18 jaar naar de .....

14-04-2009 13:53 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.

( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.

De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)

Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.

Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
je kunt natuurlijk wel als volwassen mensen uit elkaar,en er voor oppassen dat het geen vechtscheiding wordt,maar ik geloof ook dat je dat ook wilt,en alleen wilt waar je recht op hebt,met zo min mogelijk schade voor de kinderen.

En dat doe je harstikke goed.
goedzo Sanne en alle anderen die in deze situatie zitten;

opkomen voor je eigen en je kinderen hun belangen!!!!!

wat een klojo,s zijn ut soms toch....ze willen van alles,

maar de prijs er voor betalen ho maar pphfff.

hou jullie taai!!!
Mail terug gehad, was heel boos, zwaar verontwaardigd dat ik de boel 'moeilijk' aan het maken was, dat het ONS huis was en ONZE kinderen, en waarom ik toch ruzie zocht. En dat het allemaal beslissingen waren waar hij ook wat over te zeggen had.

Lekker zo'n mailtje voor het ontbijt, ben eerst maar eens gaan werken, in pauze concept mail zitten maken, en toen maar weer even werken. En oh jee, tijdens werk bij tweede cliënt belde hij op, hij wilde praten, kon op dat moment natuurlijk niet en hij zou om 16.45 terug bellen, om 17.00u zelf maar even gebeld, was ie het tijdsverschil vergeten....pfffffff zogauw ik mijn naam zei begon hij te huilen.........

Tja en geef mij zijn tranen en ik ben weer was, zucht.. Maar heb stand gehouden wat betreft de mediation, hij vind dit onbegrijpelijk en verzekerde me dat hij mij geen strobreed in de weg zou leggen. En nu is dus de twijfel weer terug.....zucht, weet hij niet maar toch.......sh*t zooi.

De bezoek regeling word iets soepeler qua aankomend weekend, hij denkt punt gemaakt te hebben maar moet vrijdag na hemelvaart werken, de hele dag, dus komt het me eigenlijk wel heel goed uit, geen 4 kids die alleen thuis zijn.

Zijn niet in huis mogen komen als ik er niet ben......zwaaaaaaar beledigt, dat ik dacht dat hij zomaar spullen uit ons huis zou halen die niet van hem waren. Hoe kan ik hem nou uitleggen dat ik dat best weet maar dat ik het gewoon een heel onprettig gevoel vind zonder dat hij echt kwaad word ? Gesprek was eigenlijk wel goed dus wil niet weer kwaad bloed zetten, hoe dan ook wil ik het voor de kinderen zo vriendelijk mogelijk houden.

Ik weet wat jullie nu denken.....meid, je was zo sterk....ja was ik ook maar wil beslist niet dat het een vechtscheiding word en als ik hem daarvoor dan nu rustig moet houden....so be it.

meiden
Je hoeft ook geen vechtscheiding in te gaan. Zolang je gewoon bij je standpunten blijft en staat voor wat jij wilt en wat jij vind. Hij heeft niet alleen zeggenschap in deze. Dat heb jij ook.

En die tranen? Krokodillentranen wat ik je brom. Puur om op jouw gevoel in te breken zodat jij doet wat hij zegt en vind.
Sanne, ik sluit me volledig aan bij Dushi. Hij probeert je keihard te manipuleren. Je ex huilt vooral om zichzelf en probeert je een schuldgevoel aan te praten; hij weet exact welke knopjes hij moet indrukken. Hij heeft je niet langer onder controle.

Zoals Dushi terecht opmerkt e.e.a hoeft - ook als je bij je standpunt blijft - helemaal geen vechtscheiding te worden. Hij draagt hiervoor ook verantwoordelijkheid en speelt hier zelf een rol in. Wederom probeert hij alles weer op jou af te schuiven. Hij komt op mij over als een ontiegelijke lamlul met z'n gedrein en kleinzielige opstelling. Hij zou zich eens wat meer in de belangen van z'n kinders mogen inleven. Kleuter. Sorry, dergelijk egoisme maakt me enorm nijdig.
Sanne,

Kijk nog eens naar zijn reacties en de volgorde daarvan:

1e reactie: heel boos, zwaar verontwaardigd

daaropvolgende reactie: tranen

Wat zegt dit over hem? In mijn ogen zegt het dat zodra hij las dat jij je niet langer als het lieve, volgzame vrouwtje opstelt zoals hij die kende en zoals hij ook verwachtte die je zou zijn ten tijde van jullie scheiding, maar ziet dat jij je sterk opstelt en met je eigen eisenpakketje op tafel komt, dan is zijn 1e reactie: boosheid.

Waarom? Waarom boos? Juist, omdat dat ingaat tegen hoe hij het wil.

Sanne, als hij jouw belangen zo voor ogen heeft, dan zou hij er toch geen probleem mee moeten hebben wanneer jij zorgt dat je belangen goed behartigt worden? Hij is toch niet uit op een vechtscheiding? Wat beangstigt hem zo, wanneer hij uiteindelijk alleen maar het allerbeste voor jou en je kinderen wil?

En waarom dringt hij zo aan op mediation? Je kunt ook prima van elkaar scheiden met beiden een eigen advocaat hoor, zonder dat je elkaar het vel over de neus haalt. Wat is er volgens hem tegen op een advocaat? Waarom gelooft hij jou niet als je zegt dat je er niet op uit bent om het hem moeilijk te maken, maar dat je het puur doet om je goed bij te laten staan?

Lieve Sanne, ik vertrouw hem voor geen meter!!!!!!! Vind je zelf dat hij jouw vertrouwen nog waard is? Heeft hij recentelijk bewezen dat hij te vertrouwen is? In jouw belangen handelt?

En wat betreft het komen in jouw huis: het gaat om jouw gevoél hierbij! Dus hij wil nog wel in jouw huis komen als het hem makkelijk uitkomt (om daar de kinderen te kunnen zien, zodat hij niet allerlei moeite hiervoor hoeft te doen), maar hij wil niet in jouw huis zijn als dat betekent dat hij er met jou moet zijn/leven.

Nou...dan lijkt het mij vanuit jouw standpunt niet meer dan logisch dat je zegt: 'prima, jij wilt niet meer met mij onder 1 dak leven? Dan zoek je maar fijn een andere plek, maar ik dien niet als bezoekadres voor jouw contacten met de kinderen. Dit is 1 van de consequenties wanneer je ervoor kiest om niet langer met mij onder 1 dak te willen wonen!'

Meisje, hou stand, hou vol!!! Hij denkt echt enkel en alleen aan zichzelf!!!!!! Waarom zou jij hem in godsnaam nog iets tegemoet komen op dit gebied??
Hear, hear Yayaatje!
Goed geschreven Yaya

Advocaten huur je ook in als je geen vechtscheiding wilt maar gewoon wilt krijgen waar je recht op hebt. En dat je hem niet als een arme straatrat laat leven lijkt me duidelijk. Dat weet hij ook vast. Hij is denk ik alleen bang dat hij te weinig geld overhoudt voor zijn amerikaanse trips. Tja, en dat is nu een gegronde angst. Immers hij houdt minder geld over om tripjes te maken als hij gaat scheiden. Maar de scheiding is het gevolg van zijn beslissing! Dus niet jouw schuld als hij minder te besteden hebt. Wettelijk gezien heb jij (en de kids) recht op een leven (zoals jullie nu gewend zijn) die levensstijl te houden na de scheiding. En daar zit hem de crux, hij wil daar liever niet aan meewerken getuige zijn gedrag. Al vergeet hij wel het belang van zijn kinderen de hele tijd.
Poehee, heftig. Ik heb deze conversaties ook gehad, maar wij hebben de scheiding ivm de studie van mij uitgesteld. Maar ik weet dat dit me boven het hoofd hangt. Mediation of een advocaat? Ook ik zal me daarin moeten verdiepen en ook ik weet dat het met een hoop ruzie, verdriet en ellende gepaard zal gaan. Ik kijk er niet naar uit....

Afstuderen is niet leuk, maar wat erna komt zal mijn slechtste dromen overtreffen vrees ik. Ga ik weer de achtbaan af...

Ik ga ook maar eens kijken bij die rechtshulp en het hier op de voet volgen.

En Sanne, wat doe je het goed!!!
Sannemer,

Lees de reacties van Yayaatje, Dushi en Alice33 nog eens door als je het moeilijk heb! Zij slaan de spijker precies op zijn kop!

Eerst is hij boos en als hij ziet dat hij daar niets meer mee kan bereiken gaat ie zielig doen in de hoop dat jij dan zwicht! Maar die tijd is voorbij! Dus volhouden! Het hoeft geen vechtscheiding te worden, maar je mag wel voor jezelf opkomen!

Ik schreef het al eerder: hij is er een ster in om de schuld bij een jou neer te leggen! Want ja dan praat hij zichzelf mooi vrij (denkt ie)
Weet je, meestal vind ik het heel prettig dat doos zo ver weg woont, maar in dit geval wilde ik dat ze mijn buurvrouw was, had het zoveel makkelijker gemaakt he.......

Tranen krokodillentranen ? Misschien wel, maar hij wist niet of ik gereageerd had he op zijn mail, hij zit alleen snachts achter computer. Zijn reden om niet ieder een advocaat te nemen? De kosten, hij is bang dat er niets meer overblijft nadat alles klaar is. En wat wil hij met dat geld?? Juist, ik weet het hoor. Wil eigenlijk wel dat er wat geld overblijft want heb straks wel huisje in te richten he.

Wou dat hij het gewoon bij zijn mail had gelaten. Hij begrijpt mijn standpunt wat het in huis komen voor de kids, in zijn weekenden, niet. Hij denkt dat ik dat niet wil om hem te pesten, zucht, tuurlijk ben ik de hele dag bezig met dingen verzinnen om hem te pesten. Alsof ik niets beters te doen heb.

Heb het ook met hem over "de zin" gehad, het speet hem dat hij dat zo had neergeschreven maar vond het niet nodig dit nu nog te veranderen, tja je hebt het nu toch al gezien. Dat ik zei dat ik het niet meer dan normaal vond als hij het weer terug veranderde moest hij alleen nog maar zuchten. Geen gevoel voor mijn gevoel.

Nu ik dit alles opschrijf, hoezo goed gesprek. Heb hem verteld over reactie van mediator, (die dacht dat we toch nog bij elkaar bleven) ja zegt ie voor de buitenwacht zijn wij ook een goed stel.

Opschrijven helpt, laat mij weer alles in het juiste perspectief zien. En toch, en toch, en toch, oooooo ik ga naar bed, kijken of ik het allemaal even kan vergeten. En morgen een frisse blik op jullie reacties werpen, en die van mij zelf, waarschijnlijk zie ik dan wel in wat voor watje ik ben.

Dank meiden

Beste Sanne,

Ik lees al vanaf het begin mee en vind het vreselijk voor je.

Maar nu wil ik toch even reageren over die Mediation, ik kan enkel voor mezelf spreken. Toch wil ik je waarschuwen.

Ik wilde geen vechtscheiding voor de kids, het is uiteindelijk een ongelofelijk drama geworden. Bij ons was/is er wel geld in het spel (mijn vriendin zei onlangs nog, je kunt beter niks hebben, kunnen ze ook niks. Snap je?). Vooraf had mijn ex gezegd, letterlijk "vanaf nu ben je mijn vijand en als je denkt dat ik netjes dat betaal wat van jou is heb je het mis, ik ga nog liever kapot"! Nou dat was duidelijk!

Toen we bij de kinderrechter zaten ivm de kinderen en ook dat een drama werd vroeg mijn advocaat dus ook of ik Mediation een idee vond, enkel voor de kinderen. Nou dat leek me wel wat. Ex met advocaat gingen even overleggen en stemden uiteindelijk ook toe.

Nou wij naar Mediation en ex deed in begin moeilijk,maar gaandeweg bond hij in en leek ook flexibeler. Hierdoor was het voor mij makkelijker om ook wat meer voorstellen mbt de kids van hem te accepteren. Nou alles was rond, bij de laatste afspraak is hij nog met mij in de auto meegereden. Ik kan je zeggen dat dat een enorma vooruitgang was voor hem met zijn vijandige houding. Ik dacht nou dit gaat goed. Dit is ook goed voor de boedelscheiding!!!

OOhhhh, Sanne wat heb ik me laten oplichten, dat wil je niet weten! Het was een groot toneelstuk van hem!

Waarom??

Ten tijde dat dit zich afspeelde waren wij ook in ver gevorderd stadium om 1 van onze bedrijven te verkopen, moest enkel nog gepasseerd worden. Advocaat zei, ik heb beslaglegging klaar, als gepasseerd wordt moet er direct beslag gelegd worden op het geld, anders betaald hij jou de helft niet uit. Ik zo week en zei, nee joh, hij betaald het wel, dat heeft ie beloofd. En ik denk dat zo'n inval ij de notaris van een deurwaarder de kinderen geen goed doet!!

Nou Sanne, hij betaalde niet en hij heeft aangevoeld dat ik wellicht een beslaglegging zou doen (normaal ben ik nl de zakelike), daarom was hij bij Mediation zo meegaand, enkel voor het geld!!

De afspraken die we beiden ondertekenden bij de Mediator? Hij heeft er maling aan en houdt zich aan niks! En ik ? Moet ik met dat briefje weer de gang naar de Rechter maken? Op papier heb ik geld en kom voor niks in aanmerking, maar ex zit heeft nog steeds niks betaald en dan wordt het moeilijk!

Sterker nog hij heeft echt 3 jaar geleefd al god in Frankrijk, heeft echt letterlijk mijn geld erdoor gejaagd en zegt nu dat ie helaas niet kan betalen. De Rechter trapte er niet in en zei, ok. Dan kan uw exvrouw een bord in de tuin plaatsen van al het onroerend goed (daar zit voldoende overwaarde op), betalen zult u echt wel moeten. Dat wist u vooraf meneer! Tot op de dag van vandaag wacht ik nog, maar zodra de Beschikking er is, dan heb ik ook geen medelijden meer.

Dus Sanne,laat je niet inpakken doo Mediation. Dat is een emotionele toestand en je bent geneigd makkelijk mee te gaan met de ander omdat het op dat moment misschien beter is voor de kinderen. Het stelt echt niks voor.

Twee advocaten die er objectief instaan is beter, laat die afspraken maken, wellicht hoef je maar 1 x naar de Rechtbank voor de kinderen (verblijfplaats vaststellen) en de advocaten kunnen onderling afspraken op papier maken (convenant) en die hoeft enkel na ondertekening door jullie beiden door de Rechter goed gekeurd te worden. Dan blijft het zakelijk en kan hij niet op je gevoel inpraten!!!

Heel veel sterkte!! Ik weet het is niet makkelijk, maar laat je aub niets wijsmaken. Huilen? Zijn krokodilletranen!! Trap er niet in.
Sanne: hij denkt écht alleen aan zichzelf en niet aan jou en de kinderen. Zijn huidige gemoedstoestand maakt dat hij zich niet in anderen kan verplaatsen. Trap er niet in. En zielig is hij al helemaal niet. Hij speelt slachtoffer; dat deed/doet mijn ex ook. "Al jaren ongelukkig geweest,' dat soort kwetsende lulverhalen ophangen enzo. Je moet toch iets om je eigen foute praktijken een beetje mooi te verkopen. Ik zou zeggen: wees vól overgave de 'bitch' en zorg dat je krijgt waar je recht op hebt. Speel je rol goed. En zorg dat je een aantal standaardzinnetjes paraat hebt, waar hij amper op terug kan reageren. "Ik kan daar niet mee akkoord gaan," was een zinnetje waar ik veel aan gehad heb, bijvoorbeeld.
Een hele dag vol stilte. Mijn huis begint te glimmen en te glanzen, jullie willen het niet weten. Poetsen zorgt dat ik niet denk, of wel denk maar rustiger. Ben er nog niet uit, alles wat jullie zeggen is waar maar........tja die stomme maar. Heb gelukkig nog een paar dagen om er echt over na te denken. Wat wil ik ? Hoe wil ik het? En waarom wil ik het zo? En de grootste hoe kom ik het best op voor de belangen van de kinderen en mijzelf zonder dat het complete haat en nijd word. Ik wil als alles achter de rug is nog zo gewoon mogelijk door één deur kunnen met 'het'. Denk, denk, denk....

meiden voor alles
http://www.youtube.com/watch?v=O5OfeCYrYZE

"One Of These Mornings"

One of these mornings

Won't be very long

You will look for me

And I'll be gone

Denk erom Sanne we zijn er met z'n allen voor elkaar,hoe bang je nu ook bent, laat ons jou de kracht geven om sterk te zijn, laat de advocaat de zaken in het belang van jouw en je kinderen regelen, en laat je tranen en twijfels hier op het forum maar lopen, en denk erom meis,over niet zo lange tijd is bovenstaande tekst van Moby zo gek nog niet

Ik geef je een hele dikke knuffel meid.
Beste Sanne,

Ze hebben je hier echt veel tips en steun gegeven en tuurlijk is het moeilijk. Dat denken maakt je soms ook zo moe (heel herkenbaar).

Met 2 advocaten hoef je echt geen vechtscheiding te ontketenen, dat kun je ook gewoon aangeven bij je advocaat.

Maar jij kunt dan met advies van je advocaat rustiger nadenken over gevolgen van voorstellen zonder dat je met hem bij een Mediator zit. Dan voel je je wellicht toch opgejaagder. Heeft je ex invloed op je etc... En neem je beslissingen waarvan je achteraf spijt kunt krijgen.

Heel veel sterkte.
Hoi Sanne,

Het sentiment tov mannen als groep is hier niet best, maar ik heb me toch maar als lid aangemeld om je een berichtje te kunnen sturen. Ik ben inmiddels een paar jaar gescheiden. Relatie was minder geworden en gesprekken en ruzie hielpen niet, maar voor mij was het niet slecht genoeg om er mee te kappen. Voor mijn ex dus wel. En een jaar of zo later was ze al een paar kerels verder en opnieuw getrouwd. Maar goed. Wat ik je mee wil geven is het volgende: je moet goed voor jezelf zorgen! Iemand anders doet het niet voor je.

Ik heb ook geprobeerd om 'de schade te beperken' en heb een mediator gezocht en gevonden. Het heeft mij uiteindelijk veel pijn en schade opgeleverd. Mijn ex ging er met de botte bijl doorheen en kwam plotseling met een eigen advocaat op de proppen en het spel werd keihard gespeeld. Voor ik het wist was ik mijn eigen huis uit gezet.

Het is al door veel anderen gezegd: zorg dat je zelf sterk staat! Het is altijd makkelijker om iets af te geven van wat je over hebt (mocht dat ooit het geval zijn met 4 kids). Beter in elk geval dan dat je overal in tekort moet komen. Iedere maand opnieuw. Een goede advocaat kan ook vooraf al voor een groot deel inzichtelijk maken met wat voor kosten je allemaal te maken krijgt en je goed doorverwijzen bijv naar uitkeringsinstanties etc. En let op, als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent zullen je inkomsten betrokken worden bij het betalen van de hypotheek of de huur. En ook kan het zo zijn dat als hij schulden maakt, dat je daar dan mede verantwoordelijk voor wordt. Een goede advocaat kan bij de rechtbank voor je regelen dat dit niet langer mogelijk is.

Je hoeft niet te vechten tijdens de scheiding, maar als het tot vechten zou komen wil je er samen met je kinderen zo goed mogelijk uit komen.

Veel sterkte! Ik vind dat je je er knap doorheen slaat.

DD.
DD

Heb vandaag een vreselijke dipdag, kan niet ophouden met huilen. Nu 1 week, en het gemis voelt zo onbeschrijfelijk. Voel me k*t en eigenlijk wil ik nu maar gewoon naar bed en kijken of het morgen beter voelt. Ik blijf maar op de klok kijken, vorige week om deze tijd was hij er nog............. Hoop toch niet dat elke zondag vanaf nu zo gaat voelen hoor. Straks maar weer even poetsen.....hou geen huis meer over zo..

meiden
Hey.. (((( hugs))))

Hoe raar het ook klinkt op dit moment..de wolken die nu voor de zon hangen waaien wel voorbij. Er is niks mis met een holletje bouwen voor jezelf en daar in schuilen als het echt k*t weer is..

Ik zou het een paar jaar geleden niet geloofd hebben, maar de relatie met mijn ex is inmiddels zo verbeterd dat we weer op normale 'speaking terms' zijn. En alle kids komen om het weekend met plezier bij ons (ik heb inmiddels een nieuwe -hele fijne- :-) partner). Het was geen gemakkelijke tijd maar ik heb nu het idee dat ik er absoluut beter van geworden ben. En ook dat zou ik in dat eerste jaar van niemand geloofd hebben...

Lieve S. je leeft in dit leven maar een keer: maak er vooral voor jezelf (en je kids) het beste van!

DD.
Lieve Sanne...

Mocht je op enig moment geen huis meer over houden van al het poetsen, dan weet ik nog wel een adresje, hoor. Hi hi....

Maar ff serieus: het is gewoon ook verdomd moeilijk allemaal waar je nu doorheen gaat. Je wordt tegen wil en dank een rol ingedouwd die je helemaal niet wilt spelen. Ondanks al zijn wandaden van de afgelopen periode, ondanks dat alles wil jij dit helemaal niet. Je kunt niet anders dan het maar accepteren en bij vlagen woedend worden over wat hij geflikt heeft allemaal, maar deep down zit er nog altijd een stukje gevoel voor die vent van je...

Ik kan me je verdriet echt helemaal voorstellen, meis. Huil maar flink, het is ook meer dan onterecht wat je nu voor je kiezen krijgt. Een scheiding gaan regelen die je helemaal niet wilt, een evt. bitch gaan zijn wat zo ingaat tegen je eigen natuur, je kinderen hierin opvangen, jezelf erdoorheen loodsen...het is ook simpelweg Onwijs Moeilijk!

En toch zul je moeten, lieverd. Doe het stap voor stap, leef een beetje bij de dag, probeer wel je eigen zaakjes goed op orde te krijgen, laat je informeren, doe waar JIJ je goed bij voelt, maar probeer nuchter en wat afstandelijk na te denken. Als je het idee hebt dat je erin verzuipt, dat je het niet meer overziet, vraag dan hulp. Aan een vriendin, je familie, of aan ons.

We zijn er voor je!
Heb hem smsje gestuurd dat ik het vandaag vreselijk moeilijk heb. De man die hij was zou meteen gereageerd hebben de man die hij nu is dus niet. Ik zou het eigenlijk niet moeten doen natuurlijk maar kan er nog niet aan wennen dat hij er gewoon niet meer voor mij is. Dat de man van 19 jaar lief en leed niet meer bestaat. SH?*T ZOOI.

meiden (en man ;) )

*edit* ps veeeeeel later toch nog mailtje terug gehad, met x, veranderd niets, zegt niets, maar toch het gevoel dat hij heeeeeeel even iets voelt.( zie berichtje van mij verder op, gooi nu van alles erin wat ik vind dat er moet staan, onduidelijk he hihi)
Lieve sanne

Ook ik leef oprecht met je mee.Wetende dat het zwaar is en k*t en oneerlijk enz enz

En je mag een waardeloze dag er tussendoor hebben en de volgende is misschien iets minder waardeloos en de dag erna misschioen weer net zo waardeloos........

Maar er komt een dag en daarna een week en daarna een hele periode dat het beter zal gaan.

Lieve sanne , ik begrijp zo goed dat je een smsjes hebt gestuurd naar hem.......

Maar doe het niet weer............

Je kunt met je pijn, verdriet, machteloosheid, frustratie NIET meer bij hem terecht.......

Hoe pijnlijk ook.

Zoek het bij vrienden, familie, hier......

Laat je door iedereen troosten maar verwacht het niet meer van hem.....

Levert elke keer weer een teleurstelling op waardoor jij je nog triester gaat voelen.......

Bel een vriendin op en vraag of ze ff bij je komt zodat je getroost kan worden en ff een arm om je heen kan voelen.

Die mis je nu maar heb je nog wel nodig..........

sterkte meid, het komt goed
Sanne, wat een klote tijd! Je verwacht misschien te veel nog van hem. De man die je dacht te kennen, is nu niet meer. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om je niet meer te laten manipuleren door hem. Ik hoop dat je het inzicht kunt vinden, dat je voor jezelf moet knokken en dat je daar je kinderen geenszins te kort mee doet. Ik hoop dat hij je niet gaat bespelen, je vals beschuldigt van tegenwerken, je op je zwakke punten gaat pakken, ik hoop dat je je niet druk maakt om aardig en lief door hem gevonden te worden. Ik hoop dat die onzinnige mails ophouden, ik hoop dat die wanhopige smsjes ophouden. Ik hoop dat je snel berusting en bezinning kunt vinden, zodat je weet wat je voor ogen moet houden, zonder je daar vanaf te laten brengen door 'het', zonder dat 'het' je aan jezelf laat twijfelen.

Ik hoop, ik hoop......

Sterkte!
Ik hoop ook roller, en er tegen vechten zal ik ook , maar vandaag even niet, vandaag............gewoon even niet.

meiden
Lieve Sannemer,

Laat het maar toe, waarom niet... Je kunt niet altijd sterk zijn, het is niet erg... Het komt wel weer... Drink goed water, eet een appeltje (ik zeg maar wat ) en knuffel je kinderen...

Van mij een hele dikke knuf voor jou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven