18 jaar naar de .....

14-04-2009 13:53 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.

( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.

De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)

Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.

Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
Nou Lenoo, jouw sgtandpunt is duidelijk. Maar het heeft alleen een kans als jullie er allebei voor kiezen om samen verder te gaan.

En dat lijkt niet het geval, dus helaas, ik raad je aan om voor jouzelf en je kinderen te kiezen, voor deze situatie jou kapotmaakt.
Om 17:00 begonnen met lezen, en nu klaar ( tja ach ja moet wat met de donkere dagen)

Wilde even zeggen dat ik jullie allemaal stuk voor stuk stoere, sterke vrouwen vind.

Sanne, echt petje af hoe je het allemaal gedaan heb, en nog zo netjes naar de kinderen bent geweest door niet alles te vertellen.

Je ex is echt en lamlul en die komt zich zelf nog wel eens tegen! Ik hoop dat 2010 een beter jaar is geweest (kan niet anders met de geboorte van je zoon) en dat 2011 een nog beter jaar gaat worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven