijl ik het huis eens grondig heb gezogen. Om 8 uur in bad en nu? Nu ligt hij heerlijk in zijn eigen bedje te slapen, zonder te huilen!

Wat een manneke zeg, ik ben zo blij met hem! Ik zal proberen eens een foto te maken van zijn charmante lach, eens kijken hoeveel dames er in de rij komen te staan.

Oke genoeg opgeschept, ik ga even aan het werk. Heb nog wat achterstallig werk wat ik tijdens mijn verlof zou doen...

Fijne dag allemaal!
Missc!!!!

Happy Birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd MissC

Maak er een mooie dag van!

goedemorgen meiden, dank je wel!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal vergeten! Een fijne verjaardag Missc!

Ben je al verwend?
Is niet erg hoor Mimpje, vond het al bijzonder dat Rossia en Floortje het nog wisten!

Ben behoorlijk verwend; ga met vriendlief n mooie fiets uitzoeken (was ook al t kado van vorig jaar hihi, maar t was er nog niet van gekomen en ik vind t duur genoeg om er 2 verjaardagen mee te doen) en van een collega mooie pioenrozen gekregen. Omdat veel collega's vandaag vrij zijn, ga ik maandag trakteren.

Verder al veel telefoontjes en sms'jes.. dus de stemming zit er goed in

Ligt jouw kleine nog lekker te tukken Mimpje?

Rossia, hoe laat moet je morgen in zkh zijn?
Wat leuk een nieuwe fiets, prachtig cadeau!

Mini ligt nog wel te slapen maar niet meer in bed, hij hangt weer eens om mijn nek in de draagdoek, ach wel zo gezellig!

Eigenlijk hoort hij te slapen tot 11.00 want dan krijgt hij zijn fles, maar als hij een beetje wakker wordt is het gelijk brullen. Wss ook omdat hij nog ontzettend moe is.

We komen er wel hoor, het duurt alleen even!
Krijgen jullie trouwens ook steeds een foutmelding of ligt dat aan mijn computer/ internet? De paginga van viva wordt dan ook helemaal afgesloten, erg vreemd!
mimpje ja die foutmelding krijg ik ook, dacht dat het aan mijn pc lag aangezien die nog uit de prehistorie stamt....
Missc, cool een nieuwe fiets! Mooi cadeau en inderdaad groot genoeg voor 2 verjaardagen. Ik moet morgen om 11.10 uur in het ziekenhuis zijn, dus hoef niet zo heel lang te wachten...

Mimpje, die foutmelding krijg ik ook regelmatig. Is ook al bekend bij viva, maar nog niet opgelost! Gezellig dat mini zo bij je slaapt!

Floor, goedemorgen!!

Teddy, nu ben je een getrouwde vrouw

GEFELICITEERD!!
Rossia good morning! Lekker aan het werk? Ik nog even aan het genieten van vrij zijn, volgende week weer aan de bak.

Ga vanmiddag even de stad in.

Teddy ja Rossia heeft gelijk je hebt nu ja gezegd!! Gefeliciteerd!!! Hopelijk is het bij jullie beter weer dan hier maar stralen zal je sowieso
Hoera voor Teddy en Teddyman!

Floor ga je lekker shoppen? Of gewoon gluren? Ik ben nu online aan het shoppen maar dat kan ik beter niet doen, zie veel te leuke dingen voor min.
mimpje, nee ga niet shoppen door al het gedoe met werk en de recente (heerlijke) vakantie kan de bank dat eventjes niet aan vrees ik. Ga gezellig koffie drinken met een vriendin.

Shoppen komt volgende maand wel weer!

Als ik zwanger ben vrees ik dat ik ook los ga met shoppen, zie al maanden zoveel leuks. Ook qua kamer moet ik dan eens gaan denken, vind zoveel stijlen mooi, wisselt ongeveer per maand wat ik zou willen. Neig nu naar vooral wit tinten..... Zucht
Teddy en Teddy-man: gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!!! misschien dat het weer niet helemaal prachtig is, maar dat kan deze bijzondere dag vast niet meer verpesten voor jullie!!! Heel veel geluk en liefde toegewenst!

Missc: gefeliciteerd met je verjaardag!

Floor: gefeliciteerd emt je nieuwe baan! Jij bent echt een über-sollicitant zeg! Mocht je voor je huisige beroep neit aan de bak komen/blijven, dan kun je altijd nog sollicitatie-trainingen gaan geven.

Oh, meiden...ik wil heel graag op iedereen reageren, maar mini is enorm verkouden; rochelt als een vent van 80 en hoest als een zeehond. En hij huilt al de hele ochtend...hoog tijd voor heel veel dikke knuffels van zijn maam dus. Hopelijk slaapt hij straks nog even, dan kom ik wel weer even kijken.

X
MissC gefeliciteerd! Je laatste verjaardag als niet mama , maak er een mooie dag van!

Teddy (je leest het vast niet) maar ik hoop dat je een mooie dag hebt!

Meiden hier druk! Kom vanavond misschien even buurten! Iig dikke kus voor jullie allemaal.
OGG wat vervelend voor je kleine mannetje. Geef hem maar veel knuffels daar knapt hij vast van op!
Dag allemaal,

Even een kort, want ik moet verder inpakken. Ik ga morgenochtend naar de VS voor 1 week voor werk.

Gister onze eerste echo gehad en dat was echt spannend. We hebben het hartje gezien en gehoord. Vooral dat laatste was echt heel bijzonder. Dan besef je pas dat er echt een kleine in je groeit. Alles zag er tot nu toe goed uit. Ik ben nu 7 weken. We hebben over 3 weken weer afgesproken. Dan ben ik bij mijn eigen gyn: dat is dus op 2 juni (voor het schema).

Floor, ik las dat je van shoppen houdt en ook al keek naar babydingen. Ik had dat ook, maar sinds ik zwanger ben durf ik gewoon niet meer te shoppen en naar die babydingen te kijken. Ik wil eerst het gevoel hebben dat alles goed gaat. Ik heb met 8 wkn een miskraam gehad, dus hoop dat het daarna goed gaat.

We gaan het, als alles nog steeds goed is, na 2 juni het aan onze ouders vertellen. Hebben jullie nog een leuk ideetje voor mij? Hoe hebben jullie het aan de anderen verteld?

Hee meiden, houd je taai en Missc: nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes,

Gorgi
Gorgi wat fijn! Gefeliciteerd met je mooie echo.

Ik was uitgerekend op mijn moeders verjaardag, dus wilde ik zeggen " mam ik weet niet zeker of ik op je verjaardag kom maar ik heb wel een heel mooi cadeautje".

Leuk idee, maar zodra ik haar zag riep ik: "ik ben zwanger!"

hihi ik kon niet meer wachten gewoon.

Werkze in de vs!
Even snel:

Missc, gefeliciteerd! Fijne avond!

Teddy, getrouwde vrouw . Gefeliciteerd, ik hoop dat jullie een dag hebben om nooit te vergeten!

Kom morgen wel weer langs. Ben bekaf nu.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven