Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
*staat in de negeermodus*
*sjouwt taart naar binnen en zet verse koffie klaar*

Jaaaaa hoewel we het zaterdag al gevierd hebben, nu echt jarig!

Lieverd van harte.
Dank je wel!

Ik voel me ook wel een beetje jarig 34. Poeh hee. Dat valt wel onder 'echt volwassen', toch?

Werkze!
Ja ja nu ben je echt volwassen Tila .

Fijne dag
*komt mopperend Kasteel binnen want als 34 al een Heuse Leeftijd is, wat is 40 dan? Nou? Nou?*

Tila!

Ge -smak- felici -smak- teerd -smak- !!!!!!!!!!!!
.
*twijfelt even maar trapt hem toch maar in*

Stokoud M'anas

Pfff het is alweer bijna half 1 wat vliegt de tijd.

40 was toch het begin van het èchte leven? Toch? Dus dan hoef ik nog maar 4 jaar volwassen te zijn en dan begint het èchte leven toch?

Dank dank hoewel het een 'gewone' maandag is voel ik me toch reuze jarig
*signaleert nu al hersenverweking*

zes jaar Tila, over 4 jaar ben je nog geen 40 hoor

De cola stijgt naar mijn hoofd, dat moge duidelijk zijn

Mag heel suf klinken, maar na alle hectiek en drukte van de afgelopen weken kan ik echt heel erg genieten van een totaal rustige maandag, met een opgeruimd huis en een zonnetje in de tuin
Zeker geen suikervrije cola

Zo werkdag zit er hier ook op. Ik ga even happen en dan naar Herman van Veen
Bah! Ik wilde nu zo ongeveer in de sportschool zijn maar sinds vanmiddag ben ik ineens snipverkouden En dat wil ik niet! Dus nu maar voor de zekerheid met een Hot Coldrex en een dekentje op de bank

Veel plezier bij Herman, Suup! Ik hoor van mensen dat het heel mooi is!
KUS voor Tila!

en even c/p uit Kroeg:

Het leek zo'n goed idee: een kalender voor Dot, met 9 in te kleuren blaadjes voor even zoveel nachten dat GG afwezig is: iedere dag blaadje kleuren/voltekenen/-plakken en hij is weer terug! Hard aan gewerkt vanmorgen. Mooi geworden. Veel over gehad. Iedere dag kleuren. 's Avonds voor het slapen. Afgesproken. Veel ernstig geknik van De Dot. Blaadje kleuren, papa terug. Goed.

Kom ik net op haar kamertje, waar ze al een tijdje druk bezig was aan haar tafeltje terwijl ik bij Zoon was, in haar nachtpon, lieve blote voetjes, haartjes los, tandjes gepoetst, klaar voor bed. Ingespannen bezig. Hard gewerkt. Negen blaadjes vol gekrast. Slaakt een zucht, kijkt mij aan: "Zo mama, is vol. En nóu komt papa weer terug."

Hahahaha! Die Dotta is te slim voor mijn goede ideetjes!

Agossie, hoe reageerde het meiske toen bleek dat ze toch echt nog een paar nachtjes moest wachten?
die dot.

Groetjes uit theaterzaal.

Beterschap Darly.
Ja, nou is ze Boos. Want geen papa, en het gaat ook echt nog wel even duren. Zucht.

Zoon heb ik inmiddels in mijn bed gelegd, die mag daar in slaap vallen (ik til hem over als ik zelf naar bed ga, want met mijn kinderen kan je gewoon echt niet het bed delen, die werken je klein als ze zijn volledig eruit). Ik was even teruggelopen voor het voorleesboek, hoor ik opeens Zoon: "Hee mama, er ligt een briefje op kussen! Met een hartje erop! Maar, eh, het is niet van mij!" Nee schatje, er is nog een man in mijn leven . En die heeft zomaar opeens een Romantische Daad gesteld. Dat vind ik zo LIEF.
Pauze. oh wat is hij goed. Na 2 minuten had hij de zaal zingend, na 10 minuten mij in tranen en daarna weer slappe lach. zucht geweldig.
~komt enigzins laat en besuikerd binnenvallen~

Sorry dat ik zo laat ben, maar moest nog even wat frobelen met marsepein en cake voor de Tilataart...

Gefeliciteerd, lieve schat!

En deze taart is net als jij; aged to perfection,
Wat wilde ik nou toch typen?
Mooie taart Mims

Beetje bijgekomen inmiddels van het stappen?

Ook tweede helft was mooi, al raakte eerste helft mij meer. Het is gewoon een vakman.

Morgen naar andere werkplek, dusseh nu maar eens richting bedje.

Truste meiden
Beetje.

Gister vroeg naar bed gegaan. Kroop er opeens een sippe Mops naast me, die graag bij mij wilde slapen. Prima. Heeft dat kind vannacht echt liggen snurken als een volwassen vent met een drankprobleem. Niets uitgerust wakker worden dus.

Vroeg naar bed... ik waag me er neit meer aan, heeft toch geen zin.

Herman van Veen, zo mooi. Ik heb van Bloes een paar cd'tjes van hem gekregen, en als ik die luister (wijntje erbij) dan word ik standaard melanchodinges. Fijn dat je een mooie avond had.

Slaap lekker!
Hij raakte me vanavond enorm met een liedje over kinderen. Stond hij met een ballon voor zijn buik.

En ineens vroeg ik mezelf af wil ik dat nou echt, zal ik ooit zo staan...en toen liepen de tranen over mijn wangen.Melancholisch yep....

Agossie een zwaar snurkende mops.Is ze nog steeds niet helemaal fit? Heeft ze het wel leuk gehad bij papa?
Agosh meisje, dat raakte dus een gevoelige snaar.

(Mops is Queen Snot. Vaderfiguur en LamlendigeLama hebben niet echt geholpen dat te verhelpen, , maar ze heeft het gelukkig wel leuk gehad)
Dat is laatste is wel fijn dat ze het leuk heeft gehad. Maar waardeloos verder hoor dat vaderfiguur en lama daar zo gemakzuchtig mee omgaan.

Tja blijkbaar ben ik er toch wel erg mee bezig op het moment. Nou ja komt wel goed.

Nu eerst maar echt gaan slapen anders ben ik morgen geen mens.
*zet koffie neer*

Ik ben naar andere werkplek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven