Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 18 mei 2009 om 22:55
maandag 18 mei 2009 om 22:56
als ik weer zo'n aanval krijg dat ik denk dat ik een relatie zou willen (lees: samenwonen en de hele rataplan), dan ga ik de stad in naar de gezellige stellen kijken die geen boe of bah tegen elkaar zeggen
Wil niet zeggen dat iedereen een uitgebluste relatie heeft natuurlijk. Maar we moeten het ook niet idealiseren natuurlijk..tenminste ik niet. Ik heb al genoeg shit meegemaakt. Scheelt voor mij weer dat ik geen vurige kinderwens wens..of liever gezegd heb ik helemaal geen kinderwens.
Wil niet zeggen dat iedereen een uitgebluste relatie heeft natuurlijk. Maar we moeten het ook niet idealiseren natuurlijk..tenminste ik niet. Ik heb al genoeg shit meegemaakt. Scheelt voor mij weer dat ik geen vurige kinderwens wens..of liever gezegd heb ik helemaal geen kinderwens.
maandag 18 mei 2009 om 23:02
quote:Xenia66 schreef op 18 mei 2009 @ 22:59:
ik heb ook helemaal geen kinderwens appel, ook nooit gehad, maar kan me wel inleven in singles met kinderwens, geeft toch een extra druk om iemand te vinden lijkt mij.Ja dat denk ik ook. Ikzelf voel die druk helemaal niet. Maar als je net 30 bent kan er nog van alles gebeuren. Alhoewel ik mezelf ook al oud vond toen ik op mn 25ste voor het eerst in 10 jaar weer vrijgezel werd...totaal belachelijk natuurlijk, maar zo voelde het wel.
ik heb ook helemaal geen kinderwens appel, ook nooit gehad, maar kan me wel inleven in singles met kinderwens, geeft toch een extra druk om iemand te vinden lijkt mij.Ja dat denk ik ook. Ikzelf voel die druk helemaal niet. Maar als je net 30 bent kan er nog van alles gebeuren. Alhoewel ik mezelf ook al oud vond toen ik op mn 25ste voor het eerst in 10 jaar weer vrijgezel werd...totaal belachelijk natuurlijk, maar zo voelde het wel.
maandag 18 mei 2009 om 23:04
quote:Indi schreef op 18 mei 2009 @ 23:01:
Ik heb dus wel een kinderwens..een hele grote ook...
Het is heel zuur dat ik, als ik nu nog bij mijn ex was, waarschijnlijk met een dikke buik had rond gelopen..
trusten meiden!
As is verbrande turf Indi...niet meer achteruit kijken, maar vooruit.
Als ik bij mij 1e ex was gebleven had ik nu ook een kind gehad en mn vent een minnares met een kind van hem...conclusie...je schiet er geen moer mee op om zo te denken. En zolang je zo blijft denken sta je niet open voor een ander!
Ik heb dus wel een kinderwens..een hele grote ook...
Het is heel zuur dat ik, als ik nu nog bij mijn ex was, waarschijnlijk met een dikke buik had rond gelopen..
trusten meiden!
As is verbrande turf Indi...niet meer achteruit kijken, maar vooruit.
Als ik bij mij 1e ex was gebleven had ik nu ook een kind gehad en mn vent een minnares met een kind van hem...conclusie...je schiet er geen moer mee op om zo te denken. En zolang je zo blijft denken sta je niet open voor een ander!
maandag 18 mei 2009 om 23:05
maandag 18 mei 2009 om 23:07
maandag 18 mei 2009 om 23:07
quote:Indi schreef op 18 mei 2009 @ 23:06:
Tja Appel...misschien sta ik ook niet open voor een ander.. ik heb nu gewoon weer even een terugslag door het hele gebeuren.. Ik zie alles even zwart..dat gaat wel weer over
Zeg het maar als ik mn laarzen wee aan moet voor die schop onder je kont
Geeft niet hoor..heb die schop soms ook nodig.
Tja Appel...misschien sta ik ook niet open voor een ander.. ik heb nu gewoon weer even een terugslag door het hele gebeuren.. Ik zie alles even zwart..dat gaat wel weer over
Zeg het maar als ik mn laarzen wee aan moet voor die schop onder je kont
Geeft niet hoor..heb die schop soms ook nodig.
maandag 18 mei 2009 om 23:10