Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ben al 30 gram Aromaco kwijt
Hoe doe je dat?

Ik heb mijn blok op Marktplaats gezet, en heb een bod van 4 euro gekregen. Dus heb maar gemaild dat het accoord is. Nu nog afwachten of het een serieuze bieder is....

Vandaag heb ik hem toch nog een keer geprobeerd, maar ik vind de geur echt niet lekker.
Hoe bevallen jouw nieuwe dingen eigenlijk?

En de proefjes die je had?
quote:lola68 schreef op 19 mei 2009 @ 15:38:

Hoe bevallen jouw nieuwe dingen eigenlijk?

En de proefjes die je had?

Eigenlijk bevalt alles prima, behalve de Aromaco, BRRRR!

Zijn wel een paar dingetjes die ik niet weer zou bestellen, zoals Dream Cream ,Smitten en Chox Away, die neem ik niet weer dus.

En jouw spulletjes en proefjes?
quote:lola68 schreef op 19 mei 2009 @ 15:36:

Hoe doe je dat?

Ik heb mijn blok op Marktplaats gezet, en heb een bod van 4 euro gekregen. Dus heb maar gemaild dat het accoord is. Nu nog afwachten of het een serieuze bieder is....

Vandaag heb ik hem toch nog een keer geprobeerd, maar ik vind de geur echt niet lekker.

Ik heb geruild op het forum, bij het ruiltopic.

Ik krijg dus 30 gram Coolaulin voor 30 gram Aromaco.

En ik krijg ook 20 gram American Cream voor 20 gram Joy of Jelly

En 20 gram Nutts voor 20 gram Chox Away.

Gewoon kleine hoeveelheden dat het in een envelopje past,

kun je mooi alles proberen en je ruilt gewoon dingetjes.

Weet je gelijk of je het wel moet kopen of niet
Sinds iets van 1,5 jaar ben ik verslaafd aan de Lush..

Ik woon in het noorden en mijn vriend in het westen dus als we daar zijn, gaan we vaak even langs de Lush.

Karma, honey i washed the kids, Imperials creme en de massagebar in citroengeur zijn favoriet.. Heerlijke spullen!!

Wel ben ik altijd voor een vermogen kwijt daar, omdat je toch meer koopt dan alleen dat zeepje dat je nodig hebt..
Grappig Nikki, ik woon ook in het Noorden.

Ik ben nog maar 2 maanden verslaafd en nog nooit in een Lushwinkel geweest.

Is maar goed ook denk ik, anders ging ik vast alle dagen
Gister in Den Bosch geweest na mijn werk, een 500 ml fles Veganese gekocht en een groooot stuk Reincarnate aangezien die eruit gaat. En een proefje Ocean Salt gehad, wat een heerlijk spul!!
Hee, ook op het forum Lola?
Idd elleinspe, het is super fout en verleidelijk om naar de winkel te gaan maar ook weer errug leuk! In Amsterdam zitten er 2. Vind de verzendkosten van bijna 7 euro nogal veel dus vandaar dat als ik in het westen ben, ik altijd even lekker langs de winkel ga!
quote:Nikki1973 schreef op 20 mei 2009 @ 21:14:

Idd elleinspe, het is super fout en verleidelijk om naar de winkel te gaan maar ook weer errug leuk! In Amsterdam zitten er 2. Vind de verzendkosten van bijna 7 euro nogal veel dus vandaar dat als ik in het westen ben, ik altijd even lekker langs de winkel ga!

Ben dus nog nooit in een Lushwinkel geweest maar heb nu 2 keer iets besteld in NL, maar ook 2 keer in de UK.

In de UK is het veel goedkoper, daar kun je die 10 pond verzendkosten wel voor betalen
Kom hier toevallig even binnenvallen en lees over de Aromaco... mocht je die nog niet kwijt zijn wil ik hem wel van je overnemen: vind het superfijn spul
quote:efa schreef op 20 mei 2009 @ 22:15:

Kom hier toevallig even binnenvallen en lees over de Aromaco... mocht je die nog niet kwijt zijn wil ik hem wel van je overnemen: vind het superfijn spul

Prima, ik heb ongeveer 75 gram liggen.

En ook nog wel een proefje aromarant.

Heb je ook een lush verslaving?
quote:kaatje_85 schreef op 20 mei 2009 @ 08:22:

Gister in Den Bosch geweest na mijn werk, een 500 ml fles Veganese gekocht en een groooot stuk Reincarnate aangezien die eruit gaat. En een proefje Ocean Salt gehad, wat een heerlijk spul!!

Hahahahaha kaatje, moet elke keer lachen als ik lees wat je nu weer gekocht hebt.

Leuke foto trouwens van je op het lushforum
Ik heb mijn aromaco verkocht!

Voor de liefhebber nog wel aromarant in de aanbieding.
quote:lola68 schreef op 20 mei 2009 @ 22:30:

Ik heb mijn aromaco verkocht!

Voor de liefhebber nog wel aromarant in de aanbieding. Op marktplaats verkocht?
Ja, voor 5 euro inclusief het verzenden. Ik ga het blok nu in twee stukken snijden om te verzenden. Ze wilde geen verzendkosten betalen, dus dan doen we het zo

Maar daar ben ik dus vanaf (als het doorgaat, moet je op MP altijd afwachten)
quote:elleinspe schreef op 20 mei 2009 @ 22:25:

[...]

Prima, ik heb ongeveer 75 gram liggen.

En ook nog wel een proefje aromarant.

Heb je ook een lush verslaving?

Nah, eigenlijk ben ik permanent herstellende van een Lush verslaving. Zoiets gaat, net als alcoholisme, eigenlijk nooit helemaal over. Dan denk je dat het wel weer kan, begeef je je per ongeluk op een topic over lush en *BENG* wil je tóch meteen weer gaan kopen

Mail me even op mijn adres, dan kunnen we zaken doen
anoniem_39197 wijzigde dit bericht op 21-05-2009 15:13
Reden: adres verwijderd
% gewijzigd
Je hebt meel efa.
krijg ik ook mail?
quote:lola68 schreef op 21 mei 2009 @ 18:31:

krijg ik ook mail? Wat wil je hebben dan??
mail!

Nou Trien, je hebt meel!
Is mijn mailtje goed overgekomen efa??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven