Flirten met de klant.. Handig of niet??

16-05-2009 23:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

voor mijn werk ben ik een tijdje geleden bij een klant geweest waar een onwijs leuke kerel werkt.. Hij is leuk om te zien, grappig, intelligent, kortom, hij heeft mijn interesse..

Van wat zakelijk gemail zijn we nu ook een beetje prive aan het mailen, wel gewoon op werk adres, maar al lang niet meer over werk dingen.

Ik denk/vrees dat ik hem leuker vind dan hij mij, want ik moet iedere keer bijna een week wachten op een nieuwe mail van hem. Zijn wel onwijs leuke mails, waarin hij steeds ook duidelijk naar mij vraagt..

Wat vinden jullie? De stoute schoenen aantrekken en hem eens sms'en?? Of denken dat het een klant is en gewoon maar laten zitten??

Help......
De stoute schoenen aantrekken en hem mailen...

Hij is toch en medewerker van je klant? (tenminste dat begrijp ik er van) Dan kan het naar mijn idee geen kwaad:)

Succes!
Flirten? Altijd doen, dat is namelijk leuk, ontspannend en ik zou niet weten waarom het niet kan.

Ben je single, dan kun je natuurlijk gewoon een smsje sturen en zien wat daar uit voort komt. Succes
quote:Golfmeisje schreef op 16 mei 2009 @ 23:08:

Hallo dames,

voor mijn werk ben ik een tijdje geleden bij een klant geweest waar een onwijs leuke kerel werkt.. Hij is leuk om te zien, grappig, intelligent, kortom, hij heeft mijn interesse..

Van wat zakelijk gemail zijn we nu ook een beetje prive aan het mailen, wel gewoon op werk adres, maar al lang niet meer over werk dingen.

Ik denk/vrees dat ik hem leuker vind dan hij mij, want ik moet iedere keer bijna een week wachten op een nieuwe mail van hem. Zijn wel onwijs leuke mails, waarin hij steeds ook duidelijk naar mij vraagt..

Wat vinden jullie? De stoute schoenen aantrekken en hem eens sms'en?? Of denken dat het een klant is en gewoon maar laten zitten??

Help......Waarom zou je hem dan willen SMS-en? Omdat hij dat sneller kan dan mailen?
Hoe kom je aan zijn nummer ? En als dat een zakelijk nummer is ( en hij ook een mobieltje heeft voor privé ) ...is dat dan wel handig ? Waarom doe je het niet in een van jullie mailwisselingen ; vragen of hij zin heeft eens wat te gaan drinken ?

Dan bestaat er ook nog het vooroordeel dat flirten hetzelfde is als verleiden. Flirten in een zakelijke context betekent: positieve aandacht geven met het doel iets te bereiken dat je voor ogen hebt.

Zou dat van toepassing kúnnen zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou lekker beginnen te flirten (als dat niet strikt verboden is op jullie werk) dat is namelijk spannend en opwindend en is goed voor het lente-love-is-in-the-air-gevoel.

En daarna zou ik alle Viva-vrouwen op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Hebben wij ook weer een avontuurtje
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
http://www.menscentraal.nl/tekst_Angeli ... _Riet.html
http://www.menscentraal.nl/tekst_Ed_Nissink1.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven