Werk & Studie alle pijlers

Na 42 weken ziek zijn moet de werkgever je ziek melden

06-03-2021 16:51 52 berichten
Ik ben nu 44 weken ziek ziek, wanneer hoor ik wat van het UWV?

Ik heb vrijdag de casemanager gemaild met de vraag of ik een afspraak heb bij de bedrijfsarts omdat ik geen mail van hun heb na mijn laatste gesprek. Deze is terug beantwoord dat dit klopte en maandag aan mijn werkgever vraagt wanneer de vervolg afspraak geboekt kan worden. Dus daar hoor ik nog van.
Ik pakte mijn Re-integratie dossier er eens bij en kom ik er achter dat ik 44 weken al verzuimt ziek ben. Mijn werkgever is echt met alles slordig. Geen pensioen betalen, niet de elke 6 weken re-integratie gesprekken voeren en moet ik zelf overal zelf achteraan. Ben dus wantrouwend omdat ik geen afspraak meer heb bij de bedrijfsarts de werkgever mij is vergeten aan te melden bij het UWV. Kan ik maandag zelf UWV hier over bellen?

Nee i.v.m. conflict en een beroepsziekte ga ik dit niet bij de werkgever neerleggen, deze negeert mij al een jaar volledig. Ook kan ik niet de bedrijfsarts zelf bellen dit gaat via de Casemanager, die dus heeft aangegeven met de Werkgever te overleggen.

Wil enkel wel eens weten van jullie wie is ziek gemeld bij de 42e week wanneer ze een bericht hadden van de UWV
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft heel warrig, sommige zinnen zijn echt onnavolgbaar (viel me al in eerdere topics/berichten van je op). Ben je wel in staat om jezelf goed te vertegenwoordigen? Zou je niet beter begeleiding vragen bij dit soort zaken?
Je krijgt niet zomaar WIA, dat moet beoordeeld worden door het UWV, meestal na 2 jaar ziektewet. Na 1 jaar moet je een eerstejaarsevaluatie invullen met werkgever of bedrijfsarts. Je krijgt hierover bericht van UWV. Maar niet alleen werkgever is hiervoor verantwoordelijk. Jij ook. Dus misschien even op website UWV inloggen via DigiD, kan je alles erover lezen. Als je nu op 44 weken ziektewet zit dan zou je over max 6 weken toch wel bericht van UWV moeten hebben.
30wortels schreef:
06-03-2021 19:39
je werkgever haalt toch jouw pensioendeel van je loon af? En ik heb een pensioen gat en heb toen opgelost met i.p.v. 35% inhouden op mijn deel,dit doe met 42%
Maar ik kreeg een brief van pensioenfonds dat na meerdere pogingen en aanmaningen etc. niet betaald, dus niet zijn eigendeel maar ook niet de mijne, dit is dan wel eigenlijk diefstal. Hij had nog een week om te betalen en anders stopt het pensioen.

Dit houd dat binnen 3 maanden geen pensioen meer heb maar ook niet meer betaal daar aan, en alles wat je hebt opgebouwd blijft voor je bewaard.
OF te wel dit noemen ze pensieoen premie vrij maken... En dit gaat al gebeuren namelijk.

Neem contact op met het pensioenfonds en leg uit waar je nu met werkgever staat. Als je dit kunt aantonen, dan kun je aangeven dat je in een procedure zit met je werkgever. Vraag hen om mee te denken. Lijkt mij dat zij het premie vrij maken on hold kunnen zetten totdat je alles rond hebt. Wellicht dat zij je ook kunnen adviseren welke stappen je gericht op dit deel van het probleem kunt zetten. Wellicht iets van aangifte?
S-Groot schreef:
06-03-2021 20:17
Je schrijft heel warrig, sommige zinnen zijn echt onnavolgbaar (viel me al in eerdere topics/berichten van je op). Ben je wel in staat om jezelf goed te vertegenwoordigen? Zou je niet beter begeleiding vragen bij dit soort zaken?
Dit klopt dit komt door medicatie en vervolgens hersenschade dat ik mij soms niet goed kan formulieren. ben ik mij zeer van bewust van
30wortels schreef:
06-03-2021 23:55
Dit klopt dit komt door medicatie en vervolgens hersenschade dat ik mij soms niet goed kan formulieren. ben ik mij zeer van bewust van

O jeetje, wil je vertellen wat er gebeurd is?
Pindakaasjes schreef:
06-03-2021 23:56
O jeetje, wil je vertellen wat er gebeurd is?
Nee dit ga ik niet doen. Het is goed te weten dat ik medicatie heb moeten slikken op iets wat er niet was.
Nu pas met onderzoeken blijkt dat het er niet was en dus wel de medicatie er op kreeg.
Dan beheers ik ook niet goed de Nederlandse taal waardoor zinnen nog al door elkaar kan halen, of het in goede volgorde kan zetten, iets wat ik niet meer goed kan wat ik ooit had geleerd en niet mijn sterkste deel was, dus dat is een combinatie van alles.... En als moe ben zo als nu ,maak ik het mij echt heel moeilijk . Ik hoef ook geen begrip hiervoor, dit is wat ik ben en wat mij maakt!
Oké, maar je hebt dus geen ongeval gehad ofzo. Daar dacht ik even aan toen je het had over hersenschade.
Lijkt me ook best een nare ontdekking, dat je medicatie hebt moeten slikken tegen iets dat je niet eens had.
Maar hoe nu verder? Wil je reïntegreren? Je schreef ook over een conflict op je werk?
Dat is hopelijk niet de reden om ziekgemeld te blijven...
Pindakaasjes schreef:
07-03-2021 00:38
Oké, maar je hebt dus geen ongeval gehad ofzo. Daar dacht ik even aan toen je het had over hersenschade.
Lijkt me ook best een nare ontdekking, dat je medicatie hebt moeten slikken tegen iets dat je niet eens had.
Maar hoe nu verder? Wil je reïntegreren? Je schreef ook over een conflict op je werk?
Dat is hopelijk niet de reden om ziekgemeld te blijven...
Nee dat gelukkig niet, ik heb geen ongeval gehad!
Zou je alles willen vertellen maar daar pas ik voor op sociale media en forums.
Ik kan re-integreren als de medicatie weg is en lichaam hersteld is tot zo ver dat kan... Ik merk nu na een jaar dat ik hele dagen goed kan communiceren maar heb ook hele dagen dat geen meter uit mijn woorden kan komen en dus hak op tak praat maar ook gewoon bijvoorbeeld wil zeggen: een steen te willen koken, en dan een ei koken mee bedoel . dit is in het communiceren op twee kanten dus schriftelijk is dit dito..
30wortels schreef:
06-03-2021 19:47
Ja die zal ik even nu bij gaan voegen, thx voor meedenken!
Gelijk morgen doen en geen kansen meer geven. Elke maand erbij is teveel.
Die rechtsbijstand inschakelen en hen de dingen laten oppakken want er gaat van alles fout. En dat allemaal terug draaien kan nog wel eens moeilijk worden als je te lang wacht dus NU inschakelen.
Chocolade, altijd goed!
Is beroepsziekte niet dat je ziek bent geworden door je werk?

Want wat je nu schrijft klinkt meer als dat je arbeidsongeschikt bent geraakt voor eigen werk door fout medicijngebruik. Dat is wel iets anders.
Ik ken je casus niet(en weet dus niet of er meer speelt) en ook niet voldoende verstand ervan maar zoek echt mensen die hier veel verstand van hebben om je bij te staan. Gelukkig heb je rechtsbijstand.
Tenzij zij die ziekte die ze niet had heeft opgelopen op het werk. Wanneer zij Corona op het werk heeft gekregen in de tijd dat er onvoldoende beschermende middelen waren of TBC omdat de werkgever de regels voor biologisch agentie niet heeft gevolgd of hepetitis door een besmette cliënt dan kan het wel degelijk een letselschade zijn. Wanneer TO medicijnen heeft moeten slikken daardoor waar zij schade van heeft.

Letsel opgelopen op het werk tgv niet goed naleven arbo of andere regels. Of misschien heeft ze wel met een schadelijke stof gewerkt?

Niet alleen ongelukken zijn letselschade. Alle schade die mogelijk door een derde is veroorzaakt kan letselschade zijn.

Ik zou niet zo snel de conclusie trekken dat wat TO zegt niet kan kloppen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
30wortels schreef:
07-03-2021 01:05
Nee dat gelukkig niet, ik heb geen ongeval gehad!
Zou je alles willen vertellen maar daar pas ik voor op sociale media en forums.
Ik kan re-integreren als de medicatie weg is en lichaam hersteld is tot zo ver dat kan... Ik merk nu na een jaar dat ik hele dagen goed kan communiceren maar heb ook hele dagen dat geen meter uit mijn woorden kan komen en dus hak op tak praat maar ook gewoon bijvoorbeeld wil zeggen: een steen te willen koken, en dan een ei koken mee bedoel . dit is in het communiceren op twee kanten dus schriftelijk is dit dito..

Vreselijk, komt de hersenschade door die medicatie? Gelukkig is het al een stuk hersteld, hopelijk gaat dat proces nog door. Op de goede dagen kun je dan ook wel dingen uitzoeken en nalezen zoals bijvoorbeeld op de site van het UWV begrijp ik?
S-Groot schreef:
07-03-2021 08:43
Vreselijk, komt de hersenschade door die medicatie? Gelukkig is het al een stuk hersteld, hopelijk gaat dat proces nog door. Op de goede dagen kun je dan ook wel dingen uitzoeken en nalezen zoals bijvoorbeeld op de site van het UWV begrijp ik?
Ja dat wel hoor begrijpend lezen etc. is wel goed , het is dat met het opschrijven van teksten een probleem, dan kan ik soms dus niet schrijven wat ik precies bedoel.
30wortels schreef:
06-03-2021 17:22
Heb er werkelijk nog nooit mee te maken gehad dus is nog al lastig vind ik. Heb enkel na 8 weken ziek zijn een plan van aanpak gehad en kreeg elke 3 weken een gesprek met de manager. (praatje pot mocht niet over re-integratie zijn) dit is allemaal gestopt na 12 weken zien zijn en dus vanaf 12 weken tot nu 44 weken hoor ik niks meer, dan enkel een bedrijfsarts tot de 42e week, die een rapport heeft opgesteld voor het AD en FML onderzoek maar het blijft nogal stil!
Die gesprekken staan in je plan van aanpak en zijn daarmee een verplichting voor beiden. Heb je je manager zelf nog benaderd voor een nieuw gesprek? Doen hoor, per email, zodat je er bewijs van hebt. Anders kan de werkgever met hetzelfde gemak zeggen dat jij tekort schiet omdat deze gesprekken nu uitblijven. Ik snap dat je er vast geen zin in hebt, maar dek jezelf in tegen 'nalatigheid werknemer" in het uiteindelijke re-integratieverslag.

Je schrijft ook dat je 70% van je salaris krijgt. Het kan zijn dat daar in je CAO iets over geregeld is, dan gaat dat boven de wettelijke regeling, dus kijk dat goed na. Wettelijk moet een werkgever minimaal 70% doorbetalen, waarbij het eerste jaar minimaal het minimumloon. Reken even goed na of je daar nog boven zit, als je je pensioeninhouding goed verrekent. Je hebt met die vrijwillige extra bijdrage al een ingewikkeldere situatie, maar nu je werkgever dat ook nog eens niet afdraagt, compliceert het nog meer. Als je én eist dat hij het minimumloon uitbetaalt én dat hij de pensioenbijdrage (die dus eigenlijk ook je salaris is, het wordt alleen via de werkgever verrekent) dan vraag je te veel, en dat kan tegen je gebruikt worden, ben ik bang. Maar linksom of rechtsom, het moet wel gecorrigeerd natuurlijk!

Je schrijft ook dat je werkgever je nu al een arbeidsdeskundig onderzoek wil laten ondergaan en je een tweedespoortraject wil laten volgen. Dat mag, dat is zelfs gunstig. Het moet trouwens zodra blijkt dat je niet terug kan naar je eigen werk, maar uiterlijk na een jaar ziekte. Dat is dus juist heel netjes van je werkgever, maar het zou wel zo fijn zijn als jij daarvan ook op de hoogte bent. De bedrijfsarts krijgt de opdracht van de werkgever (of doet het advies aan de werkgever en krijgt van de werkgever te horen dat die dat advies wil opvolgen), dus de inzet van FML en AD-onderzoek zijn bij de werkgever bekend.

Met zoveel complicaties, communicatiestoornissen en andere ingewikkeldheden, laat je echt bijstaan door je rechtsbijstandsverzekering of een arbeidsrecht- en letselschadeadvocaat. Hiermee kun je jezelf anders behoorlijk in de vingers snijden... Succes, en beterschap!
Irma3110 schreef:
07-03-2021 13:08
Die gesprekken staan in je plan van aanpak en zijn daarmee een verplichting voor beiden. Heb je je manager zelf nog benaderd voor een nieuw gesprek? Doen hoor, per email, zodat je er bewijs van hebt. Anders kan de werkgever met hetzelfde gemak zeggen dat jij tekort schiet omdat deze gesprekken nu uitblijven. Ik snap dat je er vast geen zin in hebt, maar dek jezelf in tegen 'nalatigheid werknemer" in het uiteindelijke re-integratieverslag.

Je schrijft ook dat je 70% van je salaris krijgt. Het kan zijn dat daar in je CAO iets over geregeld is, dan gaat dat boven de wettelijke regeling, dus kijk dat goed na. Wettelijk moet een werkgever minimaal 70% doorbetalen, waarbij het eerste jaar minimaal het minimumloon. Reken even goed na of je daar nog boven zit, als je je pensioeninhouding goed verrekent. Je hebt met die vrijwillige extra bijdrage al een ingewikkeldere situatie, maar nu je werkgever dat ook nog eens niet afdraagt, compliceert het nog meer. Als je én eist dat hij het minimumloon uitbetaalt én dat hij de pensioenbijdrage (die dus eigenlijk ook je salaris is, het wordt alleen via de werkgever verrekent) dan vraag je te veel, en dat kan tegen je gebruikt worden, ben ik bang. Maar linksom of rechtsom, het moet wel gecorrigeerd natuurlijk!

Je schrijft ook dat je werkgever je nu al een arbeidsdeskundig onderzoek wil laten ondergaan en je een tweedespoortraject wil laten volgen. Dat mag, dat is zelfs gunstig. Het moet trouwens zodra blijkt dat je niet terug kan naar je eigen werk, maar uiterlijk na een jaar ziekte. Dat is dus juist heel netjes van je werkgever, maar het zou wel zo fijn zijn als jij daarvan ook op de hoogte bent. De bedrijfsarts krijgt de opdracht van de werkgever (of doet het advies aan de werkgever en krijgt van de werkgever te horen dat die dat advies wil opvolgen), dus de inzet van FML en AD-onderzoek zijn bij de werkgever bekend.

Met zoveel complicaties, communicatiestoornissen en andere ingewikkeldheden, laat je echt bijstaan door je rechtsbijstandsverzekering of een arbeidsrecht- en letselschadeadvocaat. Hiermee kun je jezelf anders behoorlijk in de vingers snijden... Succes, en beterschap!

Harstikke bedankt voor je duidelijke en rustige uitleg. Hier ga ik mee aan de gang! Ik zal nog laten weten hoe alles is verlopen.
30wortels schreef:
07-03-2021 11:25
Ja dat wel hoor begrijpend lezen etc. is wel goed , het is dat met het opschrijven van teksten een probleem, dan kan ik soms dus niet schrijven wat ik precies bedoel.

Nare complicatie maar gelukkig dat je op die momenten dan wel nog dingen tot je kunt nemen. Toch zou ik je goed bij laten staan, ook ivm het gedoe met je pensioen etc.
Ik zou nog even een update geven omtrent mijn vraag.

Gister heb ik nogmaals de casemanager gemaild of ze al wat wist. zij koppelde terug dat ze contact had gezocht met mijn werkgever en deze heeft laten weten nog even terug te bellen voor een afspraak. direct daarna werd ik gebeld maar dit keer door een geheel andere arbodienst. deze wilde dat ik een jaar lang mijn ziekte in grote lijnen moest gaan vertellen en zij machtigingen wilde gaan ontvangen, ik was overrompeld door het niets hiervan weten en heb vermeld dat ze morgen mag terug bellen. Hier op direct de andere arbodienst die ik mailde gebeld met de vraag of hun hier wat van weten, en dit is niet het geval, ik moet maar contact opnemen met mijn werkgever. De werkgever heeft mij laten weten via een sms dat hij inderdaad was overgestapt naar andere arbodienst.

Ik snap dat als de werkgever over stapt en dat de nieuwe arbodienst mijn gegevens nodig heeft dat ik ze daarom dus moet gaan machtigen. Maar moet ik voor dat gaat gebeuren mijn hele verhaal ziek zijn al aan haar vertellen? Of mag dit pas als de de dossier en overdracht met mijn toestemming zijn afgehandeld. ik word morgen gebeld door hun en moet ik in grote lijnen vertellen wat er aan mij scheelt, maar zet mijn vraagtekens hierbij..... omdat ik nog niet heb gemachtigd.

Heb gevraagd of ik nog naar de bedrijfsarts moet en ze melde mij dat ik haar aanspreekpunt ben en als zij het nodig vindt de bedrijfsarts toewijst . Ik zit al een jaar via de arbodienst bij een bedrijfsarts en snap deze behandelwijze dus helemaal niet. Ook zei ze dat overstappen een lang proces is voor ze mijn re-integratie weer aanpakken en willen eerst kijken op wat de bedrijfsarts melde en of ik er nog wel een nodig heb.

Op de vraag omdat mijn behandelend arts in ziekenhuis in contact staat met de bedrijfsarts. hij en ik gezamenlijk een afspraak hebben voor volgende week om te overleggen, met wie ik dat dan moet doen, moet ik maar afzeggen van haar.

Ben zo overrompeld van dit dat terug ben naar af...

Edit: morgen bel ik mijn rechtshulp en advocaat, maar wilde het even kwijt, ben de controle verloren ben ik bang.
anoniem_6545584a2c7f1 wijzigde dit bericht op 17-03-2021 00:09
8.86% gewijzigd
En precies hierom moet je NU hulp inschakelen denk ik! Zodat je de goede stappen neemt met kennis van zaken. Het lijkt mij dat je dit niet alleen afkunt. Niet wachten en weer zelf gaan zitten mailen.
Lexie72 schreef:
17-03-2021 00:00
En precies hierom moet je NU hulp inschakelen denk ik! Zodat je de goede stappen neemt met kennis van zaken. Het lijkt mij dat je dit niet alleen afkunt. Niet wachten en weer zelf gaan zitten mailen.
Nee precies dat doe ik dan ook niet, heb haar afgewimpeld zodat ik morgen mijn rechtsbijstand verzekering kan bellen en de advocaat of iemand anders die mij hierbij kan gaan helpen. Heb alle dossiers van bedrijfsarts opgeslagen en op een usb gezet, zodat ik niet een jaar bewijs kwijt ben, je logt namelijk in op een portaal en als ik geen klant meer ben, straks ook nog eens een jaar kwijt!
En dus bel je morgenvroeg de rechtshulp...

Je reageert vanuit emotie terwijl je niet weet wat wel en wat niet klopt en wat men wel en wat niet mag doen vs moet regelen. Laat dat nou aan deskundigen over.

Edit: goed, dat ga je doen dus.
eva-luna schreef:
17-03-2021 00:07
En dus bel je morgenvroeg de rechtshulp...

Je reageert vanuit emotie terwijl je niet weet wat wel en wat niet klopt en wat men wel en wat niet mag doen vs moet regelen. Laat dat nou aan deskundigen over.

Edit: goed, dat ga je doen dus.
Dat doe ik zeker, de emoties ben ik niet meer de baas ook. ik ben een jaar aan het afsluiten! Van dikke ellende en moet ik zo maar even een jaar in grote lijnen gaan vertellen, terwijl dat voor mij een hele heftige gebeurtenis was en nog steeds is. Had net een beetje voor mij zelf de rust en het een plek gegeven, ook besloten dit niet elke dag mee te laten nemen in gedachten en het te laten rusten. Nu moet je ineens even een jaar vertellen van voor af aan wat ik eigenlijk mankeer, dit heb ik al verteld en wil niet steeds laten herhalen, genoeg is genoeg... En ben je ook nog je arts kwijt die het wel weet en wordt alle toegang geblokkeerd. Deze arts heeft veel moeten doen om mij het vertrouwen te geven om het te gaan vertellen omdat ik mij totaal van heb afgesloten en dus heel moeilik vind om steeds te moeten bespreken met nietwetende. Voel mij echt als een hond behandeld.. Erger kan ik mij niet voelen.
Er zijn eigenlijk 2 soorten casemanagers en het lijkt erop dat je werkgever is overgestapt naar een arbodienst die gebruik maakt van de andere soort. Ik snap dat dat verwarrend kan zijn, zeker als je al niet eens wist van de overstap.
De casemanager die je eerst had, stond aan de kant van je werkgever. Die mag dan ook, net als je werkgever zelf, niet weten wat je precies scheelt, alleen wat dat doet met hoe je je werk kunt uitvoeren. Dus niet: je hebt een gebroken arm, maar wel: de komende 6 weken kan je geen werkzaamheden verrichten waar je allebei je armen voor nodig hebt.
De nieuwe arbodienst lijkt te werken met casemanagers die aan de kant van de bedrijfsarts staan en die een deel van de taken van de bedrijfsarts overnemen. Die mogen wel inzicht hebben in je medische gegevens en ook de spreekuren van de bedrijfsarts overnemen, even kort door de bocht gezegd. Ze werken onder strikt toezicht van de "echte" bedrijfsarts en zij mogen over je ziekte niets doorgeven aan de werkgever. Dit wordt genoemd "werken in taakdelegatie". De bedrijfsarts delegeert een deel van zijn taken naar de casemanager, maar blijft wel verantwoordelijk. Het is dan ook eigenlijk de bedrijfsarts die de regels bepaalt over wanneer jij naar zijn eigen spreekuur moet, of wanneer de casemanager het zelf af kan. Die regels worden hier blijkbaar door de casemanager aan jou meegedeeld, daarom zegt die tegen jou dat zij dat zelf bepaalt
Best ingewikkeld dus, omdat beide soorten casemanager heten, terwijl ze aan een heel andere kant van de tafel staan. Vraag morgen even of ze casemanager in taakdelegatie is. Alleen als ze daar ja op zegt, hoef jij met haar de echte medische informatie te delen.
Irma3110 schreef:
17-03-2021 00:20
Er zijn eigenlijk 2 soorten casemanagers en het lijkt erop dat je werkgever is overgestapt naar een arbodienst die gebruik maakt van de andere soort. Ik snap dat dat verwarrend kan zijn, zeker als je al niet eens wist van de overstap.
De casemanager die je eerst had, stond aan de kant van je werkgever. Die mag dan ook, net als je werkgever zelf, niet weten wat je precies scheelt, alleen wat dat doet met hoe je je werk kunt uitvoeren. Dus niet: je hebt een gebroken arm, maar wel: de komende 6 weken kan je geen werkzaamheden verrichten waar je allebei je armen voor nodig hebt.
De nieuwe arbodienst lijkt te werken met casemanagers die aan de kant van de bedrijfsarts staan en die een deel van de taken van de bedrijfsarts overnemen. Die mogen wel inzicht hebben in je medische gegevens en ook de spreekuren van de bedrijfsarts overnemen, even kort door de bocht gezegd. Ze werken onder strikt toezicht van de "echte" bedrijfsarts en zij mogen over je ziekte niets doorgeven aan de werkgever. Dit wordt genoemd "werken in taakdelegatie". De bedrijfsarts delegeert een deel van zijn taken naar de casemanager, maar blijft wel verantwoordelijk. Het is dan ook eigenlijk de bedrijfsarts die de regels bepaalt over wanneer jij naar zijn eigen spreekuur moet, of wanneer de casemanager het zelf af kan. Die regels worden hier blijkbaar door de casemanager aan jou meegedeeld, daarom zegt die tegen jou dat zij dat zelf bepaalt
Best ingewikkeld dus, omdat beide soorten casemanager heten, terwijl ze aan een heel andere kant van de tafel staan. Vraag morgen even of ze casemanager in taakdelegatie is. Alleen als ze daar ja op zegt, hoef jij met haar de echte medische informatie te delen.
Dit is wel fijn te lezen, dit wist ik niet eigenlijk, zal deze vraag dan ook inderdaad stellen. Thx voor deze info hier kan ik wat mee. Super bedankt.
Goed dat je hulptroepen inschakelt!
Je mag morgen ook zeggen dat je toestemming geeft om het dossier bij de vorige arbodienst op te vragen en dat je dan verder spreekt als ze bijgelezen is. Dan hoef je niet opnieuw te beginnen met je verhaal. Of heel kort: ongeluk gehad en nog steeds last van hersenletsel, punt. Geef gewoon aan dat je moeite hebt met de overstap, omdat het verhaal heftig is voor je en omdat je nou eenmaal beter samenwerkt als er een vertrouwensband is en dat die hier nog moet worden opgebouwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven