aantrekkingskracht

20-01-2021 21:07 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie van de volgende situatie vinden, ik was gisteren aan het werk op een werkplek waar ik pas zes weken werk. Ik werkte met een vrouwelijke collega die ik nog nooit eerder had gezien. We hadden echt een ontzettende klik, het was echt alsof we al jaren samen werkten en we elkaar al jaren goed kenden. Ook waren er af en toe toevallige aanrakingen en naast de goede klik hing er volgens mij een soort spanning in de lucht.

Wat is jullie ervaring, zou zij die spanning ook gevoeld hebben? Of kan dat ook van 1 persoon( in dit geval van mijn kant ) afkomen?

We hebben afgesproken dat we de volgende keer als we samen werkten en er geen lockdown was we samen een gingen drinken,
Hm, vreemd. Het enige dat ik nog kan bedenken is dat je mij een stuurt en dat ik dan daarop reageer. Dan zou je in elk geval de melding moeten zien en wellicht wel mijn reactie kunnen vinden.
Negeer de mensen die zeuren over de 1,5 meter afstand, als blijkt dat jullie elkaar écht leuk vinden en als jullie willen daten.

Sowieso is het gezeik, want op veel werkplekken is afstand houden niet eens mogelijk. Mijn collega’s en ik houden geen van allen afstand van elkaar of van de cliënten.

Verder: wees voorzichtig en afwachtend als het om een collega gaat. Kijk goed of de spanning/interesse ook echt van haar uitkomt. Gedraag je professioneel op de werkvloer. Als er een wederzijdse klik is en interesse in meer, kun je beter telefoonnummers uitwisselen en in je vrije tijd verder flirten.
Klinkt leuk antonutrecht.
Verder helemaal eens met Lotus90.
Dit leest als een historisch romannetje. Zo deden mensen dat vroeger.
Zijn jullie beiden vrijgezel?
Leuk toch! Ik zou zeker afspreken, nu wandelen of zo en anders echt op date na de corona.
Mensen die refereren aan de 1,5 m-regel; op het werk is dat echt echt heel lastig constant vol te houden. Ook als je geen aantrekkingskracht hebt.
Eigenlijk is het nagenoeg onmogelijk ook al proberen we het echt wel.
anoniem_402809 wijzigde dit bericht op 21-01-2021 07:46
0.33% gewijzigd
Lotus90 schreef:
21-01-2021 01:20
Negeer de mensen die zeuren over de 1,5 meter afstand, als blijkt dat jullie elkaar écht leuk vinden en als jullie willen daten.

Sowieso is het gezeik, want op veel werkplekken is afstand houden niet eens mogelijk. Mijn collega’s en ik houden geen van allen afstand van elkaar of van de cliënten.

Haha, dit dus B)
Ik (vrouw) heb een hele leuke collega (man). We hadden ook vanaf dag een een klik. Ik heb hem uitgenodigd om eens samen een drankje bij mij thuis te drinken. Ik doe dit puur vriendschappelijk. Hij ook (denk ik).

...dus wees voorzichtig, want als het niet romantisch is bedoeld van haar kant, is het zeer ongemakkelijk om samen op de werkvloer te staan.
Verontrustend!
Als de lockdownhandhaving erachter komt.
Ze raakte je aan! Dus geen 1,5 meter.
Wat doe je dan voor werk?
Ik werk in de zorg en hoef mijn collega's nooit aan te raken.

Je vraag: ja die spanning kan er hangen. Dat is meestal voor beide merkbaar.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ik vind het eerlijk gezegd nogal onprofessioneel gedrag, zeker in deze tijd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven