Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Goed nieuws! Mr Nilsson hoorde via Broer van een vacature. Vanochtend gebeld, kon meteen op gesprek en deze week komt een voorstel! JIECHAAAAAAAAAAAAAA
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Pip geweldig

Das weer een zorg minder. Jippie
Gefeliciteerd Pips! Ik hoop voor jullie dat ze een goed voorstel doen!
Zo nou ik ben er helemaal hoor...

Ben met bezemen vandaag wel klaar...hier schijnt t zonnetje dus daar ga ik even van genieten terwijl ukkie slaapt..

Oudste zijn hier vanaf morgen vrij dus veel bezemen helpt toch niet...goed excuus!!
Wauw, da's goed nieuws Pips!
Pips! Goed nieuws! Eens met de vorige spreeksters, hopen dat ze het eens gaan worden!
Ja ik hoop het ook. Als het salaris goed is dan moet ie het echt doen, ook al is het mss niet precies wat ie wil.

Hij kan beter vanuit een baan verder solliciteren toch? Gelukkig is ie wel zo realistisch.
Hmmm...ik hoef mijn lijstje nog niet te knippen en te plakken om wat weg te strepen, want ik heb nog geen hol gedaan. Net mijn zus onverwacht op de koffie, en die is net buiten.

Weer veel familie-bla. Daar word ik echt niet vrolijk van...

Net belde ik de hondenkapper af omdat ik dus geen auto heb dus de hond niet kan brengen, maar wat een service: Ze komt hem ophalen! Da's dan weer wel fijn.

Pips, goed nieuws!

Wat je zegt: In deze tijd moet je wel realistisch zijn en verder kijken kan altijd.

Hizzel, tandpijn of gewoon controle?

En ik wil ook een lekkere buurman om naar te kijken. Jammer genoeg woon ik tussen de ouwe mannen..

Mijn eigen vent is de lekkerste uit de straat
Stofzuigen

Geen zin om te koken, dus ik gooi pizza in de oven.
Gl..pizza is ook lekker!!!

HPL..fijn nieuws over baan van MR Nilsson!!Ik heb net sollicitatiebrief op post gedaan en nu maar duimen..

Jonna...wat lief die kittens...2 jaar geleden zijn er hier ook 4 geboren,zal eens kijken of ik de fotos kan vinden

Hoe gaat t met de zwangeren onder ons??ik ga zometeen zon heerlijk frummeltje de fles geven..

Verder heb ik lekker in de tuin gezeten,samen met dochter gekookt,gegeten en opgeruimd.

En ben aangestoken door Rainz met het bakvirus..staat hier appeltaart in de oven..mmmm!maar worden nooit zo mooi als die taarten van jou!
Werken,

In de trein theorie leren

Rijles, afgezegd vanwege een buikgriepachtig iets

Sportkleren wassen -> Loopt

Badkamerkastjes inruimen (als Mr Nilsson heeft schoongemaakt tenminste) -> Zijn niet schoongemaakt
Salaris lijkt goed, ws gaat ie op het aanbod in. Zou zo fijn zijn!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 mei 2009 @ 20:33:

Salaris lijkt goed, ws gaat ie op het aanbod in. Zou zo fijn zijn!

Wat goed zeg !

Hier op in hakend heb ik ook goed nieuws wbt banen.

Vriend is aangenomen bij oude werkgever. Zelfde salaris, jaar contract en weer een bus ( dubbele cabine ivm gezin ) van de zaak .

Als hij na 1 jaar wil blijven wordt het een vast contract + salaris verhoging.

Maandag nam vriend ontslag bij werkgever, hij was no4 die dag die ontslag nam Baas van vriend was het zo zat dat ie bromde "Je bent woensdag voor het laatst, ik hoef je niet langer te zien" ....

Vriend gelijk nieuwe werkgever gebeld, die zit te springen om vriend, die was dus aangenaam verrast, maandag kan hij gelijk al beginnen. :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Jonna, op zich was het ook wel grappig geweest als Muis de ondernemende was en Whiskey het laid back katje. Maar jullie lijken de namen dus goed hebben uitgekozen.

Pip, heel goed nieuws, zal een pak van je hart zijn als hij accepteert -en waarom zou hij niet want vanuit werk solliciteer je een stuk makkelijker dan vanuit dreigende werkloosheid-

Alleen aan hoofdbezemen en werken gedaan. Okee, en voor het eerst in lange tijd weer even de kamer aangeveegd. Straks een afwasje zou wel slim zijn.
Leuk joh, Boro, en nog een paar dagen vrij ook.
Boor dat is fijn!
Geen moer meer gedaan na thuiskomst. Nu nog een kopje thee en dan lekker slapen.

Goed banennieuws, fijn!
Wat een goed banennieuws allemaal hier!! Fijn zeg, gefeliciteerd y'all!!

Goldie, geen pijn, ook geen controle. Ik ben vrijdag geweest en heb een gaatje, dus ik moet nog een keer terugkomen. No biggie, hoop ik!

Enne: ik zou mezelf toch gelukkig prijzen als mijn eigen man de mooiste van de straat was hoor!!! Het is namelijk ook balen als de buurman mooier is dan de man waarmee je getrouwd bent.......

Ik ga het rustig aan doen vanavond, zometeen even douchen en afwassen, en vroeg naar bed!!!! Zucht, nog maar twee keer Spaans, heerlijk..!
Nog meer goed 'werk'nieuws!

Fijn Boro!

Nog een dagje en dan lekker lang weekend.

Voel me lamlendig. Gevalletje pms ondanks mirenaatje, zeg maar.
Mogu Dames

Appeltaart was heerlijk!!

Gister herman goes carribean gezien??vriendin van ons doet mee en ze is door!!heeft helemaal niks verklapt dus spannend..

Lijstje vandaag:

boodschappen

wassen1e hangt op,2e zit erin,nog heul veul te gaan..

vaatwasser in-en uitruimen

stofzuigen

kadootje halen

administratie bijwerken

facturen maken(kan ook morgen)

Zometeen eerst even huisarts,blijf last houden met ademhalen,pijn word niet echt minder.Tramadol gekregen en vrijdag foto..

Ukkie is hier net opgehaald door opa,die mag lekker paard rijden en stallen uitmesten vandaag.

Oudste 2 liggen nog te slapen..

Vanavond "belangrijke"wedstrijd voor middelste:Vaders tegen zonen voetbal..
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 20-05-2009 10:51
Reden: gestreept
% gewijzigd
Jongens ik heb gisteren een slaapdag gehad, Jezus ik heb alleen maar geslapen. Niet normaal meer. Maar goed het was nodig want ik ben weer helemaal uitgerust.

Jammer Gold, dat het zo gaat met je zusbezoek. Ik vind het altijd heerlijk als mijn zussen komen.

En ook bij Bor goed nieuws wat werk betreft. Gelukkig maar. ’t Is anders toch een onzekere tijd. Gezellige baas heeft ie Bor, dat die zegt: “Ik hoef je niet meer te zien”. Het “Dank je wel” kon er zo te lezen niet meer vanaf.

Jonna wat verschrikkelijk leuk zijn die katjes toch hé. Is helemaal niet goed voor mij die foto’s. IK WIL OOK WEER EEN KLEINTJE. Ehhhh dames ik bedoel wel poesjes hoor. Maar wij hebben genoeg aan onze huidige kater. Die kost me al klauwen met geld bij de dierenarts. Wij hebben hem gevonden bij de buren in de tuin. Een klein vies monstertje met veel te grote oren en onder de luis. Hij woog 8 ons en bleek drie maanden oud te zijn. Een zwervertje. Ik zeg nog steeds dat mijn meiske hem naar ons heeft gestuurd. Het is precies dezelfde als de poes die zij heeft gehad en na haar overlijden is vergiftigd. En het is bijna dezelfde als Muis van Jonna. Alleen met iets meer wit en een hele witte lekkere zachte buik. De dierenarts zegt dat het een Europese korthaar is, maar zijn haar is niet kort. ’t Is een lekkere wolbaal. Alleen heeft hij al vanaf we hem hebben last van een chronisch ontstoken oor. Dan gaat het na een kuurtje weer een paar maanden goed en dan komt het weer terug. Poes zelf heeft er weinig last van lijkt het wel. Maar ja moet er toch wel eens in de drie maanden mee naar de dierenarts en dan weer een kuurtje en oorzalf.

Wij hebben ook een Border Collie. Gelukkig zo gezond als een vis. Een schat van een schoothondje. Driekleur en echt zoooo lief.

Vandaag ga ik weinig bezemen. We gaan de boot zeilklaar maken. Yep dat doen we toch. Er komt mooi weer aan en we kunnen er ook mee varen. Ik vaar meestal, dus dat is geen probleem. Alleen het aanleggen in de haven vind ik altijd een hachelijke onderneming met een boot van 8 meter. ‘k Heb al eens de steiger geramd met een beetje teveel zeilwind. We werden toen net op het cruciale moment weggeblazen met gevolg een beschadigde boeg en een kromme steiger. Oei als ik daar nog aan denk. Manlief was erg boos toen en dat was niet bevorderlijk voor mijn onzekerheid …. En zeker nu ik dat alleen moet doen want manlief kan niet meer even op de kant springen om de helpen. Nou ja gewoon gillen om hulp als we aan komen varen. Ik zie het wel en maak me er pas druk over als het moment daar is.

Iedereen een fijne bezemdag gewenst.
Zoebie, hartstikke fijn om de boot klaar te maken, om gewoon door te gaan met leuke dingen doen zogezegd.

-ik zou ook moeite hebben met een boot van 8 m aanleggen hoor.. heb je geen broer of zo die met jullie meekan?-
Goedemorgen

Druk druk druk vandaag.

Zomeeteen eerst met Terror naar de dokter. Daarna gelijk door naar Den Haag om de Autist te bezoeken. Voor het eerst alleen, ben toch een tikkie nerveus. Den Haag ken ik helemaal niet zo goed eigenlijk. Rotterdam ken ik op mijn duimpie, daar heb ik geen probleem mee , maar DH ... Er schijnt een groot bos naast de instelling te zijn, dus ik denk dat ik daar maar ga wandelen met de autist en terror.

Vanavond komt zwager langs, en ik moet eigenlijk nu even opruimen, maar ( verrassend.. ) heb geen zin

Mss even met de franse slag, zodat het netjes Lijkt

Fijne dag allemaal ! (f)
Mr. Nilsson en Boroman gefeliciteerd met de nieuwe banen!

Jonge poessies zijn lief

Gelukkig alleen vandaag nog werken en dan is het al weer weekend, ik ben er wel aan toe.

Vandaag:

- boodschappen doen

- werken

- wassen, drogen en opruimen

Vandaag ben ik 12 weken, hoera! 1/3 zit er op
Voor MissMoney en baby

De tijd vloog altijd voorbij voor mijn gevoel. Zeker na die eerste 3 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven