Leven met pijn, kletsend het jaar 2021 in!
zondag 13 december 2020 om 21:25
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
dreamer wijzigde dit bericht op 22-07-2021 11:17
6.73% gewijzigd
Later is nu
vrijdag 26 maart 2021 om 08:06
Goedemorgen
Ik kon vanmorgen maar niet wakker worden. Uiteindelijk maar uitgebreid gedoucht. Dat is het voordeel van thuiswerken, je begint wat later en werkt wat later door, wat mij betreft. Ben nog steeds niet helemaal fit, maar ik heb koffie gehad en gewandeld met de hond. Kwam nog een collega tegen, die herstellende is van corona. Op ons hoofdkantoor heeft het er de afgelopen maand goed ingehakt. Poeh.
Dus
Werken
Fijne dag iedereen!

Ik kon vanmorgen maar niet wakker worden. Uiteindelijk maar uitgebreid gedoucht. Dat is het voordeel van thuiswerken, je begint wat later en werkt wat later door, wat mij betreft. Ben nog steeds niet helemaal fit, maar ik heb koffie gehad en gewandeld met de hond. Kwam nog een collega tegen, die herstellende is van corona. Op ons hoofdkantoor heeft het er de afgelopen maand goed ingehakt. Poeh.
Dus
Werken
Fijne dag iedereen!
Later is nu

vrijdag 26 maart 2021 om 08:45
Goedemorgen,
Gisteren de dag redelijk doorgekomen en vandaag voel ik me wel weer iets beter. Ik heb alleen de fysio op het programma staan. Ik had gedacht om dan vanochtend nog iets voor mezelf te gaan doen (hobby) maar het weer werkt nog niet echt mee en ik vraag me af of het niet meteen te belastend gaat zijn na de drukte van gisteren.
Vooralsnog zit ik in huiskleding op de bank met koffie en laptop even bij te lezen.
Fijne dag allemaal!
Gisteren de dag redelijk doorgekomen en vandaag voel ik me wel weer iets beter. Ik heb alleen de fysio op het programma staan. Ik had gedacht om dan vanochtend nog iets voor mezelf te gaan doen (hobby) maar het weer werkt nog niet echt mee en ik vraag me af of het niet meteen te belastend gaat zijn na de drukte van gisteren.
Vooralsnog zit ik in huiskleding op de bank met koffie en laptop even bij te lezen.
Fijne dag allemaal!
vrijdag 26 maart 2021 om 08:57
Ik ben al vanaf zes uur op.
Wat aan het rommelen in huis
Om 11 uur komt het vriendje van dochter voor het eerst hier en als het dan zo'n bende is vind ik niet fijn. Zit nu even aan de koffie. Voordeel is wel dat ik straks het weekend echt vrij ben op huiswerk na. Alles is dan al schoon en opgeruimd.
Wat aan het rommelen in huis
Om 11 uur komt het vriendje van dochter voor het eerst hier en als het dan zo'n bende is vind ik niet fijn. Zit nu even aan de koffie. Voordeel is wel dat ik straks het weekend echt vrij ben op huiswerk na. Alles is dan al schoon en opgeruimd.

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

vrijdag 26 maart 2021 om 09:49
Ik heb wel eens aan je gedacht hoe het met je zou zijn .Beth1985 schreef: ↑25-03-2021 09:02Een bolletje pijn, die omschrijving heb ik nou nog nooit gehoord
Goedemorgen,
Ik heb een drukke dag (voor mijn doen).
Ik kan mijn pijn even slecht verdragen en ik kruip eigenlijk het liefst gewoon onder de dekens voor een paar dagen, maar dat gaat helaas niet. Dus ik blijf maar aanmodderen.
Sterkte iedereen en een fijne dag!
Lees nu dat er niet veel veranderd. Rot voor je
Sterkte
zaterdag 27 maart 2021 om 09:38
Eerste avonddienst alleen gehad. Pittig hoor. 18 mensen en dan staan er nog 2 kamers leeg. Heb nog niet echt een goed lopend systeem. Gaat vanzelf wel komen. Vandaag maar een beetje rustig aan. Heb wel de eerste was aan en ga zo even bij schoonmoeder langs. Die is jarig geweest maar ik had geen tijd van de week
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zaterdag 27 maart 2021 om 09:47
zaterdag 27 maart 2021 om 10:17
Ja, ik ook. Alsof er een zak water boven ons hing waar een gat in geprikt werd ofzo. Nu schijnt de zon.
Ik ben me toch een potje moe. Gelukkig heb ik helemaal niets teveel gedaan afgelopen dagen, dat scheelt
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zaterdag 27 maart 2021 om 10:59
Volgens mij heb ik wel een bui zien hangen in de verte......
De telefonische afspraak met de arts vd pijnpoli is naar voren gezet, die is nu op 1 april.
Ik moet nog ff een chauffeur roggelen om me maar de winkel(s) te brengen vandaag...
Vanavond maar pizza bestellen en zoon gaat een fust bier aansluiten
De telefonische afspraak met de arts vd pijnpoli is naar voren gezet, die is nu op 1 april.
Ik moet nog ff een chauffeur roggelen om me maar de winkel(s) te brengen vandaag...
Vanavond maar pizza bestellen en zoon gaat een fust bier aansluiten

Pieremachochel
zaterdag 27 maart 2021 om 11:56
zaterdag 27 maart 2021 om 13:03
noglangnietjarig schreef: ↑27-03-2021 11:56Nog even wat leuks:
https://twitter.com/merijn_slagter/stat ... 8173890560
Dat is wel een typische Groningse reactie

Lekker vooroordeel bevestigend.
Ik wil heel blij gaan roepen "ik ben vrij

Later is nu
zaterdag 27 maart 2021 om 13:28
noglangnietjarig schreef: ↑27-03-2021 11:56Nog even wat leuks:
https://twitter.com/merijn_slagter/stat ... 8173890560

Zat vanmorgen om 10.00 uur al op de fiets om een puzzel op te halen. Daarna even bij een vriendin koffie gedronken. En in de hagel weer naar huis gefietst. Nu schijnt de zon. Raar weer vandaag.
zaterdag 27 maart 2021 om 14:45
zondag 28 maart 2021 om 10:22
Ik kreeg vanmorgen een luxe ontbijtje. Had man geregeld. Zat zoveel bij, dat ik ook nog lekkers bij de koffie heb (dat bij mij eigenlijk thee is) én een luxe lunch ![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
goedemorgen
Heb ook nog gewandeld in de zon, maar het wordt donkerder en donkerder buiten. Brr.
Alsnog fijne zondag iedereen!
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
goedemorgen

Heb ook nog gewandeld in de zon, maar het wordt donkerder en donkerder buiten. Brr.
Alsnog fijne zondag iedereen!
Later is nu