Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 19 mei 2009 om 21:05
Zo ik heb lekker gesport....als ik eenmaal ga, raak ik echt verslaafd eraan.
Ja Indi wat een gedoe om dat stel...sjonge zeg, erg overdreven. Wat kan ons (of mij) dat schelen dat die 2 uit elkaar zijn...het was zelfs op het RTLnieuws...moet niet gekker worden!
En lekker dat je klap geld terugkrijgt...ga jezelf maar eens goed in de watten leggen, heb je wel verdiend!
Goed idee Vleer...wel gezellig Jantje Smit op onze singlemeeting
Ingel...hoe bevalt je huisje? Heb je het naar je zin?
Pop...leuk morgen een bruiloft! Zijn je benen lekker bruin inmiddels?
Ja Indi wat een gedoe om dat stel...sjonge zeg, erg overdreven. Wat kan ons (of mij) dat schelen dat die 2 uit elkaar zijn...het was zelfs op het RTLnieuws...moet niet gekker worden!
En lekker dat je klap geld terugkrijgt...ga jezelf maar eens goed in de watten leggen, heb je wel verdiend!
Goed idee Vleer...wel gezellig Jantje Smit op onze singlemeeting
Ingel...hoe bevalt je huisje? Heb je het naar je zin?
Pop...leuk morgen een bruiloft! Zijn je benen lekker bruin inmiddels?
dinsdag 19 mei 2009 om 21:24
Ja, wat eeerrrrgg dat Yolanthe en Jan uit elkaar zijn. Ik vind het zo'n drama dat ik in huilen uitbarstte toen het op het rtlnieuws was... NOT!!! Wat een onzin, gaan ze nu elk showbizzstel wat uit elkaar gaat rapporteren? Daarvoor lees je toch de Prive? (wat ik ook niet doe, omdat het me geen donder interesseert!
Erykah, ik heb net gesalsadanst, als je eenmaal bezig bent is het zooo lekker en nu ben ik weer helemaal fit!
Mijn benen zijn al bruiner, door smeren met bruinende lotion (de tip: smeer het met een oud washandje, dan smeer je het beter uit!) en in de zon zitten met mn benen, goed excuus voor het opzoeken van een terras!
Indi, het zal nog wel even pijn doen, dat verhaal van je ex. Ik heb een stel vrienden, dat is nu echt uit elkaar en als ik hoor hoe de man de vrouw behandelt (heeft) dan ben ik echt wel blij dat ik geen relatie heb die zo moeilijk verloopt! Jij weet natuurlijk ook niet hoe het met die 2 precies zit, wat er zich binnen het huis afspeelt. (Niet dat ik wil zeggen dat het daar fout gaat, maar je moet het niet allemaal verheerlijken. (En dit is lief bedoeld))
Vleertje, knap hoor, zoveel eten ineens! Ga zo door!
Erykah, ik heb net gesalsadanst, als je eenmaal bezig bent is het zooo lekker en nu ben ik weer helemaal fit!
Mijn benen zijn al bruiner, door smeren met bruinende lotion (de tip: smeer het met een oud washandje, dan smeer je het beter uit!) en in de zon zitten met mn benen, goed excuus voor het opzoeken van een terras!
Indi, het zal nog wel even pijn doen, dat verhaal van je ex. Ik heb een stel vrienden, dat is nu echt uit elkaar en als ik hoor hoe de man de vrouw behandelt (heeft) dan ben ik echt wel blij dat ik geen relatie heb die zo moeilijk verloopt! Jij weet natuurlijk ook niet hoe het met die 2 precies zit, wat er zich binnen het huis afspeelt. (Niet dat ik wil zeggen dat het daar fout gaat, maar je moet het niet allemaal verheerlijken. (En dit is lief bedoeld))
Vleertje, knap hoor, zoveel eten ineens! Ga zo door!
dinsdag 19 mei 2009 om 21:31

dinsdag 19 mei 2009 om 21:40
Hey das een goeie tip Pop! Die ga ik zeker eens proberen. Had ik al verteld dat ik sunmake-up gebruik van Rimmel? Dat is gewoon bruinsel uit een potje waarmee je echt bruine benen maakt. Niet van echt te onderscheiden, tot je gaat douchen...dan is het er weer af.
De weekendmeneer komt langs. En tis niet eens weekend ...
De weekendmeneer komt langs. En tis niet eens weekend ...

dinsdag 19 mei 2009 om 22:32
Erykah! We vallen echt op dezelfde mannen Valerio is een heel leuk ding!
@Pop: Ik snap wat je bedoelt! En ik vind het heel lief van je
@MP: Veel plezier met de weekendmeneer..
Ik had vandaag onverwachts twee vriendinnen over de vloer!
Het was erg gezellig. Ik duik zo mijn bedje in, morgen heb ik studiedag en daarna teamuitje!
@Pop: Ik snap wat je bedoelt! En ik vind het heel lief van je
@MP: Veel plezier met de weekendmeneer..
Ik had vandaag onverwachts twee vriendinnen over de vloer!

Het was erg gezellig. Ik duik zo mijn bedje in, morgen heb ik studiedag en daarna teamuitje!
dinsdag 19 mei 2009 om 22:59
WM.. geen idee wat hij heeft gezegd en hoe hij het heeft gezegd.
Maar mannen snappen niet altijd dat ze gewoon een luisterend oor moeten zijn en niet altijd gelijk met 20593 oplossingen aan moeten zetten.
Das man eigen die denken in oplossingen en wij vrouwen luisteren en horen t allemaal aan en praten ff mee in het zielige..
Maar mannen snappen niet altijd dat ze gewoon een luisterend oor moeten zijn en niet altijd gelijk met 20593 oplossingen aan moeten zetten.
Das man eigen die denken in oplossingen en wij vrouwen luisteren en horen t allemaal aan en praten ff mee in het zielige..