Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
dinsdag 19 mei 2009 om 14:36
dinsdag 19 mei 2009 om 14:46
quote:Vivamod schreef op 19 mei 2009 @ 14:36:
@Hemera: hmm, dat vind ik anders toch tamelijk extreem, 20 seconden wachten... tenzij je nog via een (traag) modem inbelt natuurlijk. Ik geef jullie feedback weer door, bedankt!
@Allemaal: krijgen jullie de beruchte foutmelding op dit moment nog steeds?
grtjs, NaomiGeen foutmeldingen meer wel heel erg traag vandaag. De Nivea reclame er even afhalen om te testen of het dan sneller gaat misschien een idee?
@Hemera: hmm, dat vind ik anders toch tamelijk extreem, 20 seconden wachten... tenzij je nog via een (traag) modem inbelt natuurlijk. Ik geef jullie feedback weer door, bedankt!
grtjs, NaomiGeen foutmeldingen meer wel heel erg traag vandaag. De Nivea reclame er even afhalen om te testen of het dan sneller gaat misschien een idee?
dinsdag 19 mei 2009 om 19:13
Het is vast al een keer of wat gemeld maar ik zie het nu voor het eerst: ik kreeg net een melding over scripttoestanden. En als ik doorga met dit script misschien mijn computer het niet meer doet. Zoiets was het en ik vind dat wel heel raar. En linksonder staat nu zo'n tekentje dat er een fout op de pagina staat. Ik verbaasde mij er al over dat ik kon inloggen met i.e. en reageren. Ik log maar uit want straks heb ik echt panne en kan ik dan Viva erop aanspreken?
dinsdag 19 mei 2009 om 20:49
grtjs, Naomigeen foutmeldingen meer (sinds ik kutzooi gezegd heb) gelukkig.
grtjs, Naomigeen foutmeldingen meer (sinds ik kutzooi gezegd heb) gelukkig.
woensdag 20 mei 2009 om 06:28
grtjs, NaomiJa hoor, de foutmelding is er nog steeds.
grtjs, NaomiJa hoor, de foutmelding is er nog steeds.
woensdag 20 mei 2009 om 09:25
woensdag 20 mei 2009 om 18:13
Daar was ik al achter zonder hier te lezen. Ik open het forum, klik op een topic en BAM! Ik werd er natuurlijk meteen uitgemieterd...
Aangezien iedereen niet massaal een forumstaking gaat houden, kunnen we dan geen boycot van de producten van alle adverteerders invoeren totdat alles is opgelost? Misschien wordt daar harder voor gelopen. In plaats van push, de pull strategie hanteren zeg maar.
Aangezien iedereen niet massaal een forumstaking gaat houden, kunnen we dan geen boycot van de producten van alle adverteerders invoeren totdat alles is opgelost? Misschien wordt daar harder voor gelopen. In plaats van push, de pull strategie hanteren zeg maar.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
woensdag 20 mei 2009 om 18:44
quote:zusje78 schreef op 20 mei 2009 @ 18:13:
Aangezien iedereen niet massaal een forumstaking gaat houden, kunnen we dan geen boycot van de producten van alle adverteerders invoeren totdat alles is opgelost? Misschien wordt daar harder voor gelopen. In plaats van push, de pull strategie hanteren zeg maar. Helemaal mee eens!!!
Aangezien iedereen niet massaal een forumstaking gaat houden, kunnen we dan geen boycot van de producten van alle adverteerders invoeren totdat alles is opgelost? Misschien wordt daar harder voor gelopen. In plaats van push, de pull strategie hanteren zeg maar. Helemaal mee eens!!!
woensdag 20 mei 2009 om 19:22
Sjongejonge, dat wordt een lekker lang weekend op het forum... ik word er momenteel bij 2 van de 3 topics uitgeflikkerd. Net tot 10 (!!!) keer toe opnieuw geprobeerd op een topic, maar het lukt gewoon niet.
Ik vind het echt zeer triest dat een forum, dat draait op zijn bezoekers, ze maar wat aan laat klooien. Naomi, ik weet dat het niet jouw verantwoordelijkheid is, maar die hele IT afdeling zou eens goed doorgelicht moeten worden, want dit kan echt niet.
Durft iemand van de IT zich hier te vertonen om zich nader te verklaren?
*drukt op verstuur bericht om er vervolgens weer uitgeknikkerd te worden*
Ik vind het echt zeer triest dat een forum, dat draait op zijn bezoekers, ze maar wat aan laat klooien. Naomi, ik weet dat het niet jouw verantwoordelijkheid is, maar die hele IT afdeling zou eens goed doorgelicht moeten worden, want dit kan echt niet.
Durft iemand van de IT zich hier te vertonen om zich nader te verklaren?
*drukt op verstuur bericht om er vervolgens weer uitgeknikkerd te worden*
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
woensdag 20 mei 2009 om 21:11
Nou, ik vind het zonde om mijn humeur te laten vergallen door een niet of slecht werkend forum. Ik snap echt niet dat jullie niet allang overstappen naar een andere browser.
Ik bedoel, je hóeft niet, maar je hebt wel de mogelijkheid. Je weet dat het bij VIVA een oneindigheid duurt, dus waarom zou je het jezelf moeilijk maken en blijven mopperen. Daarmee wordt het echt niet sneller beter en de enige die je ermee hebt ben jezelf....
*steekt een bord in de lucht met: probeer Google Chrome!*
Ik bedoel, je hóeft niet, maar je hebt wel de mogelijkheid. Je weet dat het bij VIVA een oneindigheid duurt, dus waarom zou je het jezelf moeilijk maken en blijven mopperen. Daarmee wordt het echt niet sneller beter en de enige die je ermee hebt ben jezelf....
*steekt een bord in de lucht met: probeer Google Chrome!*
woensdag 20 mei 2009 om 21:14
quote:Vinyl schreef op 20 mei 2009 @ 21:11:
Nou, ik vind het zonde om mijn humeur te laten vergallen door een niet of slecht werkend forum. Ik snap echt niet dat jullie niet allang overstappen naar een andere browser.
*steekt een bord in de lucht met: probeer Google Chrome!*het lijkt wel of React geld van Google krijgt om hun browser als enige nog beetje functioneel te laten zijn
*steekt een bord in de lucht met: probeer Google Chrome!*het lijkt wel of React geld van Google krijgt om hun browser als enige nog beetje functioneel te laten zijn
woensdag 20 mei 2009 om 21:17
woensdag 20 mei 2009 om 21:19
quote:Vinyl schreef op 20 mei 2009 @ 21:11:
*steekt een bord in de lucht met: probeer Google Chrome!*Ik ben dus al van I.E. naar Google Chrome overgestapt ivm de problemen hier. Maar ook daar nu problemen. Ik blijf niet aan de gang natuurlijk. Het is nu gewoon tijd dat Viva zorgt voor een goed werkend forum.
*steekt een bord in de lucht met: probeer Google Chrome!*Ik ben dus al van I.E. naar Google Chrome overgestapt ivm de problemen hier. Maar ook daar nu problemen. Ik blijf niet aan de gang natuurlijk. Het is nu gewoon tijd dat Viva zorgt voor een goed werkend forum.
woensdag 20 mei 2009 om 21:35