Man kreeg melding van "private message"

21-02-2021 12:20 187 berichten
Vannochtend keek ik hoe laat het was op mijn man zijn telefoon. Toen stond er een melding tussen waar mijn oog op viel.
Het was van "Private message" en het stond er alsof het geen app was maar gewoon toch als melding. Er stonden 2 rode uitroeptekens achter private message !!
Het vreemde is dus, toen ik mijn vinger op de melding deed(zoals je bij whatsapp oid vaak het bericht via dbovenste balk leeste) vloepte de melding weg en was ook echt nergens meer te vinden.
Nu vraag ik mij af,
Heeft iemand hier verstand van en weet wat voor een app of site dit is en hoe kan ik deze vinden in zijn telefoon? (Dit maakt mij namelijk nogal denken waarom of wat dit is?)

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:37
Zal dan toch misschien spam zijn of een virus hopenlijk 🙂
Je hoopt op een virus? En jij hebt het aangeklikt. Lekker bezig.
lizenlotte schreef:
21-02-2021 12:33
2 rode uitroeptekens bij een mail betekend bij mij scamgevaar, zal dat met die messenger berichten ook niet zo zijn?
Dat denk ik dan maar, vind het wel vreemd dat de melding zo weg vloepte, maar misschien juist omdat het dan scam is
Alle reacties Link kopieren
Tadderak30 schreef:
21-02-2021 12:35
Klinkt als spam.
En dat ook inderdaad.
Wat ik in mijn postvak ongewenst allemaal vind... Dat wordt wel tegengehouden door mijn spamfilter, maar het komt dus wel ergens terecht en kan dus wel gelezen worden. Als je dat ziet, zou je denken dat ik elke vrijdag een hete date heb met iemand anders. Ze worden me bij bosjes aangeboden in ieder geval
Alle reacties Link kopieren
To, ben je altijd zo wantrouwig?
Arequipa schreef:
21-02-2021 12:31
http://privatemsg.net/en/

Zou van deze site kunnen zijn, ziet er ook met rood uit.

Geen idee hoor, google alleen private message en zag dit.
Ja die had ik ook al op het oog.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:39
Dat denk ik dan maar, vind het wel vreemd dat de melding zo weg vloepte, maar misschien juist omdat het dan scam is
Het enige vreemde is dat jij allerlei complotten verzint ipv aan hem te vragen wat het is.
Tadderak30 schreef:
21-02-2021 12:39
Je hoopt op een virus? En jij hebt het aangeklikt. Lekker bezig.
Liever dat dan dat mijn man stiekem berichten via iets verzend lijkt mij.
Iedereen die zegt dat het een mail is: dat is het waarschijnlijk niet, want dan staat er gewoon bij dat het afkomstig is uit je mail-app (gmail, outlook of wat dan ook). Dan had TO dat wel zien staan of ze heeft niet goed gekeken. Als je geen mail-app hebt dan komt de melding ook niet op zo'n manier binnen.
Jufjoke schreef:
21-02-2021 12:39
En dat ook inderdaad.
Wat ik in mijn postvak ongewenst allemaal vind... Dat wordt wel tegengehouden door mijn spamfilter, maar het komt dus wel ergens terecht en kan dus wel gelezen worden. Als je dat ziet, zou je denken dat ik elke vrijdag een hete date heb met iemand anders. Ze worden me bij bosjes aangeboden in ieder geval
Ja dat is ook waar
vloepte?

welke app vloept?

Vraag het je man, vertrouw je niet op een eerlijk antwoord dan vertrouw je hem dus blijkbaar gewoon helemaal niet. Lekkere basis voor de rest van je leven.
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:41
Liever dat dan dat mijn man stiekem berichten via iets verzend lijkt mij.
Beetje raar dat jij meteen denkt dat hij allemaal dingen voor jou verborgen houdt lijkt mij.
LīlyRose schreef:
21-02-2021 12:40
Het enige vreemde is dat jij allerlei complotten verzint ipv aan hem te vragen wat het is.
Ik ken mijn man wel wat beter en heb er mijn redenen voor, daarom vraag ik of iemand weet wat dit is en vroeg ik niet of ik het beter eerst mijn man kan vragen. Anders had ik dat wel gedaan hè 🤣🙂
Alle reacties Link kopieren
Je wilt niet reageren op reacties die over je wantrouwen gaan, dat is aan jou, maar aangezien je op zo'n melding hebt geklikt moet je toch je man hierover gaan informeren. Je weet niet wat je eventueel onbedoeld op zijn telefoon hebt geïnstalleerd.
Star3 schreef:
21-02-2021 12:33
Hoezo moest jij er vanaf weten? Ik heb geen idee wat voor apps mijn man op zijn telefoon heeft of hoe updates of whatever op zijn telefoon eruit zien.

Dit, ik heb geen idee, hij heeft geen idee, of wel net iets meer, ik vraag wel eens wat over instaleren of instellingen. Verder vertrouwen wij elkaar volledig onze eigen telefoon, emailadres, kast etc. Maken elkaars post niet open.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:44
Ik ken mijn man wel wat beter en heb er mijn redenen voor, daarom vraag ik of iemand weet wat dit is en vroeg ik niet of ik het beter eerst mijn man kan vragen. Anders had ik dat wel gedaan hè 🤣🙂

En nog steeds gelukkig samen?
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:44
Ik ken mijn man wel wat beter en heb er mijn redenen voor, daarom vraag ik of iemand weet wat dit is en vroeg ik niet of ik het beter eerst mijn man kan vragen. Anders had ik dat wel gedaan hè 🤣🙂
Bizarre relatie heb je dan als jullie niet eens normaal met elkaar kunnen communiceren.
Alle reacties Link kopieren
Ga er maar vanuit dat alles dat op een startscherm 'landt' met 2 rode uitroeptekens, niet heel erg als privé of verborgen beschouwd moet worden. Dan zou het namelijk niet zo enorm de aandacht naar zich toe trekken. :cheer2:
Zal eerder iets van spam of wat dan ook zijn.
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:44
Ik ken mijn man wel wat beter en heb er mijn redenen voor, daarom vraag ik of iemand weet wat dit is en vroeg ik niet of ik het beter eerst mijn man kan vragen. Anders had ik dat wel gedaan hè 🤣🙂
Hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:44
Ik ken mijn man wel wat beter en heb er mijn redenen voor, daarom vraag ik of iemand weet wat dit is en vroeg ik niet of ik het beter eerst mijn man kan vragen. Anders had ik dat wel gedaan hè 🤣🙂
Daar zou ik mij dan eerder zorgen over gaan maken dan over een berichtje op een telefoon. Lijkt mij niet leuk om een relatie te hebben met iemand die je niet kunt vertrouwen, laat staan als je samen een kind hebt van nog geen jaar oud.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:37
Zal dan toch misschien spam zijn of een virus hopenlijk 🙂
Ja joh waarom zou je het ook gewoon vragen.
Alle reacties Link kopieren
Of hij gaat vreemd, of hij is een crimineel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:44
Ik ken mijn man wel wat beter en heb er mijn redenen voor, daarom vraag ik of iemand weet wat dit is en vroeg ik niet of ik het beter eerst mijn man kan vragen. Anders had ik dat wel gedaan hè 🤣🙂
Maar je wilde toch alleen weten hoe laat het was (op zijn telefoon en niet die van jou.)
Of is het gewoon een controle?
Madeliefjees schreef:
21-02-2021 12:51
Of hij gaat vreemd, of hij is een crimineel.
Naja die 2e is mogenlijk 🤣 nee hoop van niet.
Tadderak30 schreef:
21-02-2021 12:39
Je hoopt op een virus? En jij hebt het aangeklikt. Lekker bezig.
Nou eigenlijk bedoel ik net zo als bij whatsapp , dat je naar beneden scrolt in de melding bij de meldingen balk en het dan via daar kan lezen. Ik klikte er dus niet op en toch was de melding onder mijn vinger weg...
Alle reacties Link kopieren
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:39
Dat denk ik dan maar, vind het wel vreemd dat de melding zo weg vloepte, maar misschien juist omdat het dan scam is
Heeft hij een iPhone? Ik laat meldingen ook op mijn beginscherm komen zonder dat het bericht leesbaar is en eens je de melding hebt aangeraakt (en dus gezien) is ze weg. Maar het bericht staat uiteraard in de app. Je ziet enkel bvb ‘whatsapp, melding van x’
Lijkt gewoon een soort whatsapp te zijn, niets om je zorgen te maken denk ik...
attraverso wijzigde dit bericht op 21-02-2021 13:00
4.71% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven