Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een nivea model in beeld. Jullie ook?

Op zich wel een mooie meid, maar ik vind het wat te Amerikaans ofzo en teveel gephotoshopt.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2009 @ 09:48:

Ik heb nu een nivea model in beeld. Jullie ook?

Ja net nog wel. Maar nu weer die blonde met zwart jurkje en pumps in haar handen (van een tijdje geleden)

Die met de pumps in haar hand zie ik nu ook (met Google Chrome). Met Internet Explorer zie ik het Nivea-model. Weird.
Stukken beter dit! Heel vrolijk!
Mwah, vind je? Ik vind de foto erg nep. Te gepolijst.

Kleuren zijn wel heel vrolijk!
oh nee, dit vind ik nou niks. Net of ik een folder van een prive-kliniek zit te lezen. Zo ontzettend opgepoetst!
quote:Ring1981 schreef op 18 mei 2009 @ 10:24:

Mwah, vind je? Ik vind de foto erg nep. Te gepolijst.

Kleuren zijn wel heel vrolijk!Ik vind esmee denters he-le-maal niks. Vandaar denk ik. het is idd erg opgepoetst, maar wel met lekkere frisse kleuren.
quote:Potjethee schreef op 18 mei 2009 @ 10:17:

[...]

Ja net nog wel. Maar nu weer die blonde met zwart jurkje en pumps in haar handen (van een tijdje geleden)

Potjethee, even F5 intoetsen, dan krijg je het Nivea-model weer in beeld.
Sodeknetters, de fotoshitreclame was nog niet goed genoeg, dan vullen we nu de hele site maar met "happy time"?

Belachelijk!
Mooie foto: goed stockmateriaal! Beter dan de foto's die er normaal vaak op staan. (Om 't nog maar niet te hebben over de vreselijke kleding die die viva-meiden vaak dragen)
quote:kachel schreef op 18 mei 2009 @ 10:27:

oh nee, dit vind ik nou niks. Net of ik een folder van een prive-kliniek zit te lezen. Zo ontzettend opgepoetst!

je wilt toch niet zeggen dat de gladde gepolijste armpjes van het model hiervoor (met dat lelijke grijze vestje met die rare kraag aan) natuurlijk zijn?

gelukkig shoppen ze modellen voordat ze geplaatst worden, vrijwel geen enkele huid ziet er zo gelikt uit van zichzelf
Worden die foto's niet automatisch aangepast aan grotere beeldschermen? Kijk altijd naar vrouwen met afgeknipte benen.
ik vind haar ook op Vicky uit GTST lijken. Als je ze live naast elkaar ziet vast niet, maar los van elkaar echt wel!

Ik heb 't nog over de foto van Esmee Denters trouwens en 'k weet niet wie het zei, maar ik vind Esmee een hele afgezaagde naam ondertussen (want te vaak gehoord), vind dan Esma veel origineler en pittiger.
Whatever, I do what I want
ik zie alleen nu die nivea-doll, wat een vreselijke mond!
Whatever, I do what I want
Laten we de Viva voortaan de Nivea noemen!

En ze heeft nog eens geen voeten ook, en ik heb toch echt een groot beeldscherm.
quote:misschicken schreef op 18 mei 2009 @ 10:34:

Sodeknetters, de fotoshitreclame was nog niet goed genoeg, dan vullen we nu de hele site maar met "happy time"?

Belachelijk!Daar is bij Nivea waarschijnlijk zelfs duurbetaald over nagedacht. *Dan brengen we die Viva-vrouwen eerst in de mood met die Happy Time-foto's en daarna knallen we die reclame erin*. Puke.
Happy time is toevallig wel heerlijke douchegel hoor
quote:elninjoo schreef op 18 mei 2009 @ 10:40:

[...]

je wilt toch niet zeggen dat de gladde gepolijste armpjes van het model hiervoor (met dat lelijke grijze vestje met die rare kraag aan) natuurlijk zijn?

gelukkig shoppen ze modellen voordat ze geplaatst worden, vrijwel geen enkele huid ziet er zo gelikt uit van zichzelfKlopt, en de photoshopkwaliteiten van hiernaast zijn niet altijd om over naar huis te schrijven. Maar dat trok ik nog wel. Als het echt alleen maarglim, egaal en plastic is stoort me dat pas echt.
dubbel..
Dat was kort dat het model hier rechts mocht staan. Waarom moet Nivea daar nou reclame maken? Is het vakje Happy Time niet groot genoeg?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lekker vrolijk!
Wow, ik zie dat we nu gewoon reclame als achtergrond hebben????

Het begint zo wel érg volgebouwd te worden met reclame op het forum vind ik... bovenaan, onderaan, irritante zingende reclames, happytime aan de zijkant, en nu ook nog groot Nivea ernaast!
Het irriteert mij ook, maaarrrrr...zonder reclame geen vivaforum.....
Hierbij nog de credits. De kleding van Esmee Denters is van For Stylish Girls Only, See by Chloé en Patrizia Pepe.
Och, ik trek deze reclame wel, beter dan die DDR-styled modellen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven