NIET groepje
zaterdag 16 mei 2009 om 18:52
Heey Mleen, ik moet zo gaan oppassen, dus nog ff snel (ook al vraag je het me niet ),
ik heb google chrome (Toch overstag gegaan,anders kan ik echt echt echt niet meer forummen helaas) moest ik een of andere plugin voor downloaden (komt vanzelf in beeld) en die doet het zonder problemen..
Heb je de franse link al geprobeerd die ze op het topic noemen?
Ik krijg ook eerst ruis, maar na iets van 20 seconden begint het beeld, als je beeld stilstaat of wegvalt f5 of de site even helemaal afsluiten helpt ook
Maar met chrome hier dus geen enkel probleem om het te kijken
(al klinkt het spannender dan het is op het moment, ik denk dat het nog wel even kan duren ook, ik zet em af en toe aan en weer uit; en geen enkel probleem)
ik heb google chrome (Toch overstag gegaan,anders kan ik echt echt echt niet meer forummen helaas) moest ik een of andere plugin voor downloaden (komt vanzelf in beeld) en die doet het zonder problemen..
Heb je de franse link al geprobeerd die ze op het topic noemen?
Ik krijg ook eerst ruis, maar na iets van 20 seconden begint het beeld, als je beeld stilstaat of wegvalt f5 of de site even helemaal afsluiten helpt ook
Maar met chrome hier dus geen enkel probleem om het te kijken
(al klinkt het spannender dan het is op het moment, ik denk dat het nog wel even kan duren ook, ik zet em af en toe aan en weer uit; en geen enkel probleem)
zondag 17 mei 2009 om 08:36
zondag 17 mei 2009 om 10:03
zondag 17 mei 2009 om 10:09
zondag 17 mei 2009 om 10:42
zondag 17 mei 2009 om 10:58
zondag 17 mei 2009 om 11:17
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat lief, dank je Mamzie. Wat zie je haar hier goed zeg. Wat een dotje. Ah eindelijk een filmpje. Volgens mij ben je de eerste, er is helemaal niets op youtube verder te vinden, op die na van jou die links.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.