Zwanger???????????

17-05-2009 18:24 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb even raad nodig van iemand.

Ik vraag me af of ik zwanger kan zijn. Ben ruim 1,5 week over tijd, heb zere borsten maar ook buikpijn, ben totaal niet moe, integendeel, ben eigenlijk fitter dan anders.

Ben zowiezo van plan om aankomende week een zwangerschapstest te kopen.

Maar weet iemand of bv die buikpijn en dat fitte gevoel er ook bij horen?

Alvast bedankt.

Groetjes Anoniempje73
Iedereen reageert er anders op. Ik was net zo fit als anders, anderen liggen vanaf dag 1 voor pampus. Buikpijn kan, borsten ook. Maar doe een test, dan weet je het zeker.
Niemand heeft een glazen bol hier, niemand kan je testen over het net. Als je bezig bent met zwanger raken (noemen de ladies dat niet klussen voor een beeb?) en je bent nu over tijd, tja dan lijkt me het antwoord duidelijk: ja het is mogelijk dat je nu zwanger bent.
OMG daar gaan we weer......

Quick: sit on your hands everybody!!!
Koop een test en doe de test.
Ja je bent zwanger..
Nee, je bent niet zwanger.

Gaap.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ja als je overtijd bent kan het ja.
de raad is om naar de dienstdoende apotheek te gaan en daar een zwangerschapstest te halen (of 2, mocht je het vand e zenuwen verkeerd doen kun je nog een 2e keer testen).

Ik heb best goede echo-ogen, maar kan toch niet met zekerheid zeggen of je nu zwanger bent of niet.
Het eerste wat ik (ook) dacht was: daar gaan we weer!!!

Als je al 1,5 week overtijd bent test je toch gewoon?
Ow, dacht dat keutel weer onder haar steen was gekomen.

*gaat zelf weer verder met vegeteren*
ja
Bedankt voor de reacties.

Voor degene die een beetje geirriteerd heeft gereageerd, ik heb hier gewoon wat gevraagd en dan ga je er toch vanuit dat je geen reactie zoals "gaaaaaap" krijgt, reageer dan niet.
Meid, in een beetje stad is de AH nog open tot acht uur. Ik zeg rennen en een test halen!
Anoniempje73, verwacht je dat iemand van achter een beeldscherm kan melden of jij zwanger bent of niet?

Of was je op zoek naar vergelijkbare verhalen?

Want dan moet je je vraag anders formuleren.
En? Heb je al getest?
Anoniempje73

Er zijn hier doorgewinterde forummers bij, die hebben deze vraag al heel vaak voorbij zien komen, vandaar.

Ik snap hun wel, doe een test en je weet het en ja die klachten kunnen betekenen dat je zwanger bent.

Maar snap jou reactie ook, reageer dan niet als je niet normaal kan/wil reageren.

Succes.
quote:Anoniempje73 schreef op 17 mei 2009 @ 19:15:

Bedankt voor de reacties.

Voor degene die een beetje geirriteerd heeft gereageerd, ik heb hier gewoon wat gevraagd en dan ga je er toch vanuit dat je geen reactie zoals "gaaaaaap" krijgt, reageer dan niet.Voor iedereen die hier denkt zwanger te zijn: je hebt gewoon geneukt en dan ga je er toch vanuit dat je zwanger kan zijn als je overtijd bent. Als je niet tegen die zenuwen kan, neuk dan niet.
quote:germanwings schreef op 17 mei 2009 @ 19:23:

En? Heb je al getest?Nee, ik ga morgen naar de drogist en dan haal ik zo'n test.
hou je ons wel even op de hoogte van de uitslag?

ben wel benieuwd
En??? Ben wel benieuwd!
Ik denk wel dat je zwanger bent.
Overtijd = testen.

En dan bedoel ik een zwangerschapstest, niet het aantal "ik denk het wel" en "ik denk het niet" reacties op het viva-forum tegenelkaar wegstrepen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
OMG!! De een test 6 dagen voor de verwachte menstruatie datum en de andere is anderhalf week over tijd en test niet maar gaat op een forum vragen of ze zwanger zal zijn!!??

hahaha....even kijken of er nog meer leuk leesvoer is...
quote:Ilja74 schreef op 17 mei 2009 @ 21:47:

OMG!! De een test 6 dagen voor de verwachte menstruatie datum en de andere is anderhalf week over tijd en test niet maar gaat op een forum vragen of ze zwanger zal zijn!!??

hahaha....even kijken of er nog meer leuk leesvoer is...Ja, dat is er! Iets over menstruatiestolsels ter grootte van een geplette druif...
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven