November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Q, geen tips voor hysterische meisjes. Tessje kan alleen hysterisch doen voor de aandacht en is ook makkelijk weer af te leiden. Lastig! Maar inderdaad wel genoeg pit in Qtje!

Chica, dat Anniek de oudste is, is natuurlijk ook relatief. Ik bedoel, volgens mij was ik toch echt eerder uitgerekend dan jij en toch schelen onze meisjes bijna een maand. Uiteindelijk zijn ze allemaal rond dezelfde tijd verwekt . En ik denk nog steeds dat Anniek binnenkort een paar grote sprongen voorwaarts gaat maken!

Lala, veel plezier de komende dagen! Je hebt het verdient, geniet ervan! Enne... ik vind het al vies als mijn eigen ouders met elkaar zoenen. Eerlijk gezegd vind ik het ook raar, in een restaurant. Voor mij zou dat wel een minpuntje zijn .

Kleuren/tellen: Tessje zegt wel 'een, tee, die', maar dat is volgens mij meer nazeggen dan dat het echt tellen is. Kleuren begint ze nu interesse in te krijgen en ik probeer erop te letten om nu bij blokjes en dergelijke ook de kleur te zeggen. Wat ze dan netjes probeert na te zeggen, maar of ze dan ook echt de kleuren snapt?

Lizzie, arme Leon... Nuvaring klinkt goed, ik hou het in gedachten voor anticonceptie!

CB: Ik lees hier altijd over testjes met blokjes enzo, maar volgens mij doen ze daar bij ons niet aan. Volgens vriend niet althans, hij gaat meestal met Tessje. Toch vreemd!

Net kwam mijn nicht even langs met haar zoontje van 10 maanden. Dat is ook zo'n leuke leeftijd, lekker alles aan het ontdekken! Schattig! Nog even een garderobetip: ik had heel Tessje's zomergarderobe van vorig jaar al aan zusje meegegeven voor nichtje. Op vakantie bleek Tessje haar korte broeken van vorig jaar nog prima te passen in de taille. De pijpen waren wat korter, maar dat maakt voor korte broeken natuurlijk niet uit. Dus die korte broeken heb ik maar weer even terug gevorderd van mijn zusje . Was trouwens nog grappig, Tessje paste in haar taille een broek van nichtje, doet zus die broek bij nichtje aan, klapt zo de knoop van de broek. Waarmee bewezen werd dat nichtje een bredere taille heeft dan Tessje haha. Mijn zus had vroeger ook altijd zo'n bolle buik, maar eenmaal in de pubertijd was ik degene die jaloers was op haar platte buik!
Lizzie, Jammer dat jullie vakantie in het water is gevallen. Hoe is het gesprek gisteren afgelopen?

Mijn borsten zijn door de bv juist helemaal "leeggezogen". Het wordt wel iets beter, maar dat komt denk ik ook omdat er weer wat kilo's bij zijn gekomen.

Tess, is Ballorig leuk voor deze leefdtijd? Is er een aparte ruimte voor de kleinere kinderen of rent alles door elkaar heen?

Chica, bedankt voor de tip van de groetensoep. Nog niet eerder geprobeerd, dus zeker de moeite waard.

Dat eten van Binkie, af eigenlijk het niet eten. Dat vind ik ook niet zo het probleem. Het is meer zijn gedrag aan tafel. Hij wil alles op zijn bord, maar gaat daarmee klieren. Daar ben ik dus niet van gediend. Hij werd dan echt hysterisch. Héél gezellig dus.

Ach het zal wel goed komen.

Wauw, Neeltje die al aan het tellen is. Denk zeker dat zij al toe is aan de kleuren. Grappig trouwens Q wat jouw zus deed.

Lala, fijne vakantie!

Snap heel goed dat je het gedrag van je moeder niet leuk vind.Zal denk ik altijd slikken blijven.

Hier kan Binkie ook heel hysterisch doen. Meestal zo rond etenstijd. is hij de moe en wil hij van alles, wat dan niet lukt.

Maar soms is hij inderdaad ook echt hysterisch. Als hij erin blijft dan leg ik een koude washand in zijn gezicht. "Even afkoelen". Op de creche vertelde ze me dat als hij hysterisch doet je 2 dingen kan doen. Of naar hem toe gaan en vragen wat er aan de hand is of hem negeren. Zelf probeer ik het laatste, al vind ik het erg moeilijk. Wel fijn om te lezen dat jullie dat ook zo ervaren.

Chica, ik heb hetzelfde hoor. Ik maak me in principe geen zorgen over de ontwikkeling van Binkie. Maar het is wel zo dat je een beetje gaat vergelijken. Dan lees je hier iets en dan herken je dat niet bij je kind.

Weet niet of er meer kinderen zijn die nog niets tot bijna niets zeggen. Maar Binkie zegt 2 woordjes; papa en mama. Daarnaast vertelt hij wel heel veel maar dat is echt niet te verstaan. Of het lijkt in de verste verte niet op wat het hoort te zijn.

Zelf jou ik me inderdaad maar voor dat meer geïnteresseerd is in motorische dingen. En hij begrijpt me wel. Want als ik vraag of zijn jas te pakken dan doet hij dat wel (natuurlijk niet altijd).
Tess, bij ons op het cb doen ze onder het praten door de testen. Dan krijgt hij als een soort zoetmakkertje een paar blokken, maar wordt er wel naar gekeken wat hij er mee doet.
Novem, ik ben ook echt allergisch voor geklooi met eten. Zo irritant. Ik probeer er cosequent in te zijn door het bord gewoon weg ze halen zo gauw ze gaat zitten spelen of klooien met haar eten.

Nog een leuke actie van het kinderdagverblijf. Gisteren zat er een mededeling op de deur dat alle leidster volgende week vrijdag een studiedag hebben en dat het kinderdagverblijf dan dus dicht is. Bij hoog en bij laag werd er beweerd dat daarvan een mail naar de ouders was gegaan, maar andere halende ouders en ik konden zich dat echt niet herinneren. Ik ben nu bezig mijn mail door te spitten, maar ben nog niks tegengekomen. Grrrrrr.... Zelf heb ik die vrijdag een (door mij georganiseerd) teamuitje, dus waarschijnlijk moet vriend vrij nemen. En die heeft al bijna geen vrije dagen meer. De dag zou wel geruild kunnen worden, maar omdat Tessje al op de minst drukke dagen komt is de kans dat dat gaat lukken nihil. Lekker dan. Iemand vrijdag de 29e nog behoefte aan een extra kind?
Zal manlief even vragen....
Heerlijk hé zulke acties.

Hebben jullie iets van een oudercommisie? Bij is dat wel het geval en die zijn aardig actief. Als ik jou was zou ik een mail sturen naar de leiding en een cc naar de oudercommisie. Hopelijk doen ze dat dan geen tweede keer.

Leuk een teamuitje. Wat heb je georganiseerd?
Haha, was maar een grapje hoor. Lijkt me het handigst als vriend vrij neemt en we een dag op het kdv kunnen ruilen. En ik vind eigenlijk dat het kdv dan maar plek moet maken om te kunnen ruilen.

Hoewel, Q, ons teamuitje is in Qstad, ik kan natuurlijk Tessje meenemen en haar bij jou dumpen haha .
Ware het niet dat Q er zelf 's ochtends even tussenuit moet. Maar anders had ik haar met liefde opgevangen hoor, zonder dollen!

Kun je niet met wat andere ouders samen proberen opvang rond te krijgen? In de zin van dat je Tessje stalt bij iemand anders, die wat ruimer in de vrije dagen zit of die toch al een papa- of mamadag heeft staan op die dag?

Novem, dat verhaal over jouw borsten dat is natuurlijk niet wat ik wil horen hè.

Hier was het geklier tijdens het eten ten einde toen ze zelf mocht gaan scheppen met de lepel. Ben even vergeten of Binkie dat al doet? En eerder eten, dat hielp hier ook. De hysterie vóór zijn. Al moet dat maar net mogelijk zijn natuurlijk, qua planning...

Okay, echte hysterische drift dus. De optie om er naartoe te gaan en te vragen wat er was, die viel gister al af hoor. Ik kon met geen mogelijkheid tot haar doordringen. Ik ben wel naar haar toegegaan, elke tien minuten, om te vragen of ze al klaar was. Maar dat was het niet dus, gezien het gebrek aan reactie.

Uiteindelijk na een half uur weer gevraagd of het klaar was (geen reactie) en of ze misschien naar bed wilde (een tussen het gekrijs door amper hoorbare ja). Op weg naar bed kwam ze opeens weer bij zinnen.

Het zit me hoog, merken jullie het?

Lizzie, ik had nog helemaal niet op jou gereageerd. Wat balen van die vakantie zeg! En wat een schrik, een fiets bovenop Leon? Hoe doet hij dat dan?
Volgend mij is mijn vorige posting mislukt. Maar nu mobiel, dus ik ga weinig typen.

Drift: zo erg zie ik het lang niet. Ze werpt zich wel dramatisch op de grond, maar het is snel over.

Lala, fijne vakantie!

Chica, fijn toch dat ze goedgekeurd is? Ik sluit me geheel aan bij Q, alles op zijn tijd na ziekte.

Volgens mij was dit het belangrijkste dat ik gelezen heb.....

Ik zit lekker bij de kapper. Vanochtend kwam mijn baas op kraambezoek. Hij heeft in 3 uur tijd gepoogd om een half jaar bij te oraten. O, ik mag in de wasbak!
He gezellig zo digidinnetjes,

Q: wat bij ons bij brulbuien wel eens wil werken is in Leons gezicht blazen, maar of dat echt helpt als Qtje hysterisch is...?

Fiets stond trouwens op het terras op de standaard en die trok hij om toen hij wilde klimmen.

Tweede gesprek voor manlief is goed verlopen, werk lijkt leuk, nu nog overeenkomst bereiken over salaris. Ze willen hem nu inschalen in een beginnerssalaris, terwijl hij al 9 jaar werkt. Niet goed genoeg nog dus...

Lala, ik wens je een geweldige vakantie toe met stralend weer!

O, weer een knap geknipt koppie?

Novem, is vroeg (tussen de middag) warm eten misschien een optie? Ik merkte dat Leon dan altijd genoeg trek heeft en makkelijk eet. Niet dat we regelmatig tussen de middag warm eten, maar toch.

Vandaar is de website van mijn zusje de lucht in gegaan. Ze is nu officieel natuurgeneeskundig genezer. Ik ben megatrots!

Tess, wat een geklooi met KDV. Volgens mij moeten ze studiedagen ruim vooraf plannen en aangeven. Hoe het verder zit met dat soort dingen...?

Testjes e.d. doen ze bij ons CB ook een beetje tijdens het praten, totdat jullie het erover hadden was het mij nooit opgevallen...

Chica, hoera voor je "blokkende" meissie!

Hebben jullie dat trouwens ook dat je zelfbedachte liedjes/rijmpjes voor je kinderen zingt?

Hobbele bobbele binkie wij gaan met zijn 2, wij gaan samen rijden ik duw en jij rijdt mee. (op: "rijden rijden in een wagentje") Hihi, soms volgt meer zelfverzonnen tekst, maar kan er nu even niet opkomen.
Cb zouden in mei een uitnodiging krijgen maar nog niets gehoord. Zijn jullie allemaal al geweest?

Hysterisch, kan ik niet zo goed tegen, als het te lang duurt gaan we dr vanuit dat ze moe is en dus naar bed wil en anders komt ze daar maar weer tot rust, meestal na 5 minuten is ze dan aan het slapen of rustig aan het spelen.

Lizzie, beetje jammer van het salaris, hopelijk bieden ze nog meer.
Lizzie, tweede gesprek klinkt positief! Als zij nu nog wat water bij de wijn doen... Zou heel fijn zijn! Ik heb een zelfverzonnen slaapliedje voor Tessje, zing ik elke avond. Met haar naam en zelfs een verzonnen melodie. Dat zing ik al vanaf net na haar geboorte. Heel wat, want verder ben ik zo a-muzikaal als wat. En super van je zusje! Ik ben niet zo van de alternatieve hoek, maar ben wel benieuwd wat ze dan precies doet.

En, origineel, zit je haar goed?

Q, lief dat ik Tessje zou mogen brengen! We hebben nu als uiterste oplossing bedacht dat vriend Tessje dan op donderdag alvast naar de camping brengt bij mijn ouders. Wij zouden daar het pinksterweekend sowieso al gaan kamperen. Maar liever niet, want het is nogal ver op en neer rijden.

Waarom zit Qtjes drift je zo hoog? Elke peuter krijgt in meer of mindere mate last van driftbuien waar ze ook behoorlijk in kunnen blijven hangen. Bij Qtje zal dat, gezien haar pittige karakter, misschien in meerdere mate zijn. Of denk je dat het iets anders is dan ordinaire peuterdrift?

Vanwege Tessjes eczeem hebben we trouwens al een jaar een strak badder en smeer regime. Maximaal 2x per week in bad met extra vettende olie en dat soort dingen. Met de zalf die we vorige week van de huisarts hebben gekregen is de eczeem ineens helemaal weg! Echt een lekker zacht babyhuidje heeft Tessje nu! Nu maar hopen dat het zo blijft en anders gelijk weer gaan smeren.
Misty, wij zouden morgen naar het cb moeten, maar omdat we niet konden hebben we over een week of twee een afspraak.
He Tess hoe heet die wondercreme dan? Hier gaat de eczeem ook een stuk beter maar nog steeds niet echt weg. Maar wel veel beter hoor.

Cb afspraak was niet de 18 maanden maar wij lopen niet echt op schema omdat we allemaal extra zijn geweest en dus over 2 maanden weer moeten.

O: hoe was de wasbak?

Q: ach meid wel vervelend hoor die driftbuien kan me voorstellen dat je ermee zit. Lijkt me moeilijk om daar mee om te gaan. Hier gelukkig nog geen echte driftbuien.

Lizzie: top van die tweede ronde, nog wel een beetje balen van het salaris. Goed onderhandelen hoor.

Ibbel: jouw vraag blijft door mijn hoofd spelen. De vraag of je die baan eigenlijk moet accepteren terwijl het eigenlijk hetzelfde werk is enz. Ik zou toch oppassen met het accepteren van een dergelijke baan alleen maar omdat het nu recessie is. Het is vreselijk om in een baan te zitten die je eigenlijk niet leuk vind maar je min of meer gedwongen in zit. Indien je het nog even met het geld kan uitzingen zou ik dus niet de eerste de beste baan aannemen ondanks dat het recessie is, daar wordt je op termijn echt niet vrolijker en gelukkiger van. Ik snap dat ik niet kan bepalen hoe je financieel zit en misschien vind je de baan nu wel leuk maar kijk toch uit. Het breekt je op een gegeven moment echt op. Geloof in je zelf en in het feit dat er echt wel een andere baan die helemaal top is voor jou langskomt. Nou ja, erg lastige beslissing en ik hoop dat je een goede keus kan maken.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Tess, goede vraag. Het beangstigt me, omdat ze echt geen contact meer maakt met de wereld. En dat ademstokken vind ik heel naar. Ik ben telkens bang dat ze stikt ofzo in haar slijm of dat ze met het boze gieren haar tong mee naar binnen zuigt ofzo. En het is natuurlijk sowieso niet leuk om je kind met elke vezel in d'r kleine lijfje woede eruit te zien persen. Ik zie elke keer dat koppie weer op mijn netvlies, zo totáál over de rooie.

Je hebt gelijk hoor, dat alle peuters wel door een fase van boosheid gaan. Maar ik hoop toch echt dat dit soort gedrag tot een minimum beperkt blijft. (Yeah right, met haar karakter inderdaad.... )

Lizzie, dat gesprek klinkt alvast positief! Maar dat loon klinkt dan wel weer een heel stuk minder. Lekker makkelijk, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Zelfverzonnen liedjes of rijmpjes... nee, niet echt. Als slaapliedje zing ik trouwens wat mijn moeder altijd als slaapliedje voor ons zong. Dat vond ik zo fijn om naar te luisteren! Qtie kan het ook goed waarderen, dus dat komt mooi uit.

Misty, je hoeft normaal pas weer bij 2 jaar geloof ik. Maar als er nog wat dingen spelen, dan willen ze je graag tussendoor zien. Wij zijn met 18 maanden nog een extra keer langsgeweest (dat "standaard" extra keer ) en Chica loopt er de deur plat zo te lezen. (Zíj wel. Nu Anniek nog. )

Oh, Tess, dat badderregime... ik was er al vanuit gegaan dat je dat zo deed, maar toch... het zou zo zonde zijn als je het niet deed en je niet bedacht had dat je het zo wellicht ook kon verbeteren.

Wat voor zalf gebruik je nu dan?
quote:qwertu schreef op 19 mei 2009 @ 23:01:

Misty, je hoeft normaal pas weer bij 2 jaar geloof ik. Maar als er nog wat dingen spelen, dan willen ze je graag tussendoor zien. Wij zijn met 18 maanden nog een extra keer langsgeweest (dat "standaard" extra keer ) en Chica loopt er de deur plat zo te lezen. (Zíj wel. Nu Anniek nog. )

Zo, weer mooi gekleurd haar! Ik wil echt niet weten hoe grijs ik word. Ik kleur mijn haar nu een jaartje of 20, en dat houden we maar zo

Goed dat je erover begint, die rijmpjes. Weten jullie hoe ik achter de muziek van "anneke tanneke toverheks" kan komen? Jullie weten de naam van Nelis, en ik zing dus het versje nu volgens een eigen wijs, maar het zou wel heel leuk zijn om het voor het echie voor hem te zingen.

En ja, wij gaan volgende maand ook voor de extra 18 maanden controle. En dan gaan we tot de deur ook door Neeltje plat wordt, waarschijnlijk voor haar ook iedere 2 maanden. Maar ja, we zitten er toch voor ons ventje

Q, ik snap je wel hoor, van die driftbuien. Ik ken ze niet, dus geen tips. Hopelijk is dit een niet al te lange fase, maar ik moet voor je vrezen dat het wel even kan duren en dat het zeker over een jaartje of 12 weer terugkomt.....

Vandaag hebben we weer een hectisch dagje. Ik baal er wel een beetje van, helemaal niet mijn ding om alleen maar dingen ad hoc te doen. Zeker niet als je slecht geslapen hebt. Misschien moet ik toch maar eens een fysio opzoeken, want volgens mij heb ik nog steeds een slecht bekken. Dat is toch wel lang, 3 maanden na de bevalling. En het kost me echt soms hele uren slaap. Niet fijn

O ja, gisteren is mijn baas geweest. Ik heb sinds december vorig jaar (dus nog nooit gezien) een nieuwe leidinggevende. Hij vond het nodig om nog tijdens mijn vakantie/verlof langs te komen, zodat ik vanaf maandag productief kan zijn. Ik heb direct mijn grenzen aan kunnen geven: hij vond dat ik de aankomende 5 dagen wel kon gebruiken om al mijn voorbereidende werk te doen, zodat ik maandag direct naar klanten kon. Sorry??? Mijn vakantiedagen??? Dacht het niet. Ik zit nu al mijn kostbare tijd aan werk te besteden! De boodschap kwam aan en nu kan ik maandag netjes op hun kosten een administratiedag opnemen. Is hij helemaal mal? Begint dus al goed
Jeetje O mijn vertrouwen in bazen is op dit moment helemaal weg dat snap je dus objectief ben ik niet, maar dit klinkt niet als een lekker begin. Waar halen die gasten het toch vandaan? Zouden ze zelf niks anders hebben om voor te leven dan hun eigen werk? Zou dat de enige reden zijn dat ze baas zijn? Dat ze totaal geen empathie hebben? Bah
Ja Chica, dat is een van de hoofdredenen. Gebrek aan inlevingsvermogen. Als ze zich de hele dag zouden moeten inleven zouden ze hun werk niet meer kunnen doen :-)

Maargoed er zijn ook succesvolle mensen in het bedrijfsleven die wél goed met hun medewerkers omgaan en bijvoorbeeld geloven in eigen veranwtoordelijkheid en vertrouwen creeeren.

Helaas wel zeldzaam want ik kom ze nauwelijks tegen.

Jeetje Vaantje slaapt nog steeds. Ging er om 13:00 uur in.

Ik heb haar geleerd om te springen want ik was bang dat ik achter zou gaan lopen (...) dus nu springt ze: ze gooit een been omhoog en doet een soort huppel.. hahaha.

Ook kleuren heb ik geoefend maar ze keek me aan alsof ik gek was.

Knoeien met eten - ja hallo, het zijn kinderen! Haha. Nee ik geeft er niet zo veel om hoor. Ik vind het prima als Vaantje stukjes aardappel eerst platdrukt op de tafel om ze vervolgens in haar mond te steken. Of dat ze met de yoghurt gaat vingerverven. Ik trek de grens bij eten op de grond gooien. Dan word ik kwaad, dus dat doet ze nooit. Soms een lepeltje, terwijl ze me heel brutaal aankijkt, en dan zeg ik 'nee, niet doen' maar dan moet ik eigenlijk zo lachen. En dan gooit ze hem toch op de grond en gaat ze lachen.

ffe posten
Origineel weer mooi bijgekleurd. Tja grijs.. ik word het ook zie ik en ik denk erover om mijn haar voor een keer te gaan blonderen. Ik verruineer mijn mooie gezonde haar er wel me maar toch lijkt het me gaaf om eens zo'n langharige blondine te zijn waar mannen op straat naar omkijken (ja dat is zo, ik heb een blonde zus en moeder).

Misschien maar eens een topic hier openen bij beauty.

Rijmpjes, ja leuk hoor dat jullie dat doen, erg lief.

Ik zing vooral de laatste tijd ''k zag twee beren broodjes smeren' en alle mogelijke variaties daarop.

Ik maak soms van slaap kindje slaap wel eens een liedje met Vaantjes naam erin (die past er mooi in). 'Slaap ... slaap, daar buiten' etc.
Lekker begin Origineel, van je baas. Hij heeft zelf zeker geen kinderen.

Driftbuien, heb ik hier nog niet gezien. Mijn moeder zette mijn zusje meestal onder de koude douche. Vriend was vroeger ook heeeel driftig en ging dan zn adem inhouden. Zijn moeder gaf hem dan een klap zodat hij eruit raakte (eh dit is geen advies voor jou hoor Q.). Haha, ik hoop niet dat Vaantje dat heeft geerfd.

Ieder geval lijkt het me erg naar dat je niet tot haar kan doordringen Q.

O, ze is wakker!
Hahaha, Vana, ik hoorde net een vriendin aan de telefoon hetzelfde vertellen, dat haar moeder dat vroeger bij haar inderdaad zo deed.

Ik zal het toch ook nog maar eens bij de huisarts voorleggen. Ik ben niet zo van het slaan en een koude douche vind ik ook niet je van het, maar als het moet en als het werkt en als ik er vooral daarna niet meer dagenlang mee in mijn maag zit, dan doen we dat dus gewoon in het vervolg.

O, ik zal eens in mijn verzameling liedjesboeken kijken of ik de melodie van Anneke Tanneke Toverheks kan vinden!

En inderdaad, Vana, naar blond wordt omgekeken. Drie keer raden welke kleur ik weer wil... áls ik naar de kapper ga, want het is alweer bijna zes maanden geleden. Vroeger ging ik elke zes wéken.

Even copy-paste:

~*~

Wij hebben er een halve wereldreis opzitten vanwege doktersbezoek.. Ik had heel slim de afspraak gepland precies rond de slaaptijd van Qtie. Leermomentje... Vooral toen ze tot drie keer toe op de grond lag te krijsen in een overvolle wachtkamer. Je zág al die oudjes denken "dat deden wij vroeger véél beter." Dus.

Maar goed. We zitten nu lekker op de luie gat op het terras. Qtie met de Teletubbies, want die kon niet meer op haar benen staan van vermoeidheid en ik wil haar nu niet meer op bed leggen. En ik vind dat een mooi excuus om de laptop erbij te pakken.

Hahaha, ik heb een kussen erbij gepakt voor haar. Zeg ik "dat is een kussen". Maakt ze een smakbeweging en gaat ze dag zeggen. Bíjna goed, schatje.

~*~

Intussen heb ik d'r op bed gelegd, want ze viel om van vermoeidheid (letterlijk ). Nu ligt ze in bed te kletsen. Ook goed. Kunnen we met hernieuwde energie aan het eten beginnen straks.
Oh en O, wat een slechte binnenkomer zeg, van je nieuwe baas!

Dat lijkt me nogal achterlijk, dat je in je vakantiedagen je werk gaat zitten doen. Doet 'ie dat zelf ook dan?

Goed dat je meteen je grenzen aangegeven hebt. Pffff... lijkt me geen leuk begin op deze manier!
Zijn wij niet net een echte soap vroeg ik me ineens af. Voor de mensen die meelezen is het toch maar leuke real drama allemaal haha

Brief van advocaat is de deur uit. Eindelijk een beetje gevoel van gerechtigheid want er wordt ferme maar zeer goede taal in gesproken (voelt echt lekker). Ben weer benieuwd naar de reactie. Deze soap wordt nog even gecontinueerd.
Inderdaad O, lekker begin. Je heb nu zeker extra veel zin om aan de slag te gaan. Wat goed van je dan je niet direct het kaas van je brood laat eten. Volgens mij zou ik pas achteraf bedenken dat het mijn vakantiedagen zijn en daar dus geen zin in heb.

Sorry Q, mijn borsten zijn na de bv ook een cupmaat groter geworden (zo goed?)

Tussen de middag eten heb ik inderdaad ook al geprobeerd. Ach, ik moet het gewoon naast me neerleggen. Het komt ooit een keer goed.

Volgens mij is het hier wel standaard dat je met 18 maanden weer naar het CB moet. Tenminste dat leid ik af van het formulier wat ik heb mee gekregen.

Vind het ook niet zo erg om daar naar toe te gaan. Zijn hier wel oké.

Goed zo, Chica dat die brief de deur uit is. Nu mogen ze de advocaat lastig vallen.

Ik denk dat jij wel een goede bent om onze rechten te behartigen als ze ons verhaal vragen voor de soap!! Moeten we dan ook zelf mee spelen of huren we stand-ins in?

Even een "smerig"vraagje. Binkie heeft dat laatste tijd last van poepbroeken die veel slijm bevatten. Herkent iemand dit? Wat zou het kunnen zijn.

Fijn een stuk wezen fietsen. Binkie wijst nu steeds meer aan en vertelt er hele verhalen bij. Leuk om te horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven