Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Heel vreemd dat we uit het niets een andere achtergrond hebben. Hoe lang zou ze nou blijven staan?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik snap die sinaasappel niet. Krijg je een sinaasappelhuid van Nivea Happy Time?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 18 mei 2009 @ 16:37:

Heel vreemd dat we uit het niets een andere achtergrond hebben. Hoe lang zou ze nou blijven staan?Als ik het goed begrepen heb van Sheila, komt er woensdag weer een andere (ik neem aan dat de covergirl van de huidige viva er dan weer op komt )
quote:korenwolf schreef op 18 mei 2009 @ 16:47:

Ik snap die sinaasappel niet. Krijg je een sinaasappelhuid van Nivea Happy Time?"Het smaakje" is citrusvruchten en sinaasappelbloesem...
Ze lijkt wel een Knipmode-model. Je weet wel, die lopen altijd met vriendinnen gierend van het lachen door de branding te..eh..flaneren noemen ze dat. En daarna kan ze zo door naar het Paasontbijt bij Libelle.

(Wel mooie vrouw verder hoor :-). )
Ik vind hier dingen van.
Okee okee, het meisje ziet er energiek en blij uit, maar ik irriteer mij aan de sluikreclame van nivea en dat de Viva dat gewoon er zo inpepert, net als die foto's owh het leven is zo happy de peppy alsof een bodylotion alles weer perfect en zorgeloos maakt yeah right ! Soms kom ik hier niet happy en heb ik geen behoefte om al die vrolijke happy people te zien dan irriteert mij dat gewoon ! en bytheway zo fijn zijn de producten van nivea geeneens ! sinaasappel en de groene achtergrond zijn lekker lente achtig, maar de merknaam hoeft er niet bij.

Zo i'm cool now, heb even mogen spuien, verders ben ik vandaag in een goede bui hoor
quote:girlxxx schreef op 19 mei 2009 @ 07:37:

Okee okee, het meisje ziet er energiek en blij uit, maar ik irriteer mij aan de sluikreclame van nivea

Onopvallend in beeld gebracht?

Naja, wat Xander zegt. Je betaalt zo voor het forum.

Algehele indruk wel fris en vrolijk overigens. Maar dat was ook hun bedoeling..
Jammer dat ze het meisje op de achtergrond nu ook al gebruiken voor reclame, om je dood te ergeren altijd die commercie weer.

Die geur van Nivea, sinaasappel, is wel heel lekker trouwens, wij hebben altijd die douchegel van Happy time.
Het is dit keer tenminste wel een fatsoenlijke foto
Ik vindt dat wel 1 van de prettigste manieren van reclame maken. Geen flitsende beelden die je niet weg kan krijgen, geen typische ongepaste teksten en geen geluid!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ja maar ik had liever een stemmig meisje en reclame voor een uitvaartverzekering.
Fris en fruitig, het zal allemaal best, maar ik erger me dood aan die nep-blije pose, zo net even met dat ene beentje opgetrokken, oh wat ben ik een fruitige meid.

En zo'n lach met de mond wagenwijd open, echt, ik erger me dood.

Dan nog liever die ene foto met de harlekijnpanty van een paar weken terug, en believe me, dàt zegt wat! (dat ik zelfs die foto terug zou willen, dan).
Halle-fucking-luja, die happy time muts is weer weg.
quote:misschicken schreef op 20 mei 2009 @ 12:40:

Halle-fucking-luja, die happy time muts is weer weg. quote:Sarah Scott schreef op 18 mei 2009 @ 17:18:

[...]

Als ik het goed begrepen heb van Sheila, komt er woensdag weer een andere (ik neem aan dat de covergirl van de huidige viva er dan weer op komt )Dus. Dat zei ik al!
Dus...2 dagen extra reclame gehad. Of had het langer moeten duren en hebben ze het stopgezet?
Waar ik jaloers op kan zijn bij dit meisje zijn die mooie slanke armen...zucht.
Op deze foto heeft Denters een ontevreden kop. Normaal gesproken vind ik haar best een leuk meisje. En laat ik over dat jasje maar niet beginnen.
ik vind het nieuwe meisje op de achtergrond leuk, ook de achtergrondkleur is vrolijk!
Wie is dat?
Tja...
ach de leuke styliste is terug van vakantie... jammer

roze is wel leuk
Ik vind dat grijze pak wat ze aan heeft érg leuk!!

En de rose achtergrond is ook helemaal goed.

Kortom:
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Leuk! Vind het kleurtje vooral erg o.k.

..Toch een puntje van 'kritiek': ze kijkt niet heel vrolijk..
Ik had er trouwens nog wat accessoires aan toegevoegd...
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:La Vie en Rose schreef op 22 mei 2009 @ 13:35:

Ik had er trouwens nog wat accessoires aan toegevoegd...Die hadden ze ws niet en toen dachten ze: ach, dan maar 3 hoeden. Dan doen we gewoon alsof dat stylisch verantwoord is..
anoniem_79386 wijzigde dit bericht op 22-05-2009 13:40
Reden: Tellen is nog lastig af en toe
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven