Leven met pijn, kletsend het jaar 2021 in!
zondag 13 december 2020 om 21:25
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
dreamer wijzigde dit bericht op 22-07-2021 11:17
6.73% gewijzigd
Later is nu
zondag 28 maart 2021 om 17:57
Eindelijk mijn tweede presentatie afgerond. Dit was een hele grote opdracht en had al ingeleverd moeten zijn. 12 april is de presentatie.
Nu nog 2 examens en 3 BPV opdrachten. Ook nog even snel afronden voor 12 april. Hoop dat het gaat lukken allemaal
Nu nog 2 examens en 3 BPV opdrachten. Ook nog even snel afronden voor 12 april. Hoop dat het gaat lukken allemaal
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zondag 28 maart 2021 om 19:02
Ben je getest Harley ? Of alleen in contact geweest met positief getest iemand?HarleyQuin schreef: ↑28-03-2021 18:55Gefeliciteerd Dreamer,
Ik wou je een kaartje sturen, maar mag niet naar buiten. Quarantaine. Hulp is afgebeld
zondag 28 maart 2021 om 19:10
noglangnietjarig schreef: ↑27-03-2021 11:56Nog even wat leuks:
https://twitter.com/merijn_slagter/stat ... 8173890560
Heerlijk!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zondag 28 maart 2021 om 19:12
Ik had een shopafspraak bij action in B (te kort, 20min) Het hagelde idd enorm toen ik naar buiten kwam, zal 14:50 geweest zijn.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zondag 28 maart 2021 om 19:14

zondag 28 maart 2021 om 19:29
En positief dus nu?

Heb je veel klachten?
maandag 29 maart 2021 om 07:50
Goedemorgen
IK ben hier gisteren niet meer geweest, want ik had een boek uit te lezen. Dat is gelukkig weer gelukt
Bedankt voor de verjaardagswensen
En bedankt voor het kaartje, Suzy. Ik zie het net pas, dus heb 'm net gepakt. Leuk, post op maandagmorgen
IK vond gisteren ook nog een blije steen, was die van jullie?
Jeetje Hailey, sterkte! Enig idee hoe je besmet bent?
Ik heb de verjaardagslijst nog ergens. Ik wist dat ik de eerste jarige zou zijn dit jaar (van onze lijst dan), dus lang niet naar gekeken, maar nu moet ik 'm toch weer eens opsnorren
Fijne dag iedereen
Hopelijk wordt het morgen écht mooi weer!

IK ben hier gisteren niet meer geweest, want ik had een boek uit te lezen. Dat is gelukkig weer gelukt

Bedankt voor de verjaardagswensen

En bedankt voor het kaartje, Suzy. Ik zie het net pas, dus heb 'm net gepakt. Leuk, post op maandagmorgen

IK vond gisteren ook nog een blije steen, was die van jullie?
Jeetje Hailey, sterkte! Enig idee hoe je besmet bent?
Ik heb de verjaardagslijst nog ergens. Ik wist dat ik de eerste jarige zou zijn dit jaar (van onze lijst dan), dus lang niet naar gekeken, maar nu moet ik 'm toch weer eens opsnorren

Fijne dag iedereen
Hopelijk wordt het morgen écht mooi weer!
Later is nu

maandag 29 maart 2021 om 08:54
maandag 29 maart 2021 om 11:17
IK heb net vergadering achter de rug en zit te gapen achter m'n bureau. Lag niet aan de vergadering hoor 
Heb ook een afspraak bij de Hema gemaakt. Heb wat ringbandschriftjes nodig en wilde een item, dat niet online op voorraad is en wel in de winkel. Dus ik belde voor afhalen, zei een vriendelijke medewerkster dat ik natuurlijk ook gewoon mocht winkelen. Zover denk ik al helemaal niet meer

Heb ook een afspraak bij de Hema gemaakt. Heb wat ringbandschriftjes nodig en wilde een item, dat niet online op voorraad is en wel in de winkel. Dus ik belde voor afhalen, zei een vriendelijke medewerkster dat ik natuurlijk ook gewoon mocht winkelen. Zover denk ik al helemaal niet meer

Later is nu

dinsdag 30 maart 2021 om 09:13
Goedemorgen,
Het werd me afgelopen tijd wat teveel.
Er is wel een lichtpuntje
We hebben voor onze moeder een geschikte locatie gevonden. Het is opener dan een verzorgingstehuis. Het is een kleinschalig particulier huis bij mij in het dorp.
Vandaag gaat mijn moeder kijken. Ik hoop zo dat ze haar bokkenpruik thuislaat.
Fijne dag allemaal en geniet lekker van het zonnetje.
Het werd me afgelopen tijd wat teveel.
Er is wel een lichtpuntje
We hebben voor onze moeder een geschikte locatie gevonden. Het is opener dan een verzorgingstehuis. Het is een kleinschalig particulier huis bij mij in het dorp.
Vandaag gaat mijn moeder kijken. Ik hoop zo dat ze haar bokkenpruik thuislaat.
Fijne dag allemaal en geniet lekker van het zonnetje.

dinsdag 30 maart 2021 om 10:00
Ik duim voor je Moyrrie
Is toch een zorg minder dan.
Harley, hoe is het met jou?
Weten jullie nog dat ik, toen er sneeuw lag, zaden heb gekocht en rondgestrooid? Het waren 'vogelzaden' maar eigenlijk gewoon zaden van de zonnebloem. Ik heb toen ook een (paar) handje(s) vol in de plantenbakken voor m'n deur gegooid. Daar komen nu een aantal van op
Is dus gelijk een tip voor mensen die zonnebloemen willen zaaien: een zak vogelvoer is een stuk goedkoper dan een zakje met zonnebloemzaden voor het uitzaaien.

Is toch een zorg minder dan.
Harley, hoe is het met jou?
Weten jullie nog dat ik, toen er sneeuw lag, zaden heb gekocht en rondgestrooid? Het waren 'vogelzaden' maar eigenlijk gewoon zaden van de zonnebloem. Ik heb toen ook een (paar) handje(s) vol in de plantenbakken voor m'n deur gegooid. Daar komen nu een aantal van op

Is dus gelijk een tip voor mensen die zonnebloemen willen zaaien: een zak vogelvoer is een stuk goedkoper dan een zakje met zonnebloemzaden voor het uitzaaien.
Later is nu
dinsdag 30 maart 2021 om 10:36
Dat klinkt goed Moyrrie
Hopelijk werkt je moeder ook mee.
Ik heb zo een online presentatie over intertrigo. ( smetten van de huid)
Verder wil ik vanmiddag even boodschappen halen in de stad, de Vomar heeft leuke aanbiedingen.
En ik moet nog een menu voor de komende week verzinnen, en ook voor Pasen een planning maken. Eigenlijk willen we dochters nieuwe vriend uitnodigen maar dan komt zorgkind niet. Heel kinderachtig maar ja.
En zorgkind heeft verder bijna niemand dus daar moet ik even op puzzelen hoe dat te doen.
Verder vrijdag zaterdag maandag woensdag donderdag werken. En dinsdag misschien ook nog, ik sta dan standbye. Mijn hoofd loopt alweer om .
En dan nog mijn schoolopdrachten die maar blijven liggen. Terwijl dit blok bijna voorbij is. Zucht.
Mijn leven is té druk momenteel.
Hopelijk werkt je moeder ook mee.
Ik heb zo een online presentatie over intertrigo. ( smetten van de huid)
Verder wil ik vanmiddag even boodschappen halen in de stad, de Vomar heeft leuke aanbiedingen.
En ik moet nog een menu voor de komende week verzinnen, en ook voor Pasen een planning maken. Eigenlijk willen we dochters nieuwe vriend uitnodigen maar dan komt zorgkind niet. Heel kinderachtig maar ja.
En zorgkind heeft verder bijna niemand dus daar moet ik even op puzzelen hoe dat te doen.
Verder vrijdag zaterdag maandag woensdag donderdag werken. En dinsdag misschien ook nog, ik sta dan standbye. Mijn hoofd loopt alweer om .
En dan nog mijn schoolopdrachten die maar blijven liggen. Terwijl dit blok bijna voorbij is. Zucht.
Mijn leven is té druk momenteel.
lientje69 wijzigde dit bericht op 30-03-2021 17:26
0.13% gewijzigd
dinsdag 30 maart 2021 om 16:37
Klinkt goed Moyrrie.
Lientje wat een drukte weer.
Ik zit in quarantaine helaas. Besmette leerling in onze bubbel. Gelukkig mag ik morgen al testen, dus hopelijk negatief. Ik kan wel veel aan studie doen nu, ik hoop het morgen en anders eind van deze week af te hebben en in te leveren.
Lientje wat een drukte weer.
Ik zit in quarantaine helaas. Besmette leerling in onze bubbel. Gelukkig mag ik morgen al testen, dus hopelijk negatief. Ik kan wel veel aan studie doen nu, ik hoop het morgen en anders eind van deze week af te hebben en in te leveren.
"After all this time?" "Always."