Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens geprobeerd de Australische versie te vinden, maar dat is niet gelukt..
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
19-01-2021 23:08
Ik heb weleens geprobeerd de Australische versie te vinden, maar dat is niet gelukt..
Op videoland
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
19-01-2021 22:52
Ik kijk nu de Australische, echt goed!! Ze gaan daar veel dieper in op waarom het een match is. En het gaat sneller, ze blijven niet zo hangen in die pas sessies en vrijgezellenfeesten. En toch ook wel meer drama. Je blijft kijken.
Ja precies... Danny en rein worden al 4 afleveringen gevolgd voordat ze eindelijk gaan trouwen.

Monique en ( naam kwijt) worden gekozen door de experts en hop meteen jurk passen... Dat dan weer wel snel in 1 aflevering?
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
19-01-2021 22:00
Freddy krijgt van mij extra punten voor de kleur van zijn pak. :heart:

Edit: En zijn schoenen.
Zeker! Die schoenen vind ik echt geweldig! Maar hij krijgt dan wel weer minpunten voor geen stropdas. Als bruidegom moet je die toch echt wel om vind ik.

Rein en Danny zie ik nog wel gebeuren eigenlijk. Klikken op veel vlakken als ik het zo zie. Ze gaan leuk met elkaar om, humor van beide kanten is goed. Ik vind ze leuk samen!

Mick en Daisy zie ik echt niet gebeuren. Sowieso al wat die vriendinnen aangaven als man voor Daisy. Een stoere, lange man. En dan komt Mick. Ik denk dat het vooral voor Daisy een teleurstelling gaat worden. Al zegt ze wel open te staan voor alles, maar je gaat toch op uiterlijk af als eerste en ik denk niet dat ze op Mick kan vallen. Mick vind ik zelf ook niet zo netjes qua taalgebruik. Vrij grof, bijvoorbeeld met lekker wijf en gisteren kwam er ook weer iets voorbij waarvan ik dacht “dat zeg je toch niet zo?”. Nee, vind het niks.

Sylvia vind ik leuk! Al twijfel ik of ze bij Freddy gaat passen. Hij is misschien toch iets te, ja hoe zal ik het zeggen...te simpel ofzo. Ik verwacht dat zij een wat galantere man zoekt. Met stropdas op zijn eigen trouwdag dus :mrgreen: ik vind haar trouwens qua looks net een oude versie van Chantal! Ook qua mond enzo. Moest wel lachen om die opmerking van Henkie en Wenkie :rofl:

Aron en Monique krijg ik nog niet echt hoogte van. Te weinig over gezien nog.

Lars en Lizzy vind ik leuk samen! Dat kan best wel eens goed uitpakken! Ze gaan leuk met elkaar om, ik zie de klik wel tussen hen.
Dwarrel75 schreef:
19-01-2021 22:01
Sylvie heeft wel een lieve zoon zeg. Hij is zo lief voor zijn moeder.
Ja, wel lief, maar hij zei ook dat hij hoopte dat ze ging verhuizen, naar Groningen of Limburg. Lekker ver weg dus. Of begreep ik dat verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
20-01-2021 10:31
Ja, wel lief, maar hij zei ook dat hij hoopte dat ze ging verhuizen, naar Groningen of Limburg. Lekker ver weg dus. Of begreep ik dat verkeerd?
Dat was als grapje bedoeld. Volgens mij zij haar dochter dat.
koekie1980 schreef:
20-01-2021 07:40
Ja precies... Danny en rein worden al 4 afleveringen gevolgd voordat ze eindelijk gaan trouwen.

Monique en ( naam kwijt) worden gekozen door de experts en hop meteen jurk passen... Dat dan weer wel snel in 1 aflevering?
Ik viel er bij de Australische in aan 't eind van aflevering 3. In aflevering 4 was iedereen getrouwd en/of al op huwelijksreis. Snelle schakelingen, niet teveel blijven hangen bij oninteressante zaken en veel focus op het groepsproces en de gesprekken met de deskundigen. Drama, drama, drama!
Hoeveel zouden de Nederlandse deelnemers betaald krijgen? De Australische kregen 2000 dollar voor elke aflevering waarin zij in beeld kwamen. Dat tikt lekker aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook erg traag gaan. En waarom moeten al die mannen mee als een man een trouwpak gaat uitzoeken?
Ik kijk de uitzending terug van gisteren.

Ik vind Rein en Danny leuker worden met elkaar. Die dikke zoen vond ik leuk eruit zien.

Danny is een veel warmer persoon dan Rein. Dus ben benieuwd hoe dat gaat.
koekie1980 schreef:
20-01-2021 07:40
Ja precies... Danny en rein worden al 4 afleveringen gevolgd voordat ze eindelijk gaan trouwen.

Monique en ( naam kwijt) worden gekozen door de experts en hop meteen jurk passen... Dat dan weer wel snel in 1 aflevering?
Doen ze bewust denk ik. Qua wat aanslaat enzo. En een homokoppel is denk ik toch wat spannender ofzo?

En volgens mij hebben ze altijd verschillende soorten koppels. Qua leeftijd enzo. Niet iedereen is even leuk om te volgen, dus denk dat ze bij monteren rekening gehouden hebben. Vandaar dat sommige dingen uitgemolken worden.
Dwarrel75 schreef:
19-01-2021 22:52
Ik kijk nu de Australische, echt goed!! Ze gaan daar veel dieper in op waarom het een match is. En het gaat sneller, ze blijven niet zo hangen in die pas sessies en vrijgezellenfeesten. En toch ook wel meer drama. Je blijft kijken.
Ik vind juist de Australische te dramatisch. Neppig. Maar goed, ik kijk ander pulptv zoals Ex in the beach double Dutch :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
20-01-2021 15:14
Ik vind juist de Australische te dramatisch. Neppig. Maar goed, ik kijk ander pulptv zoals Ex in the beach double Dutch :rofl:
:cheer2: ha, ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Rein lijkt zichzelf steeds te moeten overtuigen, aan het eind van zo’n opmerking wordt zijn stem wat hoger en er wordt wat meer nadruk gelegd op wat vooral positief moet zijn. Heb even geen voorbeeldzin paraat, maar viel me wel op gisteren.

Aron is een fladderaar, zoals hij loopt en met zijn hoofd wiebelt, wat ie in de brief schreef. Ik kreeg er de kriebels van. Zo’n zogenaamd gevoelig type.

Die mevrouw van de bruidsmodezaak dacht wèl dat ze in Say yes to the dress zat, ze vroeg het letterlijk een paar keer.
Maar geloof dat dat ook daar opgenomen is, dat verklaart misschien wel.
Alle reacties Link kopieren
-Red- schreef:
20-01-2021 16:18
Rein lijkt zichzelf steeds te moeten overtuigen, aan het eind van zo’n opmerking wordt zijn stem wat hoger en er wordt wat meer nadruk gelegd op wat vooral positief moet zijn. Heb even geen voorbeeldzin paraat, maar viel me wel op gisteren.

Aron is een fladderaar, zoals hij loopt en met zijn hoofd wiebelt, wat ie in de brief schreef. Ik kreeg er de kriebels van. Zo’n zogenaamd gevoelig type.

Die mevrouw van de bruidsmodezaak dacht wèl dat ze in Say yes to the dress zat, ze vroeg het letterlijk een paar keer.
Maar geloof dat dat ook daar opgenomen is, dat verklaart misschien wel.
Ja dat programma is daar inderdaad opgenomen.
Alle reacties Link kopieren
-Red- schreef:
20-01-2021 16:18
Rein lijkt zichzelf steeds te moeten overtuigen, aan het eind van zo’n opmerking wordt zijn stem wat hoger en er wordt wat meer nadruk gelegd op wat vooral positief moet zijn. Heb even geen voorbeeldzin paraat, maar viel me wel op gisteren.
Ja dat zie ik dus ook.. zichzelf goed kunnen presenteren, een houding.
Ook die grapjes, lijkt eerder zenuwen dan dat het oprecht heel erg klikt. Hadden ook wat wijntjes op uiteindelijk ja dan is het altijd wel gezellig. Ik denk niet dat het echt een match is.. Maar we zullen zien, kan nu al niet wachten tot de volgende aflevering :proud:
Alle reacties Link kopieren
Heel even iets anders... viel iemand van jullie ook op wat Rein zei tijdens het proosten buiten met Danny en Carlo zoiets als: 'Dit avontuur gaan we nog een keer aan.. we gaan het nu doorzetten' 🤔 iemand dat ook opgevallen of wat daarmee bedoeld werd?
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
20-01-2021 16:59
Heel even iets anders... viel iemand van jullie ook op wat Rein zei tijdens het proosten buiten met Danny en Carlo zoiets als: 'Dit avontuur gaan we nog een keer aan.. we gaan het nu doorzetten' 🤔 iemand dat ook opgevallen of wat daarmee bedoeld werd?
Ja, dat viel mij ook op. Ik vond het heel bijzonder, net alsof hij (in een eerder seizoen) al met Danny samen is geweest.
Ik vraag me ook altijd af hoe dat gaat op de selectiedagen. Normaal zijn de mannen die een vrouw willen niet geinteresseerd in elkaar.
Maar de mannen die een mán zoeken komen elkaar op zo'n dag natuurlijk al tegen.... Dus misschien dat ze elkaar toen al hebben ontmoet/gespot/gesproken.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
20-01-2021 17:40
Ik vraag me ook altijd af hoe dat gaat op de selectiedagen. Normaal zijn de mannen die een vrouw willen niet geinteresseerd in elkaar.
Maar de mannen die een mán zoeken komen elkaar op zo'n dag natuurlijk al tegen.... Dus misschien dat ze elkaar toen al hebben ontmoet/gespot/gesproken.
Dat is een keer ergens uitgelegd: die doen een deel van de selectie op afstand en daarna worden ze individueel uitgenodigd.
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
20-01-2021 16:59
Heel even iets anders... viel iemand van jullie ook op wat Rein zei tijdens het proosten buiten met Danny en Carlo zoiets als: 'Dit avontuur gaan we nog een keer aan.. we gaan het nu doorzetten' 🤔 iemand dat ook opgevallen of wat daarmee bedoeld werd?
Misschien omdat ze allebei al lange relaties hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Wintertime16 schreef:
20-01-2021 22:03
Misschien omdat ze allebei al lange relaties hebben gehad?
Of al eerder getrouwd zijn geweest?
Alle reacties Link kopieren
Wat mij opvalt én irriteert is dat Monique nooit een keer spontaan lacht, steeds zo oppervlakkig en strak gezicht.

Ik word daar altijd heel ongemakkelijk van!
Alle reacties Link kopieren
Enne, heeft Daisy een piercing in haar bovenlip of is het een moedervlek?
Misschien is het al voorbij gekomen, maar lees net dat Rein de ex is van Maik de boer.
Ik twijfel of Rein en Danny een match zijn. Ik vind Danny soms zo'n stresskip, en Rein te vol van zichzelf.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ried-first
eenhoornn schreef:
20-01-2021 23:17
Enne, heeft Daisy een piercing in haar bovenlip of is het een moedervlek?
Een moedervlek :-D
Enne, ik denk dat haar "match" een aardige man is, maar nog lang niet klaar met feesten :cheers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven