aantrekkingskracht
woensdag 20 januari 2021 om 21:07
Ik ben benieuwd wat jullie van de volgende situatie vinden, ik was gisteren aan het werk op een werkplek waar ik pas zes weken werk. Ik werkte met een vrouwelijke collega die ik nog nooit eerder had gezien. We hadden echt een ontzettende klik, het was echt alsof we al jaren samen werkten en we elkaar al jaren goed kenden. Ook waren er af en toe toevallige aanrakingen en naast de goede klik hing er volgens mij een soort spanning in de lucht.
Wat is jullie ervaring, zou zij die spanning ook gevoeld hebben? Of kan dat ook van 1 persoon( in dit geval van mijn kant ) afkomen?
We hebben afgesproken dat we de volgende keer als we samen werkten en er geen lockdown was we samen een gingen drinken,
Wat is jullie ervaring, zou zij die spanning ook gevoeld hebben? Of kan dat ook van 1 persoon( in dit geval van mijn kant ) afkomen?
We hebben afgesproken dat we de volgende keer als we samen werkten en er geen lockdown was we samen een gingen drinken,
donderdag 21 januari 2021 om 01:20
Negeer de mensen die zeuren over de 1,5 meter afstand, als blijkt dat jullie elkaar écht leuk vinden en als jullie willen daten.
Sowieso is het gezeik, want op veel werkplekken is afstand houden niet eens mogelijk. Mijn collega’s en ik houden geen van allen afstand van elkaar of van de cliënten.
Verder: wees voorzichtig en afwachtend als het om een collega gaat. Kijk goed of de spanning/interesse ook echt van haar uitkomt. Gedraag je professioneel op de werkvloer. Als er een wederzijdse klik is en interesse in meer, kun je beter telefoonnummers uitwisselen en in je vrije tijd verder flirten.
Sowieso is het gezeik, want op veel werkplekken is afstand houden niet eens mogelijk. Mijn collega’s en ik houden geen van allen afstand van elkaar of van de cliënten.
Verder: wees voorzichtig en afwachtend als het om een collega gaat. Kijk goed of de spanning/interesse ook echt van haar uitkomt. Gedraag je professioneel op de werkvloer. Als er een wederzijdse klik is en interesse in meer, kun je beter telefoonnummers uitwisselen en in je vrije tijd verder flirten.
donderdag 21 januari 2021 om 07:45
Leuk toch! Ik zou zeker afspreken, nu wandelen of zo en anders echt op date na de corona.
Mensen die refereren aan de 1,5 m-regel; op het werk is dat echt echt heel lastig constant vol te houden. Ook als je geen aantrekkingskracht hebt.
Eigenlijk is het nagenoeg onmogelijk ook al proberen we het echt wel.
Mensen die refereren aan de 1,5 m-regel; op het werk is dat echt echt heel lastig constant vol te houden. Ook als je geen aantrekkingskracht hebt.
Eigenlijk is het nagenoeg onmogelijk ook al proberen we het echt wel.
anoniem_402809 wijzigde dit bericht op 21-01-2021 07:46
0.33% gewijzigd
donderdag 21 januari 2021 om 07:46
Haha, dit dusLotus90 schreef: ↑21-01-2021 01:20Negeer de mensen die zeuren over de 1,5 meter afstand, als blijkt dat jullie elkaar écht leuk vinden en als jullie willen daten.
donderdag 21 januari 2021 om 09:31
Ik (vrouw) heb een hele leuke collega (man). We hadden ook vanaf dag een een klik. Ik heb hem uitgenodigd om eens samen een drankje bij mij thuis te drinken. Ik doe dit puur vriendschappelijk. Hij ook (denk ik).
...dus wees voorzichtig, want als het niet romantisch is bedoeld van haar kant, is het zeer ongemakkelijk om samen op de werkvloer te staan.
...dus wees voorzichtig, want als het niet romantisch is bedoeld van haar kant, is het zeer ongemakkelijk om samen op de werkvloer te staan.
donderdag 21 januari 2021 om 11:25