Kleding advies
zaterdag 23 januari 2021 om 09:46
Hoi allemaal,
Vaker hier gepost met betrekking tot mijn kleding stijl en het gebrek eraan!
Ik vind het zo moeilijk en wil nu eens echt leuke kleren aan!
Ik heb met name problemen door mijn buik, die ik altijd probeer te verbergen door grote truien enz.
Wie zou mij willen helpen om leuke, passende kleding uit te zoeken??
Groetjes!
Vaker hier gepost met betrekking tot mijn kleding stijl en het gebrek eraan!
Ik vind het zo moeilijk en wil nu eens echt leuke kleren aan!
Ik heb met name problemen door mijn buik, die ik altijd probeer te verbergen door grote truien enz.
Wie zou mij willen helpen om leuke, passende kleding uit te zoeken??
Groetjes!
zaterdag 23 januari 2021 om 12:58
Top wat vind je van zoiets als dit? Heeft verder nog erg mooie dingen in de sale trouwens. https://www.janelushka.com/nl/shop/dress-barbara-628
zaterdag 23 januari 2021 om 12:59
Top wat vind je van zoiets als dit? Heeft verder nog erg mooie dingen in de sale trouwens. https://www.janelushka.com/nl/shop/dress-barbara-628
zaterdag 23 januari 2021 om 13:08
zaterdag 23 januari 2021 om 13:28
Is niet een kwestie van willen
zaterdag 23 januari 2021 om 13:33
boterhammie schreef: ↑23-01-2021 13:08Ik waardeer jullie berichten echt heel erg
Het is moeilijk voor me om iets anders te kiezen dan wat ik nu draag.
Ik ga jullie tips bekijken en proberen!
Nogmaals de vraag wat vind je dan mooi? Mensen kunnen ideeën aandragen maar dat schiet niet op als wij dingen laten zien wat je toch niet mooi vind
zaterdag 23 januari 2021 om 13:43
Ik draag op dit moment hele neutrale kleren. Zonder prints in elk geval.aaiamfibie schreef: ↑23-01-2021 13:33Nogmaals de vraag wat vind je dan mooi? Mensen kunnen ideeën aandragen maar dat schiet niet op als wij dingen laten zien wat je toch niet mooi vind
Ik denk dat prints niet bij me passen
zaterdag 23 januari 2021 om 13:55
Maar wat vind je mooi?boterhammie schreef: ↑23-01-2021 13:43Ik draag op dit moment hele neutrale kleren. Zonder prints in elk geval.
Ik denk dat prints niet bij me passen
Als je andere vrouwen ziet, wat voor stijl spreekt je dan aan?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 23 januari 2021 om 14:01
Dank je
zaterdag 23 januari 2021 om 14:06
Dit dus. To misschien kun je wat linkjes plaatsen van hetgeen wat jij mooi vind?lollypopje schreef: ↑23-01-2021 13:55Maar wat vind je mooi?
Als je andere vrouwen ziet, wat voor stijl spreekt je dan aan?
Dan kunnen wij gericht met je mee denken?
zaterdag 23 januari 2021 om 14:08
Ja kijk eens op pinterest! Dan kunnen we wat gerichter denken.aaiamfibie schreef: ↑23-01-2021 14:06Dit dus. To misschien kun je wat linkjes plaatsen van hetgeen wat jij mooi vind?
Dan kunnen wij gericht met je mee denken?
zaterdag 23 januari 2021 om 14:14
Het is idd handig als je even wat linkjes plaatst van dingen die je blij maken. Dan kunnen we gericht meezoeken.
Je hoeft natuurlijk niet van totaal kleurloos naar iets schreeuwerigs qua kleur. Je kunt ook kleine stapjes nemen. En bv ipv een jeans eens kiezen voor een mooie jurk.
Je mag er zijn zoals je bent, je hoeft je niet te verstoppen.
Je hoeft natuurlijk niet van totaal kleurloos naar iets schreeuwerigs qua kleur. Je kunt ook kleine stapjes nemen. En bv ipv een jeans eens kiezen voor een mooie jurk.
Je mag er zijn zoals je bent, je hoeft je niet te verstoppen.
zaterdag 23 januari 2021 om 14:19
Mijn tips zijn de volgende :
Kijk welke kleuren je goed staan ( ben een zomer, winter, herfst of lente type?)
Als je iets koopt, bedenk dan waar je het bij kan dragen ( minimaal 3 verschillende sets kunt maken)
Koop niet in een opwelling bij Hema of Zeeman of waar anders, maar bekijk eerst de kwaliteit en de pasvorm en hoe het je staat. Denk er over na, voordat je koopt.
Draag een broek met een hoge taille, zodat je buik in de broek valt en de buik er niet over valt of dat je bips te zien is.
Draag geen broek zonder rits en knoop, je krijgt zo dat zak effect, ik zie dat vaker bij oudere dames en daar vind ik het wel bij kunnen, maar een 35 jarige mag er mooi en trots uitzien.
Een t-shirts kan erg tekenen, zorg voor goed ondergoed dat net valt over je buik en een goed bh doet wonderen.
Een blouse kan je buik maskeren door voor in te stoppen en achter over de billen.
Een colbert of een vest dat bij je garderobe past.
Laatste tip, met maat 42/44 heb je een prima figuur en verstop het niet. Je bent mooi zoals je bent.
Kijk welke kleuren je goed staan ( ben een zomer, winter, herfst of lente type?)
Als je iets koopt, bedenk dan waar je het bij kan dragen ( minimaal 3 verschillende sets kunt maken)
Koop niet in een opwelling bij Hema of Zeeman of waar anders, maar bekijk eerst de kwaliteit en de pasvorm en hoe het je staat. Denk er over na, voordat je koopt.
Draag een broek met een hoge taille, zodat je buik in de broek valt en de buik er niet over valt of dat je bips te zien is.
Draag geen broek zonder rits en knoop, je krijgt zo dat zak effect, ik zie dat vaker bij oudere dames en daar vind ik het wel bij kunnen, maar een 35 jarige mag er mooi en trots uitzien.
Een t-shirts kan erg tekenen, zorg voor goed ondergoed dat net valt over je buik en een goed bh doet wonderen.
Een blouse kan je buik maskeren door voor in te stoppen en achter over de billen.
Een colbert of een vest dat bij je garderobe past.
Laatste tip, met maat 42/44 heb je een prima figuur en verstop het niet. Je bent mooi zoals je bent.
zaterdag 23 januari 2021 om 17:32
Dank voor de tip, Dogo heeft mooie schoenen! Ik hou ervan.Irregular_Choice schreef: ↑23-01-2021 14:01Dank jeDe onderste schoenen zijn van Dogo. Vaak in de aanbieding bij Limango. Je hebt ook nog Streetfly en Goby, dezelfde stijl.
TO, je kunt kijken bij merken als Violeta by Mango, Vanilia, Esprit, WE. Daar hebben ze mooie basics die misschien bij je passen.