Speeddaten
donderdag 7 mei 2009 om 21:22
Volgens mij is de tip: trek iets roods aan. Dat schijnt goed te werken voor je aantrekkelijkheid.
Voor de rest ben ik erg benieuwd naar je ervaringen. Het lijkt mij iets wat ik graag nog wil doen in mijn single-schap. Wil het niet alleen doen, maar krijg niemand mee!
Verder zou ik op een rijtje zetten wat je precies wilt weten van een man. Wat vind jij belangrijk?
Stel anders een vraag als: Kan je jezelf in 3 woorden omschrijven? En dan kan je ingaan op waarom hij die woorden voor zichzelf kiest.
Voor de rest ben ik erg benieuwd naar je ervaringen. Het lijkt mij iets wat ik graag nog wil doen in mijn single-schap. Wil het niet alleen doen, maar krijg niemand mee!
Verder zou ik op een rijtje zetten wat je precies wilt weten van een man. Wat vind jij belangrijk?
Stel anders een vraag als: Kan je jezelf in 3 woorden omschrijven? En dan kan je ingaan op waarom hij die woorden voor zichzelf kiest.
pop1980 wijzigde dit bericht op 07-05-2009 21:24
Reden: aanvullinkje
Reden: aanvullinkje
% gewijzigd
donderdag 7 mei 2009 om 21:39
Heb wel eens gespeeddate. Was best leuk. Ik zou zelf niet gaan voor zo'n drie-woorden-vraag. De kans is groot dat hij dan 3 minuten moet nadenken. Vraag iets als: wat vind je leuk om te doen in je vakantie, of wat was je mooiste vakantie tot nu toe. Niet dat vakanties erg van belang zijn, maar je wil iemand aan het praten krijgen over zichzelf zonder dat je een examen afneemt.
En vooral: veel plezier die avond!
En vooral: veel plezier die avond!
zaterdag 16 mei 2009 om 10:46
gisteravond was het zover en ik heb genoten. Zeer laag kneuzen gehalte en er zaten zowaar leuke mannen bij. Naast mij zat een dame met een hele lijst aan vragen, ik heb het maar een beetje over me heen laten komen.
Ik heb echt een onwijs leuke avond gehad en zit nu te wachten op de mail met eventuele matches. Ikzelf heb 2x een ja aangekruisd over totaal 10 mannen dus dat is te doen.
Ik heb echt een onwijs leuke avond gehad en zit nu te wachten op de mail met eventuele matches. Ikzelf heb 2x een ja aangekruisd over totaal 10 mannen dus dat is te doen.