Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund? deel 2

06-03-2021 17:47 2787 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier weer verder! Wat heb je jezelf gegund? Waarmee maak je jezelf blij? Show het hier, of twijfel hier verder of je het wel of niet moet doen :) Wij halen je wel over om het wel te doen! Want iedereen verdiend zo nu en dat een kadootje voor zichzelf :cheer2:

Afbeelding
irregular_choice wijzigde dit bericht op 07-11-2023 07:00
18.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ow shit, ik ben de 2 vergeten in de topictitel! Modje plz? :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef: ↑06-03-2021 16:02
O_O
Alleen te koop bij Leonidas winkels zeker?




Ook online, leveren in heel Europa ;-)

https://webshop.chocolates-sweets.be/nl ... D=52190832
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ik heb mezelf zoveel gegund dat ik het de komende maanden rustig aan doe. Maar ik lees heel graag hier, vanwege allerlei leuks. Ik heb op die manier al meerdere dingen besteld die ik dan graag wilde hebben. Nu 4 paar snag tights in de kast😁
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mezelf zojuist een eerste beker van Bunzlau gegund, met het idee dat er meer gaan volgen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsNiceGuy schreef:
06-03-2021 18:02
smulrol schreef: ↑06-03-2021 16:02
O_O
Alleen te koop bij Leonidas winkels zeker?




Ook online, leveren in heel Europa ;-)

https://webshop.chocolates-sweets.be/nl ... D=52190832
Zeg dat nou niet :mrgreen: ik twijfel al maanden of ik niet een doos leonidas bonbons ga bestellen. Neem elk jaar bij mijn shopping trip uit België een doos mee, maar ja. Niet geweest dit jaar natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
06-03-2021 18:37
Zeg dat nou niet :mrgreen: ik twijfel al maanden of ik niet een doos leonidas bonbons ga bestellen. Neem elk jaar bij mijn shopping trip uit België een doos mee, maar ja. Niet geweest dit jaar natuurlijk.
Zal ik je nog wat verklappen: je hoeft niet naar België voor Leonidas, wordt hier ook verkocht, gewoon in de winkel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Sterker nog Leonidas zijn niet de lekkerste bonbons. Wij trakteren onszelf heel af en toe op echte Belgische bonbons (pralines) van een chocolatier in België.
Zo'n winkeltje waar ze elke bonbon met een witte handschoen in een (peperduur) doosje vleien.
En daar eten we er dan ieder 1 per dag van. Het zijn gouden bonbons (van prijs dan hè :mrgreen: )
Ik heb het liefst kersenbonbons met zo'n steeltje er nog aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
06-03-2021 18:42
Zal ik je nog wat verklappen: je hoeft niet naar België voor Leonidas, wordt hier ook verkocht, gewoon in de winkel
Weet ik, maar die waren niet open toch? En er zit er hier gelukkig geen in de buurt :)
Alle reacties Link kopieren Quote
herfstappeltaart schreef:
06-03-2021 18:51
Sterker nog Leonidas zijn niet de lekkerste bonbons. Wij trakteren onszelf heel af en toe op echte Belgische bonbons (pralines) van een chocolatier in België.
Zo'n winkeltje waar ze elke bonbon met een witte handschoen in een (peperduur) doosje vleien.
En daar eten we er dan ieder 1 per dag van. Het zijn gouden bonbons (van prijs dan hè :mrgreen: )
Ik heb het liefst kersenbonbons met zo'n steeltje er nog aan.
Ik vind Leonidas echt heerlijk! En ik kan het niet bij 1 houden hoor :mrgreen: vandaar dat ik het maar 1 keer per jaar mag kopen van mezelf. En het liefst zoek ik ze 1 voor 1 uit, want die met van die fruitcreme erin vind ik de lekkerste en daar wil ik er veel van :)
Irregular_Choice schreef:
06-03-2021 18:55
Ik vind Leonidas echt heerlijk! En ik kan het niet bij 1 houden hoor :mrgreen: vandaar dat ik het maar 1 keer per jaar mag kopen van mezelf. En het liefst zoek ik ze 1 voor 1 uit, want die met van die fruitcreme erin vind ik de lekkerste en daar wil ik er veel van :)

Oja die ken ik wel. Niet mijn voorkeur maar ieder z'n smaak natuurlijk! Ik ben ook een uitzoeker. Van de gemengde bonbons vind ik er veel niet zo heel lekker. Vandaar misschien want de Leonidas die ik gekregen heb waren gemengd. Ik hou erg van kersenbonbons en iets met marsepein, niet zo van romige en creme-vullingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb geen zin in post.nl daarom maar wachten tot de winkels opengaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
06-03-2021 18:52
Weet ik, maar die waren niet open toch? En er zit er hier gelukkig geen in de buurt :)
Er zit een eentje op Utrecht CS, maar daar had ik geen eitjes gezien vorige week
Als ik erlangs loop dan koop ik regelmatig twee moccabonbons bij Leonidas, daar hebben ze doosjes voor, dus je bent niet verplicht om in onzen te denken of in ponden zo je wilt.
Stefke schreef:
06-03-2021 18:11
Ik heb mezelf zojuist een eerste beker van Bunzlau gegund, met het idee dat er meer gaan volgen :cheer2:
Mooi, maar welke heb je dan gekocht?
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
06-03-2021 18:52
Weet ik, maar die waren niet open toch? En er zit er hier gelukkig geen in de buurt :)
Hier is een bakker die ze verkoopt, sinds de winkel in de binnenstad weg is, die blijft open.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor als het weer mag, kan ik de Lindt fabriek in Aachen ook aanraden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen tvp...jullie brengen me op verkeerde ideeën! (Chocola... :kwijl: )
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren is mijn nieuwe garen binnen gekomen. Helemaal blij.

Dus de komende tijd hoef ik mijzelf dat niet meer te gunnen :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Ondanks dat ze zeker niet de duurste zijn, vind ik Leonidas toch bij de lekkerste. Van mijn tienerzoon krijg ik met moederdag een doosje met alleen maar witte bonbons, met en zonder noot :heart:
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cateautje schreef:
06-03-2021 19:22
Als ik erlangs loop dan koop ik regelmatig twee moccabonbons bij Leonidas, daar hebben ze doosjes voor, dus je bent niet verplicht om in onzen te denken of in ponden zo je wilt.
Ze hebben ook kleine zakjes.
Ik heb mezelf deze gegund. Met 25% korting ook nog dus was maar 34 euro met verzending.
https://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoen ... orId=10041

Het zijn stalschoenen. Dan hoef ik niet elke keer die warme laarzen aan, vooral lekker dus voor het warmere weer. En ze zijn ook nog acceptabel in het openbaar vind ik. :D Ik heb een beetje moeite met geld aan dingen uitgeven die ik niet nodig heb, maar het is niet duur, ik ben meer gaan verdienen sinds vorige maand, ben bijna jarig, dus reden genoeg om het mezelf toch maar te gunnen haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Maryllis schreef:
06-03-2021 19:58
Ik heb mezelf deze gegund. Met 25% korting ook nog dus was maar 34 euro met verzending.
https://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoen ... orId=10041

Het zijn stalschoenen. Dan hoef ik niet elke keer die warme laarzen aan, vooral lekker dus voor het warmere weer. En ze zijn ook nog acceptabel in het openbaar vind ik. :D Ik heb een beetje moeite met geld aan dingen uitgeven die ik niet nodig heb, maar het is niet duur, ik ben meer gaan verdienen sinds vorige maand, ben bijna jarig, dus reden genoeg om het mezelf toch maar te gunnen haha.
Wat zijn die dingen op de zijkant van de hak? Alleen decoratie of doet dat iets bijzonders?
smulrol schreef:
06-03-2021 20:02
Wat zijn die dingen op de zijkant van de hak? Alleen decoratie of doet dat iets bijzonders?
Daar rusten de sporen op als je die draagt, dan zakken ze niet af.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven