Mutsen
dinsdag 19 mei 2009 om 22:39
Ik ga trouwens heel soms wel naar school terwijl kind in bed ligt, maar dan zet ik, zoals Pam, de babyfoon bij de buurvrouw. Heb ik een paar keer gedaan. Maar het is momenteel niet nodig: Kruimel slaapt van ca.10 tot 12 en van 16 tot 17 uur of zo. En dan is het dus geen probleem om om 12.30 (wo) of 14.45 (vr) op school te moeten zijn. Maar als Kruimel straks gaat schuiven met zijn slaapjes wordt het wel weer lastig..
Och, meisje begint weer te blaffen. Ik vind het zo zielig voor haar, ze snapt er niets van. Koekerd is al naar haar toe.
Och, meisje begint weer te blaffen. Ik vind het zo zielig voor haar, ze snapt er niets van. Koekerd is al naar haar toe.
dinsdag 19 mei 2009 om 22:39
Hé bah, pseudokroep klinkt altijd zo naar. Mannie blijft ook altijd pieperig/hoesterig en de volgende ochtend is er niets meer aan de hand.
Koffer is nog steeds niet gepakt, schiet niet op zo. We rijden met z'n allen Koek maar gezien de staat waarin mijn man momenteel verkeerd is het leuker om alleen te rijden
Koffer is nog steeds niet gepakt, schiet niet op zo. We rijden met z'n allen Koek maar gezien de staat waarin mijn man momenteel verkeerd is het leuker om alleen te rijden
dinsdag 19 mei 2009 om 22:42
dinsdag 19 mei 2009 om 22:43
Sok,wat schrikken zeg, dat je fiets omkukelde met kinderen erop. Is mij ook wel eens gebeurd, ondanks dubbele standaard. Het gekke is dat het best langzaam gaat en dat je nog wel tijd hebt om de fiets te pakken, maar je houdt hem gewoon niet. Gelukkig dat Poek en Slof niets hadden
ja, dat is precies wat ik ook dacht, Koeky. het gaat niet heel snel, maar het lukt je niet om de fiets tegen te houden.
Poek ging vandaag prima en Slof heeft nog steeds bulten. het lijken bijna van die puberale jeugdpuisten, maar daar vind ik hem nog ff te jong voor.
Miffy: sinds mijn bevalling ben ik cyclus-technisch ook van de leg. ik had de laatste tijd zo ontzettend veel doorbraakbloedingen dat ik ff gestopt ben met de pil. en nu heb ik dus gen idee wanneer ik weer officieel ongesteld moet worden.
Maar ben je bang voor niet goed weggehaald weefsel oid?
wel fijn trouwens, dat Pluis gewoon ging slapen. Heeft je onvrijwillige fitness van gisteren toch nog zin gehad.
Esmee: jouw verhaal over die vader van de 3-ling vond ik wel een eye-opener. Je projecteert toch je eigen beeld op zulk nieuws, terwijl de ouders in spe natuurlijk weinig anders kunnen doen dan er blij mee zijn, want anders hou je het ook niet vol. En dan wil je natuurlijk wél blije reacties. Was de moeder er trouwens net zo blij mee als de vader?
Hier geen ervaring met kinderstoeltjes op school maar met de creche-uitjes gaan de kinderen niet weg zonder stoeltje. Kreeg trouwens vandaag een brief dat Poek voor de vakantie niet mag wennen, maar op 18 augustus mag beginnen. dan komt ze in een klein klasj, ook wel prettig. Nu nog de naschoolse (hebben nog maar één dag, moeten er 2) en dan zijn we weer rond. En dan ook nog de zwemlessen. In het zwembad dat het dichtsbij is, is er een wachtlijst van minimaal een jaar (!) maar daar mag ze pas met 5 beginnen; bij een ander zwembad minimaal 4 maanden wachttijd. ach ja: grote stad he?
ja, dat is precies wat ik ook dacht, Koeky. het gaat niet heel snel, maar het lukt je niet om de fiets tegen te houden.
Poek ging vandaag prima en Slof heeft nog steeds bulten. het lijken bijna van die puberale jeugdpuisten, maar daar vind ik hem nog ff te jong voor.
Miffy: sinds mijn bevalling ben ik cyclus-technisch ook van de leg. ik had de laatste tijd zo ontzettend veel doorbraakbloedingen dat ik ff gestopt ben met de pil. en nu heb ik dus gen idee wanneer ik weer officieel ongesteld moet worden.
Maar ben je bang voor niet goed weggehaald weefsel oid?
wel fijn trouwens, dat Pluis gewoon ging slapen. Heeft je onvrijwillige fitness van gisteren toch nog zin gehad.
Esmee: jouw verhaal over die vader van de 3-ling vond ik wel een eye-opener. Je projecteert toch je eigen beeld op zulk nieuws, terwijl de ouders in spe natuurlijk weinig anders kunnen doen dan er blij mee zijn, want anders hou je het ook niet vol. En dan wil je natuurlijk wél blije reacties. Was de moeder er trouwens net zo blij mee als de vader?
Hier geen ervaring met kinderstoeltjes op school maar met de creche-uitjes gaan de kinderen niet weg zonder stoeltje. Kreeg trouwens vandaag een brief dat Poek voor de vakantie niet mag wennen, maar op 18 augustus mag beginnen. dan komt ze in een klein klasj, ook wel prettig. Nu nog de naschoolse (hebben nog maar één dag, moeten er 2) en dan zijn we weer rond. En dan ook nog de zwemlessen. In het zwembad dat het dichtsbij is, is er een wachtlijst van minimaal een jaar (!) maar daar mag ze pas met 5 beginnen; bij een ander zwembad minimaal 4 maanden wachttijd. ach ja: grote stad he?
dinsdag 19 mei 2009 om 22:44
dinsdag 19 mei 2009 om 22:44
dinsdag 19 mei 2009 om 22:47
Sok, ik zou sowieso niet eerder dan 5 beginnen. Kinderen doen er langer over als je met 4 begint. Daarnaast verandert er al zoveel als ze 4 worden. Op school wennen kost bakken energie en dan moet je ook nog naar zwemles. Ik zou daar niet voor kiezen. Met 5 jaar kunnen ze (schijnbaar) ook beter opdrachten uitvoeren en zwemles is best aanpoten wat dat betreft. En zwemjuffen zijn over het algemeen niet van de pedagogische soort, ze hebben maar een half uur of drie kwartier om iets aan te leren dus vooral geen gezeik. Wij wilden Mini eigenlijk ook met 4 naar zwemles doen maar de Pfeiffer gooide roet in het eten. Nu ben ik echt dolblij dat we pas met 5 zijn gestart.
dinsdag 19 mei 2009 om 22:53
Goede reis, Pammie. Hoop dat je vent nog een beetje gezelliger wordt. Oh, en dat je zoon voor hij 18 is zijn interesse in motoren nog verliest
Succes voor vannacht met hoestend kind alvast, Koeky. Klinkt alsof het een onrustige nacht zou kunnen gaan worden.
Sok, wanneer is Poek jarig? Ik dacht dat ze een najaarskind was, maar dat zal dus wel niet.
Succes voor vannacht met hoestend kind alvast, Koeky. Klinkt alsof het een onrustige nacht zou kunnen gaan worden.
Sok, wanneer is Poek jarig? Ik dacht dat ze een najaarskind was, maar dat zal dus wel niet.
dinsdag 19 mei 2009 om 22:58
Hm nou dan kun je misschien toch beter met je eigen auto gaan? Of vind je dat te decadent?
Lizzy is toch wel met 4 jaar op zwemles gegaan dacht ik? Soms gaat het wel goed.Maar over het algemeen is er inderdaad nog niet genoeg concentratie, uithoudingsvermorgen en kracht met 4 jaar.
Sok, is Poek in de zomervakantie jarig? Wij hebben de late vakantie, dus meisje is 1 week voor de vakantie jarig (Poek is 1 week ouder dan meisje als ik het me goed herinner). Heb met juf overlegd en ze kan gewoon komen, Maar dat is omdat de groep redelijk klein is nog. Vorig jaar zaten er aan het eind van het jaar 35 kinderen in de instroomgroep, dat had ik haar niet aan willen doen.
Lizzy is toch wel met 4 jaar op zwemles gegaan dacht ik? Soms gaat het wel goed.Maar over het algemeen is er inderdaad nog niet genoeg concentratie, uithoudingsvermorgen en kracht met 4 jaar.
Sok, is Poek in de zomervakantie jarig? Wij hebben de late vakantie, dus meisje is 1 week voor de vakantie jarig (Poek is 1 week ouder dan meisje als ik het me goed herinner). Heb met juf overlegd en ze kan gewoon komen, Maar dat is omdat de groep redelijk klein is nog. Vorig jaar zaten er aan het eind van het jaar 35 kinderen in de instroomgroep, dat had ik haar niet aan willen doen.
dinsdag 19 mei 2009 om 23:05
Later naar bed heeft denk ik geen zin voor Kruimel Mif. Het is gewoon een vroege vogel. De anderen waren ook altijd nogal vroeg toen ze nog zo klein waren (nog steeds wel eigenlijk, alleen een half uurtje later). Koekerd en ik zien om die reden wel een klein beetje op tegen de vakantie, want 3 kinderen stil houden in een tent van 6 tot ca. 9 uur is best vernoeiend. Meestal na een weekje écht laat naar bed gaan passen ze zich wel een beetje aan.
Och jee, Jan en Yolanthe, wat een drama. Ik snap haar niet hoor, ik vind Jan niet echt fantastisch, maar altijd nog 10x beter dan Wesley Snijder.
Och jee, Jan en Yolanthe, wat een drama. Ik snap haar niet hoor, ik vind Jan niet echt fantastisch, maar altijd nog 10x beter dan Wesley Snijder.
dinsdag 19 mei 2009 om 23:13
zo ging man ook door z'n rug, omvallende fiets met 2 kindjes proberen tegen te houden, denk dat er inderdaad geen houden aan is, als ie gaat...
Heb je hem geen kusje op zijn voorhoofd meer gegeven dan Pammie? of is ie niet meer gevoelig voor de zachte aanpak?
Koeky, wat naar, die pseudokroep aanvallen.
Fijn dat je Pluis alweer in het gareel hebt Miffy. En succes morgen bij de gyn, hoop dat het alleen je hormoonhuishouding is die in de war is.
Heb je hem geen kusje op zijn voorhoofd meer gegeven dan Pammie? of is ie niet meer gevoelig voor de zachte aanpak?
Koeky, wat naar, die pseudokroep aanvallen.
Fijn dat je Pluis alweer in het gareel hebt Miffy. En succes morgen bij de gyn, hoop dat het alleen je hormoonhuishouding is die in de war is.
dinsdag 19 mei 2009 om 23:27
Ik kon er niet tegen omdat ik juist een heel begripvol plan had bedacht: zijn auto is altijd een afvalbak dus ik stelde voor om even auto te ruilen zodat ik zijn auto kon ont-afvallen. Maar dat kon allemaal niet, dan moest hij omrijden (wel 300 meter) en hij zou dat dan wel vannacht doen. Dat vond ik zo vreselijk stom. Hij werkt en werkt en werkt en dat kan nu ook makkelijk omdat ik het thuis allemaal opvang. Hoor je mij verder ook niet over maar hij heeft ook totaal geen aandacht voor thuis, kan nergens beslissingen over nemen (want hoofd te vol) en alles is teveel. Zondagavond was hij strontchagerijnig omdat ik hem beknot in zijn vrijheid, omdat ik een motor niet zie zitten. Dat slaat echt zo nergens op, daar word ik heel kriegel van.
Trusten Koek.
Trusten Koek.
dinsdag 19 mei 2009 om 23:39
Nee Koeky, dacht juist dat Pammie dat van de week had gedaan. Die kus op het voorhoofd, kan ook zijn dat ik het verkeerd onthouden heb.
Hmm, ik hoop dat vakantie hem goed gaat doen Pammie, klinkt mij ook een beetje in de oren alsof ie in ieder geval tijdelijk even te veel heeft gehad.
Dat gedoe over vrijheid, pffff.. dat komt hier ook regelmatig terug. Ik ontzeg man zijn "pleziertjes" en ik "vind nooit iets goed" als hij wat wil gaan doen. Tja, ik kan nooit zo goed tegen dat soort discussies.
Hmm, ik hoop dat vakantie hem goed gaat doen Pammie, klinkt mij ook een beetje in de oren alsof ie in ieder geval tijdelijk even te veel heeft gehad.
Dat gedoe over vrijheid, pffff.. dat komt hier ook regelmatig terug. Ik ontzeg man zijn "pleziertjes" en ik "vind nooit iets goed" als hij wat wil gaan doen. Tja, ik kan nooit zo goed tegen dat soort discussies.